Nysväys

nastat

Nysvääminen johtuu monella siitä että nastarenkaat pitävät niin suurta melua että on todellakin pudotettava nopeutta että ei kuulo kärsi!!

11

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerSE

nysväävät edessä kun vielä nastoilla ajava kärsisi nostaa nopeutta ilman pidon menetystä..

• Talvikeleillä olen kesärenkaillakin ajaen ohitellut nastarenkailla ajavia, ei mitään ongelmia. Sitäpaitsi jotkut tutkimukset osoittavat kitkarenkailla ajavien käyttävän suurempia nopeuksia kuin nastarenkailla ajavat.

• öäöero
        Kairakettu kirjoitti:

Talvikeleillä olen kesärenkaillakin ajaen ohitellut nastarenkailla ajavia, ei mitään ongelmia. Sitäpaitsi jotkut tutkimukset osoittavat kitkarenkailla ajavien käyttävän suurempia nopeuksia kuin nastarenkailla ajavat.

Voi että sentään. Ei provoihin pitäisi vastata mutta alkoi vaan naurattamaan niin...

• PerSe
        Kairakettu kirjoitti:

Talvikeleillä olen kesärenkaillakin ajaen ohitellut nastarenkailla ajavia, ei mitään ongelmia. Sitäpaitsi jotkut tutkimukset osoittavat kitkarenkailla ajavien käyttävän suurempia nopeuksia kuin nastarenkailla ajavat.

ennen lapasesta lähtemistä ;)
        näkihän sen viime talvena helsingin mällisuman miten käytetään suurempia nopeuksia ja sitten ei pysy autot lapasessa ...
        isoin ongelma viime viikolla oli poliisiauto joka tuli vastaan kun päästelin kitkat alla vajaata pariasataa..ois varmaan napsahtanut aika mojova ajokielto yhden pellen kusetuksesta...no elämän on kun siitä osaa nauttia silloin kun pystyy eikä körötellä kuin paska sukassa peläten asennevammasia poliiseita..

• Autofahrer
        Kairakettu kirjoitti:

Olen kerran ajellut tähän vuodenaikaan Saksasta Suomeen Ruotsin kautta kotipihalle kesärenkailla.Varovainen tosin piti olla kun piti koko ajan pitää autoa
        auringon sulattamilla paljailla ajourilla.Jää-ja lumipolanteilla pito katosi hetkessä,sen takia ohittamisia ei voinut edes harkita.Kyllä huokasin helpotuksesta kun sitten sain vihdoinkin alle Michelinin kitkarenkaat.

• miihkali

Hanki kuulosuojaimet tai laita mankka täysille, niin ei kärsi kuulo.

• Hiljaa hyvä tulee

Minun Saksalainen laatuautoni on hiljainen, vaikka alla olisi lumiketjut. Hanki sinäkin sen Japanilaisen muovi-ihmeesi tilalle oikea auto, niin ei nastaropinat häiritse.

• kun minulla

ei ole japsiautoa eikä nastarenkaita!!!

• kitisee

vaimon volkkarissa (Passat) mieletön meteli nastoilla, eikä omassa BMW:ssäkään ole tarpeeksi hiljaista nastojen kanssa.
        Jos haluaa hiljaista ajellaan kitkoilla aina.
        Kyllä sitä ehtii hitaamminkin.

• Kanssa-autoilija

Nysväri = Itserakas täysegoisti joka ei noudata liikennesääntöjä ja erityisesti nopeusrajoituksia. Ei ota muuta liikennettä huomioon ja ei halukaan ottaa, egoisti kun on. Ei tiedä tai ei halua tietää tai sitten ei välitä milloin saa ohittaa ja erityisesti milloin ei saa ohittaa. Yksinkertaisesti hän on onnettomuuksien potentiaalinen aiheuttaja.

Käytä poika oikeita termejä.

• autoja

kitkoilla ajavilla on siis niin huonot äänieristeet autoissaan että on ostettava kitkat.
      Kitkutelkaa rauhassa,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe