Paikka

Minnis69

Missä pääkaupunkiseudulla voi tavallinen tallaaja harrastaa silloin tällöin edullisesti sulkapalloa?
Liikuntamylly oli ainoa edulinen,mutta vain päivällä,illat on varattu vakiovuoroille.
Lyhyt tutkiskelukierros netissä osoitti hinnoiksi 13-22e tunti

Ei meillä ole tuollaiseen varaa 1-3 kertaa viikossa

8

5884

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runner girl

      Moi Minnis, mahdoitko huomata, että kysyin täsmälleen saman kysymyksen tuossa alempana. Vastausta ei ole tullut, vaikka viesti roikkunut jo aika pitkään.
      Apua siis tämän palstan ihmiset eivät näköjään halua jakaa meille! :)

      Huomasin itsekin tuon saman hintahaitarin, aika kallista lystiä on sulkiksen pelaaminen. MÄkään en millään haluisi maksaa yli 20e kerralta, vaikka jakajia oliskin 2.
      Kannattaisi ehkä silti kysäistä Kisahallista. Siellä liikuntapaikan hoitaja informoi mua, että pelipaikan voi saada, (vaikka muuten tosi varattuja seuroille), mutta aika lailla sattumalta ja samaksi päiväksi. Paikka on hirmu ruuhkainen.
      Mutta jatketaan etsintöjä, vinkkkaa ihmeessä, jos satut hyvän paikan löytämään!

      • Velho

        ...Koillis-Helsingissä Campo Sport (www.camposportcenter.fi) on ihan asiallinen paikka. Yhteensä 18 kenttää, ja kalleimpaan aikaan hinta 13,50 €/h, päivällä 11 €. Meillä on vakiovuoro ja hinta-laatusuhde on mielestämme kohdallaan. Tosin ns. vanhan puolen pukuhuonetilat (ainakin miesten puolella) ovat aika ahtaat. Eikä tuo nyt tietty ihan keskustassa ole, joten oma auto helpottaa harrastamista.

        Hiukan parempien julkísten yhteyksien päässä on Tali. Siellä on muutamia sulkiskenttiä, joihin pääsee kohtuuhyvin ja netin mukaan (www.talintenniskeskus.fi) hinta illalla on 12 €.

        Toivottavasti näistä vinkeistä on teille jotain iloa :)


      • kesäkuntoon

        laitoin just Minnikselle vastauksen.Eli jos Sua kiinnostaa kokeilla jotain ihan uutta.Homman nimi on SPEEDBADMINTON ja EI vaadi mitään (varsinaista) kentää ,eikä verkkoa.Pelaa ihan missä vain,ei tuuli kaan haita.Tämä on uutuuslaji ja vasta tullut Suomeen.
        Lisätietoa löydät tästä: www.speed-it.fi säännöt,vinkit ym. Oon Lahdesta päin ja ensi viikonloppuna käymässä Helsingissä,ilmeisesti lauantai.Tarkoitus oli pelata pari kavereiten kanssa, jossain rannalla tai puistossa.Liity messiin jos haluat,se on tosi helppo oppia.Minulla löytyy myös pari ylimääräistä mailla ja muut kamat,easycourt:it ym. ym...



        Terv.
        Jukka


    • siantuntija
    • Veivaaja..

      Jos tuntuu kalliilta niin yksinkertaista on jos pystytät omalle takapihalle ikioman sulkapalloverkon. Sit mittaat rajat ja Simsalabim ! Sulla onki ikioma sulkapallokenttä .
      Ja hinta enintään 10 e ja halvimmillaan 3 e, mutta tuulet voi tietysti haitata vähän mut pelaa sillon kun ei paljoo tuule . Ja voihan sitä aina pystyttää jonkulaiset seinät. :D

      • kesäkuntoon

        ja et edes tarvi pystyttää minkäänlaista kenttä tai verkkoa kun kyse on Speedbadmintonista.Homma on ihan uusi ja just tullut tänne Suomeen.
        Pallot ovat hyvin tuulenkestäviä,jopa tuulenvoimakkuteen 4 asti..ja aika nopeita.

        tässä vähän lisätietoa www.speed-it.fi

        säännöt,vinkit ym.

        Käy kurkkaamassa jos homma kiinnostaa.Laji löytyy ilmeisesti jo Vierumäeltä ja ehkä myös Pajulahdessa,ei kun vaan kokeilemaan.

        terveisin ja aurinkoista kesää toivoen.

        Jukkis


    • kesäkuntoon

      SPEEDBADMINTON:in kans?
      Se ei vaadi varsinaista kenttää ja voit sen hyvinkin pelata ulkona,vaikka tuuliskin pikkasen. Tuulenvoimakkuus 4 ei ole mikään ongelma.
      Jos homma sinua kiinnostaa,käy katsomassa www.speed-it.fi
      Siel on pieni videopätkä ja säännöt ym.
      Mulla löytyy myös pari ylimääräistä maillaa ja oon ens lauantai helsinki:ssä päin pyörimässä,tarkoitus oli vähän pelata kavereiten kans.Liity messiin jos haluat.

      terv. Jukka

    • Adidashimo

      Junia menee takaisin landelle, jos ei oo varaa asua stadissa. Kerää vaikka pulloja!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7401
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      80
      4376
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2877
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      345
      1433
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1292
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      271
      1041
    Aihe