Tuli vain mieleen, kun kisat loppuivat, etten pysty näkemään varmaan sitten taas neljään vuoteen curlingia televisiosta. Kamala ajatus :(. Toiovttavasti jotain curlingin mm-kisoja alettaisiiin näyttämään.
Vastaukset 4
- Donkeykong2006
Curling on loistava televisiolaji. Katsojalle todella haasteellista seurattavaa, toisin kuin esim. jääkiekko, jota seuratessa tarvitsee vain pistää aivot narikkaan.
Toivottavasti laji saa ansaitsemaansa televisioaikaa ja selostajana toimii Voitto Liukkonen.- olekin
Siis eikös tänä keväänä ole curlingin mm kisat. Jos muistin oikein niin tv-lähetyksiä sieltä olisi kyllä hienoa nähdä.
- televisioidaan
YLE neuvottelee Curlingin SM-sarjan TV oikeuksista. Canal myös kiinnostunut. Toivotaan, että eivät oikeudet mene maksullisille kanaville.
- ihan retkussa
*huokaus* niinpä.....Markku, Wille, Kalle ja Teemu sekä selostajana Vode!!!
Haaveilija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568