Mitähän Suomen miesten joukkueen pelaajat ovat ammatiltaan? Ovat tosi taitavia laskemaan jne. Itseltäni ei pelaaminen onnistuisi.
Curlingjoukkueen ammatit?
8
1705
Vastaukset
- Donkeykong2006
Kapteeni Markku Uusipaavalniemi on ammatiltaan Jumala, sivutoimenaan hän hoitaa yleispyhimyksen virkaa.
Varakapteeni Wille "Kovien poistojen erikoismies" Mäkelä on ammatiltaan Profeetta.
Muut jäsenet ovat erehtymättömiä ammattilaiskurlaajia. - sandi
Jostain luin, että Uusis olisi ohjelmoija ja Mäkelä liikennejohtaja. Korjatkaa jos olen väärässä....
- M-15 fani 4ever
Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)
- hinkkaaja
M-15 fani 4ever kirjoitti:
Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)
eikö ne ookkaan siivooja, parketti-kosmetologi, luuttu-mies ja kiillottaja ?
- pam
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001518&posting=22000000014248544
..tiiä sitten onko näin.... - curling-fani
He kaikki näyttävät insinööreiltä! Ihan oikeasti, ihan selvästi insinöörejä!!! Ja mun luulis tietävän, kun olen naimisissa yhden insinöörin kanssa :-)
- kdnd
Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...
- Laukkanen on
kdnd kirjoitti:
Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...
myös Hyvinkääläinen luokanopettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va331363Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806