suomi sai rangaistuksen kun pilasivat USA:n mahikset curlingissa ja jääkiekos.
-All your base belongs to USA
USA FOREVER!
HAHAA
*LAHHA
3
455
Vastaukset
- MMM
Tarkista lääkityksesi.
- jurpii
Missä h:n pumpulissa teidät kaikki mollamaijat on kasvatettu, kun ette ymmärrä, että koko maapallolla ei ole kuin yksi maa, (suht. iso) joka päihitti pienen Suomen. Tosin taisi se Tarjakin poistua aitiosta, kun huomasi ettei kultaa tule. Kannattais ajatella mitä kirjottaa, ettei tulis kirjotettua mitä ajattelee. Palatkaa maanpinnalle ja tehkää jotain viisasta.
- en ymmärrä
tuollasta urheilukäyttäytymistä ollenkaan.....
HYVÄ SUOMEN MIEHET UPEA HOPEA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2361402- 741346
- 651233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35863