Curlingjoukkueen ammatit?

Utelias

Mitähän Suomen miesten joukkueen pelaajat ovat ammatiltaan? Ovat tosi taitavia laskemaan jne. Itseltäni ei pelaaminen onnistuisi.

8

1749

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Donkeykong2006

Kapteeni Markku Uusipaavalniemi on ammatiltaan Jumala, sivutoimenaan hän hoitaa yleispyhimyksen virkaa.

Varakapteeni Wille "Kovien poistojen erikoismies" Mäkelä on ammatiltaan Profeetta.

Muut jäsenet ovat erehtymättömiä ammattilaiskurlaajia.

• sandi

Jostain luin, että Uusis olisi ohjelmoija ja Mäkelä liikennejohtaja. Korjatkaa jos olen väärässä....

• M-15 fani 4ever

Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)

• hinkkaaja
        M-15 fani 4ever kirjoitti:

Kyllä kyllä Uusipaavalniemi ohjelmoi kivet kohdilleen ;)

eikö ne ookkaan siivooja, parketti-kosmetologi, luuttu-mies ja kiillottaja ?

• pam
    • curling-fani

He kaikki näyttävät insinööreiltä! Ihan oikeasti, ihan selvästi insinöörejä!!! Ja mun luulis tietävän, kun olen naimisissa yhden insinöörin kanssa :-)

• kdnd

Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...

• Laukkanen on
        kdnd kirjoitti:

Kiiskinen on kasvatustieteiden maisteri ja toimii Hyvinkäällä luokanopettajana. Mäkelä ja Salo ovat jonkin sortin tradenomi/merkonomi-ihmisiä. Uusiksen ammatista en sitten olekkaa yhtään varma...

myös Hyvinkääläinen luokanopettaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe