laittaa sauvakävelylenkille nilkkapainot?
Rasittaako turhaan jalkoja?
Olisko parempi käydä kävelyllä ilman puntteja jaloissa, pitäis ne vaik ranteessa..
Onko haitallista
7
2091
Vastaukset 7
- äimä
Joskus kyselin tutulta fysioterapeutilta samaa. Hän sanoi, että ei kannata laittaa painoja nilkkaan tai ranteeseen, koska liikerata voi vääristyä painon mukana ja tulee virheliikkeitä.
- mitä sit
Mitä sitten niillä punteilla kantsii harrastaa?
- Mööki
Ehkei ole tarpeellista!!! Punttei voit nostella muualla.. usko sitä fysioterapeuttia vaan!!!;)
- EllæN
jos on painavammat "kengät"?
En usko että liikeratakaan muuttuu,
jos kummassakin jalassa on saman verran painoo?
*ihmii*
- käytän
puntteja käsissä kun sauvakävelen.en ole huomannut haittavaikutuksia.kävelen joka päivä n.1 h.
- ----------------
ihan turhalta hommalta kuulostaa nuo ylimääräiset painot nilkoissa tai käsissä. Kunnolla vauhtia vaan jalkoihin ja kunnon liike käsiin, niin ei siinä mitään ekstroja tarvita. ja todellakin vääristävät kävelytekniikkaa.
- painoa
Itse olen siinä uskossa, etteivät nilkkapainot ole haitallsia. Niveliä ja liikeratoja kuluttaa toki liian löysälle laitetut painot, jotka hölskyvät kävellessä tai luonnollisestikin lihaskuntoon nähden liian painavat painot.
Juostessa painoja ei tulisi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483