Mitähän Suomen miesten joukkueen pelaajat ovat ammatiltaan? Ovat tosi taitavia laskemaan jne. Itseltäni ei pelaaminen onnistuisi.
Curlingjoukkueen ammatit?
8
1686
Vastaukset
- Donkeykong2006
Kapteeni Markku Uusipaavalniemi on ammatiltaan Jumala, sivutoimenaan hän hoitaa yleispyhimyksen virkaa.
Varakapteeni Wille "Kovien poistojen erikoismies" Mäkelä on ammatiltaan Profeetta.
Muut jäsenet ovat erehtymättömiä ammattilaiskurlaajia. - sandi
Jostain luin, että Uusis olisi ohjelmoija ja Mäkelä liikennejohtaja. Korjatkaa jos olen väärässä....
- M-15 fani 4ever
Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)
- hinkkaaja
M-15 fani 4ever kirjoitti:
Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)
eikö ne ookkaan siivooja, parketti-kosmetologi, luuttu-mies ja kiillottaja ?
- pam
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001518&posting=22000000014248544
..tiiä sitten onko näin.... - curling-fani
He kaikki näyttävät insinööreiltä! Ihan oikeasti, ihan selvästi insinöörejä!!! Ja mun luulis tietävän, kun olen naimisissa yhden insinöörin kanssa :-)
- kdnd
Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...
- Laukkanen on
kdnd kirjoitti:
Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...
myös Hyvinkääläinen luokanopettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779