Millä ajatuksella esim win Media Lib ja nyt sitten creativen soitin hakee tietonsa kirjastoon? Eli tilanne on se et mulla on pc-hakemistossa esim
1. bändi-->albumi-->biisi
2. bändi--> 3kpl albumeja-->näiden biisit kunkin alla
3. Bändi_albumi --> biisit
Kokeilin niitä mut mun logiikka ei kyl jotenkin riittänyt ja biisejä meni saman unknowin alle sekaisin.
Tuntus et muoto pitäis olla 3 hakemistoinen?
Tiedoston nimeäminen Media Libaryiin
Jerkku
1
204
Vastaukset 1
Joo, eli menet sinne tiedostoon oman tietokoneen kautta, jossa sulla ne biisit on, esim omat musiikkitiedostot-kansioon, siellä pystyt muokkaamaan sitä nimeä kun klikkaat sitä oikealla hiiren nappulalla ja valitse nimeä uudelleen eli esim. mä laitoin näin: Rammstein - Herzeleid - 01 - Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518