Olen havainnut kerrassan merkillisen ilmiön tutkimusretkilläni. Jos mies kehuu naista, yleensä hän puhuu paskaa ja tarkoitusperät ovat arveluttavia(tarkoitus päästä samoille pahnuille tämän naaraan kanssa). Mutta mutta, jos nainen kehuu miestä silloin nainen puhuu yleensä totta (omasta mielestään, nainen on jo ihastunut miehessä johonkin ominaisuuteen). Nämä seikathan kaikki jo tiesivätkin varmaan.
Näin ollen voidaan vetää seuraavat johtopäätökset;
Mies: "Sinulla on kauniit silmät." => haluan sänkyyn kanssasi
Nainen: " Sinulla on kauniit silmät." => sänkyyn meno voi olla tänään mahdollista.
Naiset ja miehet kehuu eri syistä
11
3612
Vastaukset
- Teräsvilla (n)
mutta ei ihan aukoton. Jos kaikki kohteliaisuudet mitä esim. minä olen miehille ladellut tarkoittaisivat sitä, että olisin ihan valmis tapaus kellistettäväksi, niin kiirettä pitäis!
Kyllä toi sun teoria on silti melko paikkaansa pitävä. En sano koskaan kenestäkään sellaisia kehuja, joita en oikeasti tarkoita. Ikävää, että sanon helposti (tietysti jos kysytään) negatiivisetkin asiat ehkä kuitenkin vähän varovaisemmin. - - Piiamariia -
On sulla sit ainakin hyvät selvännäkijän lahjat. Ootko kuule varma, ettet puhu nyt vaan itestäsi? ;)
Osin huomiosi ovat kyllä ihan paikkaansa pitäviä. Vanha ja kulunut " Sinulla on kauniit silmät"- fraasi (miehen lausumana) vihjaa kuin vihjaakin hyvin suurella todennäköisyydellä miehen toiveesta päästä seksuaaliseen kontaktiin naisen kanssa.
Mulle itselleni kerrottiin, että mulla on kauniit silmät tässä taas kerran vain muutamia päiviä sitten.:D Ei ollu vaikeuksia arvata, mitä kohteliaisuuden lausujalla oli mielessään...- n*24
Minäpä kuulin samaisen fraasin ihan varsinaisen aktin aikana. Ei miehen nyt siinä vaiheessa olisi enää tarvinnut imarrella kun seksiä oli kerran jo parhaillaan saamassa. :-D
- ei johda mihinkään
Vain äärimmäinen ääliö käyttää ko. sinulla on kauniit silmät -pöpinää kehuakseen naista. Mua aina rupeaa hävettämään näiden äijien puolesta. Eikö tosiaan muuta keksi. Olisi mieluummin hiljaa tai puhuisi vaikka päivän politiikasta, sekin on mielenkiintoisempaa.
Eikö äijät tosiaan tajua, että tekevät vain itsestään typeryksiä kehuskelemalla naisia jostain noin hölmöstä. Tai ylipäätänsä onko pakko kehuskella mitään, kun oikeesti KAIKKI tietää, että se on vain höpöttämistä. Vähänkin seinästä erottuvampaa naista kehutaan milloin mistäkin. Luulisi, että itseäänkin jo hävettäisi ladella samoja sanahelinöitä.
Naiset ei kyllä yleensä kehu miehiä. Tai ehkä jos on ihan hirveän komea, mutta tuskin sittenkään.
Mielestäni toisen ulkonäön (hyvänkin sellaisen) kommentoiminen on äärimmäisen tylsää ja toista halventavaa. Mieluusti kehuisin vaikkapa toisen tekemään romaania tai maailmanympärysmatkaa.- jos
jollakin on OIKEASTI kauniit silmät?? Ja sitä kehutaan?? Mulla on tummat ja eksoottiset silmät ja oon kuullut kehuja niistä päiväkoti-ikäsiestä asti. No well, miesten kehuja en silti ole ottanut kovinkaan vakavasti.. Mutta onhan se sääli jos mies oikeasti kehuu silmiä ja sitä ei kukaan ota tosissaan.. Onhan monilla naisilla OIKEASTI kauniit silmät...
- negatiivisia
jos kirjoitti:
jollakin on OIKEASTI kauniit silmät?? Ja sitä kehutaan?? Mulla on tummat ja eksoottiset silmät ja oon kuullut kehuja niistä päiväkoti-ikäsiestä asti. No well, miesten kehuja en silti ole ottanut kovinkaan vakavasti.. Mutta onhan se sääli jos mies oikeasti kehuu silmiä ja sitä ei kukaan ota tosissaan.. Onhan monilla naisilla OIKEASTI kauniit silmät...
...vastauksia kaikkeen näköjään - jos joku on onnellinen siitä, että on tehnyt oikean havainnon, heti tulee besserwisser kieltämään tämän onnen. Minä kehun silloin kun on kehuttavaa ja aivan rehellisesti: silmiä, pyllyä, ajatuksia, älyä, hymyä - löydän kaikista asioista/ihmisistä jotakin hyvää ja toivoisin, että niin tekisivät muutkin, maailma olisi mukavampi meille kaikille - LOISTAVAA KEVÄTTÄ teille keillä on kauniit silmät, pylly - ai niin ja oma elämä tietysti ;D
- Karju!!
negatiivisia kirjoitti:
...vastauksia kaikkeen näköjään - jos joku on onnellinen siitä, että on tehnyt oikean havainnon, heti tulee besserwisser kieltämään tämän onnen. Minä kehun silloin kun on kehuttavaa ja aivan rehellisesti: silmiä, pyllyä, ajatuksia, älyä, hymyä - löydän kaikista asioista/ihmisistä jotakin hyvää ja toivoisin, että niin tekisivät muutkin, maailma olisi mukavampi meille kaikille - LOISTAVAA KEVÄTTÄ teille keillä on kauniit silmät, pylly - ai niin ja oma elämä tietysti ;D
Logiikka voi hyvinkin olla oikea itseänikin kehuttu naisten toimesta varsin usein ja usein ovat kehujat vierestäni aamulla heränneet:))
- - Piiamariia -
negatiivisia kirjoitti:
..sitten kanssa nimim. "negatiivisia" ihan hyvää hyvyyttäsi vihjasit muille tuosta elämä- asiasta? ;)
Vähän hei positiivisuutta kehiin sullekin! Älä ota asioita niin vakavasti. Mielipidepalstat nyt vaan ovat sellaisia, että sieltä löytyypi myös muunlaisia mielipiteitä, kuin vaan omasi mukaisia. - - Piiamariia -
" Mielestäni toisen ulkonäön (hyvänkin sellaisen)kommentoiminen on äärimmäisen tylsää ja toista halventavaa. Mieluummin kehuisin vaikka toisen tekemään romaania tai maailmanympärysmatkaa."
Mun mielestäni taas ulkonäön(kin) noteeraaminen kuuluu kyllä ihan perus small-talkiin... Ei sitä kehumista nyt varmaan ainakaan vältellä tarvitse: harvemmin kukaan kokee asiallisia kehuja itseään "halventavana".
Tietysti sellanen imelä diipa-daapa ja kehuminen (josta heti ymmärtää, ettei kehuja ole alkuunkaan tosissaan) on lähinnä kiusallista ja vastenmielistä. Tietysti ihmiset yleensä kokee enemmän tulevansa huomioiduiksi yksilöllisesti silloin, kun heistä ollaan kiinnostuneita sitä pintaa syvemmältäkin...Suuremman vaikutuksen naiseen voi mies kyllä joskus juu tehdä huomioimalla naisen kiinnostuksen kohteita, tietoja tms. taitoja, enemmin kuin kehumalla ulkonäköä. - Night Rider
- Piiamariia - kirjoitti:
" Mielestäni toisen ulkonäön (hyvänkin sellaisen)kommentoiminen on äärimmäisen tylsää ja toista halventavaa. Mieluummin kehuisin vaikka toisen tekemään romaania tai maailmanympärysmatkaa."
Mun mielestäni taas ulkonäön(kin) noteeraaminen kuuluu kyllä ihan perus small-talkiin... Ei sitä kehumista nyt varmaan ainakaan vältellä tarvitse: harvemmin kukaan kokee asiallisia kehuja itseään "halventavana".
Tietysti sellanen imelä diipa-daapa ja kehuminen (josta heti ymmärtää, ettei kehuja ole alkuunkaan tosissaan) on lähinnä kiusallista ja vastenmielistä. Tietysti ihmiset yleensä kokee enemmän tulevansa huomioiduiksi yksilöllisesti silloin, kun heistä ollaan kiinnostuneita sitä pintaa syvemmältäkin...Suuremman vaikutuksen naiseen voi mies kyllä joskus juu tehdä huomioimalla naisen kiinnostuksen kohteita, tietoja tms. taitoja, enemmin kuin kehumalla ulkonäköä.Oli tässä nyt siitä kyse että menenkö kehumaan ketään vain ei. Joskus tullut harrastettua, mutta niinkuin jo on todettu se on todella läpinäkyvää. Sama kysyä suoraan, että mennäänkö meille opettelemaan vaakamambon kiihkeitä askelia.
- Mellu
Mulle yks treffi kaveri nimes kaikki *Mun* hyvät puolet mulle ääneen...eli perusteli itselleen miksi olisin hyvä valinta.. *Olipa romantista*... Siihen jäi jannu rannalle ruikuttamaan. Kyllä jokainen on oman onnensa seppä ja jos hakee jotain josta itsekkään ei ole varma niin kannattaa etsi oma päämäärä ja sit ruveta jalostamaan sitä unelmanaista jota hakee maailman tappiin koska se ei oo realistinen. Silmät kertovat paljon ja teot..ei tarvii mitään typeriä kehuskeluja vaan rehellinen oma itse tekee suurremman vaikutuksen:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265