parhaat kuulokkeet

olisi kiva tietää

Kertokaa mitkä merkit/mallit sopivat hyvin mp3 soittimen kanssa käytettäväksi? Ja miksi ne ovat hyvät?

10

7646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first_hp_finn

Käväise gigantissa...
      Sieltä miekin olen ostanut laadukkaat PIONEER kuulokkeet( 25 euroa)jotka ovat sangalliset (sangat menee korvien taakse), ne ovat mukavat ja niistä lähtee hyvin hyvin bassoa. Niitä on mukava käyttää. Korviin eisatu jopa testaamani 4 tunnin putkeen kuuntelun.

PIONEER SE-E07 25€
      14-24000 Hz
      Imperdanssi 32
      Tehonkesto, korkeintaan 500
      herkkyys 104

Kuva on tässä: http://www.moresound.ru/images/it/b_416382.jpg

• ole rima

ainakaan turhan korkealla.

• fdsf

kannattaa ostaa mustasta pörssistä beyerdynamicin DTX 10 nappikuulokkeet jos nappikuulokkeita meinaat. itse ostin sellasseet noin kuukausi sitten ja olen ollut niihin enemmän kuin tyytyväinen

• olis kiva tietää...

Mitä maksaa beyerdynamicin DTX 10?

• retergdf
        olis kiva tietää... kirjoitti:

Mitä maksaa beyerdynamicin DTX 10?

22 euroa

• Valkoturkki

Porta Pro on voittanut useita äänen laatua mittaavia testejä kautta linjan. Voit löytää sellaiset paikallisesta gigantista, markantalosta tai hifi-liikkeestä. Tietenkin riippuen valikoimasta.
      Hinta pyörii 50 euron kieppeillä.

Mikrobitin hintaseuranta kertoo seuraavaa:
      http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/22759

Ja kossin kotisivut
      http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^pt^PORTAPRO
      Jos selaimesi tukehtuu edelliseen linkkiin, niin selaile polku --> home: product: portable: PORTAPRO

• kaikki edellämainitut

heti alkuun. Ei niistä ole mihinkään. Jos tahtoo vähänkään laadukkaammat kuulokkeet, suosittelen Sennheiserin Orpheus mallia. Noilla kuuluu aivan matalimmat jyrähdykset ja korkeimmat kilahdukset, ja kaikki tältä väliltä todella luonnollisesti.Ja mikä parasta, hintakaan ei päätä huimaa, vain noin 12000€. HEH. kyllä, kaksitoistatuhatta euroa.

http://koti.kontu.la/jsalonen/cgi/article.pl?action=1772097349&class=2

Kossin porta pro -suositus on kyllä melko varteenotettava vaihtoehto. Muuten aivan loistava ääni hintaansa nähden, ainoa miinus tulee turhan voimakkaasta bassosta, joka kuitenkin on hyvä laatuista. Voimakkaasta bassosta voi silti olla hyötyäkin, jos kuuntelee musiikkia ulkoillessa, sillä pieninkin tuulenvire kun tahtoo syödä bassot kuulokkeista kuin kuulokkeista. Sama pätee muihinkin muuten vaan hälyiseen ympäristöön. Toinen miinus, joka ei tosin kaikkia käyttäjiä häiritse, mutta joillekkin voi olla syy kuulokkeiden hylkäämiseen on kuulokkeiden ulkonäkö, joka on suoraan From 80`s :D

No, ei kuitenkaan niin rumat kuin jotkut Staxin elektrostaattiset kuulokkeet.

• hifimaster

Ei saanut varauksetonta hehkutusta arvostelussa nuo Orpheukset. Ongelmia mm. Basson kanssa. Eli ehkä sittenkin mp3-soittimen kanssa kannattaa ostaa Kossin Porta Proot tai sitten Kossin spark plugit, jos haluaa napit.

• BeKossi

Mun mielestä ne on just tyylikkäät..retrot! Metallin hohdetta jne..=)!

• deekujklj

kolmet kossit jo hajonneet.. porta prot kerran ja plugit kahdesti.. siirryin sennheiseriin.. nyt on px 100.. ja toimii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe