...kuulin juuri hartaissa sävelissä yleradio1:ssä
ennen iltahartautta.Laulajan nimi meni ohi,mutta virsi oli niin väkevää esirukousta, että kyyneleet tulivat silmiin.
Mies tenori tai baritoni hän oli.
Virren numero on 468.Veisaamme sen vielä kotona tänä iltana jo kotoa pois muuttaneiden lastemme puolesta.Osaisko joku kertoa laulajan nimen?Kiitos
Taivaallista veisuuta....
3
567
Vastaukset
- gospeltyttö
Virsi 468
Yrjö Koskimäki 1976
1.
Syliisi hellään sulje
nyt, Jeesus, lapsemme
ja heidän kanssaan kulje
ja heitä suojele.
2.
Se syli, jossa kannat,
on valtakuntasi.
Kun siinä kodin annat,
he saavat suojasi.
3.
On armon sana siellä
ja totuus, rakkaus,
ja neuvojana tiellä
on Hengen viisaus.
4.
Varjele lapsiamme
Paimenen kädellä
ja pidä rakkaitamme
sinua lähellä.
5.
Suo, ettei heitä voita
pettävä maailma,
vaan itse heitä hoida
kasteensa liitossa.
6.
Ja anna heille voimaa
pois synti panemaan,
kun omatunto soimaa
ja kärsii haavoistaan.
7.
Suo, että kodissamme
rakkaus asuisi,
niin että toisiamme
hoivaamme alttiisti.
8.
Ja kiitos, että kerran
on taivas kotimme.
On koti luona Herran
Jumalan lapsille- mummu
...vaivannäöstäsi.Tässäpä tämä rukous pysyy ja vahvistuu.Aikamoiseessa erämaassa joutuvat olemaan rakkaat lapsemme maailmalla nykyään kauemminkin kuin 40 päivää ja 40 yötä.Kun vaan jaksaisivat/ehtisivät/ymmärtäisivät kysellä neuvoa Häneltä , jolla on kokemusta ja joka osaa ja haluaa neuvoa.
Aika hiljaista on tällä Virret-palstalla.Tätä vaivaa varmaan sävelten puute.Tässäpä tuli lonkalta haastetta palstan pitäjille :)
Haastan kirkkokuorolaiset tälle palstalle.Olisi asiaa .Esim. että nähdäänkö Kuopiossa 9.6-11.6.2006. - rita-maria
Minäkin kiitän! =)
Upeata kun huomasin nämä virren sanat.
Kirjoitan sanat ylös rukouskirjaan. Aivan ihana esirukoukseksi lasteni puolesta.
Olisi kiva jos saisi vielä jostain sävelenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734