Ostin juuri diorin ihanan huulipunan. Yleensä olen käyttänyt pelkkiä kiiltoja, mutta päätin vaihtaa ensi kertaa punaan. Pitääkö huulet aina rajata? En ole tottunut siihen, sillä huulikiiltoa käyttäessäni ei tarvitse kuin sipaista vähän huulille.
Ja minkävärinen tulee rajauskynän olla? Uusi huulipunani on vaalea, helmiäishohtoinen lila. Vinkkejä kiitos!
huulten rajaus
4
634
Vastaukset
- melli
Aina kun rajaat huulet saat loppu tuloksesta aina siistimmän. Huulten rajaus kynän olisi hyvä olla aika lailla saman värinen tai hiukan tummempi kuin huulipuna.
- rajauskynä
Ostin Diorilta vaalean rajauskynän vaaleanpunaiselle huulipunalle ja olen rajaukseen tosi pettynyt, koska vaikka olikin parin kympin kynä niin ei meinaa jäädä jälkeä -olen huomannut saman muissakin vaaleissa rajauksissa ja siksi suosin nimenomaan niitä vähän tummempia. Mielestäni punan kanssa kannattaa aina käyttää rajausta paitsi jos ei pääse korjaileen meikkejä ja huuliin jääkin pelkät räikeät rajaukset päivän kuluessa jäljelle.
- ruusu
...huulten rajus ei ole muodissa, huulipunat kyllä.
- Edicius
Itse olen ymmärtänyt, että jos huulipunan sävy on huulten sävyä tummempi, olisi käytettävä omien huulien sävyistä, ehkä hivenen tummempaa huultenrajauskynää, jolla rajataan huulet ennen huulipunan levitystä (ja tietenkin häivytetään huulten keskustaan päin). Ei rajauskynää tietenkään ole pakko käyttää, mutta sen käyttö selkeyttää huulten rajoja ja antaa huolitellumman ilmeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283406- 973186
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702958"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432205- 321953