Oletko ollut mm-kisoissa?

sport-

Oletteko olleet koskaan mm-kisoissa?Missä ja milloin?Oliko mahtava fiilis ja upea kokemus?Suositteletko?


Paljon koko reissu maksaa?

4

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IAAF

      Olen Helsingin kisoja katsomassa. Tunnelma oli aika lailla lannistunut, sillä juuri silloin sattui se ukkosmyräkkä (!) Menin katsomaan uudestaan viikonloppuna ja silloin oli jo huomattavasti mukavempaa! Suosittelen, eteenkin urheilusta pitäville. Lippuni oli jotain 100€ tai sinne päin. En nyt oiken muista.

      • varicella

        Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
        Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus!


      • Mitä Äksyin Ämmä
        varicella kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
        Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus!

        kunnioitin koko puolisenttaalisella massallani sekä kädenläpsytyksilläni kolmena päivänä v. 1983 ja jok`ikisenä kisapäivänä v. 2005. Wanhan laulun mukaelluin sanoin: päivääkään en noista vaihtaisi pois.
        Viime kisoja tosin hyyti sään jumala likihalloineen ja komeine ukkosineen mutta nämäkin tapahtumat tuovat jälkeenpäin ajatellen vain lisämaustetta muistoihin. Toki se mieliinjäävin kannustuskilpi katsomossa sisälsi kommentin säästä, sillä Alankomaiden Antilleilta saapuneet kannustajat olivat kirjoittaneet kilpeensä tervehdysten lisäksi kommentin: "Weather sucks".
        Mutta täyttä elämää oli koko runsas viikko, väen kuhinaa ja monikielistä puhetta. Ja kaiken vastapainoksi löytyi rauhaa - Olympiastadionin vierestä Uimastadionilta, jossa ei tungeksittu. Toki pauhu Stadionilta kuulemma kantautui vesiparatiisinkin rauhaan mutta itse en tuota melua ollut siellä kuulemassa, vaan (pieneltä) osaltani yleisurheilukatsomossa ääntä luomassa.
        Unohtumaton elämys siis - nyt ovat enää olympiakisat minulta näkemättä. Näkemättä ne jäävätkin, jollei
        - Suomi saa kisoja
        tai
        - minä todellista, suurta lottovoittoa niiden lukuisien huijausvoittojen sijaan, jotka minua ennen Ateenan olympiakisoja kiukuttivat.


    • Nimetön

      Livessä on aina ihan oma fiiliksensä...ei sitä voi
      sanoin kuvailla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe