olen vielä sen verran lihava että en halua harjoitella vatsalihaksiani kuntosalilla (siellä kyllä teen koneessa liikkeitä) joten haluaisin harjoittaa niitä kotona. kukin voi vaan kuvitella kuinka kamalalle näyttää kun ylipainoinen nainen vääntää vatsalihaksia...
nyt siis tarvitsen kunnon vatsalihastreenin kotona. Kuinka usein kannattaa niitä treenailla ja minkälaisialla liikkeillä ja toistoilla?? kiitos kaikille jotka viitsii vastata!
vatsalihastreeni kotona
7
11155
Vastaukset
- treenaava
toistoja pitäisi tulla yli 100 harjoitus kerralla!tee esim:5*20 taikuntosi mukaan ja joka päivä voi tehdä saman varsinkin jos on liikaa massaa vatsalla sit vähentää sitä kun tuntuu siltä mutta lisää toistoja jos jaksat!!
- ja viel
mene selälles lattialle jalat vaiks koukkuun ja siitä sit leukaa kohti polvia
- himoilija
ja viel kirjoitti:
mene selälles lattialle jalat vaiks koukkuun ja siitä sit leukaa kohti polvia
tehdä perus vatsalihas liikkeiden lisäksi myös ala-ja sivuliikkeet...itse teen 25 * 3 noit kaikkii eli 225 lihasliikettä kerralla ehkä 3 kertaa viikossa ja tuloksia tulee
- pulterix
www.exrx.net
toivottavasti englanti sujuu. kiinnitä erityisesti huomiota tekniikkaan, koululiikunnan tekniikka on ihan hanurista ja siinä rikkoo alaselkänsä ennen kuin vahvistaa vatsalihaksia.
muistathan myös ettei paikallista laihtumista ole, eli vaikka kuinka treenaat vatsoja niin ei se läski niillä vatsan päältä lähde. Läskillä on outo huumorintaju ja se lähtee ihan mistä sitä huvittaa, jos lähtee :) - Joonas86tre
Kysyit miten ylipainoisen naisen kannattaa treenata vatsalihaksia. Vastaan lyhyesti ja ytimekkäästi mikä tässä on totuus, kuuntele tarkkaan:
Ehdottomasti tärkeintä nyt sinun on pudottaa painoa. Tämä EI tapahdu dieeteillä, vaan kokonaisvaltaisella elämäntapojen muutoksella. Terveysintoilu kannattaa, koska terveysvalistus on hälyttävällä tasolla länsimaissa. Pääsääntönä: syö vihreätä tuoretta paistamatonta ruokaa, ja kaloreita VÄHEMMÄN KUIN KULUTAT. Haasteellista, tiedän.
Sitten vasta kannattaa alkaa puhumaan vatsalihaksista, sillä läskin polttaminen on huomattavasti helpompaa kuin lihasten tekeminen. Ja rasvaa ei voi polttaa kohdistetusti.
Toivotan onnea uuteen terveelliseen ja ympäristötietoisempaan elämään.- 4+11
Miksei muka ylipainoisenkin kannattaisi treenata vatsalihaksia? Jos treenaa muutakin kroppaa, niin sitä suuremmalla syyllä pitäisi myös vatsalihaksia harjoittaa, sillä muuten menee ryhti mäsäksi jos ei lihastasapainosta huolehdi. Kyllä minä normaalipainoisena naisena treenaan vatsalihakset siinä missä muutkin, vaikka tiedän ettei ne tällä rasvaprosentilla mihinkään näy. Selkä pysyy kunnossa vain jos on korsettilihakset hyvät.
Ja aloittaja ei tainnut puhua mitään paikallisesta rasvanpoltosta, eikä mielestäni tuossa viestissä mikään muukaan tuollaisiin uskomuksiin viitannut...
- Wiljamisixpäckillä
Ite treenaan vatsoja joka päivä täysii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191