Paul Butterfield Blues Bandin rankkaa luentaa 1966 ilmestyneen klassikkoalbumin nimikkobiisistä. Kolme liveversiota kestoiltaan 12:37, 15:55 ja 28:06. Pääosassa hurjaa kitarajuhlaa pitävä Mike Bloomfield. Biisin tunnelmat liikkuvat nimensä mukaisesti idän ja lännen sointumailla ja rytmit calypsosta jatsin ja bluesrockin kautta hitaisiin, seesteisiin jaksoihin.
Suositellaan vain hard-core faneille. Mark Naftalinin kelamankalla keikoilta vuosina -66 ja -67 nauhoittamaa kamaa. Perkeleen kova!
East-West Live
Greeny
3
283
Vastaukset
- offuu...j
Mahtavaa !
- juuffo
Nolosti punastellen on myönettävä että tänään kuuntlemani P.Butterfield Band : The Orginal Lost Elektra Sessions- levy, on ensimmäinen koko levy jonka päntiltä olen kuullut. Yksittäisitä piiseitäkin on vuosia. Onhan hulppeaa meininkiä. Siirtyy oitis "Pikin miten homattava"- katekoriaan
- Greeny
Multakin meinaa ns. tulla alle kun toi Help Me lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020