Minkä merkkinen kasvovoide olisi paras iholleni?! Ihoni on kuiva, kiristävä ja punoittava. Finnejä on muutama. Kasvoni kiiltää otsasta. Voiteen pitäisi kosteuttaa ja imeytyä niin että ei jää kiiltämään. Eikä tuote saisi sisältää mitään haitallisia mineraaliöljyjä tai silikooneja. En ole vielä löytänyt sopivaa kasvovoidetta. Ja ihoni on todella herkkä melkeen kaikelle mahdolliselle. Ainoa paikka mistä täältä voisi ostaa jotain on sokos. Ja kertokaa hinnat myös :)
Paras kasvovoide?
10
8065
Vastaukset
- sopivat sinulle
Tuotemerkkiä en kehtaa mainostaa mutta sinulla sekaiho. Sekaiho on sellainen että toisessa paikkaa on kuivaa ihoa ja toisessa hiukan rasvaista.
- Kuiva iho
Toi auttokin paljon. Ja ihoni ei ole sekaiho, siitä olen varma.
- selviää
Minä olen saanut käydä todellisen haravoinnin löytääkseni sopivat voiteet, olen allerginen ja kuiva/herkkäihoinen. Sopineet ovat ainakin
HTH kosteusvoide ja sen hieman tanakampi versio tuubissa. Nestemäinen ei jää kiiltämään ainakaan.
apteekin Lipolan, Agualan (ei pitäisi jäädä kiiltoa), Essex-lotion (keltainen tuubi, suosittelen - on usein myös pieniä kokeilutuubeja), Eucerin (ei kiillä)
Lumenen se keltainen voide, jossa on lakkaa, oiskohan nimeltään jotain Energy vitality tms. sellaista, hinta n. 13 euroa. (voipi jäädä kiiltäväksi...)
Todella hyvä ihovoide on myös ihan tavallinen Nivea tarpeeksi ohuelti käytettynä eikä silmien ympärille - edellyttäen että ei ole allerginen lanoliinille.
Lidlin päivävoide Q10 on ollut erinomainen hinta/laatusuhteensa takia, iloinen yllätys. - Aco- käyttäjä
Minulla on samanlainen iho, kuiva ja hilseilevä mutta kiiltää otsasta. Aloin käyttää yövoidetta jotta iho vähän kosteutuisi, ensin käytin Sebamedin kuivan ihon tuotetta, joka oli hyvää, mutta sitten löysin todellisen helmen: Acon time-sarjan dry and sensitive night cream. Todella täyteläinen koostumus ja iho kiittää aamulla. Kirjaimellisesti iso muutos nähtävillä, iho oli levänneen näköinen ja kaunis heti ensimmäisen yön jälkeen. Ja kosteutettu hyvin. Kiillon takia käytän päivällä vähemmän runsasta geelivoidetta, en ole vielä hyvää löytänyt... jotain kevyempää varmasti pitäisi olla. Acon tuotteet ovat aika kalliita mutta tehokkaita!
- Sandra
Et maininnut ikääsi, mutta siitä huolimatta kokisin turvalliseksi valinnaksi Lumenen sensitive -voiteet. Sopivat melkein kaikille ja kaikenikäisille. Ovat keskitäyteläisiä, vahvistavat ihoa ja nykyään saatavilla myös vähän paksumpi yövoide. Suosittelen testaamaan.
P.s Rauhoittaa myös punakkaa ihoa.
C-Energyä, eli lakkavoidetta en punoittavalle iholle suosittele, sillä se aktivoi ihoa. - ... )
Jos turvallisia ja laadukkaita ihonhoitotuotteita etsit, niin hyviä sellaisia ovat kyllä tuon Dr. Baumannin tuotteet. Eivät sisällä silikonia, raakaöljyjä, säilöntäa, haju-tai väriaineita, mutta pohjautuvat aitoihin kasviöljyihin ja luonnonraaka-aineissin. Olen kuullut monen kertovan, kuinka ihon kunto parani kuukaudessa - tälläkin palstalla voit lukea käyttäjäkokemuksia. Itse olen kuivaihoinen ja erittäin herkkä sellainen, ja oma hipiänikin on saanut avun.
Hintaa tietty on enemmän kuin tavanomaisilla markettirasvoilla, mutta - laatukin on sitten toista luokkaa.
Jos asut paikkakunnalla, missä yksikään kosmetologi ei myy ko. sarjaa, katso netistä sivu http://www.dr-baumann.fi
ja jätä yhteydenottopyyntö maahantuojalle. Kun kerrot ihotyyppisi, hän lähettää kyllä näytteitä. - HappyCamper
Minulla on samankailtainen iho kuin sinulla. Itse olen käyttänyt 3 kuukautta Dermaseeta ja voin sanoa että olen ollut todella tyytyväinen. Kannattaa tutustua http://www.seonilmainen.com/ilmainen.aspx?id=1068
- MiriSanna
Hei, miten tuote on toiminut ryppyjen suhteen, onko selviä tuloksia? Mainos kun lupas ihmeitä... verrattiin Botoxin tehokuuteen, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
- hauskahomma
DrHaushkan kasvoöljy. Ensin voi tuntua, että miksi öljyä jo rasvaiselle iholle, mutta suosittelen kokeilemaan. Pitää ihon mattana ja samalla kosteuttaa.
- Dalida
Kuvauksesi perusteella vaikuttaa että ihosi on todellakin herkkä tai herkistynyt. Siksi on noin vähäisten tietojen nojalla vaikea sanoa mikä ihotyyppisi on. Ihonhoitotuotteet kun pitäisi valita ihotyypin mukaan.
Mineraaliöljy ja silikoni ei ole haitallista iholle.
Herkälle iholle haitallisia ovat alkoholi (se kuivattaa) ja muut ärsyttävät aineet, etenkin natriumlauryylisulfaatti (sodium lauryl sulphate), voimakkaat hajusteet (perfum/fragrance), hajusteyhdisteet (linalool, limonene) ja tietyt kasviperäiset aineet (laventeli, minttu, mentoli, sitrushedelmät, yms.).
Koska en saanut selvää mikä ihotyyppisi ja ikäsi on, voin suositella vain yhtä voidetta, apteekista (tai verkkoapteekista) Avenen Skin Recovery Cream. Sen ei pitäisi ärsyttää ihoasi, joten ihosi pääsee rauhoittumaan, ja sen jälkeen voit alkaa kokeilemaan ihotyyppiisi sopivaa voidetta.
Olisi hyvä saada selville mihin aineisiin (tai asioihin) ihosi reagoi. Jos tavallinen herkkä iho, ym. aineet ovat yleisin syy ärtymiseen, mutta voihan kyseessä olla muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291616Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711570Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.931380Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851223Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221180Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241140En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949