Nettisivuilla myydään 2-laadun satiinivyötärökorsetteja. Onko kukaan ostanut? Sähköpostitse kyselin firmasta 2-laadulle selitystä, mutta sain ympäri pyöreän vastauksen vaikka esitinkin erilaisia "vianmääritys kysymyksiä". Kyseinen erä ei kuulemma vain täytä Mortician ykköslaadun vaatimuksia (valmistajan kyllä). Uskaltaakohan siis ostaa, kun ei tiedä millaisen rätin tilatessaan saa? Eikä ole edes vaihto-/palautusoikeutta..
Vyötärökorsetti Morticiasta
14
7444
Vastaukset
- Outi
No vähän jotenkin pistää epäilyttämään. Netti sivuilla luki jotenkin että "Emme valitettavasti ehdi vastaamaan tuotetta koskeviin kyselyihin.."
Voihan se olla että muuten täysin ok korsetti kestävyyden puolesta mutta kangas on esim. ompeluvaiheessa mennytjostain kohtaa ruttuun tms.
morticia tietääkseni panostaa laatuun? ainakin noilla hinnoilla luulisi niin olevan.- DGA
Itse liikkeessa katsoin myös noita alekorsuja,. mutta ainakaan päällisin puolin en löytänyt mitään vikaa. Ehkä itse materiaali josta tehty on esim. 2. luokkaista mitä tälläinen asiaan vihkiytymätön ei huomaa.Tai esim. vuoritus ei ole niin vahva kui pitäisi ola normaalisti.
Mikäli ostaa, niin kannattaa todella varovasti kiristelyt aloittaa. täältä oikea ohje korsetin käyttöön: http://www.bellemodeste.com/kaytto.html
Kannattaa noudattaa ohjetta, koska parempi olo sulle ja kauemmin kestävä korsu. Jios siis oikeasti aikoo kiristää senttejään. - Blueeh
DGA kirjoitti:
Itse liikkeessa katsoin myös noita alekorsuja,. mutta ainakaan päällisin puolin en löytänyt mitään vikaa. Ehkä itse materiaali josta tehty on esim. 2. luokkaista mitä tälläinen asiaan vihkiytymätön ei huomaa.Tai esim. vuoritus ei ole niin vahva kui pitäisi ola normaalisti.
Mikäli ostaa, niin kannattaa todella varovasti kiristelyt aloittaa. täältä oikea ohje korsetin käyttöön: http://www.bellemodeste.com/kaytto.html
Kannattaa noudattaa ohjetta, koska parempi olo sulle ja kauemmin kestävä korsu. Jios siis oikeasti aikoo kiristää senttejään.Minä ostin sellasen ja ei kannattanut. On jo nyt hajalla, ja ei voi johtua vaan musta, koska 2 kaveria osti samanlaiset kanssa ja kaikilla rikki. pääli kangas rispaantuu ja lähtee, luut tulee ulos ja vaikka mitä. Kannattaa ostaa samantien kunnollinen. Mua ainakin kaduttaa. :(
- Dolly
Blueeh kirjoitti:
Minä ostin sellasen ja ei kannattanut. On jo nyt hajalla, ja ei voi johtua vaan musta, koska 2 kaveria osti samanlaiset kanssa ja kaikilla rikki. pääli kangas rispaantuu ja lähtee, luut tulee ulos ja vaikka mitä. Kannattaa ostaa samantien kunnollinen. Mua ainakin kaduttaa. :(
sama käynyt mulle. Mortician vaatteet eivät muutenkaan ole aika sitä mitä pitäisi - väittävät täyttä paskaa [anteeksi nyt vaan]. Pari kivaa hametta sieltä olen ostanut, ne ovat ainoat johon olen tyytyväinen - vaikkakin toisessa huomasin oston jälkeen suurehkon reiän, ja kun menin asiasta huomauttamaan kuitti ja tuote mukanani minulle nalkutettiin vain ettei tuotteessa ole ollut mitään vikaa ostaessa, vaan taitaa olla oma vikani että on reikiintynyt.
Kannattaa sieltä morticiasta katsoa enemmän tuota korupuolta. Vaatteita kannattaa ostella rorasahilta tai x-tra-x;lta mielestäni. - Minä joka kysyin
Dolly kirjoitti:
sama käynyt mulle. Mortician vaatteet eivät muutenkaan ole aika sitä mitä pitäisi - väittävät täyttä paskaa [anteeksi nyt vaan]. Pari kivaa hametta sieltä olen ostanut, ne ovat ainoat johon olen tyytyväinen - vaikkakin toisessa huomasin oston jälkeen suurehkon reiän, ja kun menin asiasta huomauttamaan kuitti ja tuote mukanani minulle nalkutettiin vain ettei tuotteessa ole ollut mitään vikaa ostaessa, vaan taitaa olla oma vikani että on reikiintynyt.
Kannattaa sieltä morticiasta katsoa enemmän tuota korupuolta. Vaatteita kannattaa ostella rorasahilta tai x-tra-x;lta mielestäni.Olen juuri kerennyt tilaamaan sen pirun vyötärökorsetin! Damn. No, toivottavasti minulla olisi onnea..
- Pirunkorento
Minä joka kysyin kirjoitti:
Olen juuri kerennyt tilaamaan sen pirun vyötärökorsetin! Damn. No, toivottavasti minulla olisi onnea..
Itsellä lähti päällikangas repeytymään :/ kiristäähän tuo, eikä luitakaan ole ulos vielä pukannut. Hiukan harmittaa. Täytyy kokeilla jos voisi jotenkuten parsia.
Tietäneeköhän kukaan minkälainen valikoima liikkeessä on PVC-korsetteja? Vyötärökorsetteja lähinnä siis etsiskelen. - minä vaan
Dolly kirjoitti:
Kannattaa sieltä morticiasta katsoa enemmän tuota korupuolta. Vaatteita kannattaa ostella rorasahilta tai x-tra-x;lta mielestäni.rorasahista sen verran, että itse tilasin takin rorasahilta viime keväänä ja se saapui reilusti yli puolivuotta myöhemmin. Tilasin myös syksyllä samaan pakettiin korsetin, mutta samaan aikaan sitä en saanut ja kun kyselin vähän väliä milloin se saapuu niin aina oli vastaus, että yritään saada sen tiettyyn päivään mennessä. Lopulta sieltä sanottiin, että palautetaan rahat, koska on kuulemma liikaa asiakkaita jonossa. Vieläkään en ole rahojani saanut ja säännöllisin väliajoin kyselen koska saan ne. Kohta meinaa mennä hermot, kun rahoja ei vain kuulu...
- minä vaan
minä vaan kirjoitti:
rorasahista sen verran, että itse tilasin takin rorasahilta viime keväänä ja se saapui reilusti yli puolivuotta myöhemmin. Tilasin myös syksyllä samaan pakettiin korsetin, mutta samaan aikaan sitä en saanut ja kun kyselin vähän väliä milloin se saapuu niin aina oli vastaus, että yritään saada sen tiettyyn päivään mennessä. Lopulta sieltä sanottiin, että palautetaan rahat, koska on kuulemma liikaa asiakkaita jonossa. Vieläkään en ole rahojani saanut ja säännöllisin väliajoin kyselen koska saan ne. Kohta meinaa mennä hermot, kun rahoja ei vain kuulu...
Laatu on ollut rorasahin vaatteissa todella hyvää. Vaikka vain kaksi hänen vaatekappalettaan olen omistanutkin :)
- hbwr
minä vaan kirjoitti:
Laatu on ollut rorasahin vaatteissa todella hyvää. Vaikka vain kaksi hänen vaatekappalettaan olen omistanutkin :)
Itse ainakin sain selitykseksi kakkoslaatuiseen tavaraan kankaan vaihtumisen toisenlaiseen, jolloin vanha mallisto(?) myydään alennetulla hinnalla.. Tiedä häntä oliko tuo vain myyntimiehen(naisen) puheita vai ihan fakta. Omasta kakkoslatuisestani ei ole ainakaan vielä lähtenyt mikään rispaamaan tai repeämään.
- bardon
Dolly kirjoitti:
Kannattaa sieltä morticiasta katsoa enemmän tuota korupuolta. Vaatteita kannattaa ostella rorasahilta tai x-tra-x;lta mielestäni.morticia rules , rorasah ja muut täyttä skeidaa
- musteizon
Ostin sen edukkaan mustan vyötärokorsetin ja se on rakkain ja tärkein vaatekappaleeni!
Aivan loistava...kovakouraisesti käsiteltynä...eli väkisin kiinnitettynä hakanen voi irrota...tyttärelleni kävi juuri näin...mulla ei mitään vaurioita! Ei korsettia tarvitse repiä :DDD- Siskosinister
http://www.ihmeellinenhuone.fi/index.php?cPath=63
Tuolta löytyy todella laadukkaista ja kauniita vyötärökorsetteja edullisesti. Sinisterin vaatteet on hyvin tehtyjä kestäviä ja kauniita. - luluflesh
Siskosinister kirjoitti:
http://www.ihmeellinenhuone.fi/index.php?cPath=63
Tuolta löytyy todella laadukkaista ja kauniita vyötärökorsetteja edullisesti. Sinisterin vaatteet on hyvin tehtyjä kestäviä ja kauniita.Ja ei vitussa ole. Siis hyvintehtyjä tahi laadukkaita. Tehty halpamaissa ja halvoista materiaaleista, näkeehän sen välillä ihan vaan vaatteen kuvaakin katsomalla, ei tarvitse edes nähdä luonnossa niitä kuteita todetakseen tämän. Osa on vielä designiltäänkin tosi rumia ja noh, teinigootteja.
- jätin tilaamatta
luluflesh kirjoitti:
Ja ei vitussa ole. Siis hyvintehtyjä tahi laadukkaita. Tehty halpamaissa ja halvoista materiaaleista, näkeehän sen välillä ihan vaan vaatteen kuvaakin katsomalla, ei tarvitse edes nähdä luonnossa niitä kuteita todetakseen tämän. Osa on vielä designiltäänkin tosi rumia ja noh, teinigootteja.
Itse olen morticiasta jättänyt ostamatta jo huonon asiakaspalvelun takia.
Kysyin kerran yhden hameen mittoja ja nämä vastaa, ettei ole mittanauhaa.
Kyllä itse vaatetusalan käyneenä ja asiakaspalvelua kokeneena vaikka kipittäisin lähimpään kauppaan ostamaan sen mittanauhan, jos mahdollinen asiakas mittoja tiedustelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882