Oletko ollut mm-kisoissa?

sport-

Oletteko olleet koskaan mm-kisoissa?Missä ja milloin?Oliko mahtava fiilis ja upea kokemus?Suositteletko?

Paljon koko reissu maksaa?

4

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IAAF

Olen Helsingin kisoja katsomassa. Tunnelma oli aika lailla lannistunut, sillä juuri silloin sattui se ukkosmyräkkä (!) Menin katsomaan uudestaan viikonloppuna ja silloin oli jo huomattavasti mukavempaa! Suosittelen, eteenkin urheilusta pitäville. Lippuni oli jotain 100€ tai sinne päin. En nyt oiken muista.

• varicella

Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
        Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus!

• Mitä Äksyin Ämmä
        varicella kirjoitti:

Yhdyn edelliseen ;D viikonloppuna oli tosiaan paljon mukavampi olla katsomassa kaikin puolin ja etenkin lauantaina tunnelma uskomaton...
        Myös minä suosittelen täysin sydämin, upea kokemus!

kunnioitin koko puolisenttaalisella massallani sekä kädenläpsytyksilläni kolmena päivänä v. 1983 ja jok`ikisenä kisapäivänä v. 2005. Wanhan laulun mukaelluin sanoin: päivääkään en noista vaihtaisi pois.
        Viime kisoja tosin hyyti sään jumala likihalloineen ja komeine ukkosineen mutta nämäkin tapahtumat tuovat jälkeenpäin ajatellen vain lisämaustetta muistoihin. Toki se mieliinjäävin kannustuskilpi katsomossa sisälsi kommentin säästä, sillä Alankomaiden Antilleilta saapuneet kannustajat olivat kirjoittaneet kilpeensä tervehdysten lisäksi kommentin: "Weather sucks".
        Mutta täyttä elämää oli koko runsas viikko, väen kuhinaa ja monikielistä puhetta. Ja kaiken vastapainoksi löytyi rauhaa - Olympiastadionin vierestä Uimastadionilta, jossa ei tungeksittu. Toki pauhu Stadionilta kuulemma kantautui vesiparatiisinkin rauhaan mutta itse en tuota melua ollut siellä kuulemassa, vaan (pieneltä) osaltani yleisurheilukatsomossa ääntä luomassa.
        Unohtumaton elämys siis - nyt ovat enää olympiakisat minulta näkemättä. Näkemättä ne jäävätkin, jollei
        - Suomi saa kisoja
        tai
        - minä todellista, suurta lottovoittoa niiden lukuisien huijausvoittojen sijaan, jotka minua ennen Ateenan olympiakisoja kiukuttivat.

• Nimetön

Livessä on aina ihan oma fiiliksensä...ei sitä voi
      sanoin kuvailla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3796
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      88
      1732
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1462
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1342
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1118
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1087
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1047
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1031
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      125
      994
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      837
    Aihe