jurkeles

jusa

on se penteleen moista kun ei osata nauttia hopesta. Sit uhotaan kuinka tulee kultaa lätkästä ja käteen jää nelos tila niin sit kaikki neki pitäs viedä nurkan taa ja lopettaa

1

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcx

curling miesten mitali on loistava suoritus..Kohta näemme kuinka venäjä pieksää suomen leijonan litteäksi jonka jälkeen pronssi ottelussa jäädään jalkoihin ja sijalle neljä..joten hopea ei ole häpeä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      118
      1568
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1247
    3. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1237
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1056
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      61
      772
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      721
    7. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      29
      694
    8. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      57
      678
    9. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      137
      670
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      610
    Aihe