haluan

kertokaa

Siis ruotsalaisia yhtyeitä joita kuuntelette,ihan perus metallia ja vähän rankempikin käy.

12

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti

      Ruottalaiset on homoja.
      Pölli meiän kulta mitallin.

    • Ruotsin kovin perinnemetalliyhtye on ehdottomasti Astral Doors. Sabaton on myös mainio. Perinne- ja powermetallia yhdistelevä Hammerfall lienee varmasti tutumpi bändi. Dream Evil menee myös enemmän tuonne perinnemetallin suuntaan. Nocturnal Rites on sitten taas enemmän powermetallin suuntaan kallellaan. VII Gates on myös ihan kohtuullinen powermetallibändi.Tad Morosella on taas jonkin verran progevaikutteita. Ja jos tuo progemetallin ja powermetallin sekoitus innostaa, niin sitten Evergrey on bändi sinua varten. Sitten enemmän tuonne true/powermetallin suuntaan on bändi nimeltä Lost Horizon.
      Onhan noita ruotsalaisia bändejä. :) Toivottavasti oli jotain apua.

    • agares

      Suosittelen sinulle bändiä: Hypocrisy

    • Tonttu

      deathmetallia soittaa vaikkapa Marios Illiopouloksen luotsaama Nightrage. Vähän vanhempaa linjaa edustaa ehkäpä hieman indusriametalliin menevä Clawfinger. Archenemy kai myös voitaisiin laskea Svennibändiksi ja, nyt jo edesmenneen, mutta aina yhtä mainion, Zonatan luokittelisin powerin ja progemetallin välimaastoon. Vanhempaa Yngwie Malmsteenin tuotantoa kannattaa myös harkita, jos tykkää klassien musiikin vaikutteisiin painottuvasta menosta. Jos tykkäät jostain bändistä, kannattaa sen levyjen kansiteksteistä katsella ketä siellä kiitellään. Usein juuri niiden nimien perusteella löytyy sitten pienellä netttihaulla lisää samankaltaista kamaa. Suosittelen kokeilemaan.

    • TOTCFUARTD

      Tärkeimmät: Månegarm, Amon Amarth, The Haunted, Therion ja Pain ("bändi", no joo...) Enempää ei jaksa/kykene tässä tainnutustilassa muistamaan...

    • him or die

      in flames \,,/


    • ei ole vielä maininnut..

      At The Gates:iä ja Entombed:ia? Ihan ruotsalaisparhaimmistoa!

    • Dööky

      Muutama vielä mainitsematon:

      MESHUGGAH
      OPETH
      KATATONIA (En oo ihan varma onko hurribändi, mut ainakin niillä on sen suuntaset nimet)

      • heraklos *

        Unohtui mainita Falconer.


    • on bändi nimeltä HEED...vokalistilla on äärimmäisen suuri ääni! Hemmojen aiempi viritys on nimeltään Lost Horizon. Mainittakoon vielä kasariheviä plagioiva Crashdiet...

      • miska/inkkaritar

        Heed on heed on HEED! Eiks kolahtanu sullekki? ainaski se The Other Side.......! Btw, oon yhteyksis Daniel Heimanin kans, hih! Ei ole jäbällä viel ainaska "pissi" noussu päähän, ja toivottavasti ei nousekkaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe