Missä pääkaupunkiseudulla voi tavallinen tallaaja harrastaa silloin tällöin edullisesti sulkapalloa?
Liikuntamylly oli ainoa edulinen,mutta vain päivällä,illat on varattu vakiovuoroille.
Lyhyt tutkiskelukierros netissä osoitti hinnoiksi 13-22e tunti
Ei meillä ole tuollaiseen varaa 1-3 kertaa viikossa
Paikka
8
5913
Vastaukset
- runner girl
Moi Minnis, mahdoitko huomata, että kysyin täsmälleen saman kysymyksen tuossa alempana. Vastausta ei ole tullut, vaikka viesti roikkunut jo aika pitkään.
Apua siis tämän palstan ihmiset eivät näköjään halua jakaa meille! :)
Huomasin itsekin tuon saman hintahaitarin, aika kallista lystiä on sulkiksen pelaaminen. MÄkään en millään haluisi maksaa yli 20e kerralta, vaikka jakajia oliskin 2.
Kannattaisi ehkä silti kysäistä Kisahallista. Siellä liikuntapaikan hoitaja informoi mua, että pelipaikan voi saada, (vaikka muuten tosi varattuja seuroille), mutta aika lailla sattumalta ja samaksi päiväksi. Paikka on hirmu ruuhkainen.
Mutta jatketaan etsintöjä, vinkkkaa ihmeessä, jos satut hyvän paikan löytämään!- Velho
...Koillis-Helsingissä Campo Sport (www.camposportcenter.fi) on ihan asiallinen paikka. Yhteensä 18 kenttää, ja kalleimpaan aikaan hinta 13,50 €/h, päivällä 11 €. Meillä on vakiovuoro ja hinta-laatusuhde on mielestämme kohdallaan. Tosin ns. vanhan puolen pukuhuonetilat (ainakin miesten puolella) ovat aika ahtaat. Eikä tuo nyt tietty ihan keskustassa ole, joten oma auto helpottaa harrastamista.
Hiukan parempien julkísten yhteyksien päässä on Tali. Siellä on muutamia sulkiskenttiä, joihin pääsee kohtuuhyvin ja netin mukaan (www.talintenniskeskus.fi) hinta illalla on 12 €.
Toivottavasti näistä vinkeistä on teille jotain iloa :) - kesäkuntoon
laitoin just Minnikselle vastauksen.Eli jos Sua kiinnostaa kokeilla jotain ihan uutta.Homman nimi on SPEEDBADMINTON ja EI vaadi mitään (varsinaista) kentää ,eikä verkkoa.Pelaa ihan missä vain,ei tuuli kaan haita.Tämä on uutuuslaji ja vasta tullut Suomeen.
Lisätietoa löydät tästä: www.speed-it.fi säännöt,vinkit ym. Oon Lahdesta päin ja ensi viikonloppuna käymässä Helsingissä,ilmeisesti lauantai.Tarkoitus oli pelata pari kavereiten kanssa, jossain rannalla tai puistossa.Liity messiin jos haluat,se on tosi helppo oppia.Minulla löytyy myös pari ylimääräistä mailla ja muut kamat,easycourt:it ym. ym...
Terv.
Jukka
- siantuntija
Niin se vain on, että kaupallisissa halleissa joutuu tuon verran maksamaan. Halvemmalla voisi päästä pelaamaan sulkisseurojen kautta, meidän seurassamme tunti maksaa jotain 3 euron luokkaa (120 puoli vuotta / 2h viikossa). Bonuksena päälle paljon uusia pelikavereita :)
Pääkaupunkiseudun seurojen yhteystiedot:
http://www.sulkapallo.fi/ssul.php?sivu=seurat&alasivu=yhteystiedot&alaalasivu=pk - Veivaaja..
Jos tuntuu kalliilta niin yksinkertaista on jos pystytät omalle takapihalle ikioman sulkapalloverkon. Sit mittaat rajat ja Simsalabim ! Sulla onki ikioma sulkapallokenttä .
Ja hinta enintään 10 e ja halvimmillaan 3 e, mutta tuulet voi tietysti haitata vähän mut pelaa sillon kun ei paljoo tuule . Ja voihan sitä aina pystyttää jonkulaiset seinät. :D- kesäkuntoon
ja et edes tarvi pystyttää minkäänlaista kenttä tai verkkoa kun kyse on Speedbadmintonista.Homma on ihan uusi ja just tullut tänne Suomeen.
Pallot ovat hyvin tuulenkestäviä,jopa tuulenvoimakkuteen 4 asti..ja aika nopeita.
tässä vähän lisätietoa www.speed-it.fi
säännöt,vinkit ym.
Käy kurkkaamassa jos homma kiinnostaa.Laji löytyy ilmeisesti jo Vierumäeltä ja ehkä myös Pajulahdessa,ei kun vaan kokeilemaan.
terveisin ja aurinkoista kesää toivoen.
Jukkis
- kesäkuntoon
SPEEDBADMINTON:in kans?
Se ei vaadi varsinaista kenttää ja voit sen hyvinkin pelata ulkona,vaikka tuuliskin pikkasen. Tuulenvoimakkuus 4 ei ole mikään ongelma.
Jos homma sinua kiinnostaa,käy katsomassa www.speed-it.fi
Siel on pieni videopätkä ja säännöt ym.
Mulla löytyy myös pari ylimääräistä maillaa ja oon ens lauantai helsinki:ssä päin pyörimässä,tarkoitus oli vähän pelata kavereiten kans.Liity messiin jos haluat.
terv. Jukka - Adidashimo
Junia menee takaisin landelle, jos ei oo varaa asua stadissa. Kerää vaikka pulloja!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926