romani plus ?

ei rasisteile!!!

kysyn nyt kaikilta sellaisilta jolla on tai on ollu romanimies,että miten teijän elämä on menny,tai onko ollu vaikeeta ottaa esim.eron jälkeen suomalainen mies,mulla yks suhde rom.miehee päätty eroon kerran ja en oo sen jälkeen suomalaista halunnu,vaan aion ottaa rom.miehen,ja ois vaan kiva kuulla onko teitä jotka ootte ollu kauan yhessä,esim yli 7 vuotta
KIITOS kaikille, ongelma se on tämäki

46

17274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari S

      muttta ei siitä sen enempää

      • neekri

        on isomppi kalu nääks!


    • tunne kyllä

      Mulla oli romanimies kauan aikaa, enkä sen jälkeen ole suomalaista miestä ottanut. Ei vain jotenkin natsaa niitten kanssa. Täytyy myöntää, että ongelma se on tämäkin, mutta ei sille vain voi mitään. Ja mä tiedän aika montakin, joilla on ollut romanimies, että ei ne sen jälkeen enään suomalaismiehen kanssa ole. Joko ottaa toisen romanimiehen tai sitten jonkun ulkomaalaisen. En oikein tiedä mikä siinä on, että ei oikein sen jälkeen natsaa suomalaismiehen kanssa.

      • Valkosipuli

        Ne tuppaa käymään töissä! Paljon poissa, ja haisee hiellekin! Nuukiakin ovat, kun pitää käyttää omaa rahaa!
        Eikä ne edes huoli mustalaisen jämiä...


      • täälläkin ollu

        ei natsa ei natsa...
        Ollu kovin käämistö miesten kanssa myyöhälässä miirun kanss. Ja vähän mollankii. Mutt ei suomipoikia kun ovat niin kireitä työn ja kodin kanss. Vaan Alfed oll hyvä nusaseen ja kolme lastqaas saattiiinki, jos jotakkii kiinnostas pasilan puutalois asuttiinki


    • romani miehen vaimo

      itellä ollu kanssa romani mies jonka kans olin 10 vuotta yhdessä. ja lapsiakin löytyy 2 kappaletta.

      ite olen noin 30% romani verta... mutta muuten ihan suomalainen nainen.

      ikinä en ole suomalaisen miehen kanssa seurustellut kuin joskus nuorena puoli vuotta.
      ja nyt sitten kun erosimme miehen kanssa siis tämän rom.miehen kanssa... niin en kyllä suomalaista miestä halua.
      sillä noiden vuosien aikana kun tuon rom.miehen kanssa olin niin opin tavat ja kaikki.
      ja nyttenkin elän romani kulttuurin tapojen mukaan.
      enkä osaa niistä luopuakkaan.

      tuossa kyllä yritin suomalaisen miehen kanssa seukata, mutta eihän siittä mitään tullut.
      mies kun ei ymmärtänyt tapojani mitä olen viimmeiset 12.vuotta pitänyt olla.
      niin ei se toiminut, ja opinpahan siittä että kyllä on parempi ottaa romani mies.

      ja nyt sitten seukannut kohta vuoden uuden rom.miehen kanssa ja aivan ja mahtavan hyvin menee. varsinkin kun ollaan samalla aalto pituudella.
      ja tosin onhan romani mies miehekkäämpi kuin suomalainen mies. ja osaa pukeutuakkin=)
      ja pitää aivan erilailla huolta hygieniasta ja jne-....

      että en kyllä romani miestä tule ikinä vaihtamaan suomalaiseen perus junttiin.

      romani miehen vaimo. nyt ja aina!!!!!

      • Tero Hetero

        miten huono kirjoitustaito voi joillakin ihmisillä olla.

        Kirjoitelmastasi huokui, tylsä mielisyys, sivistymättömyys ja puhdas tympeä mielisyys.

        Hyvä, että pysyt mustalaisten seurassa. On vakka kantensa valinnut.


      • toinen hetero
        Tero Hetero kirjoitti:

        miten huono kirjoitustaito voi joillakin ihmisillä olla.

        Kirjoitelmastasi huokui, tylsä mielisyys, sivistymättömyys ja puhdas tympeä mielisyys.

        Hyvä, että pysyt mustalaisten seurassa. On vakka kantensa valinnut.

        Tympeämielisyys ja tylsämielisyys ovat YHDYSSANOJA !!!! BUAAAHHHH:::::


      • :))
        toinen hetero kirjoitti:

        Tympeämielisyys ja tylsämielisyys ovat YHDYSSANOJA !!!! BUAAAHHHH:::::

        :))))))))).


    • Jurgen

      että, mustalaiseen sekaannuttuanne, ette oikeasti kelpaa kovinkaan monelle kunnolliselle suomalaiselle "valkolaiselle" miehelle.

      Olette leimaantuneet "mannehuoraksi". Sitten keräilette epätoivisia juoppojoa / rikollisia jämäpaloja, ja itkette täällä miten ei natsaa suomalaisen miehen kanssa. Paskamagneetti kerää vain saastaa ...

      Kuinka monta mannea / ex-manne huoraa näette ns. hyvillä asuinalueilla, paikkakunnasta riippumatta? Te ette kelpaa.

      Miettikää oikeasti mitä olette saavuttaneet elämässänne ja onko se ollut onnellista? Oletteko elättäneet itsenne ja lapsenne, vaiko syöneetä röyhkeästi syöpäläisinä muiden pöydissä, sosiaaliturvan kautta?

      Kaduttaako valitseMANNE tie?

      • romani miehen vaimo

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.


      • vähän tunnet
        romani miehen vaimo kirjoitti:

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.

        yhdyssanoja!! Mutta eipä se taida ollakaan elämäsi tärkeimpiä asioita, kuvastaa jo tuo kumppanin valintakin!!


      • niin se on
        vähän tunnet kirjoitti:

        yhdyssanoja!! Mutta eipä se taida ollakaan elämäsi tärkeimpiä asioita, kuvastaa jo tuo kumppanin valintakin!!

        kiitos sulle jolla myös rom.mies,oon iha samaa mieltä,kuka tollasia paskasia SUOMALAISIA haluaa,,nauraaaaaaa
        t.minä joka tän keskustelun aloitin,
        ja kuka tässä nyt jaksaa joka sanan oikein kirjotaa ku on muutaki tekemistä,
        esim soittaa mun rakkaalle miehelleni,
        on se kumma juttu tää kateus!


      • rk62
        romani miehen vaimo kirjoitti:

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.

        Ensin laitat kaikki suomalaiset miehet samaan muottiin ja haukut maanrakoon ja sitten sanot että "älkääpä yleistäkö"...? Et taida olla mikään ruudinkeksijä. Ei millään pahalla, mutta ei kukaan palstan miehistä ole sulle tai romani miehellesi kateellisia. Vielä lisäisin, että ei kukaan tervejärkinen, fiksu ja onnellinen nainen voisi kirjoittaa noin katkeraa tekstiä suomalaisista miehistä...


      • ..--..
        niin se on kirjoitti:

        kiitos sulle jolla myös rom.mies,oon iha samaa mieltä,kuka tollasia paskasia SUOMALAISIA haluaa,,nauraaaaaaa
        t.minä joka tän keskustelun aloitin,
        ja kuka tässä nyt jaksaa joka sanan oikein kirjotaa ku on muutaki tekemistä,
        esim soittaa mun rakkaalle miehelleni,
        on se kumma juttu tää kateus!

        "ja kuka tässä nyt jaksaa joka sanan oikein kirjotaa ku on muutaki tekemistä, esim soittaa mun rakkaalle miehelleni"

        Osaat siis kuitenkin käyttää puhelinta?


      • Otis
        romani miehen vaimo kirjoitti:

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.

        että sulla on noin hieno mies ja vieläpä romani.

        On harvinaista löytää ei-rikollinen, töitä tekevä, alkoholiton/huumeeton romanimies, todella harvinaista.
        Siksi sait varmaan paskaa näinkin paljon...

        Onnea ja jatkoja!


      • ????

        Olen elänyt vajaat kymmenen vuotta mustalais miehen kanssa ja lapsikin saatiin. soskussa ei käyty kertaakaan vaan töissä ja asuntokin löyty ja löytyy edelleenkin arvostetulta omakoti alueelta. ja aivan varmasti suomalais miehellekkin kelpais upeat tavat omaava nainen. ei pidä yleistää hyvä ihminen.


      • mää vaa
        romani miehen vaimo kirjoitti:

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.

        heh hyvin sanoit asiat, niinku ne on!Minäkin arvostan Romaneja monesta syystä, liekö sitten, että itse olen, kumma kyllä, samanluontonen monessa asiassa. Koskaan en oo vakisuomalainen kokenut olevanikaan, vaikka pitäs tietääkseni olla.Romanien tempperamentti ja muu tunteellisuus, osittain tavat jne. mulla on, kumma kyllä ihan luonnostaan.Haluan kunnioittaa hyvin käyttäytyviä Romaneja ja arvostaa, ehkä jopa enemmän kuin "meikäläisiä":)Romaneille tahdon sanoa; deevelmol del, tsihko diives(jos nyt meni edes sinnepäin..)olkoon Jumala kanssanne!!


      • PERI SUOMALAINEN NAINEN
        vähän tunnet kirjoitti:

        yhdyssanoja!! Mutta eipä se taida ollakaan elämäsi tärkeimpiä asioita, kuvastaa jo tuo kumppanin valintakin!!

        Eläissäni en oo romani mieheen sekaantunut en edes samassa huoneessa oo istunut mut niinpä vaan oon lukihäiriöinen ja huono äikässä ettei yhdys sanat onnistu tai mee jakeluun!!!


      • ssj
        romani miehen vaimo kirjoitti:

        hahhaa...
        en tosiaan millään ankealla kerrostalo alueella...
        vaan totisesti, vuonna 2002 rakennetussa omakotitalossa. joka sattuu olemaan ihan iki oma!!!

        minkään sosiaali turvan avulla emme elä.
        vaan romani mieheni ajaa rekkaa vakituisen atyöntekijänä ja minäkin satun olemaa töissä, ja aivan yksityisyrittäjä olen.

        joten mitää sosiaalitoimiston apua emme tarvitse.

        taitaa vaan suomalaisen miehen kunnian päälle käydä.... taisit loukkaantua.
        tosin on että te suomalaiset mörrimöykyt ette osaa pukeutua, kuljette paskasissa ja ryppysissä vaatteissa.
        perus hygienia on todellakin hukassa. ja se näkyy hien hajusta ja paskasista hampaista.

        naistakaan ette osaa kohdella naisena.... suomalaisen miehen romantiikka kun taitaa jäädä olut pullon ja päivänkakkaran tuoksuun.
        vai mites teiltä onnistuu rakkaus ballaadin laulaminen naiselle?
        hah siittä ei tuu yhtään mitään.
        harvassa on ne suomalaiset miehet jotka osaa kohdella naista.

        ja sitä paitsi ei kaikki romanit ole sossu pummeja.
        esim: miehelläni ei ole rikollista taustaa.
        ei mitään pahaa sanottavaa.
        tosin hän ei myöskään juo alkoholia ja eikä polta.
        ja hitsin hitsi ja osaa vielä käyttäytyä.

        joten älkääpä yleistäkö.
        tietääkseni se ei tee minusta huoraa, jos olen naimisissa kunniallisen romani miehen kanssa.

        vai ottaako se suomalaisen miehen itsetunnolle niin paljon jos romani mies on pokannut itselleen kauniin missin mitoissa olevan suomalaisen naisen?

        huoraa minusta ei saa tekemälläkään.
        että mitäpä jos katsoisit ihan peilin kautta itseäsi silmiin.

        mutta tosi on niin että suomessa asuu kateellisia ihmisiä, ja kateushan on tappava tauti.

        t. romani miehen vaimo.

        Bullshitti paistaa läpi koko stoorista. Tais edellinen viesti iskee suoraan vyön alle! Hahahaa!


      • Anonyymi

        Onpa kovaa tekstiä!!! Eipä ole tarvinnut hakea yhteiskunnan tukia IKINÄ!!!!!! Entinen lähipiiri tiesi tasan tarkkaan mistä tukia haetaan, ettei vaan vahingossakaan joudu töihin menemään. Kyllä oli hienoa seurata työpäivänä miten tervettä porukkaa nukutti!!!!
        Ent. manne- huoran lapset on korkealle koulutettu. Pärjää omillaan!!!
        Ei tarvitse yleistää, pieni on sun maailma!!!!
        Sekö tekee ihmisestä paremman jos asuu paremmalla asuinalueella?! Toisille ihmisille voi olla tärkeämpi muu asia kuin asuinalue. Siitäkö sinun itsetunto nousee, tunnet itsesi tärkeäksi ja paremmaksi!! T. Itsetunto kohdallaan ent. mannehuora!!!!!???


    • Rom. Miehen vaimo

      Minulla on romani mies,aviossa ollaan oltu yli 25v ja lapsiakin on 4,jotka tosin kaikki jo aikuisia.Lapsen lapsiakin on 2 ja kolmas tulossa.Ihan hyvin on mennyt.En kyllä osaa edes kuvitella itselleni valkolaista miestä..ei siksi että heissä mitään vikaa olisi,on vain elämän rytmi niin toiselainen kuin mihin on tottunut. Romaneilla on niin paljon hyviä tapoja ja elämän iloa ja huolenpitoa toisistaan,etten sitä kyllä pois vaihtaisi.Tosin jos meille ero tulisi joskus (jota on kyllä vaikea uskoa) tai jos mieheni kuolisi,niin en kyllä ehkä ottaisi enää sen enempää romanimiestä kuin valkolaistakaan.Ja kun täällä on paljon puhuttu siitä ettei valkolais miehet edes huolisi mustalaisen jämiä,niin siinä olen kyllä eri mieltä.Montakin olisin saanut,vaan en ole ottanut.Minussa on myös itsessäni 30% romani verta,liekkö sitten siitä johtuu veto sinneppäin.Mene ja tiedä.(vaikka olen kýllä ihan vaalea)Hyviä ja huonoja miehiä on varmaan molemmissa (niinkuin naisiakin)valkolaisissa ja romaneissa.Ei sellasia asioita voi yleistää.Kaikki me kuitenkin olemme ihmisiä.
      Oikein hyvää kevättä kaikille..rommaaneille ja valakolaisille :)) HYMYILLÄÄN KUN TAVATAAN,sama aurinko paistaa meille kaikille :))

      • ihmettelevä

        Joo ja romanit saa vetää turpaan ketä vaan (niinkö) esim. tänä iltana romani nainen lyö turpaan (valkolaista naista) ilman mitään syytä...änkeää ravintolassa pöytään haastamaan riitaa ja lyö...ja kun tämän jälkeen sanoo tälle "romaanille" että etköhän lähde läiskimään tästä pöydästä niin vastaua on helvetinmoisella huudolla "sä olet rasisti"...kuinkahan olisi käynyt jos tämä "valkolainen" olisi tintannut takaisin turpaan kyseistä "kirjaston kirjaa" niin tuhansien eurojen korvaukset.


    • stenk

      Voi hyvä tyttö...meee sossuuun ja pyydä kakstonnii..mersus on tiiselit vähiss

      • ole mitään pahaa sanomista

        romaneista. Olen lapsesta saakka tuntenut heitä eikä kukaan ole koskaan edes pahaa sanaa sanonut minulle.
        Paljon ihanampia ihmisiä ovat kuin yleensä niin sikakateelliset ja värittömät valkolaiset.
        Ovat muuten niin kauniitakin ihmisiä, että liitunaamat pakkeleineen kalpenevat vielä entisestään ylväiden, arvonsa tuntevien romaneiden edessä.
        Suomen romanit ovat kyllä ihan täydellisesti samanarvoisia enemmistöväestömme kanssa.
        Samoja finskejä olemme alla tyynni!


      • ihmisiä kaikki
        ole mitään pahaa sanomista kirjoitti:

        romaneista. Olen lapsesta saakka tuntenut heitä eikä kukaan ole koskaan edes pahaa sanaa sanonut minulle.
        Paljon ihanampia ihmisiä ovat kuin yleensä niin sikakateelliset ja värittömät valkolaiset.
        Ovat muuten niin kauniitakin ihmisiä, että liitunaamat pakkeleineen kalpenevat vielä entisestään ylväiden, arvonsa tuntevien romaneiden edessä.
        Suomen romanit ovat kyllä ihan täydellisesti samanarvoisia enemmistöväestömme kanssa.
        Samoja finskejä olemme alla tyynni!

        Itse valkolaisena tunnen paljonkin romaneja ja enpä muuta voi tuumata ku että samassa kusessa ku kunniapaikaltakin löytyy kumpiakin. Tiedän romaneja jotka ovat paaljon ahkerampia tekemään hommia kuin moni valkolainen, mutta myös niitä jotka tykkää käydä sossun luukulla, mutta samallalailla on valkolais kavereitakin. Enpä usko että moni manne taikka valkkis ajelee mersulla pelkällä sossurahalla.. Kyllä sitä on aina jotain saanu tehä leipäsä eteen, vaikkapa sitten hevosia ajelemalla> työtä se on sekin!! Ja samallalailla ne mannet haukkuu sukuaan (mikäli aihetta), ku meikäläinenkin.


