Kapasiteettiyksikkö

Hyvä(kö)

Onks toi kapasiteettiyksikön uus levy hyvä? Oliks se joku Klassikko tai jotain?

Miten on, ootteko kuullu ikinä jostain murumurecordista? Saanu ihan hyviä arvosteluja. Eon oo ihan varma tost nimest...

9

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

kannattaa ostaa se murmurecordingsin selkä kohti maailmaa albumi... jokaisen suomirapin ystävän pakkohankinta... aluksi saattaa kuulostaa huonolta mut kerta toisen jälkeen on menny biisit paremmiksi... eikä kukkaan oo haukkunu mun kamuista sitä levyä... tilasin klassikon viime viikolla pitäs tulla huomena toivottavasti on parempi ku eka levy... oot varmaan aika uus ja nuori hiphop diggari ku et tiiä asioista... ..(ei pahalla) ...et kai ainakaa familaisia arvelisin iäkseks 10-13

• mä vaan..

tosta udesta Kapasiteettiyksikön levystä.
        Just kuuntelen sitä ja mä hommasin sen heti kun tuli :)

Mut kaikki siitä ei tykkää,niin sun varmaankin eka kannattaa kuunnella sitä.

• =)
        mä vaan.. kirjoitti:

tosta udesta Kapasiteettiyksikön levystä.
        Just kuuntelen sitä ja mä hommasin sen heti kun tuli :)

Mut kaikki siitä ei tykkää,niin sun varmaankin eka kannattaa kuunnella sitä.

Itseasiassa en oo mikään uus diggaaja. Alotin suomi hip hopin kuuntelun ku eka fintelligens tuli. Siit lähtien oon tykittäny avainta, flegmaatikkoja, fintelligensii jne. aika rajusti. Ja mä EN oo 10-13-vuotias, oon 16v poika. Että ei ihan menny sun arvailut kohdalleen, mut kuiteski kiitti vastauksist. Lisää juu..

• tragedy
        =) kirjoitti:

Itseasiassa en oo mikään uus diggaaja. Alotin suomi hip hopin kuuntelun ku eka fintelligens tuli. Siit lähtien oon tykittäny avainta, flegmaatikkoja, fintelligensii jne. aika rajusti. Ja mä EN oo 10-13-vuotias, oon 16v poika. Että ei ihan menny sun arvailut kohdalleen, mut kuiteski kiitti vastauksist. Lisää juu..

tässä joku taannoin tokaisi ettei kapasiteetin uudelta levyltä tullu yhtään hittikipaletta. Mun mielestä "toisinaan" on selvää ainesta tähdeksi. Ihan hyvä seedee, ei oo verta vuotanu nenästä.

• joku vaa
        =) kirjoitti:

aaarrrggghhh.... punastuu... pakko tunnustaa ....sama ikä... ite alotin räpin kuuntelun viitisen vuotta sitte ku isobroidilla oli ice cubea ja drdreitä sun muita... eka rap levy mitä ostin oli cypress hill iv suomalaisista tais olla just toi renesanssi tai sere.... arvelin ikäs vaa ku noi 11wee wannabe hopparinalut kuuntelee kapaa sun muuta fintsuja... ...ei sillä mut kaikki rähinä levyt löytyy iteltäki hyllystä

• joku vaa
        =) kirjoitti:

suosittelen näitä levyjä vahvasti...ceebrolistics-0.ep,kapteeni ä:ni-parhaat,gangstarrin kaikki albumit,mos def-black on both sides,nas kaikki ...noi ainaski ceebrolistics on melkein sama ku murmu mut ceebrossa on enemmän äijiä heittämässä settiä...

• m0lly.

Kapasiteetin klassikko on harvinaisen paska levy. Harmi, kun pitkään aikaan ei oo ilmestyny pahemmin mitään hyvää suomiräbäytystä. :&

• mc me

Siis toi levy on nii s******n hyvä, jos et sitä osta, niin et tiiä mitä missaat, se on mun mielest yks parhaimmist suomirap albumeista ikinä!

• *neitonen*

joo se on iha huippu.....
      kandee ostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe