Ostin juuri diorin ihanan huulipunan. Yleensä olen käyttänyt pelkkiä kiiltoja, mutta päätin vaihtaa ensi kertaa punaan. Pitääkö huulet aina rajata? En ole tottunut siihen, sillä huulikiiltoa käyttäessäni ei tarvitse kuin sipaista vähän huulille.
Ja minkävärinen tulee rajauskynän olla? Uusi huulipunani on vaalea, helmiäishohtoinen lila. Vinkkejä kiitos!
huulten rajaus
4
690
Vastaukset
- melli
Aina kun rajaat huulet saat loppu tuloksesta aina siistimmän. Huulten rajaus kynän olisi hyvä olla aika lailla saman värinen tai hiukan tummempi kuin huulipuna.
- rajauskynä
Ostin Diorilta vaalean rajauskynän vaaleanpunaiselle huulipunalle ja olen rajaukseen tosi pettynyt, koska vaikka olikin parin kympin kynä niin ei meinaa jäädä jälkeä -olen huomannut saman muissakin vaaleissa rajauksissa ja siksi suosin nimenomaan niitä vähän tummempia. Mielestäni punan kanssa kannattaa aina käyttää rajausta paitsi jos ei pääse korjaileen meikkejä ja huuliin jääkin pelkät räikeät rajaukset päivän kuluessa jäljelle.
- ruusu
...huulten rajus ei ole muodissa, huulipunat kyllä.
- Edicius
Itse olen ymmärtänyt, että jos huulipunan sävy on huulten sävyä tummempi, olisi käytettävä omien huulien sävyistä, ehkä hivenen tummempaa huultenrajauskynää, jolla rajataan huulet ennen huulipunan levitystä (ja tietenkin häivytetään huulten keskustaan päin). Ei rajauskynää tietenkään ole pakko käyttää, mutta sen käyttö selkeyttää huulten rajoja ja antaa huolitellumman ilmeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673