Hei taas kaikille!
Uusi viikko alkamassa, vaan milläkös mielellä?
Mitä tuloksia olette saaneet aikaan?
Omaa tulostani en malta edes mainita, koska minulla on ollut tosi vaikeaa noudattaa tätä laihdutusohjelmaa. Josko tänään onnistuisin? Eilenkin sorruin...Voi kökkö.
Zemiä teille!
PUOLEN VUODEN SESSIO
29
1280
Vastaukset
Ei tarvitse masentua! :) Eli niinkuin jo aikaisemmin sanoin painoni putoaa nykyään n. 500g/2vko (eli todella hitaasti) ja niinhän se on tehnyt nytkin. Eli paino on nyt n. 79,5! HEI mä en oo enää kasilla alkava!!! 11,5 kiloa on takanapäin ja tasan samanverran edessäpäin!
Ajattelin tänään rekisteröityä tonne kalorilaskurin sivuille, jospa sitten paino voisi pudota enemmänkin kuin vain sen 250g/vko!!!
Toki myönnän että herkuttelenkin, mutta onneksi paino putoaa silti, kun en anna itseni herkutella liikaa. Syön esim. yleensä yhden suklaapatukan viikossa ja miehen karkeista voin pihistää aina muutaman.
Nyt en pysty edes kuvittelemaan että söisin kokonaisen karkkipussin..tai suklaapatukkapäivänä jotain muutakin hyvää kuin sen suklaapatukan. Uusin herkutteluni on valion kevyt mansikkakeitto ja siihen muroja. Onneksi murot ovat juuri nyt loppu, koska voisin syödä tota yhdistelmää vaikka kuinka paljon!
Uskon, että tämä minun keinoni herkuttelun ym. suhteen on hyvä..ainakin minulle, koska uskon, että tämä elämäntapa remontti voi olla pysyvääkin tällä tavalla. Sitten kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin en usko että palaan vanhaan vaan pysyn tässä kerran viikossa herkuttelussa. Ainakin toivon niin.. :) (toivottavasti osasin selittää ton siten kun ajattelen...)
Olen nyt muutaman päivän ollut iloisemmalla mielellä. Vaaka ei näytä hirmuista laihtumista, mutta mielestäni olen taas "pikkustunut". En uskalla vielä pariin viikkoon käyttää mittanauhaa, koska haluan, että seuraavaksi kun mittaan niin se antaa minulle pienempiä tuloksia.. :) Mutta silti olen mielestäni pikkustunut.
Tavoitteenihan oli 68kg ja mielellään heinäkuun alkuun mennessä. Mutta nyt olen tyytyväinen jos heinäkuun alussa painan esim. 72kg. Jos ton verran painan niin enköhän jo sitten uskalla laittaa bikinit päälle..?! :) Toki pyrin vieläkin tohon 68kg, mutta tällä hetkellä on sellainen olo, että ei se nyt sitten maailmaa kaada jos se onkin vasta esim. syyskuussa saavutettu.
Hyvää alkanutta viikkoa jälleen kaikille!! ;)Eli kävin rekisteröitymässä kalorilaskurin sivuille. Osaisiko joku joka on rekisteröitynyt sinne kans kertoa mulle miten niitä ateria juttuja tehdään?! Katsoin ohjeet, mutta vaikka jotenkin ne ymmärsinkin niin en silti osannut! Eli APUA :)
Muutama tunti sitten en ollut vielä masentunut. Nyt olen. Olen aikaisemmin täälä kertonut, että kelan kanssa on ongelmia. No, tänään tuli kirje. Nyt täytyis kelalle maksaa joulukuulta opitotuki kokonaan takaisin (valmistuin joulukuussa)..eli 379 € pitäis nyt jostain työttömän löytää! Arvatkaa ottaako päähän! Ei se varmaan muuten vituttaisi, mutta kun olen "työtön" niin ei ole mitään mistä sitä maksaa!
Lähden nyt ulos kauniiseen talviseen ilmaan lenkkeileen...jos mieli yhtään piristyisi...- Pia
Kirsikk.a kirjoitti:
Eli kävin rekisteröitymässä kalorilaskurin sivuille. Osaisiko joku joka on rekisteröitynyt sinne kans kertoa mulle miten niitä ateria juttuja tehdään?! Katsoin ohjeet, mutta vaikka jotenkin ne ymmärsinkin niin en silti osannut! Eli APUA :)
Muutama tunti sitten en ollut vielä masentunut. Nyt olen. Olen aikaisemmin täälä kertonut, että kelan kanssa on ongelmia. No, tänään tuli kirje. Nyt täytyis kelalle maksaa joulukuulta opitotuki kokonaan takaisin (valmistuin joulukuussa)..eli 379 € pitäis nyt jostain työttömän löytää! Arvatkaa ottaako päähän! Ei se varmaan muuten vituttaisi, mutta kun olen "työtön" niin ei ole mitään mistä sitä maksaa!
Lähden nyt ulos kauniiseen talviseen ilmaan lenkkeileen...jos mieli yhtään piristyisi...itse menen tyhjän päivän kohdalle, näppäilen ruoka-aineet jota ruokaan tulee (esim. makaroonilaatikko=munat, maito, makaroonit, jauheliha) sitten vaan rastit (päivämäärän edessä olevaan ruutuun) kyseisiin ruoka-aineisiin. Sen jälkeen tee ateria laatikkoon ruuan nimi, rasti kohtaan henkilökohtainen (silloin se näkyy omassa listassasi vain) ja jos syöt ruuasta esim. 1/8 osan niin kohtaan monelle henkilölle laita 8.
En tiedä oliko tuosta mitään apua, aika kehno selitys, mutta toivottavasti apu löytyy;). Itsellänikin oli hakusessa kyseinen toiminto, mutta nopeasti sitä oppi käyttämään... Pia kirjoitti:
itse menen tyhjän päivän kohdalle, näppäilen ruoka-aineet jota ruokaan tulee (esim. makaroonilaatikko=munat, maito, makaroonit, jauheliha) sitten vaan rastit (päivämäärän edessä olevaan ruutuun) kyseisiin ruoka-aineisiin. Sen jälkeen tee ateria laatikkoon ruuan nimi, rasti kohtaan henkilökohtainen (silloin se näkyy omassa listassasi vain) ja jos syöt ruuasta esim. 1/8 osan niin kohtaan monelle henkilölle laita 8.
En tiedä oliko tuosta mitään apua, aika kehno selitys, mutta toivottavasti apu löytyy;). Itsellänikin oli hakusessa kyseinen toiminto, mutta nopeasti sitä oppi käyttämään...Nyt onnistui :) En vain aikasemmin jostain syystä päässy laajaan näkymään, mutta nyt kun pääsin niin kaikki hyvin.. :)
- Jiiikooo
Minä tyttö pidin eilen herkuttelupäivän. Ajattelin jo aamulla, että "okei, tänään on Suomen matsi. Se vaatii herkkuja, että voiton tullessa voi juhlia, tai tappion tullessa syödä suruunsa."
Tein siis niin. Mentiin isännän kanssa ärrälle, ja ostettiin sipsipussi, dippiä, poppareita ja pussi karkkia. Hyvä meininki, pitkään aikaan en ollut koskenutkaan sipseihin, ja AI ETTÄ NE MAISTUI HYVÄLLE!!! Yllättävää on se, että sipsejä on vielä puoli pussia jäljellä ja poppareita ei ole edes paukutettu. Vain karkkipussi meni kokonaan, tosin ei minun ansiostani. Ja muuta en sitten juuri syönytkään koko päivänä, vain illalla pari leipää.
Ei järin terveellistä, eikä kuulu uusiin elämäntapoihini, mutta uskonpa, että nyt voin taas hyvillä mielin jatkaa omaa urakkaani, ja houkutukset pysyvät pienempinä.
Paino oli aamulla siis 73.5kg, eli pudotusta ja ei pudotusta - muistaakseni viime maanantaina oli vielä 74kg. Senttejä ei ollut lähtenyt yhtään, eli eikun vaan lisää liikuntaa! Tällä viikolla on tosin kiireisin työviikko aikoihin, että saa nähdä miten lisäliikunnan käy.
Eikun tsemppiä vaan kaikille, uusi viikko, uudet kujeet! - jättilimppu
Heips!
Mun laihtumisvauhdilla tähän "puolen vuoden sessioon" vierähtää helpolla se toinenkin puolikas. :) Heh.
Siistä nakkikeitosta ja nakeista, niin tiedän kyllä kalkkunanakit, kiitos vinkistä! Ainut vaan, että niitä ei ollut lähikaupassa, joten oli tyytyminen kevyt kymppi -nakkeihin.
Mutta siis ehkä tärkein päätös on nyt se, että meikäläisen kohdalla uudet tuulet puhaltaa ja en anna periksi. Meinasi meinaan itku tulla, kun kaivoin kaapista yhden tunnerikkaan hameen päälleni ja eihän se mahtunut....makkarat ne vaan pursuivat ylitse. :(
Mutta tiedättekö mitä? Ne minulle tärkeät juhlat kun ovat 22 viikon päästä, niin minä olen ottanut tavoitteekseni mennä tuo hame päälläni sinne!!! Näytän itselleni, että minusta on tähän, vaikka kurniva maha ja särkevä pää haraavatkin vastaan varsin tehokkaasti nämä ekat päivät.
Miten sitä voi olla niin sokea, että ei näe omaa ylipainoaan ennen kuin siinä pisteessä, kun se alkaa jo tuntuvasti haitata elämää.
Mutta nyt saunaan....rakastan saunaa. Siinä on jotain mikä puhdistaa ulkoisesti ja sisäisesti. - Innemon
josko sieltä saisin lisää motivaatiota!
Ja kyllähän se innosti taas lisää...Aika näppärältä vaikuttaa, vaikka en kyllä kaikkea ihan heti tajuakaan. Jotenkin vain tuo 0.5kg pudotusta viikossa, tuntuu niin vähäiseltä, mutta parempi kai se sitten on vähän ja pysyvästi kuin paljon kerrallaan ja tulee heti takas!!!
Ilokseni huomasin siellä myös hl:n proteiinituotteetkin, joten mikäs tässä on nyt laskiessa....- Micci_67
Jos siellä ei ole jotain tuotetta mitä itse käyttää, niin sen voi sinne lisätä. Jos tuotteessa ei ole tietoja, niin yllättävän usein ne löytää valmistajan sivuilta.
Eilen kalorilaskuri antoi mulle n.1600kcal syötäväksi, tänään kaikki tiedot oli samallalailla ja se antoi n.1800kcal. Missä vika?!
Mut oon kyl muuten tykänny tosta. Toivon vaan että se todellakin auttaa mua pudottaan painoo enemmän ku 250g/vko.- Micci_67
Oletko merkannut sinne liikkumisiasi päivän mittaan? Kävelyä, pyöräilyä, salilla käymistä tai jotain muuta.
Micci_67 kirjoitti:
Oletko merkannut sinne liikkumisiasi päivän mittaan? Kävelyä, pyöräilyä, salilla käymistä tai jotain muuta.
se oli varmaan (oma päätelmä) maanantailta jääneet kalorit...koska liikuntakin oli ihan sama.
- Micci_67
Kirsikk.a kirjoitti:
se oli varmaan (oma päätelmä) maanantailta jääneet kalorit...koska liikuntakin oli ihan sama.
Puhutko tuosta kalorilaskuri.fi:stä?
Jos puhut, niin se ei siirrä kaloreita päivältä toiselle.
Mutta jos olet valinnut eri aktiivisuus asteen eri päiville, niin siitä kyllä tulisi juuri tuo n.200kcal eroa. Micci_67 kirjoitti:
Puhutko tuosta kalorilaskuri.fi:stä?
