Oletteko olleet koskaan mm-kisoissa?Missä ja milloin?Oliko mahtava fiilis ja upea kokemus?Suositteletko?
Paljon koko reissu maksaa?
Oletko ollut mm-kisoissa?
4
1072
Vastaukset
- IAAF
Olen Helsingin kisoja katsomassa. Tunnelma oli aika lailla lannistunut, sillä juuri silloin sattui se ukkosmyräkkä (!) Menin katsomaan uudestaan viikonloppuna ja silloin oli jo huomattavasti mukavempaa! Suosittelen, eteenkin urheilusta pitäville. Lippuni oli jotain 100€ tai sinne päin. En nyt oiken muista.
- varicella
Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus! - Mitä Äksyin Ämmä
varicella kirjoitti:
Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus!kunnioitin koko puolisenttaalisella massallani sekä kädenläpsytyksilläni kolmena päivänä v. 1983 ja jok`ikisenä kisapäivänä v. 2005. Wanhan laulun mukaelluin sanoin: päivääkään en noista vaihtaisi pois.
Viime kisoja tosin hyyti sään jumala likihalloineen ja komeine ukkosineen mutta nämäkin tapahtumat tuovat jälkeenpäin ajatellen vain lisämaustetta muistoihin. Toki se mieliinjäävin kannustuskilpi katsomossa sisälsi kommentin säästä, sillä Alankomaiden Antilleilta saapuneet kannustajat olivat kirjoittaneet kilpeensä tervehdysten lisäksi kommentin: "Weather sucks".
Mutta täyttä elämää oli koko runsas viikko, väen kuhinaa ja monikielistä puhetta. Ja kaiken vastapainoksi löytyi rauhaa - Olympiastadionin vierestä Uimastadionilta, jossa ei tungeksittu. Toki pauhu Stadionilta kuulemma kantautui vesiparatiisinkin rauhaan mutta itse en tuota melua ollut siellä kuulemassa, vaan (pieneltä) osaltani yleisurheilukatsomossa ääntä luomassa.
Unohtumaton elämys siis - nyt ovat enää olympiakisat minulta näkemättä. Näkemättä ne jäävätkin, jollei
- Suomi saa kisoja
tai
- minä todellista, suurta lottovoittoa niiden lukuisien huijausvoittojen sijaan, jotka minua ennen Ateenan olympiakisoja kiukuttivat.
- Nimetön
Livessä on aina ihan oma fiiliksensä...ei sitä voi
sanoin kuvailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837