Nahkahousut ovat...

unohtuneet...

naisten vaatevalikoimasta. Takavuosina me miehet saimme ihailla ihania naisia napakoissa nahkahousuissa, mutta nykyään näkee enää harvoin nahkabökänaisia liikenteessä. Miksi näin?

22

34719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Walfe

      Valitettavasti muotia on nyt rumat farkut. Nahkahousuja saattaa putkahtaa esiin silloin tällöin mutta pvc on mennyt jo kauniiden muistojen pyhäikköihin.

      • Lolita~

        Olen kyllästynyt siihen, että KAIKILLA on siniset farkut AARGH. Miksei farkut coisi olla välillä vaikka mustat?


    • laskenut

      Joskus 80 ja 90-luvuilla oli paljon kotimaista tarjontaa ja nahkavaatteisiin erikoistuneita myymälöitä esim. Junotex ja Friitala keskisuurten kaupunkien esim. JKL ja Kuopio keskustoissa. Nahkavaatteita mainostettiin paljon - muistan esim. Finnairin asiakaslehden Blue Wings. Tänä päivänä ei ole enää näin.

      Nahkahousuja käytettiin ympäri vuoden. Nyt ovat talviajan vaate.

      Esittäkää lisää syitä ja havaintoja.

      • yöks yöks

        Ne ovat vähän kuin valtavat olkatoppaukset; menneen talven lumia! Rumia kuin mitkä ja harvalle istuvat hyvin plus niistä näkyy kyllä heti jos on vähän lerpahtanut pylly. Lisäksi on ne on inhottavia päällä, vähän sama efekti kuin nahkasohvalla istuessa; hikoaa ja liukuu ym. Yöks. Ja hankalat/mahdottomat puhdistaa ja pestä. Ja niitä kuitenkin olisi kiva pestä. Muuten ne on ällöttävät.


    • Leatherboy

      Nahkahousut ovat tosi hyvännäköiset esimerkiksi keski-ikäisen naisen päällä. Harmi etteivät naiset käytä niitä enemmän. Ne ovat lämpimät ja venyvät jos alussa tuntuvat tiukilta. Sisävuoren voi pestä. Sen sijaan nykyisin tuntuu olevan muotia matavyötäröiset tiukat farkut, joista näkyy pikkuhousut yäk.

      Nainen nahkahousuissaan on kerrassaan upea ja tyylikäs. Suosittelen lämpimästi!

      • pohdintaa

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen


      • oikeassa...
        pohdintaa kirjoitti:

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen

        pohdinnoissasi. Olen mieshenkilö ja tavattoman kiinnostunut naisten pepuista. Kyllä suht. hyväperseinen, nahkahousu-nainen saa minussakin levottomuutta aikaan ja housut meinaavat käydä ahtaiksi. Samoin näyttää olevan muidenkin uroiden laita, sillä siksi villisti jäykätkin niskat pyörähtelevät nahkahousudooriksen saapuessa näköpiiriin. Ymmärrän naisia, jotka eivät liiallisen huomion ja suoranaisen lähentelyn vuoksi kehtaa sonnustautua nahkahousuihin - harmi, sillä niin mahtavan näköiset ne ovat hieman vanhemmankin naisen päällä.


      • Marcus-1
        pohdintaa kirjoitti:

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen

        Oletkin ajatellut, siis joutunut ajattelemaan, asiaa monelta kantilta ja perusteellisesti. Minä olen pikkupojasta asti suhtautunut nahkavaatteisiin intohimoisesti, vaikka alkuvaiheessa en tietenkään tiennyt fiilisten olevan nimenomaan seksuaalisia.

        Todellisilla asianharrastajilla on nettiyhteisö nahkafoorumi.com. Toisaalta... eipä musta nahkavaatetus kaunisvartaloisen naisen yllä taida jättää ketään kylmäksi.


