HYVÄ HYVINKÄÄ :)

LaDyX

Hurraa Hyvinkää..:) Vihdoin päästiin maailman kartalle =) Onneksi asun Hyvinkäällä :) Onnea,, har den äran =)

7

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man 1976

Onneksi jäit hopealle, niinkö?

• Curling=ratings

Sun asuinaluees ei saanut sitäkään

• A.P.
        Curling=ratings kirjoitti:

Sun asuinaluees ei saanut sitäkään

En tarvitse moista mitalia, kiitos.

• Myös Hyvinkäältä

Niinpä, hyvinkääläiset on parhaita! Viimeks tais hyvin menestyy Tomi Poikolainen, sillon tuli kultaa, nyt hopeeta. Hopee on ihan hiton hyvä metalli! :D
      Jatkakaa samaan malliin, Hyvinkään pojat, Uusipaavalniemi, Mäkelä, Kiiskinen, Salo ja Sullanmaa!
      Olemme ylpeitä teistä! ;D

• ei kade

Hieno homma Hyvinkäälääläiset. Lohjalaiset
      tullee perässä.
      Uskokaa tai älkää niin mäkihyppy-jääkiekko palstalla ei oo yhtää uutta viestiä.
      Mikä villitsee nyt kurlaajat..heh. etteikö
      muka hopea oo HIENO

• hyvinkääläinen2

oikein paljon onnea meijän pojille kun saivat hopeeta.tälle yhelle joka kirjotti et kiiskinen on hyvinkäältä ni hän on kyllä riihimäeltä..on se hyvä kun hyvinkää on pieni paikkakunta niin sekin pääsee maailmankartalle..tää mitali on todella hyvä kun sillon aikasemmis kisoissa taidettiin olla 4 joten aina astetta paremmaksi päästiin..tämän jutun ensimmäinen kirjoittaja ja minä ollaan onnellisia tästä hopiasta vaikka muut ei olisikaan...onnee vaan jatkossakin pojille....

• ...
        hyvinkääläinen2 kirjoitti:

oikein paljon onnea meijän pojille kun saivat hopeeta.tälle yhelle joka kirjotti et kiiskinen on hyvinkäältä ni hän on kyllä riihimäeltä..on se hyvä kun hyvinkää on pieni paikkakunta niin sekin pääsee maailmankartalle..tää mitali on todella hyvä kun sillon aikasemmis kisoissa taidettiin olla 4 joten aina astetta paremmaksi päästiin..tämän jutun ensimmäinen kirjoittaja ja minä ollaan onnellisia tästä hopiasta vaikka muut ei olisikaan...onnee vaan jatkossakin pojille....

Kyllä se Kiiskinenkin ihan Hyvinkäältä on kotoisin, mutta tällä hetkellä töissä Riihimäellä opettajana. Ja Salt Lake Cityssä curling miesten sijoitus oli 5. (: Että semmoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe