Harmi että peli ratkesi niin varhaisessa vaiheessa ja niin selvin lukemin. Saimme seurata TODELLA UPEAA urheilua ja viihdettä koko olympia turnauksen ajan, mutta turnaus ei mielestäni saanut arvoistansa päätöstä.
Kanadan joukkue pelasi varmaan parhaan pelinsä koko turnauksessa kun Suomen kapteeni M15 ja Wille Mäkelä eivät päässeet omalle tasolleen koko pelin aikana. Vaikka olisikin hävitty niin harmittamaan jäi todella paljon se tapa miten se tapahtui.
Hopea on piskuiselle Curling maalle arvokas voitto! Täytyy vain toivoa että Curling buumi ei tyssää tähän. Harrastajia kun mm. Kanadassa on n. 1000 kertaa enemmän kuin suomessa, ehkä tämä hiukan kertoo millaiset ovat suhdeluvut kun menestystä kyseisessä lajissa lähdetään pitkällä tähtäimellä rakentamaan.
Hieno - Loistava turnaus Suomen Curling joukkueelta. Todella suuri harmi että turnaus ei saanut arvoistansa päätöstä. MUTTA tästä on hyvä jatkaa, se kirkkain menestys saavutetaan kyllä jos nyt kylvetty curling siemen pääsee kasvamaan.
Arvokas lopetus?
2
435
Vastaukset
- curling jäsen
Samaa mieltä olen minäkin. Kanadassa on 500000
harrastajaa kuin meillä pikkuisesessa suomessa 500. Onhan siinä eroa.Tiedän hyvin kun olen
yrittänyt rekrytoida jäseniä omaan seuraan, niin
ei niitä vaa tule. Katotaan nyt innostuuko
suomen kansa. Voi tulla tungosta.
Pojilla oli kyllä tänään pupu pöksyssä. Peli
ei vaan kulkenut, harmi. - Sysse
Oli mahtavaa seurata upeaa ja hyvin menestynyttä suomen Curling joukkuetta koko olympialasiten ajan. Vaikka kulta jäikin haaveeksi, olen siitä huolimatta todella ylpeä pojista, jotka toivat suomea esiin maailmalla tässäkin lajissa. Vaikka Suomi onkin pieni maa niin kyllä täältä aina taitajia lyötyy joka lähtöön. Ja sen osoitti taas mahtava loistoikas suomen curling joukkue. Toivotaan, että tämä antoi suomalaisille potkua uuden harrastuksen aloittamiseen. Ja tähän lopuksi ei voi muuta kun onnitella poikia ja toivoa seuraaviin kisoihin parempaa onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809