Otsikko kertoo jo kaiken. Mikä siis avuksi kun on katkenneita hiuksia, nimenomaan "päälaella" missä ne todellakin näkyvät, varsinkin kun hiukset ovat kiinni...?
Syytäkään en osaa sanoa, mikä sen on aiheuttanut..
Apu katkenneisiin hiuksiin?
7
3899
Vastaukset
- Hissu
Pidätkö hiuksia aina kiinni suurinpiirtein samassa kohdassa? Jos pidät siitä löytyy syy katkenneisiin hiuksiin.
Avuksi ei voi oikein muuta sanoa kuin että vaihtele ponnarin paikkaa. Eihän niille katkenneille hiuksille oikein mitään voi tehdä enää...- Apua tarvitseva
Eli en pidä usein hiuksiani kiinni. Ei siitä sen kummemmin :)
- niin..
ne ei ole katkenneita hiuksia vaan uusia kasvuvaiheessa olevia hiuksia..
- ~Tiina~
Tiedän täysin mitä tarkoitat,itsekin kärsin samaisesta viasta.Minulla se aiheutuu hiusten vaalentamisesta,mutta olenkin keksinyt että öljyhoidot hiuksiin helpottavat.Ne saavat nämä katkenneet karkulaiset aisoihin ja muutenkin hyvät pesu hoitoaineet auttavat.Eikä sen öljyhoidon tarvitse olla mikään kallis juttu,ostat vaan kaupasta sellasen XZ-purkin,sillä selvä! Toivottavasti auttaa myös sinua!
- Apua tarvitseva
Täytyy yrittää sitä. Taidankin heti tänään kaupasta sellaisen laittaa ostoskoriini. Kiitos :) Toivottavasti auttaa.
- Apua tarvitseva
Apua tarvitseva kirjoitti:
Täytyy yrittää sitä. Taidankin heti tänään kaupasta sellaisen laittaa ostoskoriini. Kiitos :) Toivottavasti auttaa.
Mitä pesu/hoitoaineita itse käytät?
- ~Tiina~
Apua tarvitseva kirjoitti:
Mitä pesu/hoitoaineita itse käytät?
Itse käytän ihan niinkin perus shampoota kuin Sunsilk,se on halpaa, hyvää ja mahtavan tuoksuista.Monen kokeilun jälkeen totesin,että se on minulle sopivampi kuin monet muut esim.parturituotteet,syytä en osaa edes arvailla...?=) Sunsilkillä on sarja päivittäisestä käsittelystä kärsineille hiuksille,sellainen oranssi tuubi.Siihen samaan sarjaan kuuluu shampoo,perinteinen hoitoaine ja sellanen hiuksiinjätettävä. Voit huoletta kokeilla,tämä vinkki ei ainakaan rasita kukkaroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522993Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981