itse olen kantanut töistä tavaraa kotiin satojen eurojen edestä. tähän mennessä vain sellasia alle 40e hintaisia tavaroita. kukaan ei tule koskaan huomaamaan että jotain olisi hävinnyt, koska varastoissakin on tavaraa niin paljon, että kukaan ei edes tiedä mitä siellä on.
oletko varastanut työpaikalta mitään?
26
6324
Vastaukset
- paska
työpaikalta vein ruokaa koska YHDISTELMÄTUELLA joutui näkemään nälkää ja tämä on TOTTA maassa nimeltä Suomi!
- tottakai
niin paljon kun uskallan, niin ettei se näy.
(isossa marketissa on paljon puhallettavaa..) - mutta nyt vien
En tosiaan vienyt silloin aikoinaan kun vielä tuli ns toimeen sillä palkalla.
Mutta nyt kun eurojen myötä on hinnat nousseet pilviin, mutta palkka vain alentunut ja muutenkin työelämä mennyt sellaiseksi että työnantaja tahtoo imeä veretkin työntekijöistä, niin kyllä sitä saa mitä pyytää!
Jo se alkaa omakin työmoraali ratketa liitoksistaan jos työntekijöitäkin kohdellaan kuin pelinappuloina, tämä kannattaisi johtajienkin huomioida palavereissaan, mutta eiväthän he edes käy tuotannon puolella kuin asiakkaita kierrellessään.. - olen
kaikenlaista esim. tietokoneita, näyttöjä, näppäimistöjä ect. "pientä" ehkä noin ~1.000 euron edestä.
- olla tosissanne!
Kannattaako ottaa tuo riski ja saada fudut? Hankalampi homma saada uusi työ, kun on jäänyt kiinni työnantajalta varastamisesta...
- joo
Jos on paska homma (niinkuin nykyään taitaa kaikki työt olla) niin what the fuck.
- Nikke_
joo kirjoitti:
Jos on paska homma (niinkuin nykyään taitaa kaikki työt olla) niin what the fuck.
Ai ei o mitää väliä?
Mitäpä jos päätätkin hakea uutta työpaikka joskus, niin ei o kovin hyvää mainosta, jos aikasempi työsuhde päätty purkuun työntekijästä johtuvasta syystä!
Ja tohon liittymättä; eikö teillä hel****i sentään ole yhtään selkärankaa?? mulle ainakin opetettiin lapsuudenkodissa, ettei saa varastaa!
- kyllä.
olen viennyt,kaupassa olin töissä ja kaverini kanssa kannettiin ulos varmaan 35000mk arvosta tavaraa aikoinaan 3v aikana.koskaan ei kukaan mitään ihmetellyt ja kun oli vielä sisäpiiri tietoa kaikista hälystä ja muista niin ei mitään ongelmia.mitäs maksavat niin surkeaa palkkaa.nykyään sellaisessa töissä ettei pahemmin mitään pöllittävää mutta aina tietty vähän pientä tulee kuormasta otettua.
- vain
Kaikkea mikä irti lähtee. Lopuksi panen pomon sihteeriä!
- Anonyymi
Nyt olet kyllä erehtynyt, se oli pomon koira
- vien
jotain,palkkaako pyytää lisää niin pomo sanoo etttä palkka on pieni mutta ne muut edut...en ole huomannut muita etuja,eli pöllin minkä ehin,työn antaja on Kunta
- tulli_control_
Tottahan tuo on ettei suuressa varastossa voida mitenkään tehokkaasti kontrolloida sitä kuka varastaa. Ei voida lähes ollenkaan kontrolloida. Jotain ovitarkastuksia voi olla kun porukka pääsee töistä, mutta silloinkin niitä ihmisiä tulee yleensä kymmenittäin kerralla. Eli ei siihen kovin paljoa jää aikaa tarkastajille jne. Ainoa realistinen keino on tehdä jotakin pistokokeita sinne tänne jonkin sortin profiloinnin perusteella. Näissäkin profiloinneissa on se ongelma ettei näihin profilointeihin satu koskaan oikeita ihmisiä. Eli nämä pistokokeet kohdistuu yleensä jollakin tavalla hieman poikkeaviin ihmisiin. Ei koskaan niihin pomon kavereihin, jotka sitten ihan oikeasti pöllivät työkaluja jne varastosta. Heti kun esimies selän kääntää niin alkaa esimiehen haukkuminen ja nauraminen. Mutta eipä mä ressukat, joita esimiehiksikin kutsutaan tätä asiaa ymmärrä. Yleensä nämä ovat myös niitä pahimpia toisista paskaa puhujia ja kun tarpeeksi kauan toistaa että se ja se työntekijä puhuu sitä ja tätä ja se voi pölliä työpaikalta jotain niin pomot jopa alkavat uskomaan tätä puhetta. Ja taas ollaan niin metässä. Lisäksi olen kuullut niin kankeista keinoista saada "varasteleva" (eli väärin profiloitu) työntekijä nalkkiin varastamisesta ettei tosikaan. Mutta pääsääntöisesti pistokokein tehdyt henkilöstöprofiloinnit osuvat metsään.
- Anonyymi
Ruokaa, olutta, kosmetiikka tuotteita. Tauko tilasta suodatin pusseja ja kahvia. Käsipaperia ja veskipaprua
- Anonyymi
Olen myös ottanut kassasta pieniä rahoja lähinnä kolikoita
- Anonyymi
Koruja veikkauksen arpoja, korvanapin ja muita pieniä elektroniikka juttuja
- Anonyymi
Yhdestä edellisestä työ paikasta rahaa aika paljonkin. Markka aikaan tuhansia.
- Anonyymi
Jätin vain käteistä lyömättä kassaan. Ja pistin taskuun.
- Anonyymi
Väliillä yritän himmailla ettei lähde käsistä ja jää kiinni. Mut ainoa työ mistä en oo varastanut mitäöm on olljt hommat tehtaissa. Ei mitäön pöllittävää.
- Anonyymi
Kun jää kiinni niin työpaikka on entinen. Ja en varasta työnantajalta.
- Anonyymi
olen itse vienyt työpaikalle omia työkaluja yms. työssä tarvittavaa kun työpaikalla on huonut työvälineet. Siitä on ollut apua työnteossa paljon.
- Anonyymi
Käytöstä poistettuja läppäreitä, sellasia 2500€ koneita jotka ei lopulta ollut edes kovin vanhoja, joku 4v. Ei niitä kukaan enää kaivannut kun niitä vaihdettaessa uusiin laitettiin jonneki hyllyyn vaan...toki firman kirjoissahan ne oli..ja on varmaan vieläkin :D
Olisiko 10 000€ (50 x 200€) edestä tullut otettua itselle "uudelleen käyttöön"...eli möin parilla sadalla.
Vittuakos aina vaan lupailivat sitä palkan korotusta! - Anonyymi
Vien vain palkanmaksajan varastamien maksamattomien ylityökorvausten verran tavaraa kotiin. Mieluummin en veisi mitään kotiin ja palkanmaksaja telkien taakse kavalluksesta/varkaudesta, mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Eväslaukun sisällön pitää olla lähtiessä arvokkaampi kuin tullessa.
- Anonyymi
Kun eivät maksa kunnon palkkaa niin työntekijät ottavat korvauksen millä tahansa keinolla!
- Anonyymi
Kerran söin punssirullan kaupan kylmävarastossa. Siitä on yli 40 vuotta aikaa, mutta jäi huono omatunto. Oli niin vastustamaton herkku, että meni tälleen kassan ohitse...
Nykyään en varasta, mutta vaihdan. Tuon töihin omalla rahalla maksettuja juttuja ja vaihdossa jotain pientä tilalle. Toki myös saamattomat palkankorotukset kuittaan jollain sopivalla. Samoin vaihdan tällä lailla aikaa. Eli kun ei tule palkankorotusta, tilalla teen omia juttuja työnantajan ajalla. En siis kutsuisi tätä varastamiseksi vaan vaihtamiseksi. Näin säilyy tasapaino. - Anonyymi
Sinä et tiedä, mitä teet. Et tunnista omaasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237715- 545758
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3221293Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061