Onko joku käyttänyt Imedeenin tai Vividan rusketus- tai -(Imedeen)ihonhoitokapseleita? Millaisia kokemuksia teillä on? Näkyikö ihonhoitokapseleiden tuloksena ihossa positiivisia muutoksia, tai tuliko parempi rusketus? Imedeen on selvästi kalliimpi kuin Vivida, joten olisi kiva kuulla kokemuksia - jos Imedeen on oikeasti hyvä (ja selvästi parempi kuin Vivida), niin sitten maksaa mielelläänkin...
IMEDEEN, VIVIDA
8
13032
Vastaukset
- maisa
Minusta on aivan sama vaikka hankit hieman halvemman valmisteen. Rusketukseen eniten vaikuttava ainesosa on beetakaroteeni ja näitä kapseleita saat paljon edullisemminkin kuin Imedeeniltä.
Yleensäkin nuo kauneuskapselit on kalaöljyn (omega), vitamiinien ja hivenaineiden yhditelmiä mutta helkutin kalliita. Edullisimmin pääsee kun hankkii nuokin ravintolisät erillään.- maitukka
Mulla ainakin alkoi paino nousta 1kuukauden käytön jälkeen ja oli turvotusta,käytin ennen karnosiinituotetta edullisempi eikä ollut miinuksia,ihan miykä tahansa porkkanatabletit auttaa ruskettumaan hyvin.
- Gicelle
Minä olen käyttänyt Vividaa ja aijon hankkia taas ennen Turkin matkaa. En osaa sanoa miten paljon vaikuttaa rusketukseen, hyvin olen ruskettunut. Paras vaikutus pillereillä on kuitenkin ollut se, etten ole niitä syötyäni onnistunut ollenkaan polttamaan itseäni erittäin runsaasta auringonotosta huolimatta. Näitä voin todella suositella!
- Moo
Itse käytin ennen edellistä matkaani Imedeenin kapseleita ja jatkoin kuuria tietysti matkan ajan ja hieman jälkeenkin. Ensimmäistä kertaa en palanut auringossa, vaikka en aurinkorasvaa koko ajan lisäillyt. Olen todella vaaleaihoinen ja palan yleensä helposti. En myöskään rusketu juuri lainkaan, tulen lähinnä vaaleanpunaiseksi. Myös tähän Imedeen mielestäni hieman auttoi eli rusketuin jopa pikkuisen.
Äitini saa helposti aurinkoihottumaa auringosta, mutta hänellekään ei matkamme aikana tullut oireita, kun hänkin käytti Imedeeniä.
Olen aikaisemmille reissuille kokeillut kahtakin huomattavasti edullisempaa "aurinkokapselia", mutta kumpikaan ei auttanut tippaakaan. Toinen ainakin oli jotain, missä on palmun kuva pakkauksen kyljessä.
Vaikka Imedeenin kapselit ovat kalliita, aion ehdottomasti ostaa niitä, kun seuraava reissu on tiedossa. - kokeillut
Vivida ok, kuin myös tolosen karoteenit, ´muihin ei luottaisi. Käyn kaksi kaukomatkaa vuodessa, väitteeni näihin perustuvia.
- Sirkka-50
Kaksikymmentä vuotta sitten kokeilin Imedeeniä ystäväni neuvosta, kärsin kuivasta ihosta varsinkin talvella niin etten voinut käytää meikkivoidetta tai puuteria kun länttäytyi kuiviin kohtiin. Kasvojen puhdistukseen sopi ainoastaan hyvät puhdistusmaidot, eikä ollenkaan kasvovettä.
Pahinta oli kuitenkin kesäajat kun en voinut olla auringossa kymmentä minuuttia kauempaa kun tuli aina aurinkoihottuma. Niinpä aloin käyttää Imedeeniä yhden kuurin vuodessa kevätaikaan. Hain sitä Venäjältä ja
Tallinnasta (yöristeilyylläkin laivaterminaalissa oli apteekki ). Oli edullisempaa kuin Suomessa.
Vaikutus alkoi näkyä heti yhden kuurin jälkeen.
Ei ole 22 vuoteen ollut kuiva iho eikä aurinkoihottumaa.
Menin kerran ohikulkiessani apteekkiin missä oli ihon kunnon mittaus ja Imedeen esittely.Mittaustulos oli
kymmenen vuotta nuoremman ihmisen iho. Kerroin tietenkin mittaajalle että tulin huvikseni mittauttamaan
ihoni, koska olin syönyt Imedeeniä muutaman vuoden ajan, siitäkös "eukot" innostuivat ostamaan, olis pitänyt pyytää provikat. En ole nyt käyttänyt vuosikausiin (olen 60v), tulos on pysynyt paitsi tietty naamakin on rupsahtanut, mutta halusin kertoa tämän kun oma lapsi kyseli kun on samat ongelmat.- Anonyymi
Sama kokemus 40 v ja nyt aloitin uudestaan 66 v viikon olen käyttänyt ja heti tuntuu iho kosteammalta👍
- tan optimizer
Imedeen ehdottomasti ja nyt saa imedeen kesäpakkaus paketissa molemmat tan optimizerin ja time perfectionin vielä tarjous hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826