      • työssäkäyvä
        ihmisiä kaikki kirjoitti:

        Itse valkolaisena tunnen paljonkin romaneja ja enpä muuta voi tuumata ku että samassa kusessa ku kunniapaikaltakin löytyy kumpiakin. Tiedän romaneja jotka ovat paaljon ahkerampia tekemään hommia kuin moni valkolainen, mutta myös niitä jotka tykkää käydä sossun luukulla, mutta samallalailla on valkolais kavereitakin. Enpä usko että moni manne taikka valkkis ajelee mersulla pelkällä sossurahalla.. Kyllä sitä on aina jotain saanu tehä leipäsä eteen, vaikkapa sitten hevosia ajelemalla> työtä se on sekin!! Ja samallalailla ne mannet haukkuu sukuaan (mikäli aihetta), ku meikäläinenkin.

        Niin kun olet kerran sekaantunut romaneihin, et niistä eroon pääse! Jos romanimies tekee seikkailun valkolaisnaisen luo, niin sitten koko suku on kimpussa kun niillä kaikilla on kuitenkin vaimot jossakin ja kun vaimo saa tietää aletaan sieltä vaatimaan vaikka mitä! Rahaa pääasiassa ja jopa väkivallalla ja virkavallalla uhkaavat jos et elätä elämässä eteenpäin heidän lapsiaan, ja niitä kun yleensä on noin 5-15 kappaletta, se sinulle rangaistukseksi siitä että olet lainannut heidän miestään!!!!
        Olkoon vaan ihmisiä siinä kuin muutkin mutta jotain hämärää on silloin kun ei noudateta niitä samoja sääntöjä yhteiskunnassa mitä me työssäkäyvät valkolaiset teemme. Maksammehan me verorahoissa koko ajan heidän eläke- ja sosiaalimaksuja. Sitä en kiellä, aiheesta he ovat eläkkeellä kun heitä on niin vähän ja sitten tekevät sukurutsauksia ja saavat vähä-älyisiä jälkeläisiä, sukurasitteitakin heillä on paljon ihan perussairauksia, mutta niin on meillä valkolaisillakin ja silti me sitkeästi koitamme käydä mahdollisimman kauan työssä. Kyllä ihmiselle työ on tärkeintä elämässä jo sosiaalisten kontaktien takia ja tietenkin rahan, ei siitä mitään tule jos me kaikki vaan maataan kotona ja mietitään ketään tänään huijataan jollakin kaupalla tai mistä laitoksesta saisi vaikka matkarahaa, että pääsisi äidin kaiman serkkua toiselle puolelle suomea katsomaan ja sitten kun on puijattu valtiolta tai kunnalta rahaa, sitten riehutaan ja rällästetään, ryypätään ja otetaan nappeja että jaksetaan taas seuraavaan päivään jolloin on taas mietittävä ketä tänään huijaisi.
        Olen osanottavainen ei tummilla elämä kyllä ole helppoa, mutta muuttaisivat kaikki jonnekin samaan saareen missä voisivat elää niinkuin satavuotta sitten luolamiehet silloin voisimme käytää sosiaalietuusrahat johonkin hyödyllisempään esim. oikeasti sairaiden tai vanhusten hoitoon.
        Toivon etten joutuisi enää koskaan tekemisiin tummien ihmisten kanssa!!!!!!!!!


    • itsenäinen tyttönen

      Niin, minulla on vuosien varrelta kokemusta mustalismiehistä, lähinnä tanssien merkeissä. Tänä keväänä tapasin taas itseäni vanhemman mustalaismiehen ja kokemus oli melkoinen, sekä hyvässä että pahassa.
      Se on totta että mustalaismiehet peseytyvät usein, haluavat kodin olevan puhdas ja järjestyksessä. He myöskin ovat tunteellisia ja rakastavat täydestä sydämestään, rakastajina täydellisiä ja sekin on totta että heillä on isommat sukupuolielimet kuin suomalaisilla.
      Sitten tulee se huono, heillä on useasti entiset vaimot, entiset tyttöystävät yhä mukana elämässä ja he pitävät sitä normaalina että käyvät tyydyttämässä myös heidän tarpeensa. Itse nainen ei saa käydä missään vaan pitää olla kotona visusti ja odottaa milloin herra taas saapuu luokseni. He ovat erittäin tempperamenttisia, mustasukkaisia ja omistushaluaisi. Töissä ei nainen saa käydä, naisen pitää myös hylätä ystävänsä ja sukulaisensa.
      Minun tapauksessani tällä mustalaismiehellä oli vielä paha mielenterveyden ongelma sekä alkoholismi ja huumeet. Mutta rahaa herralla oli aina, vaikka ei elämässään työpäivää ollut tehnyt, keinot peritään mustalaissuvussa jo pienenä lapsena mihin sitä rahaa pystyy hakemaan sosiaalihuollosta...
      Irtautumiseni hänestä on ollut vaikeaa, onnekseni hänen toinen vaimonsa otti hänet takaisin asumaan luokseen ja luojaa rukoilen että pysyy siellä, sillä minä haluan käydä töissä, tavata ystäviäni ja sukulaisiani sekä elää mahdollisimman normaalia valkolaisen elämää. Sitä en tiedä tällä hetkellä pystynkö valkolaisen kanssa tuntemaan saman tunnemyrskyn ja seksuaaalisuuden, en varmaan mutta pärjäänhän minä yksinänikin.
      Vielä siihen että miksi naiset tummiin rakastuvat, minä ainakin pidän mustista paksuista hiuksista, ruskeista silmistä, ja mustan karvaisista miehistä yleensä, olkoon se mustalainen tai valkolainen, kunhan käy työssä ja elää normaalisti yhteiskunnan sääntöjen mukaan............aika näyttää miten minun käy?

      • vkl

        joo,jotyain rajaa.mustalaiset samaa rataa ku valkolaiset.


      • VERONMAKSAT

        OLEN TOSI KATKERA KUN TÄNNE ON PESITYNYT TOLLAIN JOUKKO JOKA ESIINTYY OMASSA "KANSSALLISUUS PUVUSSA"VAATII MEILTÄ TUHMILTÄ VALKONAAMOILTA KAIKKIA, SAA SOSSUSTA KAIKEN TEKEMÄTTÄ PÄIVÄÄKÄÄN TYÖTÄ.TÄMÄ JOUKKO EI SOPEUDU MEIDÄN KESKELLE KOSKAAN,EI EDES 100VUODEN AIKA ,OLEMME HÖLMÖJÄ KUN EMME VAADI HEILTÄ ETTÄ PUKEUTUISIVAT JA ASUIVAT JA KÄYTTÄYTYISIVÄT KUIN ME. JOS MUUTTAISIN JOHONKIN MUUHUN MAAHAN JOUTUISIN SOPEUTUMAAN MAAN TAVOILLE MUTTA JOS TULEN SUOMEEN SAAN RUVETA VAATIMAAN ETTÄ SUOMI MUUTETAN MINUN KULTUURIN,USKONON TAI JONKUN MUUN TAVAN MUKAAN TAI SUOMALAISET OVAT RASISTIA ,EIVÄT OSAA SUHTAUTUA MUIHIN KULTUUREIHIN JOTEN HE OVAT AHDAS MIELISIÄ "PASKOJA".SUOMALAISTEN ONGELMA ON HISTORIALLINEN, KUN SUOMALAISET OLIVAT RUOTSALAISTEN MAAORJA RENKEJA AIKANAAN JA OPPIVAT KUMARTAMAAN KUNINGASTA JA OLEMAAN NÖYRIÄ ALAMAISIA NIIN TÄMÄ NÄKYY NYKYPÄIVÄNÄ SUHTAUTUMISENA TÄNNE TULEVIIN VAATIMUSTEN ESITTÄJIIN. OLEN KATKERA KUN OLEN OLUT TÖISSÄ 14 VUOTIAASTA ASTI JA MAKSAMANI VERORAHAT KÄYTETÄÄN NÄIN.


    • Kaikki rom..

      Viedään kaikki romanit Ahvenanmaalle ja räjäytetään se #¤%&/()?)=(/^*^%

      • valkolainen

        Räjäytetäänkö samalla kaikki suomalaiset jotka puhuvat ruotsia ja luulevat olevansa ruotsalaisia???


      • romani-mies-27

        Olen sitä mieltä että jokainen tykkää siitä kestä tykkää. Ymmärrän toki sen jos on tottunut elää romani miehen kanssa niin onhan se vaikia olla silloin enään jotain muuta.ja sellaisille naisille voisin sanoa näin oli sitten valtaväestöä tai puolikas että joka ei ole romani miehen kanssa ollut niin vaietkoon nyt ja iäksi koska ette voi tietää mitä elämä romani miehen kanssa ollut meitälin on monenlaisia niin kuin myös valtaväestössäkin eikö totta.Ja mitä tulee normaalin romani miehen käytöstapoihin naistaan kohtaan niin kyllä romani mies yleensäkkin kohtelee kaveriansa kunnioittevasti ja rakastaa täydellä sydänmellä sehän toki riippuu onko nainen itse rehti ja sen kaiken arvoinen jos ei ole niin olemme kyllä huonompia hyväksymään sen jälkeen naista kun taas valtaväestön miehet.Sitten vielä mitä tulee elättämiseen niin kyllä en tunne kyllä ainuttakaan romani miestä jota pitäisi nainen elättää ja voin kertoo että tunnen niitä aika paljon.ja se miten ne elämis varat hankitaan niin kyllä meillä aikuisilla romani miehillä on ihan rehellistä(enkä tarkoita tällä kaikkia rom miehiä, vaan ihan yleisesti katsoen)ne on niitä alta kaks kymppisiä nuoria kellä se mopo karkaa käsistä jos karkaa mutta mitä taas tulee tuohon niin löytyyhän niitäkin valtaväestössäkin mutta se miks romanit huomataan paremmin johtuu siitä koska on huomattavasti enemmän silmäpareja katsomassa ja taas toisaalta katsotaanhan sitä vaikkei se tekisi mitään se on vaan niin ja tulee aina olemaan koska suomi on sen verran pieni maa ja pienet piirit ja kulttuurillisesti köyhä maa toisin kuin suur maat.Sit lopuksi vielä piti sanoa et mun käsittääkseni tää nainen joka tämän sivun muodosti ja esitti kysymyksen eli siis _romani plus_ niin minun mielestä se kysy naisilta kokemuksia huomaan et aika moni valtaväestöstä oleva mies on kommentoinut asiaa ymmärrän toki jos on niitä miehiä tai muuten vaan ottaa pannuun kun oman rodun naiset lähtee vierahille vesille ja vielä kehuuvat kaupan päälle romani miestä mut mun mielestä tulisi keskittyä omaan naiseen/tyttöystävään ettei kohta sekin ota hatkat kun kuluttaa kaikki ajat jakamassa mielipiteitänsä chatti huoneissa koska olemmehan tunnetusti liukkaita liikkuun vai mitä ja sitä paitsi jos liikaa miettii niin yö unet kärsii ja mikä tärkein työelämä.mut hauskat vaput kaikille ja sillee.ps on fiksua tehdä oikeat päätökset elämällä....oikein


      • Kullasta valettu
        valkolainen kirjoitti:

        Räjäytetäänkö samalla kaikki suomalaiset jotka puhuvat ruotsia ja luulevat olevansa ruotsalaisia???

        Räjäytä ittes ja kaveris(yhdyn samaan) saatte poijat tekin vähän väriä.Sitä paitsi se on paljon helpompaa se toinen vaihto ehto on niin työlästä saattaa tulla hiki ja nää naisetkun ei tykkää teidän hien hajusta yhtää nauraaaaaaaaaaa.
        ps kaikki ne muka rajäyttäis kisu kisu tuu tänne täälä on tikkari sulle hajulaatsä mitä mä bamlaan sulle taado


      • nmjhhujjb

        äijä jo pääs kiinni ...


      • Rakas Watson
        nmjhhujjb kirjoitti:

        äijä jo pääs kiinni ...

        Ahdistaako totuus?


    • eikä romani laisinkaan !

      olen siis puoliksi romani nuori tyttö.. Ja sen sanon tässä että en näe romaneissa mitään hyvää. Onneksi äitini on suomalainen ja todella täysjärkinen, ihana ihminen ja kasvatti meidät lapset ihan normaalisti. Isäkin vaikka romani onkin, ei ollu samanlainen kasvattaja kuin muut romanit yleensä. Luojan kiitos!
      Veljeni käyttävät romani"asuja" ihan omasta tahdostaan. Isosiskoni elää täysin normaalia suomalaista elämää ja niin minäkin olen elänyt koko elämäni, mitä nyt sukulaisissa käyty ja juhlissa.. Ikinä en romanimiestä ottaisi, väkivaltaisia, mustasukkaisia, yleensä työttömiä joita vaimot elättävät.. Hohhoijjaa. On miljoona juttua johon olen kyllästynyt. Varsinkin kun tuikituntemattomat romanit tulevat juttelemaan "kenes tyttö sää oot?" arrghh joten älkää nyt hyvät naiset lähtekö niiden mustalaismiehien matkaan ! KIITOS.

      • ~*~Lady Hagert~*~

        Vitun puoliräkli painu helvettiin jos et osaa mustalaiseksi käyttäytyä! Häpijäksi kaikille puolikaaleille jotka osaavat valita kahdesta tiestä sen paremman. Onneksi et ole kaaleitten murheena paskiainen.RÄKLI!


      • rakkauden ammattilai

        Taidat vaan tyttö pelätä kun et saa nostaa hameen helmaa joka mutkas jos ois romani mies meinaan.oot tainnu olla itekki romani miehen matkas mut laitto takasi ku tajus mistä jää paitsi ja näin ollen on katkeruus tullut kuvioon.sitä paitsi sinähän olet pikku tyttö miten voit tietää aikuisen elämästä vai ootko jakanut jo ittiäs pienestä mut sehän selittääkin enemmän kuin tuhat sanaa


    • salkkari sauli

      SYÖKÄÄ P@SKAA!!!!

      • vaikkei se auta

        mua kaduttaa et olen ollu mustalaisten kans ja mul on ollu jokunen mustalaismies seurustelukaverina.ois saanut jäädä se elämä väliin ,mut toisaalta mitä sitä katumaan kunnei se muutu mikskään se menneisyys.hyvin tulin toimee niitte kans paitti mustalaisnaisten kunne oli niin alistavii ja alentavii valkolaisii kohtaan ,nyt tajuun et kateuta se oli.oon kaunis hyväkroppanen hieno nainen enkä jäänyt kakkoseks missään,tai ehkä varateluissa kun en siihe alkanu ollenkaa


      • kkkkkkkkkkk

        OSAA OLLA HELLÄ, JA JOSKUS RAJUKIN. VALJKOLAISMNIEHET OVAT POSSUJA, JOTEN EN YHTÄÄN IHMETTELE JOS NAISET EIVÄT HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ VALK, ´MIESTEN KANSSA. JOKAINEN JOKA ON OLLUT ROMANI MIEHEN KANSSA, EI MILLÄÄN VOI EDES AJATELLA JATKAVANSA ELÄMÄÄNSÄ VALKOLAISEN KANSSA.
        SINÄ JOKA SANOT OLEVASI PUOLIKSI MUSTALAINEN NUORI, OLISIKO SYYTÄ KENTIES MIETTIÄ MIKSI ROMANI MIES EI OLE SINUA HUOLINUT? oletko varma että kalpaisit romani miehelle? Mietippä tätä.


      • six sauer

        sauli lopeta se paskan kanssa leikkiminen jo. Pahoitteluni saulin puolesta hän on jäänyt jälkeen pahasti pienenä hukkui 2vuotiaana omaan paskaan ja hapen puute aiheutti pahan aivovaurion ainut mitä muistaa on että syökää paskaa koska insesti isänsä kertoi huutaneensa vierellä että syö se paska että ei olisi hukkunut siihen mut sellaista elämä toisinaan on kun on läpipaska.The end


      • qq
        vaikkei se auta kirjoitti:

        mua kaduttaa et olen ollu mustalaisten kans ja mul on ollu jokunen mustalaismies seurustelukaverina.ois saanut jäädä se elämä väliin ,mut toisaalta mitä sitä katumaan kunnei se muutu mikskään se menneisyys.hyvin tulin toimee niitte kans paitti mustalaisnaisten kunne oli niin alistavii ja alentavii valkolaisii kohtaan ,nyt tajuun et kateuta se oli.oon kaunis hyväkroppanen hieno nainen enkä jäänyt kakkoseks missään,tai ehkä varateluissa kun en siihe alkanu ollenkaa

        taidat olla suomen turust vai mistä se oli


    • Anonyymi

      Tässä on vakava tilanne on säätöä yhden naisen kanssa, ja jatkuvasti eron jälkeen ollut pakkomielteinen häntä kohtaan tullut kaikkialle missä on, ja uhkailee että koko romaani suku käy päälle sekä uhkailee myös vanhempia ja heistä moni on syyllistynyt moniin rikoksiin, ja tämä mies on pistänyt välit poikki hänen mutsinsa kanssa koska tämän exän vanhemmat ei hyväksy sitä eikä varsinkaan tämän mutsia? Tunne on ihan avuton ja aiheuttanut vain tuskaa.. apu olisi tarvittava!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe