En ota suihin!

Venla

Poikakaverini koko ajan "ruikuttaa" suihinotosta. Olen hänelle sanonut, että en itse koe sitä mukavana asiana toisinsanoen minua se ei kiihota pätkääkään. Yhdesti olemme sitä poikakaverin pyynnöstä kokeilleet, mutta kesken se jäi (hyvä kun en oksentanut). Olenko ainoa nainen joka kokee sen niin vastenmielisenä? Alan jo pikkuhiljaa kyllästyä tuohon ainaiseen "ruinaamiseen"...

207

40141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole

      Asia ei kiinnosta minuakaan vähimmässäkään määrin. Öklöä. En ymmärrä, miten se voisi naista kiihottaa? Tuntuu, että moni suostuu siihen vain siksi, että mies haluaa.

      • mies

        .. että tekee jotain miehen mieliksi? Itse esimerkiksi nuolen erittäin mielelläni naiseni orgasmiin mutta odotan kyllä että nainen myös silloin tällöin imaisee tikkariani.. en tiedä kuulostaako pinnalliselta mutta en voisi kuvitella eläväni esimerkiksi loppuelämääni sellaisen naisen kanssa joka ei ota suihin. Nautin siitä _todella_ paljon tuntuu helvetin hyvältä.. kyllä siihen imemiseen tottuu ja jopa alkaa pitämään älkää nyt hyvänen aika naiset ujostelko tollasten asioiden kanssa ;)..


      • tumpelo
        mies kirjoitti:

        .. että tekee jotain miehen mieliksi? Itse esimerkiksi nuolen erittäin mielelläni naiseni orgasmiin mutta odotan kyllä että nainen myös silloin tällöin imaisee tikkariani.. en tiedä kuulostaako pinnalliselta mutta en voisi kuvitella eläväni esimerkiksi loppuelämääni sellaisen naisen kanssa joka ei ota suihin. Nautin siitä _todella_ paljon tuntuu helvetin hyvältä.. kyllä siihen imemiseen tottuu ja jopa alkaa pitämään älkää nyt hyvänen aika naiset ujostelko tollasten asioiden kanssa ;)..

        kuvitelkaa itsenne imemässä jonkun toisen miehen kullia jota rakastaisitte. vaikka rakastaisit jotain miestä, niin ei se tarkoita sitä että kykenisit välttämättä imemään tämän veitikkaa. olen itse muuten mies.


      • mies
        tumpelo kirjoitti:

        kuvitelkaa itsenne imemässä jonkun toisen miehen kullia jota rakastaisitte. vaikka rakastaisit jotain miestä, niin ei se tarkoita sitä että kykenisit välttämättä imemään tämän veitikkaa. olen itse muuten mies.

        .. niin todennäköisesti imisin. En ole enkä tunne ketään joka olisi mutta uskoisin että homot harrastavat suuseksiä siinä missä heterotkin. Mun mielestä tollanen suuseksikammo mikä joillain naisilla tuntuu olevan on kyllä vähän outoa.. ite olin onnekas, ex-tyttöni imi multa oikeastaan joka kerta kun nähtiin.. autossa, metsässä, missä vain.. hän rakasti imeä kulliani ja voi hitto että imikin hyvin.. krhm tuli taas hirvee ikävä.;)


      • Joanna

        Mä en edes jaksa lukea koko keskustelua loppuun, mutta pakko kommentoida...

        Minä ainakin nautin siitä että imen miehen munaa, vaikka nainen olenkin. Minusta on kiihottavaa nähdä kuinka mies nauttii... Joten kyllä siitä nainenkin voi nauttia..

        Myös se on mielestäni väärin, että jotkut naiset "vaativat" mieheltä suuseksiä, mutta itse sitä eivät halua antaa. Minä en pidä siitä että minua nuollaan alapäästä, mutta mielelläni annan miehille suuseksiä. :)

        Kenenkään ei kuitenkaan missään tapauksessa tarvitse suostua mihinkään mistä ei pidä, mutta sillon ei kannata myöskään odottaa sitä mieheltä.. :)


      • Kumpaa on ikävä?
        mies kirjoitti:

        .. niin todennäköisesti imisin. En ole enkä tunne ketään joka olisi mutta uskoisin että homot harrastavat suuseksiä siinä missä heterotkin. Mun mielestä tollanen suuseksikammo mikä joillain naisilla tuntuu olevan on kyllä vähän outoa.. ite olin onnekas, ex-tyttöni imi multa oikeastaan joka kerta kun nähtiin.. autossa, metsässä, missä vain.. hän rakasti imeä kulliani ja voi hitto että imikin hyvin.. krhm tuli taas hirvee ikävä.;)

        Tulipas vaan mieleen että hommaa hyvä mies vasikka niin pääset imuttaan koska vaan...tai sit pölyimuri tai onhan niitä ihan oikeita pumppujakin seksivälineliikkeissä.
        Kuitenkin ihan vakavasti - kumpaa sulla on ikävä sun tyttöystävääs ihmisenä vai sitä et se imi sun kullia??


      • mies
        Kumpaa on ikävä? kirjoitti:

        Tulipas vaan mieleen että hommaa hyvä mies vasikka niin pääset imuttaan koska vaan...tai sit pölyimuri tai onhan niitä ihan oikeita pumppujakin seksivälineliikkeissä.
        Kuitenkin ihan vakavasti - kumpaa sulla on ikävä sun tyttöystävääs ihmisenä vai sitä et se imi sun kullia??

        .. kyllä mulla siinä naisessa enemmän on ikävä sitä kullinimemistä. Mitäs oli niin saatanan hyvä imemään.. ja muutoin sellanen vittupää kuin oli (en jaksa mennä yksityiskohtiin mutta jos tietäisit niitä et ihmettelisi kantaani uskon näin). Huh kuulostaa kyllä aika julmalta mutta ton tytön kohdalla asia on kyllä noin.. sellaiset naiset on sitten aivan erikseen joita haluan ihmisenä :) uh.. ei silti tarvii ku ajatella niitä juttuja mitä se teki mulle ni tulee hirvee ikävä.. sairasta?


      • Ansku

        Minua se ainakin kiihottaa ja tosi paljon.


      • N
        mies kirjoitti:

        .. että tekee jotain miehen mieliksi? Itse esimerkiksi nuolen erittäin mielelläni naiseni orgasmiin mutta odotan kyllä että nainen myös silloin tällöin imaisee tikkariani.. en tiedä kuulostaako pinnalliselta mutta en voisi kuvitella eläväni esimerkiksi loppuelämääni sellaisen naisen kanssa joka ei ota suihin. Nautin siitä _todella_ paljon tuntuu helvetin hyvältä.. kyllä siihen imemiseen tottuu ja jopa alkaa pitämään älkää nyt hyvänen aika naiset ujostelko tollasten asioiden kanssa ;)..

        KAIKENLISÄKSI SE MAISTUU KUVOTTAVALTA.
        YÄK!!!!!!!!!!


      • Pena
        mies kirjoitti:

        .. että tekee jotain miehen mieliksi? Itse esimerkiksi nuolen erittäin mielelläni naiseni orgasmiin mutta odotan kyllä että nainen myös silloin tällöin imaisee tikkariani.. en tiedä kuulostaako pinnalliselta mutta en voisi kuvitella eläväni esimerkiksi loppuelämääni sellaisen naisen kanssa joka ei ota suihin. Nautin siitä _todella_ paljon tuntuu helvetin hyvältä.. kyllä siihen imemiseen tottuu ja jopa alkaa pitämään älkää nyt hyvänen aika naiset ujostelko tollasten asioiden kanssa ;)..

        Kuulunet siihen samaan perseeseen panijoiden joukkoon jotka levittävät AIDS :ia ja muitakin uusia sairauksia.


      • Anonyymi

        kyllä se sua kiinnostaa ku viestin laitotai


    • Ulla

      Mä lukeudun kanssa niihin jotka eivät ota suihin! Se oksettaa...

      Kokeillut olen mutta en todellakaan pitänyt siitä.
      Mieheni ruikutti myös siitä aikansa mutta sanoin että EI ONNISTU!!

      • Tohtori Tökerö

        ..silloin kun ei maistu. Arvoisat herkkusuut, sallikaa minun kertoa teille, näin miehen näkökulmasta, että tavallaan saatan ymmärtää teitä. Itselläni on nimittäin hyvin voimakas vastenmielisyys keitettyä sipulia sekä kaalikääryleitä kohtaan. Jos joudun maistamaan jompaakumpaa, tahi jopa haistamaan.., on hyvin lähellä kaoottinen oksennuskohtaus. Niin ikään en voi sietää liimapuikkoja, enkä ylikäyneen pariston sisältöä. =) Mutta, siihen ymmärrykseen..,mikäli itse koette yhtä voimakkaasti tuon oraalipuolen hommelin, niin silloin voin kyllä ymmärtää. On mielestäni kuitenkin aivan eri asia minun jättää väliin terapiat, joissa pyrkisin voittamaan inhoni paristojen sisältöä kohtaan, tai vaikka kaalikääryleitä kohtaan, sillä nuo artikkelit, liimapuikko ja sipulit mukaanlukien, ovat aivan eri asia kuin..hhmm..pipulit.. =) Ero syntyy siinä, että jos lopun elämääni kartan noita neljää artikkelia, eivät ne siitä pahakseen pane.., ei niitä hetkauta minun inhoni niitä kohtaan. Sen sijaan, koska..hmm..pipuli..on luonnollinen ja luonnonmukainen, elimellinen jatke miehelle, on niinikään luonnollista, että kun kyseistä värkkiä kiihotetaan, miehen mieleen nousee kaikenmoisia fantasioita(jotka kyllä suurelta osin juontuvat törkytarjonnasta kaapelikanavilla) Joka tapauksessa, mies voi loukkaantua ja suhde kärsiä dramaattisesti, jos hän ei saa osakseen pientä BJ:tä. Tämä ei tokikaan tarkoita, että miehen kuuluisi saada suuhoitoa sitä halutessaan. Mikä sitten on juttuni ydin? Hmm, en enää itsekään tiedä, yritän kai hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla.


      • Pris
        Tohtori Tökerö kirjoitti:

        ..silloin kun ei maistu. Arvoisat herkkusuut, sallikaa minun kertoa teille, näin miehen näkökulmasta, että tavallaan saatan ymmärtää teitä. Itselläni on nimittäin hyvin voimakas vastenmielisyys keitettyä sipulia sekä kaalikääryleitä kohtaan. Jos joudun maistamaan jompaakumpaa, tahi jopa haistamaan.., on hyvin lähellä kaoottinen oksennuskohtaus. Niin ikään en voi sietää liimapuikkoja, enkä ylikäyneen pariston sisältöä. =) Mutta, siihen ymmärrykseen..,mikäli itse koette yhtä voimakkaasti tuon oraalipuolen hommelin, niin silloin voin kyllä ymmärtää. On mielestäni kuitenkin aivan eri asia minun jättää väliin terapiat, joissa pyrkisin voittamaan inhoni paristojen sisältöä kohtaan, tai vaikka kaalikääryleitä kohtaan, sillä nuo artikkelit, liimapuikko ja sipulit mukaanlukien, ovat aivan eri asia kuin..hhmm..pipulit.. =) Ero syntyy siinä, että jos lopun elämääni kartan noita neljää artikkelia, eivät ne siitä pahakseen pane.., ei niitä hetkauta minun inhoni niitä kohtaan. Sen sijaan, koska..hmm..pipuli..on luonnollinen ja luonnonmukainen, elimellinen jatke miehelle, on niinikään luonnollista, että kun kyseistä värkkiä kiihotetaan, miehen mieleen nousee kaikenmoisia fantasioita(jotka kyllä suurelta osin juontuvat törkytarjonnasta kaapelikanavilla) Joka tapauksessa, mies voi loukkaantua ja suhde kärsiä dramaattisesti, jos hän ei saa osakseen pientä BJ:tä. Tämä ei tokikaan tarkoita, että miehen kuuluisi saada suuhoitoa sitä halutessaan. Mikä sitten on juttuni ydin? Hmm, en enää itsekään tiedä, yritän kai hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla.

        Hih, Tohtori Tökeröllä on sana hallussa. Mutta juuri näinhän se on. Mies ei ole paristo eikä pipuli ole kaalikääryle.


      • Paavo
        Tohtori Tökerö kirjoitti:

        ..silloin kun ei maistu. Arvoisat herkkusuut, sallikaa minun kertoa teille, näin miehen näkökulmasta, että tavallaan saatan ymmärtää teitä. Itselläni on nimittäin hyvin voimakas vastenmielisyys keitettyä sipulia sekä kaalikääryleitä kohtaan. Jos joudun maistamaan jompaakumpaa, tahi jopa haistamaan.., on hyvin lähellä kaoottinen oksennuskohtaus. Niin ikään en voi sietää liimapuikkoja, enkä ylikäyneen pariston sisältöä. =) Mutta, siihen ymmärrykseen..,mikäli itse koette yhtä voimakkaasti tuon oraalipuolen hommelin, niin silloin voin kyllä ymmärtää. On mielestäni kuitenkin aivan eri asia minun jättää väliin terapiat, joissa pyrkisin voittamaan inhoni paristojen sisältöä kohtaan, tai vaikka kaalikääryleitä kohtaan, sillä nuo artikkelit, liimapuikko ja sipulit mukaanlukien, ovat aivan eri asia kuin..hhmm..pipulit.. =) Ero syntyy siinä, että jos lopun elämääni kartan noita neljää artikkelia, eivät ne siitä pahakseen pane.., ei niitä hetkauta minun inhoni niitä kohtaan. Sen sijaan, koska..hmm..pipuli..on luonnollinen ja luonnonmukainen, elimellinen jatke miehelle, on niinikään luonnollista, että kun kyseistä värkkiä kiihotetaan, miehen mieleen nousee kaikenmoisia fantasioita(jotka kyllä suurelta osin juontuvat törkytarjonnasta kaapelikanavilla) Joka tapauksessa, mies voi loukkaantua ja suhde kärsiä dramaattisesti, jos hän ei saa osakseen pientä BJ:tä. Tämä ei tokikaan tarkoita, että miehen kuuluisi saada suuhoitoa sitä halutessaan. Mikä sitten on juttuni ydin? Hmm, en enää itsekään tiedä, yritän kai hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla.

        Olipa hyvin aateltu ja kirjoitettu juttu.
        Oli sopivasti huumorilla höystetty mutta silti asiaa.
        sanoisinko kymmenen pistettä.
        Sinusta tulis hyvä politikko ei muuta kun kansanedustajaehdokkaaksi.


      • ○
        Tohtori Tökerö kirjoitti:

        ..silloin kun ei maistu. Arvoisat herkkusuut, sallikaa minun kertoa teille, näin miehen näkökulmasta, että tavallaan saatan ymmärtää teitä. Itselläni on nimittäin hyvin voimakas vastenmielisyys keitettyä sipulia sekä kaalikääryleitä kohtaan. Jos joudun maistamaan jompaakumpaa, tahi jopa haistamaan.., on hyvin lähellä kaoottinen oksennuskohtaus. Niin ikään en voi sietää liimapuikkoja, enkä ylikäyneen pariston sisältöä. =) Mutta, siihen ymmärrykseen..,mikäli itse koette yhtä voimakkaasti tuon oraalipuolen hommelin, niin silloin voin kyllä ymmärtää. On mielestäni kuitenkin aivan eri asia minun jättää väliin terapiat, joissa pyrkisin voittamaan inhoni paristojen sisältöä kohtaan, tai vaikka kaalikääryleitä kohtaan, sillä nuo artikkelit, liimapuikko ja sipulit mukaanlukien, ovat aivan eri asia kuin..hhmm..pipulit.. =) Ero syntyy siinä, että jos lopun elämääni kartan noita neljää artikkelia, eivät ne siitä pahakseen pane.., ei niitä hetkauta minun inhoni niitä kohtaan. Sen sijaan, koska..hmm..pipuli..on luonnollinen ja luonnonmukainen, elimellinen jatke miehelle, on niinikään luonnollista, että kun kyseistä värkkiä kiihotetaan, miehen mieleen nousee kaikenmoisia fantasioita(jotka kyllä suurelta osin juontuvat törkytarjonnasta kaapelikanavilla) Joka tapauksessa, mies voi loukkaantua ja suhde kärsiä dramaattisesti, jos hän ei saa osakseen pientä BJ:tä. Tämä ei tokikaan tarkoita, että miehen kuuluisi saada suuhoitoa sitä halutessaan. Mikä sitten on juttuni ydin? Hmm, en enää itsekään tiedä, yritän kai hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla.

        Kirjoitit lopussa:

        "...hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla."

        Entäs miehen välittäminen naisesta? Pitäisikö naisen niellä oksennusta ja samalla ottaa mieheltä suihin vain koska muuten mies jättäisi? Onko se suihin otto todellakin tärkeintä suhteessa, että ilman sitä ei ole suhdettakaan. Kertookin todella paljon miten mies välittää ihmisestä naisen sisällä...


      • Kumpi kampea miellyttää?!?
        Tohtori Tökerö kirjoitti:

        ..silloin kun ei maistu. Arvoisat herkkusuut, sallikaa minun kertoa teille, näin miehen näkökulmasta, että tavallaan saatan ymmärtää teitä. Itselläni on nimittäin hyvin voimakas vastenmielisyys keitettyä sipulia sekä kaalikääryleitä kohtaan. Jos joudun maistamaan jompaakumpaa, tahi jopa haistamaan.., on hyvin lähellä kaoottinen oksennuskohtaus. Niin ikään en voi sietää liimapuikkoja, enkä ylikäyneen pariston sisältöä. =) Mutta, siihen ymmärrykseen..,mikäli itse koette yhtä voimakkaasti tuon oraalipuolen hommelin, niin silloin voin kyllä ymmärtää. On mielestäni kuitenkin aivan eri asia minun jättää väliin terapiat, joissa pyrkisin voittamaan inhoni paristojen sisältöä kohtaan, tai vaikka kaalikääryleitä kohtaan, sillä nuo artikkelit, liimapuikko ja sipulit mukaanlukien, ovat aivan eri asia kuin..hhmm..pipulit.. =) Ero syntyy siinä, että jos lopun elämääni kartan noita neljää artikkelia, eivät ne siitä pahakseen pane.., ei niitä hetkauta minun inhoni niitä kohtaan. Sen sijaan, koska..hmm..pipuli..on luonnollinen ja luonnonmukainen, elimellinen jatke miehelle, on niinikään luonnollista, että kun kyseistä värkkiä kiihotetaan, miehen mieleen nousee kaikenmoisia fantasioita(jotka kyllä suurelta osin juontuvat törkytarjonnasta kaapelikanavilla) Joka tapauksessa, mies voi loukkaantua ja suhde kärsiä dramaattisesti, jos hän ei saa osakseen pientä BJ:tä. Tämä ei tokikaan tarkoita, että miehen kuuluisi saada suuhoitoa sitä halutessaan. Mikä sitten on juttuni ydin? Hmm, en enää itsekään tiedä, yritän kai hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla.

        Osuitpa aika lähelle totuutta! Tietenkin kaksi ihmistä jos toisistaan ylen pitävät ja kaikkinensa rakastavat aterioitsevat pipu.. ja pupuleitakin. Mutta eikös siinä se dilemmanpoikanen suuremmanlaatuinen jos toista yököttää - olipa se syy sitten mikä tahansa. Onko sitä toisen osapuolen sitten härkäpäisesti ilman osallistumista minkäänmoisiin terapioihin pitäydyttävä niissä mieliteoissaan ja mielihaluissaan vai olisiko hänenkin ehkäpäitten edes tasapuolisuuden nimissä ryhdyttävä itseänsä kehittämään ja tutkiskelemaan - sitä, sitä olen minä myös paljon pohtinut....


      • Mikä on tärkeää?
        ○ kirjoitti:

        Kirjoitit lopussa:

        "...hapuillen kertoa arvon naisille, että mies ei ole mikään esine, vaan jos ja kun olette suhteessa miehen kanssa, omat ratkaisunne sen suhteen, haluatteko ylittää rajoja, miellyttääksenne miestä, kertovat myös sen, välitättekö ihmisestä miehen sisällä, vaiko vain raameista ja bastusta, haluamallanne tavalla."

        Entäs miehen välittäminen naisesta? Pitäisikö naisen niellä oksennusta ja samalla ottaa mieheltä suihin vain koska muuten mies jättäisi? Onko se suihin otto todellakin tärkeintä suhteessa, että ilman sitä ei ole suhdettakaan. Kertookin todella paljon miten mies välittää ihmisestä naisen sisällä...

        Osuit naulan toiseen päähän!! Jatkaisin vielä siitä mihin sinä lopetit. Kumpi on tärkeämpää oman orgasmin saaminen kun kumppani yökkäilee eikä aivan varmana oo lähelläkään orkkua. Kumpi on tärkeämpää että naiseni ylittää rajansa mutta minun itseni ei edes tarvitse miettiä sitä että missä minä voisin joustaa. Mitä sitten kun seksi loppuu toiselta kokonaan???


    • Härkä

      Minä pidän siitä kun vaimoni ottaa suihin, mutta ei hänkään halua niellä lastejani. Kokeile sinäkin sitä yhtenä esileikin osana. Pidät varmaan siitä kun miehesi nuolee sinua jalkojen välistä. Jospa joku nainen kertoisi sinulle vinkkejä suihinotosta, itse en osaa sanon muuta kuin että eniten miestä kiihottaa terskan ympäristö, koko kometta ei kannata edes yrittää ottaa suihin.
      Minun tyttökaverini ennen nykyistä vaimoa saattoi ottaa suihin ja viedä homman loppuun asti, vaikka en sitä koskaan pyytänytkään. Ilmeisesti tämä kiihotti häntä kovasti koska sanoi laukeavansa jo ennen minua. Meitä on ninn moneksi.

    • Jaska

      "En ota suihin!"

      En oo pyytänykkään!!!

    • Muru

      Ymmärrän tunteesi, en itsekkään ole aikaisemmin pitänyt siitä, mutta jotenkin aikojen myötä, siitä on jo jollakin tapaa oppinut pitämään. Kannattaa miettiä mikä siinä EI miellytä, voisiko niitä syitä jotenkin karsia. Syynä voi olla epäpuhtaus, tai justiinsa se jankuttamisesta jäänyt mielikuva, että onko pakko ottaa suihin? Mutta ajattele asiaa itse, oma mielipiteesi on tärkein! Suihinotto ei todellakaan ole kaikkien mieleen, joten et ole ainoa. Tsemppiä!

      • tyttöystävä

        En mäkään siitä ensin pitänyt, syynä oli ehkä just se että otin se suuhuni juuri silloin kun mies ei ollut pessyt sitä varmaan kahteen päivään. HYI helvetti sitä makua!
        Mutta nykyään olen oppinut jopa pitämään siitä, kunhan mies ei vaan laukea suuhuni. Sama kuin työntäisi sormet (pahanmakuiset sellaiset) kurkkuun. Se yökkäyttää, muuten suihin otto on ihan jees. Ja enhän minä muuten viitsisi mieheltäni pyytää vastapalvelusta, parempaa kun en tiedä..=)

        Kyllä seksi on monin verroin ihanampaa, kun oman nautinnon lisäksi saa huomata, että on saanut toisellekin tuotettua nautintoa!


    • =)

      Minua kanssa oksettaa pelkkä ajatuskin! Olen kyllä nuorempana kokeillut, mutta ei niin ei ja HYI!

    • Kahvikuppi

      Miksi ihmeessä seurustelet miehen kanssa, jos koet peniksen noin vastenmieliseksi? Ilmeisesti et ole vielä sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa. Ehkä jokin muu kuin mies kiihottaisi sinua enemmän. Kannattaa kokeilla. Tämä muuten pätee kaikkiin muihinkin naisiin, jotka tästä asiasta valittavat.

      • Venla

        En koe penistä vastenmieliseksi ja seksielämämme on muuten todella anotoisaa. Miehessä ei myöskään mitään vikaa, rakastan häntä ja hän minua. Minua ei vain yksinkertaisesti kiihota pätkääkään suihinotto, päinvastoin.


      • Tank Girl
        Venla kirjoitti:

        En koe penistä vastenmieliseksi ja seksielämämme on muuten todella anotoisaa. Miehessä ei myöskään mitään vikaa, rakastan häntä ja hän minua. Minua ei vain yksinkertaisesti kiihota pätkääkään suihinotto, päinvastoin.

        Oletko ymmärtänyt väärin? Ei suihinoton ole tarkoituskaan kiihottaa sinua, vaan sitä toista. Ei munkaan mies kiihotu siitä, että nuolee mua, mutta nuolee kuitenkin, koska tietää, että mä pidän siitä. Kyllä parisuhteessa pitää pystyä ajattelemaan toisenkin kannalta... Jos kyse on pahasta mausta tai hajusta, voitte laittaa kondomin, jos tavallinen pesullakäynti ei auta.

        Suihinoton ei kuitenkana pitäisi olla kulmakivi kenenkään seksielämässä, kaikki eivät halua sitä antaa, eikä ole pakko! Se vaan on mun mielestä välillä niin kivaa, kun tuntee oman rakastetun värisevän siinä minun suuni ja käsieni otteessa. Jos miehesi kuitenkin nuolee sua, olet aivan välttämättä palveluksen hänelle velkaa! Ja jos ei nuole, olisi hänenkin parasta opetella!


      • Venla
        Tank Girl kirjoitti:

        Oletko ymmärtänyt väärin? Ei suihinoton ole tarkoituskaan kiihottaa sinua, vaan sitä toista. Ei munkaan mies kiihotu siitä, että nuolee mua, mutta nuolee kuitenkin, koska tietää, että mä pidän siitä. Kyllä parisuhteessa pitää pystyä ajattelemaan toisenkin kannalta... Jos kyse on pahasta mausta tai hajusta, voitte laittaa kondomin, jos tavallinen pesullakäynti ei auta.

        Suihinoton ei kuitenkana pitäisi olla kulmakivi kenenkään seksielämässä, kaikki eivät halua sitä antaa, eikä ole pakko! Se vaan on mun mielestä välillä niin kivaa, kun tuntee oman rakastetun värisevän siinä minun suuni ja käsieni otteessa. Jos miehesi kuitenkin nuolee sua, olet aivan välttämättä palveluksen hänelle velkaa! Ja jos ei nuole, olisi hänenkin parasta opetella!

        mutta monia naisia se kiihottaa. Minulla vaikutus on aivan päinvastainen, kiihotus laskee, eikä seksi enää kiinnosta. En vaadi mieheltäni suuseksiä, koska en oikein saa siinä mitään kiksejä . Mies kyllä haluaa sitä minulle antaa ja olen joskus suostunut, kun sitäkin "ruikuttaa", mutta koskaan en ole orgasmia saanut suuseksissä... tavallisessa yhdynnässä aina.


      • Tank Girl
        Venla kirjoitti:

        mutta monia naisia se kiihottaa. Minulla vaikutus on aivan päinvastainen, kiihotus laskee, eikä seksi enää kiinnosta. En vaadi mieheltäni suuseksiä, koska en oikein saa siinä mitään kiksejä . Mies kyllä haluaa sitä minulle antaa ja olen joskus suostunut, kun sitäkin "ruikuttaa", mutta koskaan en ole orgasmia saanut suuseksissä... tavallisessa yhdynnässä aina.

        Voithan sitten joskus ottaa suihin, kun ette aio rakastella, tai kun olette jo rakastelleet, jos se on poikaystävällesi niin tärkeää?

        Suuseksiin oli minunkin "koulutettava" mieheni voihkimalla, kun meni oikein. Suuseksiin kannattaa melkein aina lisätä vähän sormipeliä ja koskettelua muualtakin kuin klitasta (tai pahempaa: vaginasta). Nykyisin saan silläkin keinoin upeitakin orkkuja. Etenkin, kun löysimme g-pisteen... (Siis: se käsi jossain vaiheessa mukaan!)

        Entä oletteko kokeilleet 69:iä? Ymmärrään, jos sekään ei näin alkuun innosta, kun kerran et niin välitä siitä, että sinua nuollaan, mutat usein ongelma tuntuu olevan siinä, että liikaa keskittyy tuottamaan toiselle nautintoa/siihen että ei sitä tuota, eikä osaa antautua tilanteelle. 69:issä tätä ongelmaa ei ole, kuten tavallisessa suuseksissä, koska molemmat saavat ja tekevät sitä samaan aikaan. Näin suorittamisen maku häipyy ja nautinto lisääntyy. Ainakin musta.


      • jojoba
        Tank Girl kirjoitti:

        Oletko ymmärtänyt väärin? Ei suihinoton ole tarkoituskaan kiihottaa sinua, vaan sitä toista. Ei munkaan mies kiihotu siitä, että nuolee mua, mutta nuolee kuitenkin, koska tietää, että mä pidän siitä. Kyllä parisuhteessa pitää pystyä ajattelemaan toisenkin kannalta... Jos kyse on pahasta mausta tai hajusta, voitte laittaa kondomin, jos tavallinen pesullakäynti ei auta.

        Suihinoton ei kuitenkana pitäisi olla kulmakivi kenenkään seksielämässä, kaikki eivät halua sitä antaa, eikä ole pakko! Se vaan on mun mielestä välillä niin kivaa, kun tuntee oman rakastetun värisevän siinä minun suuni ja käsieni otteessa. Jos miehesi kuitenkin nuolee sua, olet aivan välttämättä palveluksen hänelle velkaa! Ja jos ei nuole, olisi hänenkin parasta opetella!

        näkökulma asiaan...miehelläni on minua nuollessaan melkoinen seisokki päällä, ja itse kiihotun mielettömästi imeskellessäni ja nuoleskellessani häntä. Tuskin tulisi mieleenkään tehdä mitään yhtä kertaa useammin, mikä ei kiihota ja tunnu hyvältä myös itsestä. Ei seksi ole mikään "vastapalvelus" "palveluksesta" vaan yhteinen nautinto!! Ei kukaan nauti siitä että tietää toisen tekevän "vastapalveluksia" seksin saralla, ainakaan jos toista rakastaa, huh!

        Se on jokaisen itse tiedettävä miten tärkeää on, että seksuaaliset mieltymykset kohtaavat, toista ei voi, pidä, eikä saa painostaa mihinkään, jokainen tyylillään.
        Mutta mietipä uudelleen tuo "palveluksen velkaa"-juttu....HUH HUH!!!!!!
        Ei se ihan noin mene...omani halusi suhteen alussa nuolla minua jatkuvasti, muttei halunnut minun ottavan suihin, ennen kuin tein sen melkein väkisin ja hänkin ymmärsi että todella nautin siitä.
        Ihmettelen kyllä edelleen sinun ajatusmaailmaasi asian suhteen...


      • henna

        sille penikselle ole tehty ihan "oikeakin" paikka minne sitä voi laittaa..
        Minusta toiselta ei saa vaatia semmoista mistä hän ei pidä!
        Jotenkin järkkyä lukea semmoista ettei mies halua elämänkumppanikseen naista, joka ei ota suihin..
        jos se on kriteerinä niin pumpattava barbara olisi kai ihannenainen, koska sehän ottaa joka reikään eikä valita, eikä myöskään vaadi mitään!
        Ja ne jotka muka nauttivat suuseksistä ovat tainneet jäädä kehityksessään oraalivaiheeseen..tämä viimeinen oli tarkoitettu kahvikupille terveiseksi


      • Kahvikuppi
        henna kirjoitti:

        sille penikselle ole tehty ihan "oikeakin" paikka minne sitä voi laittaa..
        Minusta toiselta ei saa vaatia semmoista mistä hän ei pidä!
        Jotenkin järkkyä lukea semmoista ettei mies halua elämänkumppanikseen naista, joka ei ota suihin..
        jos se on kriteerinä niin pumpattava barbara olisi kai ihannenainen, koska sehän ottaa joka reikään eikä valita, eikä myöskään vaadi mitään!
        Ja ne jotka muka nauttivat suuseksistä ovat tainneet jäädä kehityksessään oraalivaiheeseen..tämä viimeinen oli tarkoitettu kahvikupille terveiseksi

        Onhan sille penikselle sellainen paikka tehty, tai niitä on tehty montakin. Jokaisen estoista sitten riippuu, mihin kaikkialle sen haluaa ottaa. Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon.


      • Tank Girl
        jojoba kirjoitti:

        näkökulma asiaan...miehelläni on minua nuollessaan melkoinen seisokki päällä, ja itse kiihotun mielettömästi imeskellessäni ja nuoleskellessani häntä. Tuskin tulisi mieleenkään tehdä mitään yhtä kertaa useammin, mikä ei kiihota ja tunnu hyvältä myös itsestä. Ei seksi ole mikään "vastapalvelus" "palveluksesta" vaan yhteinen nautinto!! Ei kukaan nauti siitä että tietää toisen tekevän "vastapalveluksia" seksin saralla, ainakaan jos toista rakastaa, huh!

        Se on jokaisen itse tiedettävä miten tärkeää on, että seksuaaliset mieltymykset kohtaavat, toista ei voi, pidä, eikä saa painostaa mihinkään, jokainen tyylillään.
        Mutta mietipä uudelleen tuo "palveluksen velkaa"-juttu....HUH HUH!!!!!!
        Ei se ihan noin mene...omani halusi suhteen alussa nuolla minua jatkuvasti, muttei halunnut minun ottavan suihin, ennen kuin tein sen melkein väkisin ja hänkin ymmärsi että todella nautin siitä.
        Ihmettelen kyllä edelleen sinun ajatusmaailmaasi asian suhteen...

        Voi jessus! Et ole tainnut sitten paljonkaan kokea seksin saralla, jos mielestäsi asioita voi vain omasta nautinnosta tehdä. Tottakai NAUTIN ja miehenikin NAUTTII nuolemisesta ja suihinotosta, mutta nautinto tulee suurimmalta osin siitä, että tietää toisen nauttivan niin suuresti (ja tuntee!). Kyllä mua välillä kiihottaakin suihinotto, aina ei, se ei kuitenkaan tarkoita, etten voisi sitä tehdä silloinkin, kun en siitä kiihotu. Ei silloin ole kyse mistään painostamisesta, mitään en tee mieluummin kuin tyydytä miestäni. Se siis tuntuu hyvältä, vaikkei välttämättä kiihota sikana.

        Niin yhteinen nautinto kuin seksi onkin, kannattaa tosiaankin huomioida toisen mieltymyksiä, tai voi olla, ettei seksiä kohta ole ollenkaan. Mahdotonta kun on löytää tismalleen samanlainen vastakappalle, vaikka lähelle pääsisikin.

        Elikkä sinun mielestäsi olisi ollut ok, jos miehesi olisi jatkuvasti nuollut sinua, mutta sinä et olisi koskaan halunnut ottaa häneltä suihin? Etkä olisi koskaan tuntenut, että sinunkin pitäisi ehkä nuolla häntä, vaikket ehkä hirveästi haluaisikaan... Ei mitään vastapalveluksia. No, täytyy vain sanoa, että kun noin ajattelet on aika hyvä säkä, että satut kiihottumaan suihinotosta...

        Eli seksi voi olla hyvää vain, jos molemmat nauttivat tismalleen samoista jutuista? Mietipä itse vähän uudelleen... Tietenkään kukaan ei sängyssä laske, että yksi mulle, yksi sulle - mutta jos molemmat vaikkapa tykkävät olla aktissa päällä - eikö ole vain oikein, että päälläolijaa vaihdellaan? Vai eikö saa ajatella vastapalveluksena saavansa olla päällä ensi kerralla? Pitäisikö etsiä mies, joka haluaa aina olla alla? MIETI vähän.


      • Asiat perseellään(m)
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Onhan sille penikselle sellainen paikka tehty, tai niitä on tehty montakin. Jokaisen estoista sitten riippuu, mihin kaikkialle sen haluaa ottaa. Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon.

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon."

        "oraaliseksillä hemmottelemaan"!!!
        "mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla"!!!

        Voiko joku olla noin AATU??!!

        Mitä hemmottelua se on, jos äijä painaa munansa paskaiseen ja haisevaan persereikään, jolle on aivan toinen tarkoitus??!!

        Minä miehenä en todellakaan kaipaa sellaista "hemmottelua"!!

        Ja sitten pitäisi "Kahvikupin" mielestä varoituskellot kilistä miehellä, jos nainen pitää takapuolensa vain sonnan ulostamista varten ja samalla turvaa myös sen, että vanhanakin ruikut pysyy sisällä eivätkä tule omia aikojaan ulos paikkojen löystymisen takia.

        Näinhän se on:

        Jollei perseseksi miellytä naista, niin silloin parisuhde on AIVAN PERSEELLÄÄN ja heti hakemaan avioeroa.
        Eihän kunnon miehellä voi olla mitään muuta syytä yhdessäoloon kuin PERSESEKSI!!!

        Uskokaa huviksenne: EI VOI!!!


      • Anaalit ja oraalit(M)
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon."

        "oraaliseksillä hemmottelemaan"!!!
        "mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla"!!!

        Voiko joku olla noin AATU??!!

        Mitä hemmottelua se on, jos äijä painaa munansa paskaiseen ja haisevaan persereikään, jolle on aivan toinen tarkoitus??!!

        Minä miehenä en todellakaan kaipaa sellaista "hemmottelua"!!

        Ja sitten pitäisi "Kahvikupin" mielestä varoituskellot kilistä miehellä, jos nainen pitää takapuolensa vain sonnan ulostamista varten ja samalla turvaa myös sen, että vanhanakin ruikut pysyy sisällä eivätkä tule omia aikojaan ulos paikkojen löystymisen takia.

        Näinhän se on:

        Jollei perseseksi miellytä naista, niin silloin parisuhde on AIVAN PERSEELLÄÄN ja heti hakemaan avioeroa.
        Eihän kunnon miehellä voi olla mitään muuta syytä yhdessäoloon kuin PERSESEKSI!!!

        Uskokaa huviksenne: EI VOI!!!

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon."

        tukevaa tekstiä anaaliseksistä.

        Sama peruste pätee täysin yllä olevan kommentin naurettavuuteen parisuhteen olemassaolon riippuvuudesta oraaliseksistä.

        Heikoilla on "Kahvikupin" parisuhde, jos se on kiinni siitä, että ukon pitää saada mulkunlutkutusta tai muutoin homma on finito.

        Asiaa voi toki harrastaa niin halutessaan, mutta rajansa kaikella asian vaikutuksesta kokonaisuuteen.


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon."

        "oraaliseksillä hemmottelemaan"!!!
        "mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla"!!!

        Voiko joku olla noin AATU??!!

        Mitä hemmottelua se on, jos äijä painaa munansa paskaiseen ja haisevaan persereikään, jolle on aivan toinen tarkoitus??!!

        Minä miehenä en todellakaan kaipaa sellaista "hemmottelua"!!

        Ja sitten pitäisi "Kahvikupin" mielestä varoituskellot kilistä miehellä, jos nainen pitää takapuolensa vain sonnan ulostamista varten ja samalla turvaa myös sen, että vanhanakin ruikut pysyy sisällä eivätkä tule omia aikojaan ulos paikkojen löystymisen takia.

        Näinhän se on:

        Jollei perseseksi miellytä naista, niin silloin parisuhde on AIVAN PERSEELLÄÄN ja heti hakemaan avioeroa.
        Eihän kunnon miehellä voi olla mitään muuta syytä yhdessäoloon kuin PERSESEKSI!!!

        Uskokaa huviksenne: EI VOI!!!

        Mites tämä yksi mies nyt noin hermostuu? Enhän minä ole anaaliseksistä kirjoittanut mitään. Mistä mahtaa johtua, että hänelle tuli juuri se mieleen... =)


      • Kahvikuppi
        Anaalit ja oraalit(M) kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla. Kannattaisi Hennankin pyrkiä estoistaan eroon."

        tukevaa tekstiä anaaliseksistä.

        Sama peruste pätee täysin yllä olevan kommentin naurettavuuteen parisuhteen olemassaolon riippuvuudesta oraaliseksistä.

        Heikoilla on "Kahvikupin" parisuhde, jos se on kiinni siitä, että ukon pitää saada mulkunlutkutusta tai muutoin homma on finito.

        Asiaa voi toki harrastaa niin halutessaan, mutta rajansa kaikella asian vaikutuksesta kokonaisuuteen.

        Hassua, miten joku voi lukea viestejä noin väärin. Enhän minä ole missään välissä kirjoittanut omasta parisuhteestani mitään :)
        Tai edes siitä, onko sellaista vai ei :)


      • Asiat perseellään(m)
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Mites tämä yksi mies nyt noin hermostuu? Enhän minä ole anaaliseksistä kirjoittanut mitään. Mistä mahtaa johtua, että hänelle tuli juuri se mieleen... =)

        kirjoitit niin typerästi, että minullakin meni anaalit ja oraalit sekaisin.

        Sama hölmöys viestissäsi pätee molempiin:

        "Ellei nainen suostu imuttamaan miestä, niin miehen on syytä harkita eroa."

        Tuo oli viestisi sanoma.

        Etpä paljoa tunnu tietävän OIKEASTA PARISUHTEESTA.


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        kirjoitit niin typerästi, että minullakin meni anaalit ja oraalit sekaisin.

        Sama hölmöys viestissäsi pätee molempiin:

        "Ellei nainen suostu imuttamaan miestä, niin miehen on syytä harkita eroa."

        Tuo oli viestisi sanoma.

        Etpä paljoa tunnu tietävän OIKEASTA PARISUHTEESTA.

        Enhän minä ole missään sanonut, että ero pitää ottaa jos ei nainen oraaliseksiin suostu. Enkä tiedä miksi väität että se olisi viestieni sanoma.

        Parisuhteestani sinun ei kannata olla huolissasi :)


      • Asiat perseellään
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Enhän minä ole missään sanonut, että ero pitää ottaa jos ei nainen oraaliseksiin suostu. Enkä tiedä miksi väität että se olisi viestieni sanoma.

        Parisuhteestani sinun ei kannata olla huolissasi :)

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla."

        Tästä kirjoituksestasi on suoraan vedettävissä se johtopäätös, että miesten mielestä on jotenkin outoa olla yhdessä tai ei ole mitään syytä olla yhdessä, ellei nainen ime miehen munaa.

        Eikö?

        Kovin hyllyvällä suolla on nykyinen/tuleva parisuhteesi, jos sen ratkaiseva elementti on munan imeminen.

        Nyt taitaa kahvikuppi läikkyä hieman yli!


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla."

        Tästä kirjoituksestasi on suoraan vedettävissä se johtopäätös, että miesten mielestä on jotenkin outoa olla yhdessä tai ei ole mitään syytä olla yhdessä, ellei nainen ime miehen munaa.

        Eikö?

        Kovin hyllyvällä suolla on nykyinen/tuleva parisuhteesi, jos sen ratkaiseva elementti on munan imeminen.

        Nyt taitaa kahvikuppi läikkyä hieman yli!

        En minä ole mitään tuollaista tarkoittanut, mitä väität minun tarkoittavan. Jos haluat sen tulkita noin niin siitä vaan mutta älä silti väitä että mä niin olisin sanonut. Enkä ole missään sanonut, että mielestäni munan imeminen olisi ratkaiseva elementti suhteessa. Sulla on ihmeellinen tapa vääntää muiden kirjoituksia miten haluat ja siksi en viitsi enää vastata sulle. Nyt tiedän, miksi käytät tuollaista nimimerkkiä.


      • Asiat perseellään
        Kahvikuppi kirjoitti:

        En minä ole mitään tuollaista tarkoittanut, mitä väität minun tarkoittavan. Jos haluat sen tulkita noin niin siitä vaan mutta älä silti väitä että mä niin olisin sanonut. Enkä ole missään sanonut, että mielestäni munan imeminen olisi ratkaiseva elementti suhteessa. Sulla on ihmeellinen tapa vääntää muiden kirjoituksia miten haluat ja siksi en viitsi enää vastata sulle. Nyt tiedän, miksi käytät tuollaista nimimerkkiä.

        ja silloin se kahvikuppi vasta alkoikin läikkyä yli!


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään kirjoitti:

        ja silloin se kahvikuppi vasta alkoikin läikkyä yli!

        Olin tyhmä vaan siinä että vastasin sulle. Ethän ole edes tajunnut mitä olen kirjoittanut ja silti käyt haukkumaan tyhmäksi. Poikaparka, taitaa olla ankeeta siellä perseessä.


      • Asiat perseellään(m)
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Olin tyhmä vaan siinä että vastasin sulle. Ethän ole edes tajunnut mitä olen kirjoittanut ja silti käyt haukkumaan tyhmäksi. Poikaparka, taitaa olla ankeeta siellä perseessä.

        varmaan sillä tyypillä, joka vierailee sun perseessäsi.

        Tosin ei taida tarjokkaita olla jonoksi asti, sillä TYHMYYTESI toimii erinomaisena filtterinä.


      • Karita
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        varmaan sillä tyypillä, joka vierailee sun perseessäsi.

        Tosin ei taida tarjokkaita olla jonoksi asti, sillä TYHMYYTESI toimii erinomaisena filtterinä.

        Olen täysin "asiat perseellään miehen puolella". Tyhmempikin tajuaa mikä on motiivisi kahvikuppi.


      • sexin suurkuluttaja
        henna kirjoitti:

        sille penikselle ole tehty ihan "oikeakin" paikka minne sitä voi laittaa..
        Minusta toiselta ei saa vaatia semmoista mistä hän ei pidä!
        Jotenkin järkkyä lukea semmoista ettei mies halua elämänkumppanikseen naista, joka ei ota suihin..
        jos se on kriteerinä niin pumpattava barbara olisi kai ihannenainen, koska sehän ottaa joka reikään eikä valita, eikä myöskään vaadi mitään!
        Ja ne jotka muka nauttivat suuseksistä ovat tainneet jäädä kehityksessään oraalivaiheeseen..tämä viimeinen oli tarkoitettu kahvikupille terveiseksi

        tekstisi luettuani olen aivan varma että olet siveyden sipuli ja just semmonen kuka yököttelee yleensäkin joka asiaa!

        katos kun toiset on vaan seksuaalisesti aktiivisempia kun toiset!

        kokemuksesta tiedän että joku voi olla sängyssä ihan täysi "lahna" (et itse tiedosta sitä) kun taas toinen voi viedä sinut seitsemänteen taivaaseen!


      • Kahvikuppi
        Karita kirjoitti:

        Olen täysin "asiat perseellään miehen puolella". Tyhmempikin tajuaa mikä on motiivisi kahvikuppi.

        Jos tyhmempikin tajuaa mikä on motiivini, niin miksi sä et sitten kirjoittanut, mikä se on. Kirjoitapa se nyt!


      • Niin tai näin

        Taidat olla mies kun kerran noin "avarakatseisesti" asioita katselet. Samalla tavoin kuin sinä epäilet sellaisen naisen heteroutta joka ei pidä luontevana ja miellyttävänä sukuelimien imeskelyä ja mutustelua sinun heteroutesi voidaan asettaa kysymyksenalaiseksi ja ruveta epäilemään sinua "kaappihomoksi", koska "normaali" naiminen ilman elimien "mutustelemista" ei sinulle näköjään kelpaa. Yrityksesi syyllistää kaikki oraalivaiheen sivuuttaneet naiset on säälittävä ja surkea - se on kuitenkin erinomainen osoitus omasta kehitysvaiheestasi. Sinun maailmasi näyttää kovin mustavalkoiselta jos siihen ei mahdu kuin kaksi ääripäätä. Ei penistä tarvitse kokea vastenmielisenä vaikka sitä nyt ei omalle ruokalautaselleen haluaisikaan...


      • Kahvikuppi
        Niin tai näin kirjoitti:

        Taidat olla mies kun kerran noin "avarakatseisesti" asioita katselet. Samalla tavoin kuin sinä epäilet sellaisen naisen heteroutta joka ei pidä luontevana ja miellyttävänä sukuelimien imeskelyä ja mutustelua sinun heteroutesi voidaan asettaa kysymyksenalaiseksi ja ruveta epäilemään sinua "kaappihomoksi", koska "normaali" naiminen ilman elimien "mutustelemista" ei sinulle näköjään kelpaa. Yrityksesi syyllistää kaikki oraalivaiheen sivuuttaneet naiset on säälittävä ja surkea - se on kuitenkin erinomainen osoitus omasta kehitysvaiheestasi. Sinun maailmasi näyttää kovin mustavalkoiselta jos siihen ei mahdu kuin kaksi ääripäätä. Ei penistä tarvitse kokea vastenmielisenä vaikka sitä nyt ei omalle ruokalautaselleen haluaisikaan...

        Miksi tolla tavalla alat syyttelemään, kun kerran et ole ilmeisesti lukenut kaikkea mitä olen kirjoittanut? Jos luet niin huomaat olevasi väärässä ja noi hätäiset johtopäätökset menevät siksi ihan metsään. Sua voi ihan yhtä hyvin sanoa peniskateudesta kärsiväksi peräkammarin pojaksi, koska mikään ei todista että et sellainen olisi. Ja sulla taitaa olla vaan yksi kives.

        Miksi täällä ei voi keskustella asioista ilman että joku perseen ja suun keskenään sekoittava masturbaattori on jatkuvasti aukomassa päätään?


      • Hei sun heiluvalles!!
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Miksi tolla tavalla alat syyttelemään, kun kerran et ole ilmeisesti lukenut kaikkea mitä olen kirjoittanut? Jos luet niin huomaat olevasi väärässä ja noi hätäiset johtopäätökset menevät siksi ihan metsään. Sua voi ihan yhtä hyvin sanoa peniskateudesta kärsiväksi peräkammarin pojaksi, koska mikään ei todista että et sellainen olisi. Ja sulla taitaa olla vaan yksi kives.

        Miksi täällä ei voi keskustella asioista ilman että joku perseen ja suun keskenään sekoittava masturbaattori on jatkuvasti aukomassa päätään?

        En todellakaan ole lukenut kaikkea mitä olet kirjoittanut täällä - älä koskaan edes villeimmissä unissasi kuvittelekaan, että tuntisin mitään mielenkiintoa edes yrittää lukea raapustelujasi. Yhdestä ainoasta kirjoitetusta mielipiteestäsi jo vilkaisemalla huomaa kuka sekottaa perseen ja suun keskenään. Perseen vetäminen tälle foorumille vahvistaa edelleen epäilyjäni sinussa piilevistä homonoidin kyvyistä. Äläkä ota tätä pahalla en minä homoja diskrimonoi. Homo on ihminen siinä missä heterokin.

        Käyttääkseni sinun introduseeraamaasi varsin sumeaa ja sekavaa logiikkaa voin aivan hyvästä syystä epäillä sinuakin peniskateudesta kärsiväksi peräkamarin yksikiveksiseksi (mistä moinen oivallinen päähänpisto on syntynytkään???) masturbaattoriksi, joka kuola suusta valuen näkee kosteita päiväunia naapurin pojan hintelän kyrvän imemisestä, koska mikään ei todista siitä että et sellainen olisi.


      • Kahvikuppi
        Hei sun heiluvalles!! kirjoitti:

        En todellakaan ole lukenut kaikkea mitä olet kirjoittanut täällä - älä koskaan edes villeimmissä unissasi kuvittelekaan, että tuntisin mitään mielenkiintoa edes yrittää lukea raapustelujasi. Yhdestä ainoasta kirjoitetusta mielipiteestäsi jo vilkaisemalla huomaa kuka sekottaa perseen ja suun keskenään. Perseen vetäminen tälle foorumille vahvistaa edelleen epäilyjäni sinussa piilevistä homonoidin kyvyistä. Äläkä ota tätä pahalla en minä homoja diskrimonoi. Homo on ihminen siinä missä heterokin.

        Käyttääkseni sinun introduseeraamaasi varsin sumeaa ja sekavaa logiikkaa voin aivan hyvästä syystä epäillä sinuakin peniskateudesta kärsiväksi peräkamarin yksikiveksiseksi (mistä moinen oivallinen päähänpisto on syntynytkään???) masturbaattoriksi, joka kuola suusta valuen näkee kosteita päiväunia naapurin pojan hintelän kyrvän imemisestä, koska mikään ei todista siitä että et sellainen olisi.

        Et lue viestejäni mutta silti vedät niistä omituisia johtopäätöksiä. Sä taidat olla aika säälittävä tapaus kaiken kaikkiaan. Suakin tuntuu perse kiinnostavan kun siihen noin tartut. Mä en sitä tähän keskusteluun tuonut.

        Tollanen tekoälykäs sanoilla kikkailu ei peitä sitä seikkaa, että sun viesteissä ei ole sisältöä. Sulla ei ole mitään mielipidettä asiaan, haukut vaan muita. Kaipa se kuvaa sun seksielämääsi, eli siinäkin olet yksin.


      • Tosi fiksua
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Et lue viestejäni mutta silti vedät niistä omituisia johtopäätöksiä. Sä taidat olla aika säälittävä tapaus kaiken kaikkiaan. Suakin tuntuu perse kiinnostavan kun siihen noin tartut. Mä en sitä tähän keskusteluun tuonut.

        Tollanen tekoälykäs sanoilla kikkailu ei peitä sitä seikkaa, että sun viesteissä ei ole sisältöä. Sulla ei ole mitään mielipidettä asiaan, haukut vaan muita. Kaipa se kuvaa sun seksielämääsi, eli siinäkin olet yksin.

        Aha ja sun viesteilläs sit on - niinkö??? Mikä oli esim sen viestis sisältö johon satuin vastaamaan:

        "Miksi ihmeessä seurustelet miehen kanssa, jos koet peniksen noin vastenmieliseksi? Ilmeisesti et ole vielä sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa. Ehkä jokin muu kuin mies kiihottaisi sinua enemmän. Kannattaa kokeilla. Tämä muuten pätee kaikkiin muihinkin naisiin, jotka tästä asiasta valittavat."

        Luulenpa, että viestisi ainoa "sisältö" oli, että kaikki naiset, jotka eivät suostu mutustelemaan penistäsi eivät olisi "sinuja itsensä ja seksuaalisuutensa" kanssa ja seuraavassa hetkessä olet asettamassa kysymyksenalaiseksi heidän heteroutensakin. Pelkästään tämän asian perusteella ja ottaen huomioon mitä olet tämän jälkeen viestinyt - haukkumista, nimittelemistä ym. ym. yhtä älykästä ja fiksua - voi todellakin vetää sen varsin selkeän johtopäätöksen, että et näköjään itsekään edes ymmärrä sitä, mitä sormistasi näille sivuille sinkoilee. Olisikohan aika ryhtyä pohtimaan mitä esittälläsi todella yrität tarkoittaa????


      • Kahvikuppi
        Tosi fiksua kirjoitti:

        Aha ja sun viesteilläs sit on - niinkö??? Mikä oli esim sen viestis sisältö johon satuin vastaamaan:

        "Miksi ihmeessä seurustelet miehen kanssa, jos koet peniksen noin vastenmieliseksi? Ilmeisesti et ole vielä sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa. Ehkä jokin muu kuin mies kiihottaisi sinua enemmän. Kannattaa kokeilla. Tämä muuten pätee kaikkiin muihinkin naisiin, jotka tästä asiasta valittavat."

        Luulenpa, että viestisi ainoa "sisältö" oli, että kaikki naiset, jotka eivät suostu mutustelemaan penistäsi eivät olisi "sinuja itsensä ja seksuaalisuutensa" kanssa ja seuraavassa hetkessä olet asettamassa kysymyksenalaiseksi heidän heteroutensakin. Pelkästään tämän asian perusteella ja ottaen huomioon mitä olet tämän jälkeen viestinyt - haukkumista, nimittelemistä ym. ym. yhtä älykästä ja fiksua - voi todellakin vetää sen varsin selkeän johtopäätöksen, että et näköjään itsekään edes ymmärrä sitä, mitä sormistasi näille sivuille sinkoilee. Olisikohan aika ryhtyä pohtimaan mitä esittälläsi todella yrität tarkoittaa????

        Mä luulin että ihmiset vähän miettisivät lukemaansa ennen hätäisten johtopäätösten tekemistä. Taisi olla liikaa ootettu. Ainakin näistä vastauksista voi niin ajatella.

        Tuon lainaamasi viestini sisältö on se, että jos kokee jonkin asian vastenmieliseksi niin kannattaa miettiä miksi niin on. Voi olla että jotain naista kiihottaisi seksi toisen naisen kanssa, tai sitten ei. En mä mielestäni kenenkään suuntautuneisuutta ole kyseenalaistanut vaan koittanut sanoa, että kannattais kokeilla muutakin jos ne taipumukset on noin rajoittuneita.

        Mä en ole haukkunut ketään joka ei ensin ole lentänyt mun silmille. Enkä mä ymmärrä, minkä takia noilla ihmisillä on tarve tuollaiseen. Ehkä mä sitten olen arvauksillani osunut kivuliaan oikeaan, kun kerran reaktiot on olleet tollasia. Ymmärrän kyllä, mitä tänne kirjoitan. Mutta mun mielestä se ei ole mun syy, jos jotkut muut ei ymmärrä.


      • jasser
        henna kirjoitti:

        sille penikselle ole tehty ihan "oikeakin" paikka minne sitä voi laittaa..
        Minusta toiselta ei saa vaatia semmoista mistä hän ei pidä!
        Jotenkin järkkyä lukea semmoista ettei mies halua elämänkumppanikseen naista, joka ei ota suihin..
        jos se on kriteerinä niin pumpattava barbara olisi kai ihannenainen, koska sehän ottaa joka reikään eikä valita, eikä myöskään vaadi mitään!
        Ja ne jotka muka nauttivat suuseksistä ovat tainneet jäädä kehityksessään oraalivaiheeseen..tämä viimeinen oli tarkoitettu kahvikupille terveiseksi

        Mikä se naisten logiikka oikein on !!????
        Ite ne ruinaa ja ruinaa mutta sitte ku pitäs jotaki tehdä niiin mitään ei viitsitä tehdä!!!
        Ajatelkaa että imette tikkaria niinku pikku lapsena pyöritelkää poskessa ja miettikää!!!
        niiin siitä lapsuudesta vielä että ei kait se pikku lapsikaan opi kenkiä sitomaan tai pottuja kuorimaan itsestään sen oppii kun harjoittelee ja se on jokapäiväistä joka on aivan luonnollista!!!


      • Se oli tuo toinen!!!
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Mä luulin että ihmiset vähän miettisivät lukemaansa ennen hätäisten johtopäätösten tekemistä. Taisi olla liikaa ootettu. Ainakin näistä vastauksista voi niin ajatella.

        Tuon lainaamasi viestini sisältö on se, että jos kokee jonkin asian vastenmieliseksi niin kannattaa miettiä miksi niin on. Voi olla että jotain naista kiihottaisi seksi toisen naisen kanssa, tai sitten ei. En mä mielestäni kenenkään suuntautuneisuutta ole kyseenalaistanut vaan koittanut sanoa, että kannattais kokeilla muutakin jos ne taipumukset on noin rajoittuneita.

        Mä en ole haukkunut ketään joka ei ensin ole lentänyt mun silmille. Enkä mä ymmärrä, minkä takia noilla ihmisillä on tarve tuollaiseen. Ehkä mä sitten olen arvauksillani osunut kivuliaan oikeaan, kun kerran reaktiot on olleet tollasia. Ymmärrän kyllä, mitä tänne kirjoitan. Mutta mun mielestä se ei ole mun syy, jos jotkut muut ei ymmärrä.

        Enhän minä kun nuo muut.....


      • Asiat perseellään(m)
        Tosi fiksua kirjoitti:

        Aha ja sun viesteilläs sit on - niinkö??? Mikä oli esim sen viestis sisältö johon satuin vastaamaan:

        "Miksi ihmeessä seurustelet miehen kanssa, jos koet peniksen noin vastenmieliseksi? Ilmeisesti et ole vielä sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa. Ehkä jokin muu kuin mies kiihottaisi sinua enemmän. Kannattaa kokeilla. Tämä muuten pätee kaikkiin muihinkin naisiin, jotka tästä asiasta valittavat."

        Luulenpa, että viestisi ainoa "sisältö" oli, että kaikki naiset, jotka eivät suostu mutustelemaan penistäsi eivät olisi "sinuja itsensä ja seksuaalisuutensa" kanssa ja seuraavassa hetkessä olet asettamassa kysymyksenalaiseksi heidän heteroutensakin. Pelkästään tämän asian perusteella ja ottaen huomioon mitä olet tämän jälkeen viestinyt - haukkumista, nimittelemistä ym. ym. yhtä älykästä ja fiksua - voi todellakin vetää sen varsin selkeän johtopäätöksen, että et näköjään itsekään edes ymmärrä sitä, mitä sormistasi näille sivuille sinkoilee. Olisikohan aika ryhtyä pohtimaan mitä esittälläsi todella yrität tarkoittaa????

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla."

        Tässä "Kahvikupin" yksi kommentti aiempaa.

        Siitä selvästi käy ilmi kahvikupposen parisuhteen logiikka:

        Ellei nainen lutkuta miehen munaa, täytyy perinpohjin miettiä, onko tässä parisuhteessa mitään järkeä. Kyttääkö nainen esim. vain rahojani, kun ei ota suihin.

        Nainen, joka noin ajattelee, ajattelee TUSSULLAAN!

        PS. On jokaisen parin ikioma asia, onko heillä seksin harjoittamisessa mukana imutusta vai ei.


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla."

        Tässä "Kahvikupin" yksi kommentti aiempaa.

        Siitä selvästi käy ilmi kahvikupposen parisuhteen logiikka:

        Ellei nainen lutkuta miehen munaa, täytyy perinpohjin miettiä, onko tässä parisuhteessa mitään järkeä. Kyttääkö nainen esim. vain rahojani, kun ei ota suihin.

        Nainen, joka noin ajattelee, ajattelee TUSSULLAAN!

        PS. On jokaisen parin ikioma asia, onko heillä seksin harjoittamisessa mukana imutusta vai ei.

        Kun kerran olet peppumies sen verran yksinkertainen ettet ymmärrä kirjoitettua tekstiä niin ei kannattaisi kommentoidakaan. Turha rakennella erilaisia logiikoita kun ei näköjään ymmärrä edes yksinkertaisen logiikan periaatteita.

        Voit jatkaa tota rääkymistä, jos se oloas helpottaa, mutta mua ei oikeesti kiinnosta mitä mieltä olet musta tai mielipiteistäni. Etähän sä edes tajua niitä.


      • Asiat perseellään(m)
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Kun kerran olet peppumies sen verran yksinkertainen ettet ymmärrä kirjoitettua tekstiä niin ei kannattaisi kommentoidakaan. Turha rakennella erilaisia logiikoita kun ei näköjään ymmärrä edes yksinkertaisen logiikan periaatteita.

        Voit jatkaa tota rääkymistä, jos se oloas helpottaa, mutta mua ei oikeesti kiinnosta mitä mieltä olet musta tai mielipiteistäni. Etähän sä edes tajua niitä.

        kiistänyt esittämääni selvitystä sinun JÄRKYTTÄVÄN TYPERÄSTÄ ajatusmaailmastasi koskien parisuhteen elementtejä.

        No ethän toki voi kiistää sitä, mitä olet aiemmin kirjoittanut.

        PS. "Peppumies" ymmärtää yllättävän paljon asioita. Sinusta en ole niinkään varma.


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        kiistänyt esittämääni selvitystä sinun JÄRKYTTÄVÄN TYPERÄSTÄ ajatusmaailmastasi koskien parisuhteen elementtejä.

        No ethän toki voi kiistää sitä, mitä olet aiemmin kirjoittanut.

        PS. "Peppumies" ymmärtää yllättävän paljon asioita. Sinusta en ole niinkään varma.

        Miksi mun pitäisi kiistää jotain sellaista, jonka sä olet keksinyt omasta päästäsi? Ehkä sä vaan fantasioit niin järkyttävän typerästä naisesta, että se harrastaisi edes jonkinlaista seksiä sun kanssa. Sun tulkintasi mun kirjoituksistani on sieltä mistä sä fantasioit.


      • Asiat perseellään(m)
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Miksi mun pitäisi kiistää jotain sellaista, jonka sä olet keksinyt omasta päästäsi? Ehkä sä vaan fantasioit niin järkyttävän typerästä naisesta, että se harrastaisi edes jonkinlaista seksiä sun kanssa. Sun tulkintasi mun kirjoituksistani on sieltä mistä sä fantasioit.

        "Miksi mun pitäisi kiistää jotain sellaista, jonka sä olet keksinyt omasta päästäsi?"

        en sentään sinua luullut!

        En keksi mistään omasta päästäni, vaan olen kopioinut SINUN hienon parisuhdeteorian tämän avauksen alta:

        "Miehen on syytä vahvasti ihmetellä, miksi nainen yleensäkään on parisuhteessa, ellei hän ota suihin."

        HUPPISTA KEIKKAA!!!


      • Meitä on moneen junaan
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        "Jos Henna tai Venla ei kykene miestään oraaliseksillä hemmottelemaan, niin mies varmasti miettii, mitkä mahtavat ne Hennan ja Venlan varsinaiset syyt yhdessäoloon olla."

        Tässä "Kahvikupin" yksi kommentti aiempaa.

        Siitä selvästi käy ilmi kahvikupposen parisuhteen logiikka:

        Ellei nainen lutkuta miehen munaa, täytyy perinpohjin miettiä, onko tässä parisuhteessa mitään järkeä. Kyttääkö nainen esim. vain rahojani, kun ei ota suihin.

        Nainen, joka noin ajattelee, ajattelee TUSSULLAAN!

        PS. On jokaisen parin ikioma asia, onko heillä seksin harjoittamisessa mukana imutusta vai ei.

        Joo, nää on just niitä, joiden maailmaan ei mahdu ku se oma napa. Ei me kaaliin, että jos nainen ei tykkää oraalista tai anaalista tai jostakin muusta, vaikkapa sitten viineristä, että olisi ehkä parisuhdepelin sääntöjen mukaista vaikkapa harrastaa sitten semmoista joista kumpikin tykkää. Vai ovatko tämmöiset immeiset sitten niin tämän seksibusineksen vääristämän ihmisen irvikuvakäyttäytymisen lumoissa että aivan tosissaan kuvittelevat normaali seksielämän vaativan kaikkea sitä, mitä nuo businessmiehet dildoillaan, ruoskillaan ja korkeilla koroillaan videoissaan esittävät.

        Aivan eri asia sitten on se, että seksiä on maailman sivu käytetty välineenä naisten saalistamiseen ja miesten hallitsemiseen - silloin tältä pohjalta toimiva nainenkin imee kalua kuin kalua sellaisella innolla, ettei tyhmempi edes hoksaa asettaa kysymyksenalaiseksi sitä mikä on naisen lutkuttamisen todellinen motiivi - "ihana" mulukku vai sen mulukun mahtavat mammonat....


      • Kahvikuppi
        Asiat perseellään(m) kirjoitti:

        "Miksi mun pitäisi kiistää jotain sellaista, jonka sä olet keksinyt omasta päästäsi?"

        en sentään sinua luullut!

        En keksi mistään omasta päästäni, vaan olen kopioinut SINUN hienon parisuhdeteorian tämän avauksen alta:

        "Miehen on syytä vahvasti ihmetellä, miksi nainen yleensäkään on parisuhteessa, ellei hän ota suihin."

        HUPPISTA KEIKKAA!!!

        Mä en muuten ole kirjoittanut "Miehen on syytä vahvasti ihmetellä, miksi nainen yleensäkään on parisuhteessa, ellei hän ota suihin". Sä olet sekä tyhmä että säälittävä. Onko sulla niin pieni vehje että naiset vaan nauraa sille ja siksi sun pitää täällä yrittää päteä. Ja siinäkin epäonnistut. Joo, en mä viitsi enää leikkiä sun kanssa, niinkuin ei kukaan halua harrastaa seksiä sun kanssa. Mahtaa olla ankeeta tollanen elämä.


      • burana
        Tank Girl kirjoitti:

        Voi jessus! Et ole tainnut sitten paljonkaan kokea seksin saralla, jos mielestäsi asioita voi vain omasta nautinnosta tehdä. Tottakai NAUTIN ja miehenikin NAUTTII nuolemisesta ja suihinotosta, mutta nautinto tulee suurimmalta osin siitä, että tietää toisen nauttivan niin suuresti (ja tuntee!). Kyllä mua välillä kiihottaakin suihinotto, aina ei, se ei kuitenkaan tarkoita, etten voisi sitä tehdä silloinkin, kun en siitä kiihotu. Ei silloin ole kyse mistään painostamisesta, mitään en tee mieluummin kuin tyydytä miestäni. Se siis tuntuu hyvältä, vaikkei välttämättä kiihota sikana.

        Niin yhteinen nautinto kuin seksi onkin, kannattaa tosiaankin huomioida toisen mieltymyksiä, tai voi olla, ettei seksiä kohta ole ollenkaan. Mahdotonta kun on löytää tismalleen samanlainen vastakappalle, vaikka lähelle pääsisikin.

        Elikkä sinun mielestäsi olisi ollut ok, jos miehesi olisi jatkuvasti nuollut sinua, mutta sinä et olisi koskaan halunnut ottaa häneltä suihin? Etkä olisi koskaan tuntenut, että sinunkin pitäisi ehkä nuolla häntä, vaikket ehkä hirveästi haluaisikaan... Ei mitään vastapalveluksia. No, täytyy vain sanoa, että kun noin ajattelet on aika hyvä säkä, että satut kiihottumaan suihinotosta...

        Eli seksi voi olla hyvää vain, jos molemmat nauttivat tismalleen samoista jutuista? Mietipä itse vähän uudelleen... Tietenkään kukaan ei sängyssä laske, että yksi mulle, yksi sulle - mutta jos molemmat vaikkapa tykkävät olla aktissa päällä - eikö ole vain oikein, että päälläolijaa vaihdellaan? Vai eikö saa ajatella vastapalveluksena saavansa olla päällä ensi kerralla? Pitäisikö etsiä mies, joka haluaa aina olla alla? MIETI vähän.

        On meillä tankgirl sama sävel! sä puhut täysin totta! Propsit sulle veit jalat suustani!


      • Rocky
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Mä en muuten ole kirjoittanut "Miehen on syytä vahvasti ihmetellä, miksi nainen yleensäkään on parisuhteessa, ellei hän ota suihin". Sä olet sekä tyhmä että säälittävä. Onko sulla niin pieni vehje että naiset vaan nauraa sille ja siksi sun pitää täällä yrittää päteä. Ja siinäkin epäonnistut. Joo, en mä viitsi enää leikkiä sun kanssa, niinkuin ei kukaan halua harrastaa seksiä sun kanssa. Mahtaa olla ankeeta tollanen elämä.

        Kyllä se vaan näkyy tuolla niin lukevan, sinua kirjoittaneesi.

        Sä oot säällittävä, kahvikuppi.


      • Todella kummallista
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Mä en muuten ole kirjoittanut "Miehen on syytä vahvasti ihmetellä, miksi nainen yleensäkään on parisuhteessa, ellei hän ota suihin". Sä olet sekä tyhmä että säälittävä. Onko sulla niin pieni vehje että naiset vaan nauraa sille ja siksi sun pitää täällä yrittää päteä. Ja siinäkin epäonnistut. Joo, en mä viitsi enää leikkiä sun kanssa, niinkuin ei kukaan halua harrastaa seksiä sun kanssa. Mahtaa olla ankeeta tollanen elämä.

        Enpä ole aikoihin tavannut näin mielenkiintoista persoonaa, joka kaikessa näkee ja ilmeisesti myös kuuleekin ihan omiaan ja kuvittelee myös näkevänsä toisten vehkeet ynnä muita höpönpöpöjä. Kuule, jos sulle tosiaankin on kasvanu mulukku aivojenkin paikalle, me muut emme voi sua auttaa - hae äkkiä apua muualta HUS HUS...


      • sivusta seurannut
        Rocky kirjoitti:

        Kyllä se vaan näkyy tuolla niin lukevan, sinua kirjoittaneesi.

        Sä oot säällittävä, kahvikuppi.

        Ei Kahvikuppi ihan noin ole kirjoittanut, mitä tämä yksi nimimerkki väittää. Toki hänen kirjoitustaan voidaan myös noin tulkita, joskin Kahvikuppi itse kiistää olevansa tuota mieltä. Tämän enempää en viitsi asiaan kantaa ottaa, vaikkakin on pakko sanoa että melkoista inttämistä aikuiset ihmiset voivat keskenään aikaan saada.


      • Rocky
        Todella kummallista kirjoitti:

        Enpä ole aikoihin tavannut näin mielenkiintoista persoonaa, joka kaikessa näkee ja ilmeisesti myös kuuleekin ihan omiaan ja kuvittelee myös näkevänsä toisten vehkeet ynnä muita höpönpöpöjä. Kuule, jos sulle tosiaankin on kasvanu mulukku aivojenkin paikalle, me muut emme voi sua auttaa - hae äkkiä apua muualta HUS HUS...

        Missä kohtaa sanoin, että olen nähnyt sun vehkeesi? Kerroppa se.

        Kerroin vain sen, että näin sinun kirjoittaneesi sinne tuon lauseen, jonka olet moneen kertaan kieltänyt (oletan sinun olevan kahvikuppi, vaikka eri nimmari).

        Toisekseen väittely sinun kanssa ei oo järkevää, koska et edes halua keskustella, vaan haluat pitää omista mielipiteistäsi kiinni. Tuu vastailee sen jälkeen, kun omaat halua keskusteluun, ja keskustelu tarkoittaa sitä, että on valmis luopumaan omist ajatuksista ym.


      • Rocky
        Todella kummallista kirjoitti:

        Enpä ole aikoihin tavannut näin mielenkiintoista persoonaa, joka kaikessa näkee ja ilmeisesti myös kuuleekin ihan omiaan ja kuvittelee myös näkevänsä toisten vehkeet ynnä muita höpönpöpöjä. Kuule, jos sulle tosiaankin on kasvanu mulukku aivojenkin paikalle, me muut emme voi sua auttaa - hae äkkiä apua muualta HUS HUS...

        Mä luulin, et tuo viesti oli mulle tarkoitetu, tai siis vastaus mun viestiin.

        Anteeksi, tein virheen.


      • Todella kummallista
        Rocky kirjoitti:

        Mä luulin, et tuo viesti oli mulle tarkoitetu, tai siis vastaus mun viestiin.

        Anteeksi, tein virheen.

        Heh, meneehän sitä vähemmästäkin sekaisin, eikä se mittään... Viestini oli todellakin tarkoitettu tuolle "Kahvikupille" joka näkee ihmeellisiä näkyjä toisten elimistä ja ties mistä ja esittää ne sellaisella varmuudella kuin olisi ihmisen todella nähnyt ja olisi hyväkin tuttu tämän kanssa.


      • Rocky
        Todella kummallista kirjoitti:

        Heh, meneehän sitä vähemmästäkin sekaisin, eikä se mittään... Viestini oli todellakin tarkoitettu tuolle "Kahvikupille" joka näkee ihmeellisiä näkyjä toisten elimistä ja ties mistä ja esittää ne sellaisella varmuudella kuin olisi ihmisen todella nähnyt ja olisi hyväkin tuttu tämän kanssa.

        Mielestäni se on henkilö joka väittää puutaheinää ihan sen takia, et saa kinata jostain? tai muuten vain pilailee... tosin varmaan puolet viesteistä voi olla pilaa, kuka tietää.

        Ehkä se väittää noin vain väittämisen ilosta?

        Mut ei se kykene järkevään keskusteluun.


      • Kahvikuppi
        Rocky kirjoitti:

        Mielestäni se on henkilö joka väittää puutaheinää ihan sen takia, et saa kinata jostain? tai muuten vain pilailee... tosin varmaan puolet viesteistä voi olla pilaa, kuka tietää.

        Ehkä se väittää noin vain väittämisen ilosta?

        Mut ei se kykene järkevään keskusteluun.

        En mä osaa keskustella järkevästi, jos vastaukset on vaan vittuilua, valheellisia väittämiä siitä mitä mä oon sanonut ja omituisia tulkintoja mun sanomisista. Osaisitko sä Rocky jutella kunnolla Peppumiehen tai Aviomiehen kanssa? Osaisit varmaan, sähän näytät ihan järkevän keskustelun malliesimerkin: " Miksei se saisi suostua? Mistä muka tiedät, että porsaat panee toisiaan perseeseen??? ja jos panee,
        ei se tee siitä asiasta niiden yksinoikeutta."
        Tosta mä otan opikseni, joo.


      • Rocky
        Kahvikuppi kirjoitti:

        En mä osaa keskustella järkevästi, jos vastaukset on vaan vittuilua, valheellisia väittämiä siitä mitä mä oon sanonut ja omituisia tulkintoja mun sanomisista. Osaisitko sä Rocky jutella kunnolla Peppumiehen tai Aviomiehen kanssa? Osaisit varmaan, sähän näytät ihan järkevän keskustelun malliesimerkin: " Miksei se saisi suostua? Mistä muka tiedät, että porsaat panee toisiaan perseeseen??? ja jos panee,
        ei se tee siitä asiasta niiden yksinoikeutta."
        Tosta mä otan opikseni, joo.

        Mikä oli tuonkin viestin asia? Ei siinä tullut mitään uutta... No ei se mua haittaa, mut ihmettelenpähän vain.


    • bubba

      Jos et harrasta suuseksiä, on seksielämäsi puutteellinen. Ja tämä toimii molemmin päin.. ymmärrän hyvin jätkääsi.. jos hän välittää susta ja suunnittelee pitkääkin suhdetta kanssasi, tottakai hän haluaa suuseksiä! Minäkin saattaisin nurista tuosta, sillä suulla nautinnon tuottaminen toiselle on todella kivaa kun siihen asennoituu oikein ja vähän lohduttomalta tuntuu suunnitella tulevaisuutta naisen kanssa joka tekee selväksi että sitä ei ole ikinä tiedossa! Miehet poikkeuksetta (uskaltaisin väittää ainakin) pitävät siitä ja myös monet naiset. jos oikeasti pidät miehestäsi, näytä se hänelle ja ime kunnolla loppuun asti katso miehesi ilmettä luulis että sullekin tulee hyvä olo kun näet kuinka paljon hän nauttii!

      • Näinkö myös??

        Näin tänään todella hyvin yleisesti ajatellaankin. Markkinakoneisto on jälleen kerran osoittanut voimansa!! Itse olen naureskellut sitä yhä yleisemmäksi käyvää kritiikittömyyttä millä esimerkiksi seksimarkkinointiin nykyisin suhtaudutaan. En moralisoi tai tuomitse, hymyilen vaan. Seksin vapautuminen ja vapauttaminen avoimeksi jokapäiväiseksi markkinatavaraksi tuo tietenkin mukanaan paljon myönteisyyttä, mutta jokaisella kiiltävällä kolikolla on myös toinen himmeämpi puolensa.

        Nykyään pidetään ihan normaali seksuaalisena käyttäytymisenä lähes kaikkea mikä "ei vahingoita" toista osapuolta - ja tällöin yleensä ajatellaan pelkästään fyysistä vahingoittamista. "Henkisen vahingoittamisen" rajat jo sitten ovatkin paljon mutkikkaampia ja monasti näkökulmakysymyksiä. Tätä rajankäyntiä pitäisi parisuhteessa pystyä käymään "tasavertaisuuden" lähtökohdista eli samoista lähtökuopista. Totta kai kaikki mitä kaksi aikuista ihmistä toisilleen tekee siitä molemmat mielihyvää saadakseen on oikein. Mutta sitten jos toisen mielihyvän tuottaminen kääntyykin toiselle mielipahaksi - kaikki ei olekaan enää kunnossa.

        Huvittavaksi ja peräti traagiseksi asia kääntyy jos aikuinen ihminen ei enää "osaa itse enää pitää rajojaan" eli suostuu ympäristön, kavereiden, aviomiehen tms. PAINOSTUKSESTA tekemään jotakin sellaista mikä hänelle ei enää olekaan miellyttävää eikä tuo mielihyvää - vaan päinvastoin aiheuttaa mielipahaa, jopa tuskaakin.

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi siitä että on hyvä kokeilla rajojaan ja huomata pystyvänsä nauttimaan erilaisista asioista. Pidetään kuitenkin mielessä se, että jos se yhdelle on helppoa, toiselle se voi harjoituksen jälkeen luonnistua niin kuitenkin on se kolmas joka ei voi... ja yritetään hyväksyä hänetkin. Hän voi muilta ominaisuuksiltaan olla kuitenkin se ihanin ihminen jonka kanssa voi elää, asua ja harrastaa sitä seksiäkin, vaikkei se nyt sitten mun munaani mielellään lutkuttaisikaan.....


    • kumma

      Mikä siinä niin kauheeta on? Kummallista ;)

    • vaimoke

      tämä onkin aika kaksipiippuinen juttu. siitä joko pitää tai ei, puhun siis nyt naisen näkökulmasta.
      itse otan mieheltäni suihin, pidän siitä ja hän vielä enemmän. aina ei kuitenkaan huvita tehdä niin, vaikka mies pyytää. joskus on jäänyt tekemättä ja joskus olen miehen mieliksi suostunut.
      yleensä kuitenkin haluan tehdä niin. tiedän hänen nauttivan siitä ja saan itsekin ihanaa käsittelyä. =)
      ymmärrän kyllä hyvin, jos sen kokee vastenmielisenä. suosittelisin kuitenkin kokeilemaan uudelleen, vaikka ihan spontaanisti.
      uskon että tästä asiasta voi oppia pitämään ja kiihottumaan myös itse.
      kuten joku tuossa aiemmin sanoikin, 69:ä kannattaa kokeilla, siinä molemmat antaa ja saa.

      tsemppiä! =)

    • kokenut

      Kyllä säkin opit kun saat muutaman vuoden lisää ikää! Sulle ei kannata varmaan ehdotella et nuolisit äijäs persereikää?? Kun mun muija nuolee mun palleja,kyrpää ja lipoo persereikää nii voi pojat että tekee gutaa!!!

    • nainen

      En myöskään ota suikkiin...hyh hyh...etoo myös minua.

    • en mäkään!!!

      Mulla sama juttu, en tajuu mikä siinä on niin kiinnostavaa. Itse asiassa olen tehnyt asian hyvin selväksi, että mielestäni se on epämiellyttävää. Joten ei ole tarvinut kokeilla. Mutta ilmeisesti mies tahtoisi silti. Ällöö...

    • muija

      Olen yks nainen lisää, joka ei sitä tee. Jos mua nuollaan, niin ei se mun mielestä oo sen kummempaa kun sormilla tehty kiihotus. Se nyt tietty ärsyttää, että mies suuseksin jälkeen olettaa mun vastavuoroon nuolevan sen kullia. Eli yleensä siitä menee koko touhu pakkopullaksi. Ehkä siinä tapauksessa voisin saada suuseksistä ylimääräistä nautintoa, jos haluaisin tuntea voitonriemua siitä, että joku tykkää minusta niin paljon, että suostuu nuolemaan kaikki paikat. Joskus tuntuu, että siinä onkin koko suuseksin juju. Se on jotain voitonriemua ja alistamisen halua. Uskon kyllä olevani tarpeeksi seksikäs ilman sitä. Ja jos joskus sitä alkaisinkin tekemään, teen niinkuin muutakin seksiä, siksi kun tekee mieli, enkä taatusti siksi, kun mies ruinaa. Seksiä ruikuttava mies on kuin äitiä itkevä lapsi, sitä voi helliä ja lohduttaa, mutta ei himoita.

    • neito

      ottaa suihin.musta on niin kiva kuunnella ja katsoa miten mies nauttii siitä.tavallaan se kiihottaakin, kun huomaa miten villiksi mies siitä tulee.spermoja ei ole mikään pakko ottaa suuhun.eihän se muna edes maistu millekkään jos on huolehdittu puhtaudesta.en kuitenkaan ajattele että jos otan suihin, se on mieheltä "vastapalvelus" nuolla minua, mutta en voi ajatella seksiä ilman suuseksiä, se tuntuu niin älyttömän hyvälle.kuusysistä en niin välitä, koska silloin en pysty keskittymään omaan nautintooni, jos samalla pitää tuottaa toiselle nautintoa.mutta niin, meistä on moneen junaan..

    • Piupali

      Ja mun jätkäkaverini ruikuttaa jatkuvasti anaaliseksiä.................

      • Oikea reikä

        suostu.

        Se on SIKOJEN hommaa.


      • Rocky
        Oikea reikä kirjoitti:

        suostu.

        Se on SIKOJEN hommaa.

        Miksei se saisi suostua? Mistä muka tiedät, että porsaat panee toisiaan perseeseen??? ja jos panee,
        ei se tee siitä asiasta niiden yksinoikeutta.


    • jenni

      se on meillä jokakertaista, ei loppuun asti, vaan esileikkinä. Ei ole montaa kertaa ollut, ettei meillä ole harrastettu suuseksiä ennen yhdyntää. Minä saan orgasmin, miehelläni seisoo. Eikä se ole ollenkaan yököttävää - nautinnollista, kunhan on puhdasta.

    • :=:...:=:

      Ajattelen että naisen on rakastettava miestä, kyetäkseen itse nauttimaan kyseisen seksin antamisesta miehelle, mies joka yleensäkin nauttii suuseksistä, nauttii ja arvostaa partnerinsa antamaa seksiä vieläkin enemmän jos tietää sen olevan annettu rakkaudesta häneen.

    • nami nami

      Enpä tiedä miehesi mausta, mutta kokemusteni perusteella penis ei maistu yhtään miltään, kun se on puhdas! Nuoleppa omaa käsivarttasi- siinä sinulle makuelämystä verrattavissa puhtaaseen kaluun.
      En tiedä ikääsi, mutta ymmärtänet varmaan, että suuseksi on paljon muuta, kuin kalun imemistä kurkunpohjia myöten. Suihinotossa ei ole tarkoitus tehdä mitään syvyysennätyksiä, yrittäen mahduttaa koko vehjettä suuhun! VArmaan alkaa oksettamaan..
      Otapa siitä vehkeestä kiinni ja nuole sitä niinkuin tikkaria tai jäätelötuuttia. Ota pelkkä terska suuhusi ja imeskele sitä. Nuole pitkin lipaisuin koko varren matkalta ja kutittele kielelläsi. Käytä samalla käsiäsi ja suukottele, lipaise, ime ja nuole ja hymyile välillä ja katso miestäsi silmiin. Ja kostuta koko heppi kunnolla syljelläsi. Jos sinun tästä tulee paha olo, niin jo on kumma? Kuinka voit syödä sitten esim eskimojäätelöä? Samat kielen lipomiset jätskiä syödessä toteutat?
      Jos kaikesta huolimatta koet, että penis maistuu pahalle, niin sipaise siihen vaikkapa vähän hammastahnaa:) JA mieti pari kertaa mille se oma pimperosi mahtaa maistua??
      Eikä loppuun asti tarvitse mennä. JA jos niin käykin, että pääsee yllättäin "roiskahtamaan", niin suuhun ei lastia ole pakko ottaa.
      No, jokatapauksessa. Minä otan mieheltäni mielelläni suihin, nautin siitä itsekin ja voin nielaistakin koko "lastin" ja joskus on kiva yllättää mies antamalla kaiken purkautua omille rinnoilleni tai kasvoille.
      Sympatiani kaikille teille miehille, joiden "nirppanokka" naisellanne on "estoja".

      • hai

        Entäs ne estoset sitte. Eiks ne tarvii lainkaan sympatiaa. Tietäsit vaan mistä ne estot syntyy, mut turhaha sulle on mitään selittää.


      • nami nami
        hai kirjoitti:

        Entäs ne estoset sitte. Eiks ne tarvii lainkaan sympatiaa. Tietäsit vaan mistä ne estot syntyy, mut turhaha sulle on mitään selittää.

        Juupa juu- onhan noita estoja ollut mullakin, joskus alle 20 vuotiaana! Ja ne estot johtuivat heikosta itsetunnosta, tietämättömyydestä ja joistakin huonoista kokemuksista. Mutta vanhemmiten kykenen hyväksymään itseni ja kumppanini semmoisina kuin olemme, tiedän jo aika lailla seksin "kiemuroista" ja huonoista kokemuksista voi kasvaa yli!
        Miksi estoisille pitäisi antaa sympatiaa? Eihän kenenkään ole PAKKO tehdä mitään, mitä ei halua tai mihin ei kykene/ pysty.Jos kumppanisi VAATII sinulta jotain, mitä et todellakaan halua tehdä- niin pistä mies vaihtoon! Vai onko suhteesi kunnossa, jos sinua painostetaan toimimaan vastentahtoasi?
        Pyytäkää sitä sympatiaa niiltä vaativilta miehiltänne tai naisiltanne- turha sitä täällä on ruikuttaa!!!
        Ja kirjoittelin noita pikkuvinkkejä niille kanssasisarille, jotka HALUAISIVAT KOKEILLA suihinottoa, mutta eivät tiedä, miten ja millälailla?


        Enkä ime kaikkia kulleja- vain oman rakkaan puolisoni.


      • hai
        nami nami kirjoitti:

        Juupa juu- onhan noita estoja ollut mullakin, joskus alle 20 vuotiaana! Ja ne estot johtuivat heikosta itsetunnosta, tietämättömyydestä ja joistakin huonoista kokemuksista. Mutta vanhemmiten kykenen hyväksymään itseni ja kumppanini semmoisina kuin olemme, tiedän jo aika lailla seksin "kiemuroista" ja huonoista kokemuksista voi kasvaa yli!
        Miksi estoisille pitäisi antaa sympatiaa? Eihän kenenkään ole PAKKO tehdä mitään, mitä ei halua tai mihin ei kykene/ pysty.Jos kumppanisi VAATII sinulta jotain, mitä et todellakaan halua tehdä- niin pistä mies vaihtoon! Vai onko suhteesi kunnossa, jos sinua painostetaan toimimaan vastentahtoasi?
        Pyytäkää sitä sympatiaa niiltä vaativilta miehiltänne tai naisiltanne- turha sitä täällä on ruikuttaa!!!
        Ja kirjoittelin noita pikkuvinkkejä niille kanssasisarille, jotka HALUAISIVAT KOKEILLA suihinottoa, mutta eivät tiedä, miten ja millälailla?


        Enkä ime kaikkia kulleja- vain oman rakkaan puolisoni.

        Täällä pitäis varmaan olla parempien ihmisten foorumi erikseen, missä sinäkin voisit sitten pysytellä ja rauhassa selittää hienot vastauksesi niin, ettei sinun tarvitsisi ihan kaikkia ruikutuksia lukea. Annan oman myötätuntoni ennemmin niille, joilla on itsetuntovaikeuksia, kuin tikkaria itkevälle isolle miehelle, - tai naiselle (vaikka itsetunto-ongelmista sekin itku kai usein johtuu).


      • nami nami
        hai kirjoitti:

        Täällä pitäis varmaan olla parempien ihmisten foorumi erikseen, missä sinäkin voisit sitten pysytellä ja rauhassa selittää hienot vastauksesi niin, ettei sinun tarvitsisi ihan kaikkia ruikutuksia lukea. Annan oman myötätuntoni ennemmin niille, joilla on itsetuntovaikeuksia, kuin tikkaria itkevälle isolle miehelle, - tai naiselle (vaikka itsetunto-ongelmista sekin itku kai usein johtuu).

        Niinpä. Oma palsta pitäisi olla aikuisille, itsensä kanssa sinuille ihmisille, jotka pystyvät keskustelemaan seksistä yhtä luontevasti kuin säästä. Sinunlaisillesi ruikuttajille olisi löydettävä oma "palsta", jossa voisitte surkutella omaa kohtaloanne ja heikkoa itsetuntoanne.
        Tottakai annat myötätuntosi heikon itsetunnon omaaville ihmisille- hehän myötätuntoasi tarvitsevat! Minä kun en tarvitse myötätuntoasi! Enkä muidenkaan.
        Sinä "hai" saat itsesi kuullostamaan erittäin surkealta luuserilta, joka kadehtii suunnattomasti toisten ihmisten onnea ja hyvää mieltä! Sinä luet mielelläsi toisten ihmisten estoista ja murheista- koska ne saavat sinut tuntemaan itsesi vähän paremmaksi ihmiseksi ja asiasi näyttämään vähemmän surkeilta.
        Enpä tiedä oletko mies vai nainen- mutta tuskinpa olet ikinä miestä saanutkaan! HIHIIIHIIIHIIIHI


      • Totuus (m)
        nami nami kirjoitti:

        Niinpä. Oma palsta pitäisi olla aikuisille, itsensä kanssa sinuille ihmisille, jotka pystyvät keskustelemaan seksistä yhtä luontevasti kuin säästä. Sinunlaisillesi ruikuttajille olisi löydettävä oma "palsta", jossa voisitte surkutella omaa kohtaloanne ja heikkoa itsetuntoanne.
        Tottakai annat myötätuntosi heikon itsetunnon omaaville ihmisille- hehän myötätuntoasi tarvitsevat! Minä kun en tarvitse myötätuntoasi! Enkä muidenkaan.
        Sinä "hai" saat itsesi kuullostamaan erittäin surkealta luuserilta, joka kadehtii suunnattomasti toisten ihmisten onnea ja hyvää mieltä! Sinä luet mielelläsi toisten ihmisten estoista ja murheista- koska ne saavat sinut tuntemaan itsesi vähän paremmaksi ihmiseksi ja asiasi näyttämään vähemmän surkeilta.
        Enpä tiedä oletko mies vai nainen- mutta tuskinpa olet ikinä miestä saanutkaan! HIHIIIHIIIHIIIHI

        kun oot tyhmä ihminen!


      • hai
        nami nami kirjoitti:

        Niinpä. Oma palsta pitäisi olla aikuisille, itsensä kanssa sinuille ihmisille, jotka pystyvät keskustelemaan seksistä yhtä luontevasti kuin säästä. Sinunlaisillesi ruikuttajille olisi löydettävä oma "palsta", jossa voisitte surkutella omaa kohtaloanne ja heikkoa itsetuntoanne.
        Tottakai annat myötätuntosi heikon itsetunnon omaaville ihmisille- hehän myötätuntoasi tarvitsevat! Minä kun en tarvitse myötätuntoasi! Enkä muidenkaan.
        Sinä "hai" saat itsesi kuullostamaan erittäin surkealta luuserilta, joka kadehtii suunnattomasti toisten ihmisten onnea ja hyvää mieltä! Sinä luet mielelläsi toisten ihmisten estoista ja murheista- koska ne saavat sinut tuntemaan itsesi vähän paremmaksi ihmiseksi ja asiasi näyttämään vähemmän surkeilta.
        Enpä tiedä oletko mies vai nainen- mutta tuskinpa olet ikinä miestä saanutkaan! HIHIIIHIIIHIIIHI

        Olen aina ajatellut, että tervellä ja estottomalla pienellä ihmisellä on kykyä ja halua myötätuntoon jo 5-vuotiaasta lähtien. Olen pahoillani, että yllytin sinua tuomaan esille omaa ylivertaisuuden tunnettasi. Luulin vain sinua fiksummaksi (ja varmaan vanhemmaksikin) kuin olet. Uskon, että kaikki aikuiset haluavat keskustella seksistä kykyjensä mukaan, ei välttämättä asiallisesti, mutta ystävällisen lämpimästi ja muustakin kuin teknisistä yksityiskohdista. Säästä puhuminen on aika tylsää. Mutta tämä on hyvä paikka harjoitella.


    • Anki

      älä ota suihin tulee oikeesti oksennus
      Turhaa sellaista on tehdä mistä ei nauti voi alkaa kaikki seksi ällöttää sitte .
      Miehet voi imee toisiaan jos se niin hauskaa on heidän mielestä tai imekööt itse omaansa.
      Onneksi ei tarvii tota harrastaa ihan muuta mukavampaa yhdessä meillä .

      • jätkä

        .. että suuseksiä voi harrastaa myös toisinpäin? Miksi luulet että monet miehet (kuten esim. minä) rakastavat pillunnuolemista? Ei ainakaan siksi että se niin saatanan kiva on saada sieltä niitä kiimalimoja kasvoilleen.. ainakin itse vain saan niin suurta nautintoa siitä että tyttö nauttii että se riittää. Ja mä vaadin myös naiselta samanlaista asennetta..


    • Nainen

      Itse ajattelin 10 vuotta sitten juuri noin, ällötti kun penis osui kurkkuun tai sperman haju ja niin edelleen ja sitten se kun sitä koko ajan ruinattiin. Sitten iän myötä ja oikean kumppanin kanssa se olikin kivaa. Oiken hykerryttää kun ukko hymyilee onnellisena kun minä vähän "maistelen". Silti en vieläkään ota lastia suuhun, eli kun spermaa alkaa tulla otan peniksen pois suusta ja jatkan kädellä jotta homma ei jää kesken :-)

      • Venla

        Se vain on minusta inhottavaa. Jotenkin se tuntuu niin luonnottomalta :p. Oksettaa ajatuskin. Ei vain huvita hääriä jalkopäässä, paljon mieluummin olen miehen sylissä suudellen häntä suulle intohimoisesti ;)


      • pelle
        Venla kirjoitti:

        Se vain on minusta inhottavaa. Jotenkin se tuntuu niin luonnottomalta :p. Oksettaa ajatuskin. Ei vain huvita hääriä jalkopäässä, paljon mieluummin olen miehen sylissä suudellen häntä suulle intohimoisesti ;)

        Et sitten ole ajatellut, että ei suu ole suutelemista varten
        vaan sitä käytetään syömiseen? Sitä paitsi suussa
        on miljoonia bakteereja. Puhdas siitin on puhtaampi kuin suu.


    • Daddy

      En ole koskaan itse hirveästi tykännyt, että mua otetaan suihin, vaikka tykkään itse naisen nuolemisesta. Kaikki taitaa olla tietystä suhteesta kiinni, koska nyt voin siitä nauttia, kuten rakkaanikin, joka ei myöskään ennen ole siitä ollut niin innostunut.

      Parisuhteeseen ei kyllä asioitten ruikuttelu kuulu, vaan se on itsestään tuleva tunne ja halu kummankin tehdä toiselle asioita, joista kumpikin nauttii. Ei mikään rakastelukerta koskaan ole samanlainen juttu, vaan joka kerta on ihan uusi ja erilainen. Outoa on, että seksi on niin monipuolista ja aina uutta, eikä toiseen tunnu kyllästyvän.

    • TILASTOMIES

      70 naisen otoksesta voin todeta seuraava:

      61 % naisista ottaa kullia suuhunsa!

      10 % naisista ottaa suihin
      (vie loppuun saakka, eli ottaa sperman
      suuhunsa)

      • Torso ottaa suihin?

        Vai 61 % ottaa kullin suuhunsa?
        Eli tekee 42,7 naista 70:stä.

        Onkohan se 0,7 naista sitten jalaton ja vituton versio?


      • tamppisuulake
        Torso ottaa suihin? kirjoitti:

        Vai 61 % ottaa kullin suuhunsa?
        Eli tekee 42,7 naista 70:stä.

        Onkohan se 0,7 naista sitten jalaton ja vituton versio?

        Ei, vaan aivoton versio.


      • Tilastot
        Torso ottaa suihin? kirjoitti:

        Vai 61 % ottaa kullin suuhunsa?
        Eli tekee 42,7 naista 70:stä.

        Onkohan se 0,7 naista sitten jalaton ja vituton versio?

        Joo se on varmana aatellu et 61 naista ku ottaa suuhun niin se on 61% ja loput 10 ottaa suihin niin et speekut lentää siitä tulee sit 71 naista ja tää merkkaa sitä et yx otti niin lujaa et taju meni - joopa joo.
        Vedä kätees...


    • paska

      oot aika ikävä nainen jos et jaksa kuunnella ruikutusta niin käske miehes peseen kullinsa kunnolla sit dippaat sen vaikka suklaa vatiin ja sit jos maistuu paskalta niin jo on kumma =)

    • TAO

      vaimoni! Huh huh, olisipa ikävää elää kanssasi yhdessä estojesi kanssa. "Tuleehan sieltä pissikin" on varmaan mielilausahduksesi. Sinulle on varmaan myöskin vierasta muutkin hellyyden osoituksena tehdyt pyllyn taputukset/tissin puristukset. Koet nekin varmaan kähmintänä!

      Seksi VOI olla iloinen asia. Siinä pätee samat lainalaisuudet kuin elämässä yleensä -> sitä saa mitä antaa. Miehesi on varmaan tosi tyytyväinen siihen "tuttuun ja turvalliseen" valot pois ja peiton alle seksiin...

      Onneksi Naisia on maailma täynnä...kuten miehiäkin. Varmaankin löydät jonkun yhtä estoisen miehen kuin sinäkin. Parempaa jatkoa!

      • Venla

        En ole kertaakaan sanonut että olisin mitenkään "estoinen"! meillä seksiä kyllä harrastetaan, eikä todellakaan pimeässä! esim. pöydällä, saunassa yms.
        Ja pyllylle saa vapasti kultsi taputella & tissistä puristaa jos siltä tuntuu ;).
        Taisin jo ensimmäisessä viestissä sanoa, ettei seksielämässämme ole mitään vikaa. Itseäni on vain alkanut pikkuhiljaa rasittamaan tämä ainainen suuseksin ruinaaminen...
        Minua se ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. piste.


      • Aviomies
        Venla kirjoitti:

        En ole kertaakaan sanonut että olisin mitenkään "estoinen"! meillä seksiä kyllä harrastetaan, eikä todellakaan pimeässä! esim. pöydällä, saunassa yms.
        Ja pyllylle saa vapasti kultsi taputella & tissistä puristaa jos siltä tuntuu ;).
        Taisin jo ensimmäisessä viestissä sanoa, ettei seksielämässämme ole mitään vikaa. Itseäni on vain alkanut pikkuhiljaa rasittamaan tämä ainainen suuseksin ruinaaminen...
        Minua se ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. piste.

        täysin mielipiteesi.

        Ei kaikkien tarvitse olla samassa muotissa.


      • TAO
        Venla kirjoitti:

        En ole kertaakaan sanonut että olisin mitenkään "estoinen"! meillä seksiä kyllä harrastetaan, eikä todellakaan pimeässä! esim. pöydällä, saunassa yms.
        Ja pyllylle saa vapasti kultsi taputella & tissistä puristaa jos siltä tuntuu ;).
        Taisin jo ensimmäisessä viestissä sanoa, ettei seksielämässämme ole mitään vikaa. Itseäni on vain alkanut pikkuhiljaa rasittamaan tämä ainainen suuseksin ruinaaminen...
        Minua se ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. piste.

        ...ne kaikki sanovat, mutta mikä on sitten se totuus. Miehelläsi saattaa olla hiukka erilainen käsitys asiasta... Mä en tiedä onko sulla täysin väärä tekniikka vai yritätkö tehdä jotakin mahdotonta (esim. niellä sen LIIAN syvälle). Ja se maku...puhdas iho ei maistu millekään. Jos miehesi on possu niin käske se ensin rakastelua pesulle, niin pääset siitäkin estosta eroon (siis ajatuksesta, että joku haisee/maistuu jollekin). Kokeilepa sitä vaikkapa suihkussa!

        Ihmetyttää noi sun vahvat ja lukkiutuneet mielipiteesi. Eteenpäin nainen! :o)


    • niimpäniin

      Ei se välttämättä miestenkään mielestä ole kivaa tai mukavaa nuolla naisen "tussua". Ei haju/maku aina päätä huimaa, et sitä tehdään naisen miellyttämiseksi yleensä... Et naiset voi kyllä antaa vastapalveluksia vaikka ei olisikaan niin kivaa!!!

      • Venla

        Suuseksiä minä en mieheltäni itse vaadi, mutta olen siihen suostunut kun hän sitäkin on halunnut (ruinaamalla ruinannut). Koskaan en ole saanut orgasmia suuseksissä (yhdynnässä aina!), eikä se minua kiihota, joten en osaa siitä nauttiakaan.


    • jaakata

      Minä puolestani otan mielelläni suihin ja pidän sitä erittäin kiihottavana ja nautin kuinka mieskin siitä pitää.Rakasteleminen "monipuolisesti" antaa minulle parhaan mahdollisen tyydytyksen.
      Mutta mitään ei kannata pakolla tehdä, muutenhan se ei olisi enään rakastelua parhaimmillaan ainakaan sinulle.
      Ketään ei voi neuvoa miten tehdä ,vaan asiat on ratkaistava itse parhaimmalla tavalla.

    • Kylli

      meille ole opetettu että seksin kuuluu olla kivaa ja että molempien osapuolien siitä pitää nauttia??;)
      Kaikki ei tykkää kaikesta minkä useimmat meistä lukee kuuluvaksi "normaaliin" seksiin. Onhan niitä miehiäkin paljon jotka ei tykkää nuolla naista mutta eivät kommentin esitettyään saa samanlaista "hyökkäystä" osakseen. Jos toisen pakottaa vasten tahtoaan johonkin,niin ei ihme ettei homma tunnu mielekkäältä. Ja miehen ruinaaminen vaan pahentaa asiaa!:(
      Itselläni oli samanlainen "fobia" ja silloinen kundikaverini jaksoi aina ruikuttaa asiasta vaikka sanoin tarvitsevani aikaa totutella ajatukseen. Ei mennyt viesti perille ja mies meni vaihtoon. Nykyinen mieheni ymmärsi antaa aikaa ja että etenisimme minun tahdissa ja homma toimii.:) Olen päässyt kammostani eroon ja se tuntuu mielekkäältä vaikka en voi sanoa rakastavani hommaa...:)

    • Tosi mies

      No niin
      99,3 pros. Normaaleista miehistä pitää suuseksistä ja suihinottamisesta. On valitettavaa, että monet miehet sitten hakevat suuseksinsä muualta, jos ei kotoa saa ! Tämän asian voi tehdä puolin ja toisin. Kiinnostaakon se ??. Ei sitä kalua tarvitse kokonaan suuhun ottaa ja sitten oksentaa ! Kysy oppeja kavereiltasi. On tietenkin ymmärrettävää jos ei käy, niin sitten ei. Miehet kuitenkin sattumalta rakastavat ja himoitsevat suihinottoa.

    • Esko

      Joo ei minunkaan vaimo suostunut suihin ottaan.
      Mutta siihenpä loppuikin meidän seksielämä hajen nyt seksin muualta. olemme kylläkin vielä aviopari silti. Mutta seksiä ei harrasteta

    • A

      MInä siis otan mielelläni suihin, ja joskus myös lastit nielen. Mutta vain jos itse olen sellaisissa fiiliksissä, että haluan sitä. 69 on erittäin mukava tapa "opetella" suihinottoa, sillä siinä molemmat nauttivat ja ovat osana kokemusta!

    • major dilemma

      kyllä koen suihinoton kiihottavana mutta vain jos olen mieheni kanssa suihkussa. olen muutaman kerran ottanut suihin myös sängyssä esileikin mukana, mutta voi että haju on inha... hyvä etten oksenna.

      mutta voi hyvä luoja kun olemme suihkussa... suihkunraikkaalta mieheltä on ehdottomasti nautinto ottaa suihin! tosin ilman lastia... =) mutta kaikkeahan eivät miehetkään voi saada.

      • jenni

        eikö se mies voi käydä pesemässä itseään ennekuin siirrytte sängyn puolelle...? Puhtaus on puoliruokaa....


      • Venla
        jenni kirjoitti:

        eikö se mies voi käydä pesemässä itseään ennekuin siirrytte sängyn puolelle...? Puhtaus on puoliruokaa....

        ei nyt ole kyse puhtaudesta, se ei muuta asiaa ollenkaan vaikka mies olisikin juuri tullut suihkusta. Siltikään ei huvita häärätä jalkovälissä ja nuolla kullia! minkäs sille voi. _Paljon_ ennemmin otan sen kullin jalkojeni väliin ;)
        Näyttää siltä että monet naiset ottavat suihin vain siksi kun mies sitä pyytää ja siinä toivossa että saisivat itsekkin suuseksiä. Minun mielestäni mihinkään ei tarvitse pakosta ryhtyä, ei vaikka kuinka rakastaisi! Ja kun en odota mieheltä vastapalvelustakaan.


      • TAO
        Venla kirjoitti:

        ei nyt ole kyse puhtaudesta, se ei muuta asiaa ollenkaan vaikka mies olisikin juuri tullut suihkusta. Siltikään ei huvita häärätä jalkovälissä ja nuolla kullia! minkäs sille voi. _Paljon_ ennemmin otan sen kullin jalkojeni väliin ;)
        Näyttää siltä että monet naiset ottavat suihin vain siksi kun mies sitä pyytää ja siinä toivossa että saisivat itsekkin suuseksiä. Minun mielestäni mihinkään ei tarvitse pakosta ryhtyä, ei vaikka kuinka rakastaisi! Ja kun en odota mieheltä vastapalvelustakaan.

        ...olet sä kyllä vähän hassu tyttö pien :o) Et halua häärätä jalkovälissä, mutta toivot että sinun jalkovälissäsi häärätään.

        Vaimoni on niin vahva ja itsenäinen aikuinen Nainen, ettei todellakaan ime mun heppiäni siksi, että haluaisi miellyttää minua vaan siksi koska se on molemminpuolinen ilo! Yritä sinäkin löytää ILO seksiisi, äläkä ole mikään basillikauhuinen nirppis :o) Sä mietit koko aktin ajan, anna tunteen viedä äläkä SUORITA! Seksisi ei todellakaan ole mitään sellaista jossa näkyyisi vain tähdet ja kuu vaan ennemminkin se näyttää suoraviivaiselta Excel-taulukolta. Ystävällisesti :o)


    • Jore

      > Maskipäinen mies menee spermapankkiin haulikon kanssa.
      > "Avaa kassakaappi ja heti"- hän huutaa tiskin takana olevalle
      > naiselle. "Mutta me emme ole oikea pankki"- nainen vastaa, "tämä on
      > spermapankki, ei täällä ole rahaa." "Turpa kii, avaa se saatanan
      > kaappi tai mä
      > ammun"- haulikkomies huutaa. Nainen tottelee, jolloin mies sanoo "No
      > niin, juo nyt sieltä purkillinen." "Mutta se on siemennestettä", nainen
      > voivottelee" "Ole nyt saatana hiljaa! Ja juo!", mies meuhkaa
      > jolloin nainen juo sen. "Ota toinen purkki ja juo sekin", maskipäinen mies
      > vaatii. Nainen tottelee ja juo toisenkin.
      > Yhtäkkiä mies repäisee maskin pois ja nainen huomaa kauhukseen miehen
      > olevan oma aviomiehensä.
      > "No niin", mies toteaa, "eihän se nyt niin vitun vaikeeta ole."

    • Hemmo

      Jos tosissaan pidätte toisistanne, niin ei luulisi olevan kovinkaan iso ongelma, jos et ota kundiltasi suihin. Itse pidän kovasti tyttöystäväni pimpsan nuolemisesta ja kiihotun siitä itsekin. Silti tyttöystäväni ei tykkää itse ottaa penistä suuhunsa ja minusta se on todella aivan ok, enkä siksi edes tuo asiaa esille enää, kun tiedän kuinka hän asiaan suhtautuu. Tämä asia ei todellakaan vaikuta suhteeseemme mitenkään. Onhan niitä muitakin tapoja hyväillä ja tuottaa mielihyvää rakkaimmalleen. Eli tahdon vaan sanoa, että jos et kerran pidä suihin otosta, tee asia selväksi ja kyllä normaalin miehen se pitäisi pystyä ymmärtämään ja hyväksymään.

      • mieshän minä

        .. mutta mikään ei voita sitä fiilistä kun naisesi katsoo sua suoraan silmiin samalla kun laukeat hänen suuhunsa pitkän ja ihanan suihinoton jälkeen samalla kun hyväilet hänen rintojaan.. huh sen fiiliksen takia voi kyllä ottaa vaikka vähän vittumaisemman muijan viereensä =)

        ..just my 2 cents..


      • Hemmo
        mieshän minä kirjoitti:

        .. mutta mikään ei voita sitä fiilistä kun naisesi katsoo sua suoraan silmiin samalla kun laukeat hänen suuhunsa pitkän ja ihanan suihinoton jälkeen samalla kun hyväilet hänen rintojaan.. huh sen fiiliksen takia voi kyllä ottaa vaikka vähän vittumaisemman muijan viereensä =)

        ..just my 2 cents..

        No juu. Kyllähän se on ihan upeaa, mutta ei sellaisen naisen kanssa, joka suorittaa homman vastentahtoisesti. Lisäksi mun mielestä asioiden pitää sujua luonnollisesti, ilman mitään kinuamista. Enpä usko, että nauttisin hirveesti minkäänlaisesta seksistä itsekään, jos naista pitäisi enempi suostutella ja pyydellä hommaan. Siinähän alkaisi jo epäillä omaa haluttavuuttaan. Mutta jos muija ottaa mielellään poskeen, niin mikä ettei.


      • AM
        Hemmo kirjoitti:

        No juu. Kyllähän se on ihan upeaa, mutta ei sellaisen naisen kanssa, joka suorittaa homman vastentahtoisesti. Lisäksi mun mielestä asioiden pitää sujua luonnollisesti, ilman mitään kinuamista. Enpä usko, että nauttisin hirveesti minkäänlaisesta seksistä itsekään, jos naista pitäisi enempi suostutella ja pyydellä hommaan. Siinähän alkaisi jo epäillä omaa haluttavuuttaan. Mutta jos muija ottaa mielellään poskeen, niin mikä ettei.

        Keneltä poikakaverisi pitäisi kinuta suihinottoa, jos ei sinulta? Minun mielestäni oikeasti puolisoaan rakastava ihminen saa nautintoa siitä, kun puoliso nauttii. Vaikket itse pidäkään suihinotosta, eikö sinulle merkitse mitään se, että puolisosi pitää siitä, kun otat häneltä suihin? Oletko todellakin niin itsekäs, että ainoa mikä sinulle merkitsee on oma nautintosi?

        Viestistäsi tulee väkisin mieleen, että teitte homman väärin, jos sinua oksetti. Kyrpää ei varsinkaan alussa kannata työntää syvälle suuhun. Se laukaisee herkästi oksennusrefleksin. Aloita vaikka suutelemalla terskaa varovasti. Ime ja nuole sitten vain sitä, älä ota vartta suuhun. Samalla runkkaa kädellä. Jos tuntuu, että voit ottaa sen syvemmälle, kokeile varovasti. Luonnollisesti käske poikaystävääsi olemaan työntämättä. Spermaa älä ota suuhun alussa. Kokeilkaa asiaa ensin monta kertaa niin, että totut siihen, ennen kuin edes alat miettimäänkään sperman suuhun ottamista. Sekin kannattaa aloittaa varovasti. Ota se ensin kasvoille ja vaikka rinnoille. Kun se ei enää tunnu vastenmieliseltä, kokeile vaikka varovasti maistaa spermaa. Voit maistattaa sitä myös poikaystävälläsi, jos hän haluaa sinun maistavan.

        En odota, että sinä koskaan opit nauttimaan suihinotosta, eikä niin tarvitsekaan tehdä. Minusta kuitenkin sinun pitäisi oppia nauttimaan siitä, kun partnerisi nauttii. Siten partnerisikin saattaa tehdä joskus jotain, josta sinä nautit mutta hän ei.


      • AM
        AM kirjoitti:

        Keneltä poikakaverisi pitäisi kinuta suihinottoa, jos ei sinulta? Minun mielestäni oikeasti puolisoaan rakastava ihminen saa nautintoa siitä, kun puoliso nauttii. Vaikket itse pidäkään suihinotosta, eikö sinulle merkitse mitään se, että puolisosi pitää siitä, kun otat häneltä suihin? Oletko todellakin niin itsekäs, että ainoa mikä sinulle merkitsee on oma nautintosi?

        Viestistäsi tulee väkisin mieleen, että teitte homman väärin, jos sinua oksetti. Kyrpää ei varsinkaan alussa kannata työntää syvälle suuhun. Se laukaisee herkästi oksennusrefleksin. Aloita vaikka suutelemalla terskaa varovasti. Ime ja nuole sitten vain sitä, älä ota vartta suuhun. Samalla runkkaa kädellä. Jos tuntuu, että voit ottaa sen syvemmälle, kokeile varovasti. Luonnollisesti käske poikaystävääsi olemaan työntämättä. Spermaa älä ota suuhun alussa. Kokeilkaa asiaa ensin monta kertaa niin, että totut siihen, ennen kuin edes alat miettimäänkään sperman suuhun ottamista. Sekin kannattaa aloittaa varovasti. Ota se ensin kasvoille ja vaikka rinnoille. Kun se ei enää tunnu vastenmieliseltä, kokeile vaikka varovasti maistaa spermaa. Voit maistattaa sitä myös poikaystävälläsi, jos hän haluaa sinun maistavan.

        En odota, että sinä koskaan opit nauttimaan suihinotosta, eikä niin tarvitsekaan tehdä. Minusta kuitenkin sinun pitäisi oppia nauttimaan siitä, kun partnerisi nauttii. Siten partnerisikin saattaa tehdä joskus jotain, josta sinä nautit mutta hän ei.

        Viestini oli siis tarkoitettu Venlalle, eikä Hemmolle :-)


      • Venla
        AM kirjoitti:

        Keneltä poikakaverisi pitäisi kinuta suihinottoa, jos ei sinulta? Minun mielestäni oikeasti puolisoaan rakastava ihminen saa nautintoa siitä, kun puoliso nauttii. Vaikket itse pidäkään suihinotosta, eikö sinulle merkitse mitään se, että puolisosi pitää siitä, kun otat häneltä suihin? Oletko todellakin niin itsekäs, että ainoa mikä sinulle merkitsee on oma nautintosi?

        Viestistäsi tulee väkisin mieleen, että teitte homman väärin, jos sinua oksetti. Kyrpää ei varsinkaan alussa kannata työntää syvälle suuhun. Se laukaisee herkästi oksennusrefleksin. Aloita vaikka suutelemalla terskaa varovasti. Ime ja nuole sitten vain sitä, älä ota vartta suuhun. Samalla runkkaa kädellä. Jos tuntuu, että voit ottaa sen syvemmälle, kokeile varovasti. Luonnollisesti käske poikaystävääsi olemaan työntämättä. Spermaa älä ota suuhun alussa. Kokeilkaa asiaa ensin monta kertaa niin, että totut siihen, ennen kuin edes alat miettimäänkään sperman suuhun ottamista. Sekin kannattaa aloittaa varovasti. Ota se ensin kasvoille ja vaikka rinnoille. Kun se ei enää tunnu vastenmieliseltä, kokeile vaikka varovasti maistaa spermaa. Voit maistattaa sitä myös poikaystävälläsi, jos hän haluaa sinun maistavan.

        En odota, että sinä koskaan opit nauttimaan suihinotosta, eikä niin tarvitsekaan tehdä. Minusta kuitenkin sinun pitäisi oppia nauttimaan siitä, kun partnerisi nauttii. Siten partnerisikin saattaa tehdä joskus jotain, josta sinä nautit mutta hän ei.

        Minun mielestäni suihinotto ei ole mikään valttämättömyys! ei sitä kullia ole suuhun tarkoitettu. Eikä sellaiseen tarvitse ryhtyä mikä ei itsestä tunnu hyvältä. Seksi-asiat ovat sellaisia jossa on tärkeää että molemmat nauttivat.
        Osaan tyydyttää partnerini seksihalut muuten, suuseksiin minun ei tarvitse ryhtyä.


      • Utelias mies
        AM kirjoitti:

        Keneltä poikakaverisi pitäisi kinuta suihinottoa, jos ei sinulta? Minun mielestäni oikeasti puolisoaan rakastava ihminen saa nautintoa siitä, kun puoliso nauttii. Vaikket itse pidäkään suihinotosta, eikö sinulle merkitse mitään se, että puolisosi pitää siitä, kun otat häneltä suihin? Oletko todellakin niin itsekäs, että ainoa mikä sinulle merkitsee on oma nautintosi?

        Viestistäsi tulee väkisin mieleen, että teitte homman väärin, jos sinua oksetti. Kyrpää ei varsinkaan alussa kannata työntää syvälle suuhun. Se laukaisee herkästi oksennusrefleksin. Aloita vaikka suutelemalla terskaa varovasti. Ime ja nuole sitten vain sitä, älä ota vartta suuhun. Samalla runkkaa kädellä. Jos tuntuu, että voit ottaa sen syvemmälle, kokeile varovasti. Luonnollisesti käske poikaystävääsi olemaan työntämättä. Spermaa älä ota suuhun alussa. Kokeilkaa asiaa ensin monta kertaa niin, että totut siihen, ennen kuin edes alat miettimäänkään sperman suuhun ottamista. Sekin kannattaa aloittaa varovasti. Ota se ensin kasvoille ja vaikka rinnoille. Kun se ei enää tunnu vastenmieliseltä, kokeile vaikka varovasti maistaa spermaa. Voit maistattaa sitä myös poikaystävälläsi, jos hän haluaa sinun maistavan.

        En odota, että sinä koskaan opit nauttimaan suihinotosta, eikä niin tarvitsekaan tehdä. Minusta kuitenkin sinun pitäisi oppia nauttimaan siitä, kun partnerisi nauttii. Siten partnerisikin saattaa tehdä joskus jotain, josta sinä nautit mutta hän ei.

        tyhmä?

        Miksi jankutat, jos Venla sanoo, ettei suikkari kiinnosta, niin mitä ihmettä rupeat antamaan neuvojasi??!!

        Veikkaan, että tyhmä.


      • jamboree
        Venla kirjoitti:

        Minun mielestäni suihinotto ei ole mikään valttämättömyys! ei sitä kullia ole suuhun tarkoitettu. Eikä sellaiseen tarvitse ryhtyä mikä ei itsestä tunnu hyvältä. Seksi-asiat ovat sellaisia jossa on tärkeää että molemmat nauttivat.
        Osaan tyydyttää partnerini seksihalut muuten, suuseksiin minun ei tarvitse ryhtyä.

        "osaan tyydyttää partnerini seksihalut muuten, suuseksiin minun ei tarvitse ryhtyä"

        Jos kerran osaat, miksi hän ruinaa sulta sitä suuseksiä?!! Jos hän olisi tyytyväinen sun tyydyttämiseen tuskin ruinaisi.. eli sucky sucky vaan baby..


      • AM
        Venla kirjoitti:

        Minun mielestäni suihinotto ei ole mikään valttämättömyys! ei sitä kullia ole suuhun tarkoitettu. Eikä sellaiseen tarvitse ryhtyä mikä ei itsestä tunnu hyvältä. Seksi-asiat ovat sellaisia jossa on tärkeää että molemmat nauttivat.
        Osaan tyydyttää partnerini seksihalut muuten, suuseksiin minun ei tarvitse ryhtyä.

        Se, että partnerisi ruinaa suuseksiä, osoittaa ettet osaa tyydyttää häntä riittävästi. Se suihin oton iljettävyys on vain ja ainoastaan sinun omassa päässäsi, jos lähdetään siitä, että heppi pestään ennen suihinottoa. Kullin kokoisen esineen imeminen ei sinällään voi olla vastenmielistä. Vastenmielisen toimituksesta tekee se, että esine on nimenomaan kulli. Jos kyseessä olisi samankokoinen karkki tai vaikkapa ihan mauton esine, luultavasti et pitäisi sitä vastenmielisenä. Jos sopivasta aineesta muotoiltaisiin mauton hieromasauva, jota et silmät kiinni erottaisi kullista, iljettäisikö se sinua?

        Minä olen joskus piruuttani kokeillut, miltä vaimon hieromasauvan nuoleminen tuntuu. Eipä tuntunut miltään. Jos kyseessä olisi ollut oikea kulli, olisin luultavasti oksentanut. Kyse on siis vain ja ainoastaan omasta ajatuksestani, ei siitä, että toimenpide fyysisesti tuntuisi pahalta. Seksi on paljolti korvienvälistä touhua.

        Suihinotto olisi sinulle keino tyydyttää oma rakkaasi nykyistä paremmin. Ilmeisesti hänen nautintonsa ei ole sinulle kovinkaan tärkeä, koska ajattelet vain omaa, itse kehittämääsi, vastenmielisyyttä.


      • Vastenmielistä
        AM kirjoitti:

        Se, että partnerisi ruinaa suuseksiä, osoittaa ettet osaa tyydyttää häntä riittävästi. Se suihin oton iljettävyys on vain ja ainoastaan sinun omassa päässäsi, jos lähdetään siitä, että heppi pestään ennen suihinottoa. Kullin kokoisen esineen imeminen ei sinällään voi olla vastenmielistä. Vastenmielisen toimituksesta tekee se, että esine on nimenomaan kulli. Jos kyseessä olisi samankokoinen karkki tai vaikkapa ihan mauton esine, luultavasti et pitäisi sitä vastenmielisenä. Jos sopivasta aineesta muotoiltaisiin mauton hieromasauva, jota et silmät kiinni erottaisi kullista, iljettäisikö se sinua?

        Minä olen joskus piruuttani kokeillut, miltä vaimon hieromasauvan nuoleminen tuntuu. Eipä tuntunut miltään. Jos kyseessä olisi ollut oikea kulli, olisin luultavasti oksentanut. Kyse on siis vain ja ainoastaan omasta ajatuksestani, ei siitä, että toimenpide fyysisesti tuntuisi pahalta. Seksi on paljolti korvienvälistä touhua.

        Suihinotto olisi sinulle keino tyydyttää oma rakkaasi nykyistä paremmin. Ilmeisesti hänen nautintonsa ei ole sinulle kovinkaan tärkeä, koska ajattelet vain omaa, itse kehittämääsi, vastenmielisyyttä.

        Sama asia kuin että joku ei nyt vaan tykkää maksasta tai jostakin muusta ruoasta. Tottakai terveellisiä ruokia voi opetella syömään mutta herkkua niistä ei kaikille koskaan tule. Jos erilaisuus sallitaan ruokatottumuksissa niin miksei sitten seksissäkin. Erilaisuuden hyväksyminen on ihmiselon yksi perusasioista - joko hyväksyt tai sitten et. Muista myös, että parisuhteessa on kaksi osapuolta ja että olisi varmaan hyvä jos kummatkin osapuolet sopivasti joustaisivat toistensa mieli- ym. halujenkin suhteen...


      • AM
        Vastenmielistä kirjoitti:

        Sama asia kuin että joku ei nyt vaan tykkää maksasta tai jostakin muusta ruoasta. Tottakai terveellisiä ruokia voi opetella syömään mutta herkkua niistä ei kaikille koskaan tule. Jos erilaisuus sallitaan ruokatottumuksissa niin miksei sitten seksissäkin. Erilaisuuden hyväksyminen on ihmiselon yksi perusasioista - joko hyväksyt tai sitten et. Muista myös, että parisuhteessa on kaksi osapuolta ja että olisi varmaan hyvä jos kummatkin osapuolet sopivasti joustaisivat toistensa mieli- ym. halujenkin suhteen...

        Olet ymmärtänyt asian ytimen. Ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. Esimerkiksi pillun nuoleminen sinällään ei minua juurikaan innosta. Vaimoni kuitenkin pitää, kun nuolen hänen pilluaan, joten teen niin. Sama juttu toisinpäin suihinoton kanssa. Hänestä sperma kasvoilla ei ole juurikaan kiihottavaa, mutta koska se minua kiihottaa, joskus laukaisen hänen kasvoilleen. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa dildon käsittely, mutta koska vaimoani se kiihottaa, käytän sitä joskus häneen.

        Myös ruuan suhteen joustamme molempiin suuntiin. On ruokia, joista minä pidän paljon, mutta vaimoni ei hirveästi. On ruokia, joista hän pitää, mutta minä en juurikaan. Kun teemme yhdessä juhla-aterian, otamme molempien toiveet huomioon. Joskus pääruoka on minun lempparini, joskus se on vaimoni lemppari. Jälkiruuassa on sama juttu.

        Emme koskaan ajattele niin, että "koska minä tein näin, on sinun tehtävä noin". Toisen toiveiden täyttäminen tulee itsekseen. Minä rakastan vaimoani paljon, ja haluan, että hän nauttii. Niinpä teen joskus hänen lempiruokaansa, vaikka itse haluaisin jotain muuta. Aloite tulee minulta. Toki olemme kertoneet toisillemme, mistä pidämme, eihän toiveita muuten voi täyttää. Toiveiden kertominen ei kuitenkaan ole pakottamista tai painostamista.

        Erityisesti suihinotto on tapahtuma, jonka vastenmielisyyttä en ymmärrä. Sinällään kulli on (kuulemma) mauton, jos se on pesty hyvin. Niin on muuten hyvin pesty pillukin. Siten suuseksin vastenmielisyys on vain ja ainoastaan korvien välissä. Ruoka on vastenmielistä, jos se maistuu vastenmieliseltä. Suuseksi ei edes maistu miltään. Miksi se silti on vastenmielistä? Ymmärrän sen, jos joku ei pidä maksasta - se voi maistua pahalle.


      • Lilja
        AM kirjoitti:

        Se, että partnerisi ruinaa suuseksiä, osoittaa ettet osaa tyydyttää häntä riittävästi. Se suihin oton iljettävyys on vain ja ainoastaan sinun omassa päässäsi, jos lähdetään siitä, että heppi pestään ennen suihinottoa. Kullin kokoisen esineen imeminen ei sinällään voi olla vastenmielistä. Vastenmielisen toimituksesta tekee se, että esine on nimenomaan kulli. Jos kyseessä olisi samankokoinen karkki tai vaikkapa ihan mauton esine, luultavasti et pitäisi sitä vastenmielisenä. Jos sopivasta aineesta muotoiltaisiin mauton hieromasauva, jota et silmät kiinni erottaisi kullista, iljettäisikö se sinua?

        Minä olen joskus piruuttani kokeillut, miltä vaimon hieromasauvan nuoleminen tuntuu. Eipä tuntunut miltään. Jos kyseessä olisi ollut oikea kulli, olisin luultavasti oksentanut. Kyse on siis vain ja ainoastaan omasta ajatuksestani, ei siitä, että toimenpide fyysisesti tuntuisi pahalta. Seksi on paljolti korvienvälistä touhua.

        Suihinotto olisi sinulle keino tyydyttää oma rakkaasi nykyistä paremmin. Ilmeisesti hänen nautintonsa ei ole sinulle kovinkaan tärkeä, koska ajattelet vain omaa, itse kehittämääsi, vastenmielisyyttä.

        tälle parille.


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        tälle parille.

        se sinun bimbon napaa kutittaa, miten Venla ja hänen kaverinsa hoitavat seksinsä?

        Vai tulee heille ero?

        Eiköhän se ero mahda tulla ennemmin typerille akoille, jotka vaahtoavat itselleen kuulumattomista asioista.
        Kuten esimerkiksi Li.ja.


      • vinkki
        AM kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt asian ytimen. Ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. Esimerkiksi pillun nuoleminen sinällään ei minua juurikaan innosta. Vaimoni kuitenkin pitää, kun nuolen hänen pilluaan, joten teen niin. Sama juttu toisinpäin suihinoton kanssa. Hänestä sperma kasvoilla ei ole juurikaan kiihottavaa, mutta koska se minua kiihottaa, joskus laukaisen hänen kasvoilleen. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa dildon käsittely, mutta koska vaimoani se kiihottaa, käytän sitä joskus häneen.

        Myös ruuan suhteen joustamme molempiin suuntiin. On ruokia, joista minä pidän paljon, mutta vaimoni ei hirveästi. On ruokia, joista hän pitää, mutta minä en juurikaan. Kun teemme yhdessä juhla-aterian, otamme molempien toiveet huomioon. Joskus pääruoka on minun lempparini, joskus se on vaimoni lemppari. Jälkiruuassa on sama juttu.

        Emme koskaan ajattele niin, että "koska minä tein näin, on sinun tehtävä noin". Toisen toiveiden täyttäminen tulee itsekseen. Minä rakastan vaimoani paljon, ja haluan, että hän nauttii. Niinpä teen joskus hänen lempiruokaansa, vaikka itse haluaisin jotain muuta. Aloite tulee minulta. Toki olemme kertoneet toisillemme, mistä pidämme, eihän toiveita muuten voi täyttää. Toiveiden kertominen ei kuitenkaan ole pakottamista tai painostamista.

        Erityisesti suihinotto on tapahtuma, jonka vastenmielisyyttä en ymmärrä. Sinällään kulli on (kuulemma) mauton, jos se on pesty hyvin. Niin on muuten hyvin pesty pillukin. Siten suuseksin vastenmielisyys on vain ja ainoastaan korvien välissä. Ruoka on vastenmielistä, jos se maistuu vastenmieliseltä. Suuseksi ei edes maistu miltään. Miksi se silti on vastenmielistä? Ymmärrän sen, jos joku ei pidä maksasta - se voi maistua pahalle.

        Taidat olla ton naminamin aviomies, heh. Aikamoinen pakkomielle teille on tästä suuseksistä tullut. Ei se ihan siltä kuulosta, että olis jokasen oma asia päättää mistä nauttii ja mistä ei.


      • vinkki
        Aviomies kirjoitti:

        se sinun bimbon napaa kutittaa, miten Venla ja hänen kaverinsa hoitavat seksinsä?

        Vai tulee heille ero?

        Eiköhän se ero mahda tulla ennemmin typerille akoille, jotka vaahtoavat itselleen kuulumattomista asioista.
        Kuten esimerkiksi Li.ja.

        oho, mä kun luulin että liljan kommentti oli AMlle. vaikutti uskottavammalta siinä.


      • Aviomies
        vinkki kirjoitti:

        oho, mä kun luulin että liljan kommentti oli AMlle. vaikutti uskottavammalta siinä.

        kommentteja niin huomaat, että jollei ruutia olisi vielä keksitty, niin Lilja-tyttö sen keksisi alle aikayksikön.


      • AM
        vinkki kirjoitti:

        Taidat olla ton naminamin aviomies, heh. Aikamoinen pakkomielle teille on tästä suuseksistä tullut. Ei se ihan siltä kuulosta, että olis jokasen oma asia päättää mistä nauttii ja mistä ei.

        Ensiksikään en ole ystäväsi, toisekseen minun ei tarvitse rauhoittua, koska en ole kiihtynyt.

        Tottakai on jokaisen oma asia, mistä nauttii. Nyt vain Venlan mies on päättänyt, että nauttii suihinotosta. Venla voi joko ottaa suihin tai sitten ei. Ei missään olen sanottu, että hänen pitäisi nauttia suihinotosta. Sen sijaan (minusta) hänen pitäisi pystyä nauttimaan siitä, kun partneri nauttii. Jos on niin itsekeskeinen, että partnerin nautinto on täysin yhdentekevä, pitäisi vilkaista peiliin.

        Venlalle vielä semmoinen vinkki, että niin kauan kuin miehesi suihinottoa ruinaa, ole tyytyväinen. Kun ruinaaminen loppuu, on syytä huolestua.


    • iiu

      Tykkään suihinotosta, mutta en ole aina tykänny!!
      Joskus aattelin etten voi ikinä niellä mälliä, mutta oman kullan kanssa olen oppinut tykkäämään ja nauttimaan siitäkin!! ihan kenen vaan mälliä en nielis!! Eikä kaikkien tarvii tykätä suihinotosta, mutta pointti on, että siitä voi alkaa tykätä!! Mutta älä anna poikaystäväs painostaa sua!!

    • Kahvikuppi

      Mitäs teet jos miehesi ilmoittaa, että häntä tympii esileikit? Että hän mielummin vaan pumppaisi parin minuutin esivalmisteluiden jälkeen itsensä orgasmiin ja siinä se? Tulisiko hänen tehdä muutakin, vai riittäisikö se sinulle?

      • Aviomies

        PELLE!


      • Kahvikuppi
        Aviomies kirjoitti:

        PELLE!

        Mistäs moinen purkaus johtuu? Et ole päässyt purkautumaan tarpeeksi usein?

        Aika omituinen reaktio mielestäni ihan asialliseen kysymykseen, joka vielä oli osoitettu jollekin ihan toiselle.


      • Aviomies
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Mistäs moinen purkaus johtuu? Et ole päässyt purkautumaan tarpeeksi usein?

        Aika omituinen reaktio mielestäni ihan asialliseen kysymykseen, joka vielä oli osoitettu jollekin ihan toiselle.

        Aivan typerää rinnastaa esittämäsi asiat jolkin lutkuttamiseen.

        Ja purkauduttu on ihan yllin kyllin.


      • purkauduttu ja purkauduttu
        Aviomies kirjoitti:

        Aivan typerää rinnastaa esittämäsi asiat jolkin lutkuttamiseen.

        Ja purkauduttu on ihan yllin kyllin.

        nimittäin omaan hanskaan! Vitun PELLE!


      • Venla

        en ymmärrä kysymyksesi motiivia, mutta vastataanpa kuitenkin ;). Ei meillä esileikkiin muutenkaan hirveästi aikaa käytetä, eikä se itse aktikaan kovin kauaa kestä koska molemmat (myös minä!) tulemme nopeasti. Yleensä jopa yhtäaikaa :)


      • Aviomies
        purkauduttu ja purkauduttu kirjoitti:

        nimittäin omaan hanskaan! Vitun PELLE!

        ei ole täällä puheoikeutta.

        Ole siis hiljaa!!


      • Kahvikuppi
        Venla kirjoitti:

        en ymmärrä kysymyksesi motiivia, mutta vastataanpa kuitenkin ;). Ei meillä esileikkiin muutenkaan hirveästi aikaa käytetä, eikä se itse aktikaan kovin kauaa kestä koska molemmat (myös minä!) tulemme nopeasti. Yleensä jopa yhtäaikaa :)

        Kerron motiivini. Olet sitä mieltä että mitään sellaista ei tarvii tehdä josta itse ei nauti. Siitä ajattelin, että mites tilanne jossa haluaisit miehesi tekevän jotain mitä hän ei halua.

        Meillä on aika lailla erilainen käsitys seksistä. Mun mielestä toisen toiveet on syytä tiettyyn pisteeseen asti ottaa huomioon, ja sun mielestä ei tarvi tehdä mitään mistä ei itse nauti. Me varmaan ollaan kumpikin tahoillamme oikeessa, joten ei tästä enää kannata inttää. Nautinnollisia yhteistulemisia :)


      • Kahvikuppi
        Aviomies kirjoitti:

        Aivan typerää rinnastaa esittämäsi asiat jolkin lutkuttamiseen.

        Ja purkauduttu on ihan yllin kyllin.

        Jos olisit vähän ees viitsinyt miettiä niin olisit huomannut että ei ole. Lue tuo vastaukseni Venlalle.


      • PaViAaNi
        Aviomies kirjoitti:

        ei ole täällä puheoikeutta.

        Ole siis hiljaa!!

        Ahahahahaahahah... Otitko ittees ;)
        No ei vaan ei haittaa mua jos jotkut tyytyy kuivaan seksielämään ja nurisee siitä täällä. Niin makaa kuin petaa!


    • Oikein!

      Pidä vain puolesi!
      Ethän sitten vain odota poikakaverisi
      nuolevan sinua..?

      Rapsuta sinä minun selkääni
      niin minä rapsutan sinun selkääsi...

      • Venla

        tähän kysymykseen olen vastannut jo monesti; en odota poikakaveriltani suuseksiä. Vastentahtoisesti olen siihenkin suostunut kun poikakaverini tahtoi sitä väkisellä minulle antaa. Ei tuntunut hyvältä, eikä orgasmista ollut tietoakaan. Yhdynnässä saan aina orgasmin, siinä määrin "normaali"seksi sitten kiinnostaakin ;)


    • Lilja

      Oletko ajatellut asiaa? Miehesi kalu ei taida ulkonäöllisesti miellyttää. Oikean kokoista ja näköistä tekee kyllä mieli..

      • Venla

        mikä idea tässä nyt oli?! haluan kyllä miestäni eikä hänen kalussaan ole mitään vikaa -mutta en halua sitä suuhuni!! sitä kun ei mielestäni ole sinne tarkoitettu vaan aivan muualle...;)


      • Aviomies

        typeryys huipussaan.


      • Lilja
        Venla kirjoitti:

        mikä idea tässä nyt oli?! haluan kyllä miestäni eikä hänen kalussaan ole mitään vikaa -mutta en halua sitä suuhuni!! sitä kun ei mielestäni ole sinne tarkoitettu vaan aivan muualle...;)

        miehesi tarpeita, etkä ole nähnyt todella syötävää miehen kalua!
        Jäät paljosta paitsi. Ja miehillä on mitä erilaisempia kaluja, senhän tiesit.


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        miehesi tarpeita, etkä ole nähnyt todella syötävää miehen kalua!
        Jäät paljosta paitsi. Ja miehillä on mitä erilaisempia kaluja, senhän tiesit.

        huh huh!


      • Lilja
        Aviomies kirjoitti:

        huh huh!

        Olet harvinaine3n mies! Museotavaraa. Elätkö vaimosi kanssa platoonisessa suhteessa, kun niin helposti hengästyttää?


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        Olet harvinaine3n mies! Museotavaraa. Elätkö vaimosi kanssa platoonisessa suhteessa, kun niin helposti hengästyttää?

        on asiat.

        Huvittaa vain lueskella sinun ja tiettyjen muiden HÖLMÖJEN kommentteja.


      • Lilja
        Aviomies kirjoitti:

        on asiat.

        Huvittaa vain lueskella sinun ja tiettyjen muiden HÖLMÖJEN kommentteja.

        että viihdyt!


      • Kahvikuppi
        Aviomies kirjoitti:

        typeryys huipussaan.

        Älä Aviomies ala täällä arvostelemaan muita kun et itse pysty sanomaan yhtään mitään koko asiaan. Sä et ilmeisesti koskaan ole saanut hyvää oraaliseksiä tai seksiä ollenkaan ja nyt purat täällä katkeruuttasi kokeneempiin. Sääliksi käy, vaikka tuhlausta se on.


      • Niinpä
        Kahvikuppi kirjoitti:

        Älä Aviomies ala täällä arvostelemaan muita kun et itse pysty sanomaan yhtään mitään koko asiaan. Sä et ilmeisesti koskaan ole saanut hyvää oraaliseksiä tai seksiä ollenkaan ja nyt purat täällä katkeruuttasi kokeneempiin. Sääliksi käy, vaikka tuhlausta se on.

        taitaa olla kirjoittelun perusteella joku peräkammarin poika mikä ei oo koskaan saanut kunnon kyytejä naiselta joka on valmis kaikkeen mikä miellyttää miestä.. täällä sitä sitten katkerana haukkuu muita jotka nauttii suuseksistä... säälittävä tapaus!


      • Hui
        Lilja kirjoitti:

        miehesi tarpeita, etkä ole nähnyt todella syötävää miehen kalua!
        Jäät paljosta paitsi. Ja miehillä on mitä erilaisempia kaluja, senhän tiesit.

        AAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!
        Hui pysy kaukana ainaki musta en mä haluu et sä mun kaluani söisit - senkin kannibaali ;-))


      • Linda
        Hui kirjoitti:

        AAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!
        Hui pysy kaukana ainaki musta en mä haluu et sä mun kaluani söisit - senkin kannibaali ;-))

        Herrr...llista alkupalaa!!

        Pointtina Venlalle, että tiukan pipon voisi vaihtaa tilavampaan!


      • Lilja
        Linda kirjoitti:

        Herrr...llista alkupalaa!!

        Pointtina Venlalle, että tiukan pipon voisi vaihtaa tilavampaan!

        Venlalle: Nauttikaa miehesi kanssa lasillinen tai pari viiniä ennen rakastelua...Jäätte nimittäin paljosta paitsi, sinäkin. Lähentyisitte ja seksieläimenne saisi uuden ihanan ulottuvuuden.=oD


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        Venlalle: Nauttikaa miehesi kanssa lasillinen tai pari viiniä ennen rakastelua...Jäätte nimittäin paljosta paitsi, sinäkin. Lähentyisitte ja seksieläimenne saisi uuden ihanan ulottuvuuden.=oD

        olevasi melko BIMBO nainen?


      • Lilja
        Aviomies kirjoitti:

        olevasi melko BIMBO nainen?

        olenolen, mutta rauhoitu, punaniska! Ota Sinäkin vähän vinkkua..


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        olenolen, mutta rauhoitu, punaniska! Ota Sinäkin vähän vinkkua..

        juttu.


      • Lilja
        Aviomies kirjoitti:

        juttu.

        seksistä nauttiminen rakkaansa kanssa - olen BIMBO mitä suurimmissa määrin. Haluan rohkaista myös Venlaa kuin Sinuakin heittäytymään halujesi vietäväksi. Se on ihan turvallista oman kullan kanssa. M I K Ä Ä N , tuskin on kauniimpaa kuin rakastettunsa vartalo,ihohuokoset ja piip..peli!

        Seipäännielleille asia on varmasti vieras.


      • Lilja
        Aviomies kirjoitti:

        typeryys huipussaan.

        kalahti kovastikin?


      • Aviomies
        Lilja kirjoitti:

        seksistä nauttiminen rakkaansa kanssa - olen BIMBO mitä suurimmissa määrin. Haluan rohkaista myös Venlaa kuin Sinuakin heittäytymään halujesi vietäväksi. Se on ihan turvallista oman kullan kanssa. M I K Ä Ä N , tuskin on kauniimpaa kuin rakastettunsa vartalo,ihohuokoset ja piip..peli!

        Seipäännielleille asia on varmasti vieras.

        "Ulkonäkö asia!
        Kirjoittanut: Lilja, 8.10.2002 klo 18.15

        Oletko ajatellut asiaa? Miehesi kalu ei taida ulkonäöllisesti miellyttää. Oikean kokoista ja näköistä tekee kyllä mieli.."

        "Et siis voi ymmärtää
        Kirjoittanut: Lilja, 8.10.2002 klo 19.25

        miehesi tarpeita, etkä ole nähnyt todella syötävää miehen kalua!
        Jäät paljosta paitsi. Ja miehillä on mitä erilaisempia kaluja, senhän tiesit."

        "ei ole Sinunkaan asiasi hyvin!
        Kirjoittanut: Lilja, 8.10.2002 klo 20.07

        Olet harvinaine3n mies! Museotavaraa. Elätkö vaimosi kanssa platoonisessa suhteessa, kun niin helposti hengästyttää?"

        Yllä olevat kommentit ovat todellista BIMBOUTTA.

        PS. Huomasitko, kuka ne on kirjoittanut?


      • Voihan holy Sylyvi
        Lilja kirjoitti:

        kalahti kovastikin?

        Aina kalisee ja kolisee ku kovalla hakkaa....
        Ennemminkin huvittaa tommoinen näkövinkkeli. Eix se enää ookaan et yx äireellä ratzastaa toinen tytärtä naia nabzutteleepi.....
        Vai että vielä kalujen kauneuskilpailut - anna mun kaikki kestää. Pitäiskös sitä ruveta kehittään kikkelin omaa meikkisarjaa ??? sano...


      • Lilja
        Voihan holy Sylyvi kirjoitti:

        Aina kalisee ja kolisee ku kovalla hakkaa....
        Ennemminkin huvittaa tommoinen näkövinkkeli. Eix se enää ookaan et yx äireellä ratzastaa toinen tytärtä naia nabzutteleepi.....
        Vai että vielä kalujen kauneuskilpailut - anna mun kaikki kestää. Pitäiskös sitä ruveta kehittään kikkelin omaa meikkisarjaa ??? sano...

        avajaisissa nähdään!


    • taidan tietää kuka olet..

      oletko vantaalta?

    • Nainen 30

      Suuseksi kohtuu määrin on ihan ok. Se että spermat pitäis ottaa suuhun on oksettavaa. Olen kokeillut 2 kertaa.

      Suihin ottoa voisi kuvailla vaikka näin:
      Otetaan HK:n sininen, joka on "parasta ennen"-päiväyksen ylittänyt ja ollut avatussa paketissa päivän pöydällä. Makkaran toiseen päähän sidotaan lattialla pyörineitä hiuksia. Makkaran vastakkaiseen päähän pursotetaan sisälle valkoista nestesaippuaa, joka on maustettu etikalla.

      Makkara työnnetään syvälle kurkkuun ( liikutellaan vielä syvemmälle, nopeasti toistuvien liikkeiden kera (huom! ei saa oksentaa)). Juuri kun ajattelet, ettet kestä, paina makkaraa siten, että saippua-etikka mömmö tursuaa suuhusi ryöppäyksittäin. Nauti siitä ja niele sitä samalla kurkusta alas. Oksentaa ei siis saa ja makkaran on tursuamisvaiheessakin liikuttava syvällä kurkussasi edestakaisin.

      Että sellaista nautintoa se.

      • Venla

        niinpä ;), nautinnosta ei tietoakaan.


      • AM
        Venla kirjoitti:

        niinpä ;), nautinnosta ei tietoakaan.

        Kuvailtu toiminta ei ollut suihinotto, vaan toimenpide, jota englanniksi kutsutaan nimellä "face-fuck". Kyseessä on lievään SM-touhuun verrattava toimenpide, jolla mies alistaa naista. Siinä mies on aktiivinen ja nainen passiivinen. Face-fuck:iin kuuluu tyypillisesti se, että nainen yrittää pyristellä pois, mutta hänet pakotetaan pitämään kulli suussa. Joskus hän myös oksentaa toimenpiteen aikana tai sen jälkeen. Sperma ruutataan mahdollisimman syvälle kurkkuun ja miehestä riippuen nainen pakotetaan joko nielemään se tai kakomaan se pihalle.

        Oikeassa suihinotossa mies on passiivinen ja nainen aktiivinen. Nainen säätelee sen, miten syvälle kulli otetaan. Hän säätelee liikkeen nopeuden. Hän voi myös säädellä sen, pestäänkö vehje ennen toimenpidettä vai et. Hän päättää myös siitä, tuleeko sperma suuhun, kasvoille, lattialle, käsille vaiko kenties talouspaperiin.

        Kuvaillun toiminnan rinnastaminen suihinottoon on lähes sama kuin raiskauksen rinnastaminen rakasteluun.


      • jätkä

        kummasti vaan mun tyttö sanoo kulliani ihanaksi tikkariksi.. ja sanoo että rakastaa sitä tunnetta kun purkaudun hänen suuhunsa.. niin kyllä rakastan minäkin, onneksi olen löytänyt tytön jolla on oikea asenne toisin ku sulla ilmiselvästi.. =)


      • pano-pena

        Mutta haluat että pilluasi nuollaan?Sinulle kannattaa tehdä aina seuraava temppu:ruveta heti naimaan ja laueta heti parin työnnön jälkeen
        ja sen jälkeen lähteä kälppimään.Saat vain pesu nautinnon kun pillusi on täynnä mälliä!


    • Valdemar

      Ihan yleisesti kommenttina, että onneksi suomessa on oikeus valita puolisonsa/kumppaninsa ihan itse niin ei tule ongelmia pidättyvyyden tai ruinaamisen kanssa mikäli se avainkysymykseksi suhteessa muodostuu.

    • Satu

      Kappas..minulla on meinaan juuri toisin päin.Otan mielelläni suihin sekä myös kiihotun siitä..kyse ei siis ole siitä että miellytän miestä vaan kyse on kai lähinnä siitä että se touhu saa minut märäksi ja muutenkin se on sanoinkuvaamatonta.Ja jos minulla olisi parisuhde mies kyllä saisi tarpeekseen.Syy siihen että pidän siitä,sitä en tosiaan tiedä..saatan joskus imeä jopa tunnin verran,tuli mieheltä tai ei.Hullua,eikö totta??

      • vihtori

        Sinähän ilmi selvästi vain tykkäät siitä. Samoin minä, saavana, mutta pojat! kun pääsen itse lipomaan beibini aarretta, se vasta on jotain, tunti on vasta alkupaloja... :)


    • sexy

      en itsekään pidä suihin otosta, mutta tehkää sitä 69 asennossa! varmaan tuntuu hyvältä kun poikakaverisi antaa sinulle suuseksiä yhtä aikaa kun sinä otat häneltä suihin, silloin se ei tunnu niin yököttävältä...

    • Dev

      En voi ymmärtää.Mä ainakin nautin suunnattomasti ku saan antaa rakkaalle suuseksiä ja nähdä kun se nauttii!!Sama pätee toisinpäin, on ihanaa ku äijä nuolee litimäräks...Mut 69-asento ei oo mun mielestä tähän parhain.Siinä ei pysty kunnol keskitttyy , eikä kuitenkaan saa niin suurta nautintoakaan.Parempi keskittyä siihen kyrvän imemiseen kerralla ja sen jälk nuolemiseen...Tai miten päin vain!Mä en voi ymmärtää ihmisiä jotka sanoo suuseksin olevan epänormaalia tai ällöttävää!!!Kyllä niillä on tosiasiassa jotain estoja tai eivät vain yksinkertaisesti välitä muusta kuin omasta nautinnostaan!

      • Venla

        Musta seksi on vain miehelle tarkoitettu viihdyke. Teen sitä vain siksi, että mies pysyisi mun kanssani.


      • Tank Girl
        Venla kirjoitti:

        Musta seksi on vain miehelle tarkoitettu viihdyke. Teen sitä vain siksi, että mies pysyisi mun kanssani.

        Hyvä veto Venla.

        Mä olen kyllä nyt kääntynyt sun puolelle tässä keskustelun aikana. Rakastelu on kai kuitenkin kahden ihmisen VÄLINEN asia ja siihen kuuluvat ne asiat, jotka MOLEMPIA miellyttävät. Mitä rakastelua se on, jos on pakko tehdä jotain, mikä ei itseä haluta, tai vielä vie halut!

        Eilen sessioitiin pitkästä aikaa mieheni kanssa kunnolla ja mun suorastaan teki mieli ottaa siltä suihin samalla, kun se nuoli mua. Ja otinkin. Ja se oli kivaa ja tuli hyvä mieli, koska sain sen niin ihanalla tavalla tyydytettyä. Ja kuitenkin... Jos mä en olisi halunnut ottaa suihin, olisi koko sessio mennyt multa pilalle. Ei olisi tullut yhtäaikaista kiihottumista ja tulemista, eikä sitä upeaa yhteistunnetta, kun todella rakastelee rakkaintaan. Se tunne on tärkein, (ja se että saa ;) ei se, mitä kaikkea tehdään.


      • Venla
        Venla kirjoitti:

        Musta seksi on vain miehelle tarkoitettu viihdyke. Teen sitä vain siksi, että mies pysyisi mun kanssani.

        toi en nyt ollut oikea Venla, siis se joka tekstin aloitti. Mun kanta tästä asiasta on tullut varmaan kaikille selväksi ;). Seksiä meillä kyllä harrastetaan (koska molemmat siitä nauttivat), mutta ei suuseksiä. piste. :)


    • iikka

      ootpa ihme akka, oon luullu että kaikki akat ottaa suihin!! eikai se ny niin hirveetä voi olla, nuolenhan minäki naisia!? outo tyyppi!!?

    • V£$@

      mä nuolin yhtä tyttöö vaan sen takia että halusin ite sitä...se olis tehny mulle vastapalveluksen mutta en huolinu,vaikka en saa tarpeita tyydytetyk tarpeeks usein

      • huipennus

        Otan suihin ja imen kun suu on täynnä niin on ihana se suudellen antaa miehelle takaisin suuhun, kaikki ei tykkää mut mä haluun muuten en ota .Moni Muistaa loppu elämänsä LAHJAN EXRAN .MOI MUNAKKAAT TV.LAHJA


    • arska

      se on niin päin, että muija ruinaa mua nuolemaan itseään enkä mä taas oikein tykkää siitä hommasta. Aika epämiellyttävää puuhaa.

    • Tiina

      myös sinun poikakaveriltasi, koska jos sinä et ota joku toinen ottaa, tampio.

      • Ei kiinnosta

        ovatkin oma lukunsa.


    • Ajattelija

      Olet tyypillinen nirppanokka jolle minä itse ajattelu on tyypillistä!Tulet kokemaan vielä menetyksiä parisuhteissa!

    • Jorma

      Eipä meilläkään kotona ole kovinmielellä sitä tehty, mutta nyt löysin naisen (vieraan), joka teki sitä niin mielellään, ettei malttanut lopettaa ollenkaan.
      Mies haluaa jotakin samoin nainen, naisella se voi olla se suutelu, miehellä suihinotto ja jos ei saa sitä mitä haluaa kumpi tahansa, niin ajattele seurauksia.

      • kaurapuurosta

        näinhän se on, armon ladyt, että on toki aivan oma asianne, haluatteko harrastaa miehen kanssa suuseksiä vai ette.

        MUTTA kannattaa myös muistaa, että voitte olla varmoja, että jos sitä ei ole vakituiselta kumppanilta saatavilla, mies lähtee ennemmin tai myöhemmin etsimään sitä jostain muualta.

        jos mies kokee itsensä seksin saralla kaltoinkohdelluksi, kynnys retkahtaa työromanssiin, laivaseikkailuun, satunnaisen ravintolaseuran hankkimiseen, prostituoidun palveluiden käyttämiseen tms. laskee ratkaisevasti.

        sorry vaan, mut tää nyt vain on totta.


      • Venla
        kaurapuurosta kirjoitti:

        näinhän se on, armon ladyt, että on toki aivan oma asianne, haluatteko harrastaa miehen kanssa suuseksiä vai ette.

        MUTTA kannattaa myös muistaa, että voitte olla varmoja, että jos sitä ei ole vakituiselta kumppanilta saatavilla, mies lähtee ennemmin tai myöhemmin etsimään sitä jostain muualta.

        jos mies kokee itsensä seksin saralla kaltoinkohdelluksi, kynnys retkahtaa työromanssiin, laivaseikkailuun, satunnaisen ravintolaseuran hankkimiseen, prostituoidun palveluiden käyttämiseen tms. laskee ratkaisevasti.

        sorry vaan, mut tää nyt vain on totta.

        meillä on tehty suhteessa asiat selväksi; jos tekee mieli pettää niin siitä vaan, se on suhteen loppu sitten :). Ja meillä minä satun olemaan se haluttavampi osapuoli joka kyllä varmasti löytää seuraa muualta ;).


      • Saija
        Venla kirjoitti:

        meillä on tehty suhteessa asiat selväksi; jos tekee mieli pettää niin siitä vaan, se on suhteen loppu sitten :). Ja meillä minä satun olemaan se haluttavampi osapuoli joka kyllä varmasti löytää seuraa muualta ;).

        Taas tuntuu siltä että täällä takapajulassa eletään jotain "valot pois päältä, nussitaan hiljaa pimeessä ja salaa" kautta. Mielestäni seksi ilman esileikkejä ja pientä kutittelua kielellä molemminpuolin maistuu puulta. Oletkos Venla koskaan todella nauttinut seksistä(kun on kuumana, sitä ei nimittäin öklötä monet asiat sitten yhtään!)? kuullostaa vähän siltä että et pahemmin lämpene -jääpala?!


      • Reissu-Lasse
        Saija kirjoitti:

        Taas tuntuu siltä että täällä takapajulassa eletään jotain "valot pois päältä, nussitaan hiljaa pimeessä ja salaa" kautta. Mielestäni seksi ilman esileikkejä ja pientä kutittelua kielellä molemminpuolin maistuu puulta. Oletkos Venla koskaan todella nauttinut seksistä(kun on kuumana, sitä ei nimittäin öklötä monet asiat sitten yhtään!)? kuullostaa vähän siltä että et pahemmin lämpene -jääpala?!

        "Taas tuntuu siltä että täällä takapajulassa eletään jotain "valot pois päältä, nussitaan hiljaa pimeessä ja salaa""

        Oletko päässyt oikein Virossa asti käymään?


      • tietäjä
        Venla kirjoitti:

        meillä on tehty suhteessa asiat selväksi; jos tekee mieli pettää niin siitä vaan, se on suhteen loppu sitten :). Ja meillä minä satun olemaan se haluttavampi osapuoli joka kyllä varmasti löytää seuraa muualta ;).

        vaikka oletkin ehkä haluttavampi niin muista että haluavat ne uudetkin kumpanitkin sitä ns.poskihoitoa


      • tietäjä
        Saija kirjoitti:

        Taas tuntuu siltä että täällä takapajulassa eletään jotain "valot pois päältä, nussitaan hiljaa pimeessä ja salaa" kautta. Mielestäni seksi ilman esileikkejä ja pientä kutittelua kielellä molemminpuolin maistuu puulta. Oletkos Venla koskaan todella nauttinut seksistä(kun on kuumana, sitä ei nimittäin öklötä monet asiat sitten yhtään!)? kuullostaa vähän siltä että et pahemmin lämpene -jääpala?!

        puhut vähän mutta ASIAA!!! olisipa mukava olla sinunlaisesi kanssa ;)


    • k0lli

      en vaikka muija kui ruikuttas! en prkl!

    • kölli

      En oo koskaan pillua nuollut.............enkä toista kertaa nuole.....

    • Nappi

      Itse en ole koskaan ottanut suihin vaikka jätkä kuinka ruinaa. Ei kannata välittää muiden mielipiteestä, ei sitä kannata tehä jos se ei tunnu hyvältä. Helvettiin koko suihin ottaminen...VENYTELKÖÖN JÄTKÄT ITTENSÄ NIIN NOTKEIKSI ETTÄ PYSTYVÄT IMEMÄÄN ITSEÄÄN!!!

    • m32

      että sillen. aivan sama ottaako suihin. ei ole kiva suudella naista jolla on aina vieraan muna suussa.

    • Tietää lähes kaiken

      Koska ketju menee aivan just umpeen, niin on aika tehdä pieni yhteenveto.

      On täysin JOKAISEN PARIN oma asia, millaista sexlifeä se haluaa keskenään toteuttaa. On naurettavaa tämän avauksen yhteydessä muiden suorittama valtava vaahtoaminen avaaja Venlaa kohtaan, kuinka "oot kumma, oot omituinen, sun suhde ei kestä..."

      Mitä ihmettä se teille vaahtoajille kuuluu, miten Venla tahi joku muu seksihommelit hoitaa.

      Miehenä sanon, että eihän se nyt niin kovin pahalta tunnu, jos nainen tikkua imasee. :))

      MUTTA

      Ei se myöskään kuulu muille tippaakaan, imaseeko mun vaimo vai ei.

      Joten lutkuttakaa ja imekää puolin ja toisin ihan niin paljon kuin itte tykkäätte, mutta älkää menkö muiden reviirille tarjoamaan omia imuohjeitanne, ellei niitä kaivata.

      Venla ja muut ei-imuttajat olkaa onnellisia omalla tyylillänne.

      Hyvää syksyn jatkoa kaikille lutkuille ja ei-lutkuille!!

    • Anonyymi

      No anna mennä otat suihin

    • Anonyymi

      oot ainut ku naiset tykkää

    • Anonyymi

      Olet kyllä poikkeus. Minä en muuta tekiskään kuin imisin ja leikittelisin. Muu jyystö on puuduttavaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo kuuluu ihan normi seksielämään. Huolehtikaa molemmat hygieniasta ensin, vaikka lasillinen viiniä rentouttamaan jos jännittää, hiukan hierontaa, ja siitä sitten lähempää tuttavuutta tekemään suulla tunnustellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe