Kuksa

minä vaan

Miksi mun ostama kuksa on suolanen?
kuuluuko se jotenkin sen valmistukseen se suola??

8

1393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan

kun tehdään oikea oppisesti,eli se keitetään
      suolavedessä jotta ei halkea käytössä..
      Kokeile "uittaa" jonku tunnin vaikka jossain
      viinaksessa niin lähtee pahin maku pois..

• pitää

uittaa konjakissa muutama tiima niin silloin siitä tulee hyvä

• minä vaan

Pitää vissiin sitten viikonloppuna irvistellen sitä viinaksessa liottaa..ei varmaan kuitenkaan viina kauaa siinä säily.. ;-D Kiitos kaikille tiedosta..
        Ostin näet kaksi ja toinen ei ole läheskään niin suolanen.Kun taas tämä toinen on niin suolanen että kun siitä jotain join ja sitten sen huuhtelin niin kuivuessa sen pintaan tuli sellasia suolakertymiä..

• mor
        minä vaan kirjoitti:

Pitää vissiin sitten viikonloppuna irvistellen sitä viinaksessa liottaa..ei varmaan kuitenkaan viina kauaa siinä säily.. ;-D Kiitos kaikille tiedosta..
        Ostin näet kaksi ja toinen ei ole läheskään niin suolanen.Kun taas tämä toinen on niin suolanen että kun siitä jotain join ja sitten sen huuhtelin niin kuivuessa sen pintaan tuli sellasia suolakertymiä..

kuksa on tehty koivun pahkasta. suolaa on käytetty sen pahkan kuivattamiseen ennen veistoa. Nyt kun kumoat sen kuksan täyteen mieleistäsi vahvaa viinasta (konjakki, viski tms.) ja annat olla muutaman tunnin, mielellään vaikka vuorokauden, niin seuraavan kerran juodessa ja hetkeksi eteenpäinkin suolan maku on vaihtunut hiukka parempaan =)

• Kokelin , onnistuin

Kun oikein kunon krapulaoksennuksen työntää kuksaan, että se tulee täyteen ainetta ja antaa sen lämpöisessä hautua vuorokauden, ei terva maistu, mutta ei siinä aivan heti konjakkikaan maistu! Olen kokeillut ja olen nyt raitis poika!
      En käytä kuksaa enää, vaikkakin itse aina siloin tälöin kuksinkin!

• mee pois

Itsensä kuksiminen on runkkausta, täällä puhutaan kuksista ei masturbaatiosta.

• Voihan nenä
        mee pois kirjoitti:

Itsensä kuksiminen on runkkausta, täällä puhutaan kuksista ei masturbaatiosta.

Olet sä noin alamäen tyhmä? Kuksiminen on vanha lapinmurteinen sana parittelusta, eikä kai kukaan yksikseen parittele,,,, paitsi teikäläiset hintit runkatessaan!

• lisäksi
        Voihan nenä kirjoitti:

Olet sä noin alamäen tyhmä? Kuksiminen on vanha lapinmurteinen sana parittelusta, eikä kai kukaan yksikseen parittele,,,, paitsi teikäläiset hintit runkatessaan!

rykiminen ei tarkoita aina yskimistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe