Hurraa Hyvinkää..:) Vihdoin päästiin maailman kartalle =) Onneksi asun Hyvinkäällä :) Onnea,, har den äran =)
HYVÄ HYVINKÄÄ :)
7
596
Vastaukset
- Man 1976
Onneksi jäit hopealle, niinkö?
- Curling=ratings
Sun asuinaluees ei saanut sitäkään
- A.P.
Curling=ratings kirjoitti:
Sun asuinaluees ei saanut sitäkään
En tarvitse moista mitalia, kiitos.
- Myös Hyvinkäältä
Niinpä, hyvinkääläiset on parhaita! Viimeks tais hyvin menestyy Tomi Poikolainen, sillon tuli kultaa, nyt hopeeta. Hopee on ihan hiton hyvä metalli! :D
Jatkakaa samaan malliin, Hyvinkään pojat, Uusipaavalniemi, Mäkelä, Kiiskinen, Salo ja Sullanmaa!
Olemme ylpeitä teistä! ;D - ei kade
Hieno homma Hyvinkäälääläiset. Lohjalaiset
tullee perässä.
Uskokaa tai älkää niin mäkihyppy-jääkiekko palstalla ei oo yhtää uutta viestiä.
Mikä villitsee nyt kurlaajat..heh. etteikö
muka hopea oo HIENO- hyvinkääläinen2
oikein paljon onnea meijän pojille kun saivat hopeeta.tälle yhelle joka kirjotti et kiiskinen on hyvinkäältä ni hän on kyllä riihimäeltä..on se hyvä kun hyvinkää on pieni paikkakunta niin sekin pääsee maailmankartalle..tää mitali on todella hyvä kun sillon aikasemmis kisoissa taidettiin olla 4 joten aina astetta paremmaksi päästiin..tämän jutun ensimmäinen kirjoittaja ja minä ollaan onnellisia tästä hopiasta vaikka muut ei olisikaan...onnee vaan jatkossakin pojille....
- ...
hyvinkääläinen2 kirjoitti:
oikein paljon onnea meijän pojille kun saivat hopeeta.tälle yhelle joka kirjotti et kiiskinen on hyvinkäältä ni hän on kyllä riihimäeltä..on se hyvä kun hyvinkää on pieni paikkakunta niin sekin pääsee maailmankartalle..tää mitali on todella hyvä kun sillon aikasemmis kisoissa taidettiin olla 4 joten aina astetta paremmaksi päästiin..tämän jutun ensimmäinen kirjoittaja ja minä ollaan onnellisia tästä hopiasta vaikka muut ei olisikaan...onnee vaan jatkossakin pojille....
Kyllä se Kiiskinenkin ihan Hyvinkäältä on kotoisin, mutta tällä hetkellä töissä Riihimäellä opettajana. Ja Salt Lake Cityssä curling miesten sijoitus oli 5. (: Että semmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759