Ostin juuri diorin ihanan huulipunan. Yleensä olen käyttänyt pelkkiä kiiltoja, mutta päätin vaihtaa ensi kertaa punaan. Pitääkö huulet aina rajata? En ole tottunut siihen, sillä huulikiiltoa käyttäessäni ei tarvitse kuin sipaista vähän huulille.
Ja minkävärinen tulee rajauskynän olla? Uusi huulipunani on vaalea, helmiäishohtoinen lila. Vinkkejä kiitos!
huulten rajaus
4
607
Vastaukset
- melli
Aina kun rajaat huulet saat loppu tuloksesta aina siistimmän. Huulten rajaus kynän olisi hyvä olla aika lailla saman värinen tai hiukan tummempi kuin huulipuna.
- rajauskynä
Ostin Diorilta vaalean rajauskynän vaaleanpunaiselle huulipunalle ja olen rajaukseen tosi pettynyt, koska vaikka olikin parin kympin kynä niin ei meinaa jäädä jälkeä -olen huomannut saman muissakin vaaleissa rajauksissa ja siksi suosin nimenomaan niitä vähän tummempia. Mielestäni punan kanssa kannattaa aina käyttää rajausta paitsi jos ei pääse korjaileen meikkejä ja huuliin jääkin pelkät räikeät rajaukset päivän kuluessa jäljelle.
- ruusu
...huulten rajus ei ole muodissa, huulipunat kyllä.
- Edicius
Itse olen ymmärtänyt, että jos huulipunan sävy on huulten sävyä tummempi, olisi käytettävä omien huulien sävyistä, ehkä hivenen tummempaa huultenrajauskynää, jolla rajataan huulet ennen huulipunan levitystä (ja tietenkin häivytetään huulten keskustaan päin). Ei rajauskynää tietenkään ole pakko käyttää, mutta sen käyttö selkeyttää huulten rajoja ja antaa huolitellumman ilmeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796