En oo huomannut yhtään asiallista kirjoitusta hienosta lajista curlingista. Tänne jokainen teinimoukka käy kirjoittamassa sekunnin välein jotain tosi loukkaavaa ja epäasiallista, jos Suomi ei satukaan pärjäämään kuten he haluaisivat. Voisitte jättää kirjoittamatta typerät mielipiteenne.
Vastaukset 7
- ylpeä itsestäsi
kun olet täyttänyt jo viisitoista vuotta
- curling-fani
Todella hieno suoritus suomen curling joukkueelta!
Ei voi haukkua yhden epäonnistumisen perusteella,kun kokonaistulos on niinkin hieno kun hopea.Katsokaas vain noita hiihtäjiä ym joilta todella sitä mitalia odotettiin.
Hyvä M15 ja muu suomen joukkue,olette ihan BEST.- Stella
Olen kanssasi aivan samaa mieltä...Hopea on hieno asia eikä sitä kannata vähätellä yhtään...=)
- VoittoM
Stella kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä...Hopea on hieno asia eikä sitä kannata vähätellä yhtään...=)
Suomi hävisi kultaa!!
Pronssikin on voiteetu mitali, mutta hopea ei ole mitään. - curling tyttö
VoittoM kirjoitti:
Suomi hävisi kultaa!!
Pronssikin on voiteetu mitali, mutta hopea ei ole mitään.no,juhli sinä sit vaikka pronssia.me saimme parempaa,HOPEAA.
- Mummo 64
Tämähän on mielipiteiden kirjoittamista varten tänne järkätty.
- pappa
jospa et kuitenkaan nyt kaikkia luulisi teineiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664