Jäätä, kiviä , taktiikkaa :)

Apua!

Curling-palstan yläosassa meitä kehotetaan keskustelemaan täällä seuraavasti:
"Keskustele curlingista. Kuinka jäätä kannattaa harjata, mistä kivä (tarkoittaiskohan tuo kiviä???) voi tilata ja miten kapteeni ratkaisee taktiikan."

1. Kuinka jäätä kannattaa harjata? Minulla ei ole mitään käsitystä kuinka jäätä kannattaa harjata. En ole koskaan harjannut jäätä, harjaan vaan hampaitani (yksin!). Vaan hyvältähän tuo näyttää, kun Suomen äijät harjaa :)

2. Mistä kiviä voi tilata? Ei hajuakaan, kaipa ne tilataan Uusikselta :)?

3. Miten kapteeni ratkaisee taktiikan? Katso kysymys 2. Markku tietää paremmin :)

En ole ikinä pelannut curlingia. Laittakaahan viisammat (=curling-harrastajat) vastauksia kysymyksiin!

2

525

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XYZ

Ei niitä kiviä itselle osteta, ne ovat curlingkentällä missä meet pelaamaan. Toki voi ostaa omat kivet, mutta ei ole mitään järkeä.

• Apua!

Kiitos :)

Onko meidän curlingkeskustelu joutunut (!) "sivuraiteille" aiheista jäätä, kiviä ja taktiikkaa - syy(t) moiseen :)? Löytyykö tältä palstalta "oikeita" curlingin harrastajia? Suomen miehet pelasivat hienot ottelut Torinossa ja se näkyy täällä :)

Olen ymmärtänyt TV:stä, että kivet liukuvat pidemmälle (?) kenttää harjattaessa? Miten tuolla jäällä pysyy pystyssä ilman hokkeja?

Kävin Suomen Curlingliiton sivuilla www.curling.fi Sieltä löytyy pelipaikat, säännöt, mitä on curling?......jne asiaa.

Uskomatonta mutta totta, meidänpä (!) kaupungissa on curlingrata, tosin curlingradat ovat jääkiekkokaukalossa. Olisi kiva kokeilla lajia. Onko radoilla lajiopastusta paikalla ja mistä esittelyt tilataan?

Tuleekohan curlingin MM-kisoista Tv-lähetyksiä ja selostaako Voitto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe