Oletko sitä mieltä, että olisi parempi jos tyttöystävälläsi ei olisi kavereita niin voisitte aina lähteä baareihin sinun kavereitten kanssa?
totta vai tarua?
7
812
Vastaukset
- jepu..
ois parempi, jos likka menis kavereittensa kanssa tai sitten vaikka mummoa katsomaan.
Kaljan juonti on poikaporukalla hauskempaa.- Misses
Mun poikakaveri kyllä haluaa minut mukaan, mutta ei halua juoda mun kavereitten kans ja mulla on tylsää sen kavereitten kans kun ei ole mitään puhuttavaa niille.
- aivann
Misses kirjoitti:
Mun poikakaveri kyllä haluaa minut mukaan, mutta ei halua juoda mun kavereitten kans ja mulla on tylsää sen kavereitten kans kun ei ole mitään puhuttavaa niille.
Eikä missään nimessä kannata sanoa sitä poikakaverillesi?
Ei se voi sinua pakottaa mihinkään - Misses
aivann kirjoitti:
Eikä missään nimessä kannata sanoa sitä poikakaverillesi?
Ei se voi sinua pakottaa mihinkäänEi se pakota mitään. Jos ne kaverit puhuis muustakin kuin urheilusta vois olla ihan kivaa. Tai saisin tuoda omia kavereita mukaan.
- otta omia
Misses kirjoitti:
Ei se pakota mitään. Jos ne kaverit puhuis muustakin kuin urheilusta vois olla ihan kivaa. Tai saisin tuoda omia kavereita mukaan.
kavereita mukaan?
meillä ainakin yhdistetään porukat. tulee kyllä iso ryhmä mutta niin on kivempaa! mitäs jos vaikka sanoisit että menet kavereeittes kanssa hänen kanssaan tai ilman. miksi sun pitää uhrautua tylsyyteen eikä mies voi tehdä samoin? ei en ymmärrä.
- Miehekäs mies
Ei olisi kun en käy kavereitten kanssa baareissa kun ne on täynnä juoppoja.
Minä olen sitä mieltä, että parempi mennä kummankin omissa porukoissaan. Eihän siitä tule kuin ongelmia, jos tyttöystäviä/vaimoja aletaan sotkemaan jätkäporukkan illanviettoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672116
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142022- 991439
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 701002
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769