Huomenta minusta oli tosi ihanaa kun tuli hopeaa,tekivät sen mihin kukaan ei uskonut olkaa tyytyväisiä... tai menkää ja pelatkaa ite paremmin !!!!!!! jos osaatte :) terveisin pikkuanne ps jos olisi mahdollisuus menisin hopea joukkuetta vastaan mutta tehkää te muut se joilla siihen on mahikset. ja ihanaa CURLING Ihanaa.....
Vastaukset 4
- Folio Mulder
Tottakai hopeamitali on hieno juttu, mutta joukkue pelasi kapteeninsa johdolla aivan käsittämättömän finaalin OMAAN AIKASEMPAAN TASOONSA NÄHDEN ! JA AIVA ILMAN JÄRKITAKTIIKKAA ! KANADA SAI KAIKESSA RAUHASSA PITÄÄ SUOJANSA JA PESÄKIVENSÄ ! SE OLI KÄSITTÄMÄTÖNTÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hopeaa ja pronssia
ei voiteta. vain kulta voitetaan!
- repe
katos se on niin ettei pidä nuolasta enneku tipahtaa
- hyvä
Ei muuta kuin oikein isot onnittelut pojille,olitte mahtavia,ennenkaikkea oli mahtavaa seurata peliä ,teidän hymyilevä ja rauhallinen olemuksenne oli kympin arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493