Poikaystäväni on halunnut minusta alastonkuvia jo vuosia, mutten ole asiaan suostunut. Koen asian valta-taisteluna suhteessa, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Periaatteessa minulla ei ole mitään kuvia vastaan, mutta en ymmärrä miksi hän tahtoo minusta kuvia; katsoisi vain netistä muiden kuvia kuten kaikki muutkin. Mielipiteeseeni vaikuttaa myös se, että mikäli eroamme saattaa poikaystäväni tehdä kuvilla ties mitä.
Ihmettelen vain onko kyse vain kuvista (haluaa vain katsella minua) vai vallasta (siis saako tahtonsa läpi).
Alastonkuvat ja
10
2161
Vastaukset
- nnnainen
Jos se on vuosia inttänyt niin vallasta, älä suostu!
- joskus tosi
sexikkäitä!!
- valtiatar
nin ota varmuuden vuoksi vastaavat kuvat hänestä itsellesi.
Vaikka ei niin kiinnostaisikaan katsella.- tehdä...
Ei oikeastaan kannata. miksei?
No siksi koska voi käydä näin elikkä,ajattele jos se ihan yht'äkkiä vaikka kuolee aivoveren vuotoon tai sydänkohtaukseen niin kuin mun kaveri?
Meille tuli riitaa viikko ennen kuin kaveri yht'äkkiä kuoli,sain kuitenkin ajoissa ne kuvat käsiini,onneksi vaadin ne kuvat takaisin ennen kun mies kuoli.
Sanoin'kun ei ikinä tiedä miten tässä voi käydä nyt kun meillä on riiraa ja kuvat voi joutua toisten käsiin näytettäväksi.Otin ne kuvat ja ne loputkin kuvat pyyhittiin pois digikamerasta ja lähdin kotia.
Ajattele, jos mä en olisi saanut noita kuvia takaisin? niin koko sen suku olisi mennyt penkomaan sen kämppään sen tavaroita kaverin kuoleman jälkeen ja jokainen olisi nähnyt mut alasti kaikenlaisissa asennoissa... :) kyllä mua olis hävettänyt. :/
Ja sitä paitsi tuollaisia kuvia voi vain tehdä jos ootte suhteestanne ihan varma mutta,enemmistö suhteistakin kaatuu nykyään perselleen ..siis sanoisin elä tee kuvia.
En enää suostu tommoseen kenenkään miehen kanssa! :D
- kerran kokenut
Itselläni on yksi ex, josta jouduin jopa tekemään rikosilmoituksen koskien häiriköintiä, perhettä ja lähipiiriä myöten. Pahinta oli, että tällä ko. miehellä oli myös alastonkuvia itsestäni, joiden levittämisellä minua tietysti myös uhkailtiin. Tästä siis nelisen vuotta aikaa, mutta vieläkin välillä tulee tunne että entäs jos..?
- Valokuvaajan kaveri
Kaveri on valokuvaamossa töissä. Ne on tapetoineet liikkeen takahuoneen yhden seinän pariskuntien toisistaan ottamilla valokuvilla. Haluaisitko olla samalla seinällä?
- eewt
Ne kuvat voi löytyä netistä tai jostain aikaa myöten. Tai sitten lähettelee kavereilleen niitä kuvia. "tältä mun nykyinen/exä näyttää alasti"..Muuten taitaa suhteessa mennä hyvin?
- - Piiamariia -
suostua parisuhteessa(kin) vain kaikkeen sellaiseen, mikä tuntuu itsestä oikeasti hyvältä. Vastoin tahtoasi sun siis tuskin ainakaan kannattaa alkaa poseeraaamaan.
Tuntuu kyllä toisaalta vähän kummalliselta, että ne kuvat olis noinkin tärkeä asia miehellesi, vaikka hän varmasti tietää mielipiteesi niistä. Oletko kenties joskus antanut esim. puolittaisia lupauksia kuviin suostumisestasi, tms.? Miehesi "hivutustaktiikka" vois nimittäin olla ymmärrettävämpää ehkä siinä tapauksessa...
Ei kumppanista otetuissa alastonkuvissa sinänsä mitään moraalista- tms. ongelmaa kyllä ole. Toisille pareille hyvällä maulla otetut kuvat voi olla just se "oma juttu", luoden suhteeseen läheisyyttä ja seksuaalista värinää. Kuvattavan pitää tosiaan kylläkin itse tykätä kuvattavana olosta ja homman tulee myös perustua ehdottomasti vapaaehtoisuuteen. Jollei asia niin ole, hommaan tulee pakostikin jonkin sortin "perverssi aspekti"...
Pariskunnan välinen luottamus on kait tuossakin asiassa tärkeintä. Jos seurustellessa joutuu edes miettimään sen tyylisiä asioita, että laittaako kumppani mahdollisesti eron/ riidan tullessa henkilökohtaiset tissikuvat nettiin kiertoon Maken, Topin ja Jarskinkin analysoitaviksi, kannattaa ehkä miettiä, että seurusteleeko sitä sittenkään oikean ihmisen kanssa. sellasia kuvia missä ei näy kasvot,paskat sua kukaan voi tunnistaa pelkän kropan perusteella.Mulla on samanlainen fetissi ottaa alaston / panokuvia thingin kanssa mut ei kyse oo todellakaan mistään valtajutusta vaan ihan vaan siitä et niitä ois mukava katella hyvässä seurassa (with my dick) :-) Sitäpaitsi mä en oo edes yksin pikku fetissini kanssa,itseasiassa se on vastustaja joka kerto et haluais joskus nähän miten ns. liha liikkuu ja koska ei satu olemaan älyttömästi peilejä meikäläisen kämpässä niin kamera ois ainut vaihtoehto :-)
- Kannattaa miettiä
Aina silloin, kun toinen alkaa jotain omaa juttuaan väen väkisin ajaa läpi, kannattaa miettiä, että haluanko itse tätä ja jos en, niin miksi edes mietin asiaa.
Sinun ei tarvitse miellyttää miestäsi tavalla, joka sinua itseäsi häiritsee ja vaivaa. Ja todellakin, osa juuri noista miehistä, jotka noita alastonkuvia vaimoltaa kinuavat, sitten käyttävät niitä vaimoa vastaan tai suhteen aikana vaimon tietämättä.
Esimerkiksi, oma "mussukkani" etsi naisseuraa netistä mukamas pariskuntana ja laitteli näille ämmille sitten alstonkuvia minusta paremmin heiltä itselleen kuvia saadakseen. Minulle ei kertonut mitään. Jäi kiinni vahingossa, kun oli unohtanut pyyhkiä muistin koneesta ja näin kuviani siellä.
Sitten selitti, että olisi kertonut minulle sitten kun "tärppää", eikä viitsinyt vaivata keskeneräisellä"saalistuksella".Ongelmana vaan oli, että olimme asiasta aiemmin keskustelleet, jolloin ilmoitin, etten ole valmis kolmanneksi pyöräksi hänen seikkailuihinsa.Hänellä sen sijaan on lupa chatata itsekseen netissä miten huvittaa. Livesuhteisiin ei ole lupaa.
Mutta niin kai se on, ettei noille äijille riitä mikään. Kun ne saavat luvan yhteen, tekevät silti kaikkea muuta sitten selän takana.
Sitten vaan valitetaan vielä päälle ja muristaan, että onpa akka ymmärtämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799