Ostin silmänympärysvoidetta. Loreal men expert anti-dark cirles jne...
Voide tuntuu vain pahentavan tummuutta silmien alla. lisäksi silmänaluetta alkoi särkemään.
Mistähän johtuu. En pistänyt voidetta silmään enkä mielestäni edes liikaa. Näin meidät miehetkin pikkuhiljaa kusetetaan mukaan tyhjänpäiväiseen kosmetiikkaoravanpyörään.
Voide tuntuu vain pahentavan tummuutta silmien alla. lisäksi silmänaluetta alkoi särkemään.
Mistähän johtuu. En pistänyt voidetta silmään enkä mielestäni edes liikaa. Näin meidät miehetkin pikkuhiljaa kusetetaan mukaan tyhjänpäiväiseen kosmetiikkaoravanpyörään.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Voidettahan ei laiteta kuin ihan pikku määrä. Ei se kyllä särkemään pitäis ruveta, olisiko sitten joku yliherkkyysreaktio, mut ei se kyllä noin pitäis vaikuttaa.Ei teitä kuseteta, kyllä on ihan hyvä huolehtia ihostaan. Älä lannistu
Monella silmänympärysvoiteella kuin myös silmänympärys naamiolla on sellainen vaikutus alussa, että tuntemus on kirvelyä tai (särkyä)mutta se kuuluu asiaan, että tuote vaikuttaa.Sehän voi alussa tuntua, kun veri alkaa kiertää,että tummuuttakin tulee , mutta jatkuvassa käytössä huomaat tulokset ja tuohon (särkyynkiin ) tottuu kun tietää sen kuuluvan asiaan.On myös olemassa toisenlaisia ei minkäälaista tunnetta olevia voiteita, voit seuraavan kerran sanoa myyjälle, ettet halua tuollaista voidetta joka aiheuttaa ns. nipistelyä.