Jos puhut, niin se ei siirrä kaloreita päivältä toiselle.
Mutta jos olet valinnut eri aktiivisuus asteen eri päiville, niin siitä kyllä tulisi juuri tuo n.200kcal eroa.kuten jo aikaisemmin mainitsin niin kaikki jutut oli samallalailla, eli myös liikunta. En sit tiedä mistä se lisäys tuli, mutta ei sille enää mitään voi. Ollutta ja mennyttä.
- Micci_67
Kirsikk.a kirjoitti:
kuten jo aikaisemmin mainitsin niin kaikki jutut oli samallalailla, eli myös liikunta. En sit tiedä mistä se lisäys tuli, mutta ei sille enää mitään voi. Ollutta ja mennyttä.
Eli jälkeenkinpäin voi katsoa niitä syötettyjä tietoja sieltä.
Itse olen käyttänyt sitä laskurin jo noin puol vuotta, ja kertaakaan ei ole mitään tuollaisia ihmmeellisiä muutoksia tullut. Eli kyllä siihen on jokin syy olemassa, et vain huomannut sitä.
- Jiiikooo
Uudet farkut on tänään ensimmäistä kertaa "ihmistenilmoilla", ja olo on kuin lapsella karkkikaupassa! Minä voin pitkästä aikaa käyttää tällaisia tiukan piukeita, kapealahkeisia ja matalavyötäröisiä trendifarkkuja, kun enää ei löllöt lylly ulos housuista!
Ensi alkuun yritin jatkuvasti kiskoa näitä "ylemmäs", mutta nyt olen jo täysin tottunut käyttäjä. Yksi vyönlenksi kylläkin puolittain irtosi siinä tempoessa... täytyy viissiin korjata, ei kehtaa kauppaankaan takaisin viedä, kysyvät vielä syytä!
Niin, pidin sitten eilen hyvin niukkaenergisen paastopäivän sen sunnuntain lohtusyömisen päälle, ja olo on taas hyvä ja virkeä, ja mikä tärkeintä: ei-turvonnut.
Tänään jatkuu normaalielämä, joskin päivän ensimmäinen ruokailu saattaa tapahtua vasta illan suussa. Ei ihan suunnitellusti mennyt ruokailujen osalta tämäkään päivä, mutta väliäkö hällä, kunhan en vaan syö liikaa! (kannustan kyllä kaikkia pitäytymään terveellisissä ruokailutavoissa, mutta mun elämässä nämä syömisen kanssa venkslaamiset ovat näköjään pysyvästi, kun en muista juuri koskaan ottaa eväitä töihin, ja en kerkeä käydä kaupassa työpäivän aikaan..)
Terveellistä ja aurinkoista viikkoa!
Jiko - Tiuhti
Taas on viikko vierähtänyt. Vatsataudin jälkeen on flunssa vaivannut ja yli viikkoon en ole kuntoillut mut mikä tärkeintä kilot on pysynyt kurissa ja vatsataudin viemät kilot(1,6kg) ei ole tullut takaisin. Siis olen pysytellyt siinä 64,6kg. Vielä olisi tavotteeseen 4,6kg mutta kesäänhän on vielä aikaa.
Eilen kävin ostamassa kahdet farkut just sellaiset trendifarkut matalavyötäröiset. En vielä laittanut niitä päälle en teidä mitä varten säästelen mutta ehkä viikonloppuna. Ne vaatii vähän totuttelemista ettei tosiaa nostele niitä kaiken aikaa. Mut oppia ikä kaikki.
Tsemppiä viikonvarrelle! - jättilimppu
Moips!
Mulla on ihan mielettömän hyvä olo. Kerrankin tuntuu, että laihdutuskuuri pitää. Jääkaapissa on herraseni jäljiltä nannaa, mutta vaikka olen yksin kotona monta päivää, niin en ole koskenut niihin. Olen voittanut (kerrankin!) mielihaluni. :)
Toivottavasti teillä muillakin on hyvää oloa...ainakin jotkut ovat jo ostelleet/laittaneet päällensä pienempiä ja tiukempia housuja. Se on hienoa se. Aurinkoa! Ja hymyilemisiin. Mulla on ollut ihan karmeita mässykohtauksia lauantaista eiliseen saakka. Lauantaina me oltiin miehen enon 60-v juhlissa ja siellä nyt oli tietysti herkkua jos jonkinlaista... Illalla mentiin baariin, ja siel (oltiin eri kaupungissa missä asumme) oli pizzasliceja baarissa saatavilla. Niitä meni kaksi. Sitten ukko halusi välttämättä baari-illan päätteeksi grillille, tietenkin. Minä en ottanut mitään, pari haukkua ukon patongista. Seuraavana päivänä yökylän pitäjät tarjosivat tosca-kakkua aamupalaksi ja me lähdettiin parin tunnin päästä pizzerian kautta kotiin... Suomen peliä katsoessa meni pussillinen sipsejä ja noin puolikas marianne-levy. Seuraavana päivänä yritin aloittaa normiateriointia, mutta illalla tulikin syötyä puolikas perhepizzasta JA puolikas normaalikokoisesta pizzasta! JA näiden lisäksi vielä laskiaispulla! Eilen koitin taas syödä normaalisti, kanaviillokkia ja ruisleipää, mutta ukko oli tehnyt pizzaa ja sitä söin sitten taas pari palaa ja jälleen jälkkäriksi laskiaispullan! ÄÄÄÄÄÄÄH! Kävin mä eilen salilla ja uimassa kuitenkin, mutta nyt saa tuo syöppöily loppua! Mä olen kohta taas siinä samassa kierteessä mistä on liian vaikea irrottautua! Kun nyt jo tuntuu vaikealta palata jo opittuun uuteen terveelliseen elämään! Mielessä pyörii vaan pizzat ja hampit, ja sipsit, tuntuu ettei tuu mitään enää tästä! Voi itkujen itku. Puntari näytti eilen 72,5kg, eli puoli kiloa plussaa, ei pahasti mutta en tiedä mitä se nyt tänään näyttäisi... Kai se on nesteenpoisto taas edessä kun tuntuu että silmät ei meinaa aamulla mahtua aukeamaan. Että sitä pitääkin sortua aina ihan liikaa! Ei se olisi mitään haitannut jos yhden lauantain olisin herkutellut, mutta kun mulla tuntuu aina jäävän päälle! Inhottavaa.
Eli syöpöttely jatkuu... Ei tullu tällä viikolla mulle tulosta ainakaan parempaan suuntaan. Koko viikon on koskenut kurkkuunkin ja nenä vuotaa, eli liikuntakin on melko vähäistä. Oon sen yhden kerran käynyt salilla ja uimassa. Käytiin ukon kanssa Lidlissä, ja siellähän ei tunnetusti kovin kevyitä ruokia ole, vaikka prosentit niin sanoiskin...Enkä kyllä edes niitä ostanutkaan. Mukaan tuli mm. Aurajuustoa, pakastepizzaa, suklaata...EN TIEDÄ MIKSI?! Mulla on joku homma nyt menossa. Mietin jo että oonko mä nyt taas jotenkin onneton, kun pitää syödä jotain mömmöä koko ajan?? Tai sitten olen taas raskaana..
Tänä aamuna paino näytti 79kg, eli 12kg takana ja 11 edessä! Voin sanoa että yli puolet on jo poissa! :) Nyt on kiire..huomenna taas lisää kuulumisia..toivottavasti hyviä :)
Kuten tänne jo eilen kirjottelinki, niin paino on nyt 79kg! Puoli vuotta ja 12kg. Ihan hyvin multa! :) Eli täälä ollaan tosi hyvillä fiiliksillä. Töitäkin on nyt viime viikolla ja tällä viikolla ollut melkein joka päivä, joten siitäkin olen iloinen. Ens viikon töistä ei sitten toki taas tiedä, mutta sen näkee sitten! :) Eilen jäi lenkki tekemättä, kun vain käväsin kotona (aamulla oman alan töissä ja illalla toisissa hommissa), mutta oli se eilinen sijaisuus sen arvosta. Oli kiva olla taas oman alan töissä, kumpa pääsis useamminki.
Mutta tänään taas lenkille ja ruokailun tarkkailua. Tsemppiä teille kaikille, ja muistakaa ettei se hetkellinen herkuttelu koko maailmaa kaada...eikä laihdutustakaan, jos ei itse anna periksi.- Jiiikooo
Kärsin vieläkin ihan todella tästä ruokailuongelmasta. Syön ihan liian vähän. Olen kadottanut nälän tunteen - päivittäin olen liian kiireinen, ja sitten ihan oikeasti unohdan syödä, kun ei tule nälkä! Jossain vaiheessa saatan huomata, että verensokeri on laskenut, mutta ei sekään enää vaivaa. Treenitkin alkaa tökkiä, kun ei ole energiaa.
Minä, joka olen aina pitänyt huolta että olen ruoka-aikaan ensimmäisenä päälläni soppakulhossa, olen menettänyt ruokahaluni. Aamupalalla syön ehkä päivän "suurimman" aterian. :P
Hohhoh, pitääpä todella yrittää keskittyä nyt syömään oikein. Paino on muuten laskenut aika iloisesti viime päivinä, olen jo 73kg.Nutrilettin aterian korvauspatukoita? Minusta se suklaanmakuinen ainakin oli ihan hyvänmakuinen. Siitä saisit yhden aterian ravintoaineet, ja saattaisit pysyä virkeämpänä.
- Jiiikooo
Helmi78 kirjoitti:
Nutrilettin aterian korvauspatukoita? Minusta se suklaanmakuinen ainakin oli ihan hyvänmakuinen. Siitä saisit yhden aterian ravintoaineet, ja saattaisit pysyä virkeämpänä.
Niin, ei ole tullut kokeiltua Nutrilettia. Ehkä se voisi olla ihan hyväkin, ne tuntuvat vaan olevan aika tyyristä tavaraa.
Joinakin päivinä olen ottanut kyllä "ateriankorvikkeena" soijaproteiinia, johon sekoitan kaakaota, ja joskus myös maltoa ja dekstroa (hitaita ja nopeita hiilareita). Otan tuon 4dl:n drinkin myös aina treenin päälle. Soijaprotsku tekee hyvää naisille, ja joidenkin tutkimusten mukaan se myös nopeuttaa rasvan polttoa.
Nyt olen tosin ehkä saanut hieman järkevämmäksi tätä syömäpolitiikkaani, mutta nyt se on ollut helpompaakin, kun olen pari päivää tehnyt kotona töitä. Ja näin myös alkuviikosta, kun en bussilakon vuoksi edes pääse töihin täältä Espoon perukoilta.
Torstaina sitten lähdetään isännän kanssa Latviaan lomareissulle, ja aion kyllä siellä ottaa kaiken ilon irti, niin syömisestä kuin juomisestakin. Voin tietysti koettaa syödä fiksusti, mutta tottakai me kokeillaan mahdollisimman monta Riikan huippuravintolaa. En aio stressata, en laihtumisesta enkä töistäkään. :)
- jättilimppu
Voi että onkin ollut paha olo tänään. Töissä kahvitunnilla vatsaa väänti, niin että kippurassa meni loppupäivä. Töissä joutui vielä "juoksemaan" ja olemaan seisaallaan aika paljon, niin eikös jalatkin ole nilkoista niin pirun kipeät. Lenkistä on tuolla hyytävän kylmässä ilmassa ja näillä tuntemuksilla turha haaveilla. *huokaus* Mieskin tulee kotiin tänään. Nyt kun olen tottunut yksin olemaan ja tsemppaamaan itseni (omia ajatuksia tutkiskelemalla) dieettiin, niin saa nähdä miten käy kun ollaankin arjessa taas kiinni. Ja mitäs sitten kun mies mässyääkin kaikkea hyvää? Voih. Pakko vaan pysyä lujana ja varata porkkanasäkki varastoon. Rousk.
- Jiiikooo
Aikas siisti fiilis, kun taas mennään alaspäin! Nyt oon semmosessa kilon viikkovauhdissa, ja tänään aamulla olin jo 72,8kg, eli 72 kilon puolella! 300g vielä, niin vuoden alusta on lähtenyt 6kg. :) BMI on tippunut "vasta" 1,5 pykälää, mutta kun vielä 4-5 kg lähtee, niin olen normaalipainon ylärajoilla.
Vieläkään en ole ollenkaan kyllästynyt, tai muutenkaan tuskastunut. Ensimmäistä kertaa eläessäni tuntuu, että pystyn Todella Saavuttamaan Tavoitteen.
On vain eräs asia mikä painaa. Kun nyt jo kaikki vaatteet on ihan holtittoman isoja, niin mitä ne ovatkaan kun vielä 10kg on matkaa? Millä ihmeen rahalla ostan uusia, sopivia vaatteita?
Yritän nyt keskittyä ruokailujen järkevöittämiseen, että siitä ei tule isompaa ongelmaa kuin se nyt on. Tänään ainakin syön ihan oikeaa ruokaa, ja oikeat määrät. Siis ei hiihtoloma, koska kotona olen tyttären kanssa hoitovapaalla, mutta olen nyt tämän viikkoa pitänyt suosiolla lomaviikon terveellisestä elämästä. Ei kuullosta hyvältä, eikä siltä kamalasti edes tunnu, mutta nyt olen antanut itseni syödä mitä mieli on tehnyt. En jaksanut enää stressata kun lauantaisten juhlien jälkeen tuli niitä tosi voimakkaista mielitekoja. Siis en jaksanut enää stressata ja taistella vastaan. Maanantaina otan taas itseäni niskasta kiinni, ja kieltämättä nyt jo tuntuu siltä, että tekisi mieli jo lopettaa herkuttelu. Ei mua mikään estäkään, mutta syön nyt niitä kaikkia herkkuja mitä mieli on tehnyt, että ei tarvitse heti ensi viikolla taas repsahtaa. Maha on tosi turvoksissa ja sen takia mieli vähän apea. Kuntosaliliput loppuu, kaksi enää jäljellä...Tällä viikolla piti tulla uusien lippujen, mutta ei ole vielä ainakaan mitään kuulunut. Uskon ja toivon, että ei tämä lomaviikko mun dieettiä kaada. Kaduttaa vaan vieläkin, ettei se herkuttelu mennyt ohi parissa päivässä vaan joka päivä on tehnyt ihan hirveästi mieli jotain roskaa! No, tänään käydään tytön kanssa uimassa (eli lasten altaassa läiskyttelemässä, ei paljon uintia ole mulle se), mutta meinasin kuitenkin että työnnän vaunut sinne, niin saan edes vähän liikuntaa. Kerran olen siis käynyt salilla tällä viikolla, ja siinäpä ne mun liikunnat sitten onkin. Piti se tämäkin takapakki kokea näköjään! Ensi viikolla ruotuun taas
Käytiin eilen tytön kans siellä uimahallilla, ja punnitsin itseni. PAINO EI OLLUT NOUSSUT YHTÄÄN vaikka koko viikon olen mättänyt kaikkea mikä on pahasta ihmiselle! Olen ihan ihmeissäni! En ole edes liikkunut muuta kuin käynyt kerran alkuviikosta salilla ja uimassa, ja nyt eilen kävelimme sinne hallille, mutta siellä sitten vaan lätsyteltiin vettä lastenaltaassa. No, pitää toivoa, ettei se nyt tuosta sitten nousiskaan, että sais ensi viikolla käyntiin hyvän laskusuunnan! En voi kyllä uskoa..Piti käydä kolme kertaa siinä vaakallakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3662665Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944352568- 1201474
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo801002Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26861- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759