Haluun että lumet rupee jo sulaamaan...ja että tulee nopeesti kesä.
Millon tuo ilma alkaa lämpenemään??
7
751
Vastaukset
kaikki aikanaan. Saapa nähä tulleeko kuuma ja kuiva kesä.
- .........
hehhee
- Tero
Lämmintä marraskuuta tässä maksellaan takaisin...
- .............
Niinpä tietysti.
- £eo
v.2005 oli tätä lauhempi talvi. Viikot 11 ja 12 olivat tätä luokkaa lämpötilaltaan.
Tuossa alempana hyvä kommentti; lauhaa syksyä seurasi keskimääräistä kylmempi talvi.
Kesästä uskon tulevan hyvän. Lämmintä ja sateisia vuoron perään. - sortsikeli joka päivä
£eo kirjoitti:
v.2005 oli tätä lauhempi talvi. Viikot 11 ja 12 olivat tätä luokkaa lämpötilaltaan.
Tuossa alempana hyvä kommentti; lauhaa syksyä seurasi keskimääräistä kylmempi talvi.
Kesästä uskon tulevan hyvän. Lämmintä ja sateisia vuoron perään.Olin juuri ulkoa sortseissa ilman paitaa 12 asteen pakkasessa. Vein roskapussin pihan perälle. Naapuri naureskeli paljaalle lihakselleni. So what. Ei tullut kylmä!
- geologi
Ensin hitusen lämpenee ja sitten alkaa jääkausi. Niin se vaan on, vaikka kuinka puhutaan ilmaston lämpenemisestä. Ihmisen tekoset on kuin hyttysen pieru maailmakaikkeuden rinnalla -- kohta planeetan kiertorata ja akselin kaltevuus on jo muuttunut kylmälle kaudelle otolliseksi. Ja jos tarkkoja ollaan, jääkauttahan tässä edelleen eletään... :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769