En kyllä ikinä oo nähny niin huonoa gurlinkia...:/...Suomi ei edes yrittänyt pelata kunnolla. Riskillä pelas...:(
Vastaukset 2
- Kakadu
Tuota, mitenköhän olisi curlaus Sinulta sujunut? Tai mikään Torinolaji? Hieman kunnioitusta, nämähän on lähes maailman parhaita. Hopea ei ole yhtään huono juttu, ollenkaan. Miten voi olla, että hopea aina hävitään ja kulta voitetaan, aina. Näinköhän se on Sinunkin elämässäsi ollut, kun noin katkeraksi olet tullut. Hieman iloisempaa ilmettä ja valoa Sinulle. Kesää kohti. Valoon päin. Positiivareita kaikille.
- pottu
nälkä kassaa syödessä. Hopea ei todellakaan ole häpeä, mutta mahdollisuus kultaan hyvällä pelillä ei olisi ollut edes yllätys. Mutta näin käy kun vastassa on maailman parhaan Curling-maan parhaista koottu joukkue. Suomella ei vaan kokemus japelitaito riittänyt vaikean pelin ratkaisuun. Mutta ei se mitään, täsä on hyv jatkaa kun saatiin lajille vähän tulevaisuudennäkymiäkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101491Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142696Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö204562Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540