      • Nahkahousu
        pohdintaa kirjoitti:

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen

        Ehkä nahkahousut ovat työpaikalle liian huomiota herättävät, mutta muutoin niitä voi kyllä käyttää niin paljon kuin haluaa. Suomalaiset ovat sen verran sisäänpäin kääntyneitä ja ujoja, että nainen nahkahousuissa kapakassakin saa olla enimmäkseen rauhassa, vaikka on tosi makeet pöksyt jalassa. Mutta totta on, että tiettyä nostetta voi olla ja se on vain hyvä, jos nainen on seuraa vailla.

        Nahkafarkkujen kanssa sopii todella hyvin kiiltävä pvc-takki biletysvaatteeksi. Myös pvc-farkut ovat mielettömän näyttävät ehkä seksikkäätkin, tämän paremmin ei nainen voi paremmmin pukeutua. Nahkaa tai pvc:tä päälle ja baanalle vaan!


      • nahkahousuja...
        Nahkahousu kirjoitti:

        Ehkä nahkahousut ovat työpaikalle liian huomiota herättävät, mutta muutoin niitä voi kyllä käyttää niin paljon kuin haluaa. Suomalaiset ovat sen verran sisäänpäin kääntyneitä ja ujoja, että nainen nahkahousuissa kapakassakin saa olla enimmäkseen rauhassa, vaikka on tosi makeet pöksyt jalassa. Mutta totta on, että tiettyä nostetta voi olla ja se on vain hyvä, jos nainen on seuraa vailla.

        Nahkafarkkujen kanssa sopii todella hyvin kiiltävä pvc-takki biletysvaatteeksi. Myös pvc-farkut ovat mielettömän näyttävät ehkä seksikkäätkin, tämän paremmin ei nainen voi paremmmin pukeutua. Nahkaa tai pvc:tä päälle ja baanalle vaan!

        näki aika paljon ehkä noin 10 vuotta sitten varsinkin keskitalvella. Tietenkin se aiheutti miehissä tiettyä levottomuutta ja myönnän itsekin muutaman kerran taputelleeni kiinteää nahkahousupeppua ohikulkeissani. Toki nykyään joustavan istuvat kangashousutkin ovat melkein yhtä rienaavat. Oisko tiukat pvc- housut kuitenkin jo liian sexyt, en ole niitä juurikaan nähnyt edes kapakoissa.


      • TTT
        pohdintaa kirjoitti:

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen

        > Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt.

        Onko tässä päätelmässä mitään mieltä? On nahassa nyt muutakin tarkoitusta kuin toimia satunnaisen juottolakeikan kulissiteknisenä toteutuksena. Yhtä hyvin voisi vetää yhteyden nahkahousujen ja auringonpilkkujen määrän välille ajallisesti, sen korrelaatio ainakin täsmää havaintoihin jollakin tarkkuudella (muistelkaapa menneitä).


        > Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks".

        Jos asiaa hieman tarkemmin ajattelee, niin tämä kertomus ei pidä paikkaansa. Ei siitäkään huolimatta, että joku on sen sanonut. Miksi se ei pidä paikkaansa ja mistä sen voi tietää, jätetään kotitehtäväksi.

        Mun teoria siitä miksi nahan käyttö on vähentynyt, on yksinkertaisesti se, että tyyli/muotiasioiden veturit eivät tällä hetkellä pidä nahka-asuja esillä. Syy on ilmeisesti se, että pitää saada näytille jotain uutta. Asia muuttuu, kun nahkaa alkaa jälleen näkymään muotilehtien sivuilla ja näyteikkunoissa. Eli nahka on nyt "out" niiden mielissä, joilla ei ole omissa tyyliasioissaan omaa mielipidettä.


      • Leatherboy
        TTT kirjoitti:

        > Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt.

        Onko tässä päätelmässä mitään mieltä? On nahassa nyt muutakin tarkoitusta kuin toimia satunnaisen juottolakeikan kulissiteknisenä toteutuksena. Yhtä hyvin voisi vetää yhteyden nahkahousujen ja auringonpilkkujen määrän välille ajallisesti, sen korrelaatio ainakin täsmää havaintoihin jollakin tarkkuudella (muistelkaapa menneitä).


        > Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks".

        Jos asiaa hieman tarkemmin ajattelee, niin tämä kertomus ei pidä paikkaansa. Ei siitäkään huolimatta, että joku on sen sanonut. Miksi se ei pidä paikkaansa ja mistä sen voi tietää, jätetään kotitehtäväksi.

        Mun teoria siitä miksi nahan käyttö on vähentynyt, on yksinkertaisesti se, että tyyli/muotiasioiden veturit eivät tällä hetkellä pidä nahka-asuja esillä. Syy on ilmeisesti se, että pitää saada näytille jotain uutta. Asia muuttuu, kun nahkaa alkaa jälleen näkymään muotilehtien sivuilla ja näyteikkunoissa. Eli nahka on nyt "out" niiden mielissä, joilla ei ole omissa tyyliasioissaan omaa mielipidettä.

        Puhut asiaa. Ei nahkahousut niin ihmeelliset, että kaikki kuolaavat naisen perään, vaikka toki nahkahousuinen nainen on tosi hyvännäköinen ja tyylikäs. Noh jossain baarissa voi erottua massasta edukseen.

        Itse pukeudun melkein päivittäin mustiin nahkafarkkuihin, eikä se herätä mitään huomiota. Nahkahousut vaan jalkaan kaikille!


      • nahanrakastaja
        pohdintaa kirjoitti:

        Kun naisten nahkahousujen käyttö on käynyt harvinaisemmaksi se kerää enemmän miesten huomiota. Sattumalta kuulin kolmen parikymppisen naisen keskustelun, jossa puhuivat siitä ettei niiden tuttava voinut pitää niitä työpaikallaan liiallisen huomion takia.

        Yksi syy siihen, että naisten nahkahousujen käyttö on vähentynyt saattaa olla se, että aikuisille suunnattujen yökerhojen/tanssiravintoloiden määrä on vähentynyt. Missä käytät kun ei ole sopivaa paikkaa? Kajaanissa Seurahuone suljettiin, Kuopiossa Puijonsarvi muuttui enemmän diskoksi kuin yökerhoksi, Helsingissä monta tanssiravintolaa on suljettu jne. Käyttötiheys saattaa olla paikkakuntaan sidottu - JKL:ssä on vielä Jyväshovi, Mikkelissä Kaleva jne.

        Sitten yksi entinen naisystäväni sanoi, ettei hän voi enää käyttää nahkahousuja baarikierroksilla "kun kaikki miehet tulee ihan hulluiks". Ulkonäöltään kohtalainen - ei mikään ruusu.

        Jos naisystäväsi käyttää nahkahousuja siitä voi seurata myös riesaa. Toista entistä naisystävääni aina yritettiin iskeä baareista kun oli minun mukana. (Olen n. 180). Lopulta sen työkaveri sitten iski sen - ja oli monen miehen kanssa yht'aikaa minun tietämättäni. Kertoi lopulta. Kun sillä oli farkut jalassa ei sitä yritetty iskeä.

        Että silleen

        Oma kumppanini ei ole houkuttelusta huolimatta suostunut hankkimaan nahkahametta tai housuja. Yhdet housut hänellä tosin on, mutta ne eivät ole kooltaan millään tavalla sopivat. Tiedän että sinkkuvuosina hän muutaman kerran piti niitä ja kerran myös alkuaikoinamme. Mitään selitystä sille ettei nahka enää maita ei ole. Ehkä onkin niin että sitä huomiota on kertynyt vähän liikaakin eikä sitä parisuhteessa enää kaipaa...? Mutta ainahan sitä nahkaa voisi harrastaa vaikka kaksin kotona... ;)


      • Nimetön
        Nahkahousu kirjoitti:

        Ehkä nahkahousut ovat työpaikalle liian huomiota herättävät, mutta muutoin niitä voi kyllä käyttää niin paljon kuin haluaa. Suomalaiset ovat sen verran sisäänpäin kääntyneitä ja ujoja, että nainen nahkahousuissa kapakassakin saa olla enimmäkseen rauhassa, vaikka on tosi makeet pöksyt jalassa. Mutta totta on, että tiettyä nostetta voi olla ja se on vain hyvä, jos nainen on seuraa vailla.

        Nahkafarkkujen kanssa sopii todella hyvin kiiltävä pvc-takki biletysvaatteeksi. Myös pvc-farkut ovat mielettömän näyttävät ehkä seksikkäätkin, tämän paremmin ei nainen voi paremmmin pukeutua. Nahkaa tai pvc:tä päälle ja baanalle vaan!

        täs minä pukeutu nahkahousut ovat mielettömän näyttävät ehkä seksikkäätkin tykän naista nahkahoususata naissta vailla seuraa kapakassakin ter . ripa laita viesti [email protected] txt 0509249958


      • rrv74

        nahkahousut ovat tosi hyvännäköiset naisen päällää naiset voisi käytä enemmän niitä voisi nähä neemmän naisilla pitä olla tiukat nahkahousut minulla on musta nahkahousut olen 38 v. mies hyvät jalassa sopivat


      • Anonyymi
        Leatherboy kirjoitti:

        Puhut asiaa. Ei nahkahousut niin ihmeelliset, että kaikki kuolaavat naisen perään, vaikka toki nahkahousuinen nainen on tosi hyvännäköinen ja tyylikäs. Noh jossain baarissa voi erottua massasta edukseen.

        Itse pukeudun melkein päivittäin mustiin nahkafarkkuihin, eikä se herätä mitään huomiota. Nahkahousut vaan jalkaan kaikille!

        Siis miehillekin


    • nahkahousugimma

      vaatekaapistani löytyy kahdet exän tilaamat/ostamat nahkahousut ja muitakin nahka asuja..nahkahousui tulee välil piettyä,nahkaminii ym muu jäänyt nyt vain kaapintäytteeksi.minusta on kiihottavaa pukeutua sexysti esim baariin..

      • Pekkis

        Mukavaa kuulla, että on viellä olemassa kaltaisia Naisia!:) Olisi mukavaa nähdä, minkänäköinen olet. Laittaisitko kuvasi, jos laitan s-postini?


      • Pekkiss

        Eihän hyviä nahkahousuja kaappiin kannata jättää? Vaan pitää päällä..


    • mese

      haluaisin enemmän katukuvaan nahkahousisia naisia vaimoni käyttää nahhkahousuja ja yläosana on teetetty nahkakorsetti hänellä viime kesänä hankitut d kupin tissit aina miesten päät kääntyy hänellä on lupa käydä vierailla aina niin halutessaan hän käyttää lupaa tosi innokkaasti

    • ripa

      minulla on nahkahousut ja pukeutun nahka ja ter risto txt 0509249958

    • elanu

      Itse pidän nahkavaatteista tosi paljon. Olenkohan ihan pösilö kun en ymmärrä miksi niistä pidetään niin kovaa meteliä sexynä? Pidän niistä niiden helpon käytön ja mukavuuden vuoksi.
      eipä tarvitse silitellä esim. matkalaukun pakkauksen jäljiltä.
      Minulla housupuku, jakkupuku, erivärisiä housuja, hameita ja kaikia käytän surutta
      välittämättä ihmisten kenties höpinöistä.
      Pesu vaan joskus Marseille saipualla ja hyvä viileä kuivaus ja venytys oikeisiin mittasuhteisiin
      ja eikun käyttöön. Maalaisjärki näidenkin vaatteiden käytön suhteen.
      Pevot ajatelkoot mitä lystäävät!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe