Oletko sitä mieltä, että olisi parempi jos tyttöystävälläsi ei olisi kavereita niin voisitte aina lähteä baareihin sinun kavereitten kanssa?
totta vai tarua?
7
810
Vastaukset
- jepu..
ois parempi, jos likka menis kavereittensa kanssa tai sitten vaikka mummoa katsomaan.
Kaljan juonti on poikaporukalla hauskempaa.- Misses
Mun poikakaveri kyllä haluaa minut mukaan, mutta ei halua juoda mun kavereitten kans ja mulla on tylsää sen kavereitten kans kun ei ole mitään puhuttavaa niille.
- aivann
Misses kirjoitti:
Mun poikakaveri kyllä haluaa minut mukaan, mutta ei halua juoda mun kavereitten kans ja mulla on tylsää sen kavereitten kans kun ei ole mitään puhuttavaa niille.
Eikä missään nimessä kannata sanoa sitä poikakaverillesi?
Ei se voi sinua pakottaa mihinkään - Misses
aivann kirjoitti:
Eikä missään nimessä kannata sanoa sitä poikakaverillesi?
Ei se voi sinua pakottaa mihinkäänEi se pakota mitään. Jos ne kaverit puhuis muustakin kuin urheilusta vois olla ihan kivaa. Tai saisin tuoda omia kavereita mukaan.
- otta omia
Misses kirjoitti:
Ei se pakota mitään. Jos ne kaverit puhuis muustakin kuin urheilusta vois olla ihan kivaa. Tai saisin tuoda omia kavereita mukaan.
kavereita mukaan?
meillä ainakin yhdistetään porukat. tulee kyllä iso ryhmä mutta niin on kivempaa! mitäs jos vaikka sanoisit että menet kavereeittes kanssa hänen kanssaan tai ilman. miksi sun pitää uhrautua tylsyyteen eikä mies voi tehdä samoin? ei en ymmärrä.
- Miehekäs mies
Ei olisi kun en käy kavereitten kanssa baareissa kun ne on täynnä juoppoja.
Minä olen sitä mieltä, että parempi mennä kummankin omissa porukoissaan. Eihän siitä tule kuin ongelmia, jos tyttöystäviä/vaimoja aletaan sotkemaan jätkäporukkan illanviettoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883