Onnea Suomen joukkue, HOPEAA
Kanada vaan on curling maa!!!!
onnea Suomi
7
307
Vastaukset
- hopea on häpeä
buu noloa
- KANADAA
vastaan??Sehän om LOISTAVA voitto.
- jaahas jaahas
KANADAA kirjoitti:
siinäpä tuo suurin syy onkin miksi suomi ei ikinä menesty missään kun tyydytään häviämään toisin kuin muut jotka haluaa voittaa.onneksi meillä on autokuskeja maailmalla pitämässä suomen mainetta korkealla edes jossain lajissa.
- pöpö
KANADAA kirjoitti:
Suomalaisten peli oli niin ala-arvoista, että ihmettelen millä eväillä se oli päässyt näinkin pitkälle. Toinen toistaan huonompia heittoja ja melkein joka heitto epäonnistui.
Minä en ainakaan arvosta yhtään suomen hopeaa kun nyt näki millä taidoilla pelissä oltiin....osaavatko edes hävetä - kilu
pöpö kirjoitti:
Suomalaisten peli oli niin ala-arvoista, että ihmettelen millä eväillä se oli päässyt näinkin pitkälle. Toinen toistaan huonompia heittoja ja melkein joka heitto epäonnistui.
Minä en ainakaan arvosta yhtään suomen hopeaa kun nyt näki millä taidoilla pelissä oltiin....osaavatko edes hävetäois kiva nähdä näitten kaikkitietävien haukkujien heitto kuinka se onnistuu
- kilu
ONNEA vaan kun seoli suomen viimeinen mitali näistä kisoista
- curling lady
Niin oli. kultainen vaa jäi saamatta koko kisoista. Mutta hyvä näin, eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818