Surkeimmat iskuyritykset

minä

Laittakaahan tänne surkeimpia iskuyrityksiä joita olette kohdanneet

115

23415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemaiseva78

Kundi tulee jutteleen baarissa ja alottaa:

"Moi :) Miten musta tuntuu, ettet sä oikeen kuulu tänne...:)"

Siis mitä v....a?? Meni käämit.

• Kopotikopoti

Melko tökeröä, vaikkei ehkä ihan niin tarkoittanutkaan.

• käämit

Öö, miten se mies lisäs tarkalleen ottaen nuo hymiöt tuohon iskulauseeseen?

Kaksoispistesulkukiinni?

• Mies 26vee

Hei!

Kerran yks nainen katseli muan tosi kauan ja lopulta tuli juttelemaan. Ensimmäinen lause oli että miten sulla voi olla noin suorat hampaat. Hampaistani sitten nainen papatti n.20 min jättämättä minulle suunvuoroa.
      Sen 20 kestin ja sitten kävelin pois. Ties kuinkapitkään olisi kestänyt. Siinä ehti tulla kaikenlaista teoriaa. heh

• aj2

pyydän anteeksi sisareni puolesta. hän opiskelee alaa ja unohtaa humalassa ajan kulun.

• bkbk

Mä rakastan sua 1,5‰ 80kg. Nimeäkään en tiennyt.

• joopa

Eräs vanhempi mies aloitti keskustelun sanoin:mitäs typy, mä olen tässä vähän huumorimielellä liikkeellä..En tiedä oliko tarkoitettu iskuyritykseksi mutta surkealta ainakin kuulosti..

• kerdu

ehehheheheh voi jumankauta mikä aloitus

• Laetitia*

Kaikkeen tässä on jo törmätty mutta eilen tapahtui "paras"; yks mies yritti kampata mut ja olin melkein turvallani maassa :D

• katarzyna

Heh, tuli tosta mieleen että kerran baarissa kamppasin miehen ihan vahingossa. Se kysyi ärsyyntyneenä minkä h****n takia yritin hänet kampata, ja kun en muuta keksinyt, sanoin että yritin vaan herättää hänen huomionsa, kun oli niin komea tapaus. Ihan kiva ilta siitä tuli. (Vaikkei se mies oikeasti kovin komea ollut) :)

Kököin iskuyritys: "Mun mielestä naisen tulee tuoksua hyvältä ja pukeutua tyylikkäästi. Mikä sun nimi on? Ai, mun pikkusiskolla on sama nimi." Oli jotenkin outoa tekstiä, lähdin kävelemään.

• Laetitia*
        katarzyna kirjoitti:

Heh, tuli tosta mieleen että kerran baarissa kamppasin miehen ihan vahingossa. Se kysyi ärsyyntyneenä minkä h****n takia yritin hänet kampata, ja kun en muuta keksinyt, sanoin että yritin vaan herättää hänen huomionsa, kun oli niin komea tapaus. Ihan kiva ilta siitä tuli. (Vaikkei se mies oikeasti kovin komea ollut) :)

Kököin iskuyritys: "Mun mielestä naisen tulee tuoksua hyvältä ja pukeutua tyylikkäästi. Mikä sun nimi on? Ai, mun pikkusiskolla on sama nimi." Oli jotenkin outoa tekstiä, lähdin kävelemään.

ja tapahtuu aina toisinaan sellaista ;)

En nyt tiedä tästä tapauksesta mutta jos yleistän niin monet miehet tuntuvatkin korostavan merkillisen suuresti naisen tyylikästä / persoonallista / siistiä pukeutumista, mutta niiden vaatijoiden joukkoon mahtuu niitäkin joiden omat farkut ovat vuodelta nakki ja paita saatu joululahjaksi exältä :D

• charged
        katarzyna kirjoitti:

Toi pikkusisko-juttu tuli varmaan minulta. Varmaan se oli vaan sellaista "ääneen ajattelua". Totta kai asia kävi mielessä. Toivattavasti en ollut minä, ainakin tietäisi ettei ole ainut joka on mokannut noin pahasti.

• marie

Joskus mies tuli baarissa selittään mulle jotain tällaista juttua: "Sä näytät tosi taiteelliselta, sä varmaan maalaat paljon" Ei siinä sinänsä muuten mitään mutta tyyppi näytti kiihotuvan omista sanoistaan ja jatkoi juttua todella kauan. Oli vain jotenkin koomista..."uuh, sä maalaat."

Yks surkeimmista iskuyrityksistä on kanssa se "miks sä näytät noin surulliselta, hymyilisit vähän". Äh. Anna parempi syy hymyillä.

• kati

Olen tumma naisihminen, mutta olen aivan supisuomalainen(tumma tukka,ruskeahko iho ruskeat silmät,joskus pienen tuppukylän baarissa parikin kertaa minulle on tultu "juttelemaan" englanniksi..tyyliin mistä päin olet, puhutko englantia ym.kyllä on jätkät lähteny noibleesti kun tajuavat juttelevansa suomalaisen kanssa ;)

• johnsei

Ei se ollut iskuyritys, vaan kehoitus senkin luppasilmä

• Tuo tumma nainen
        kati kirjoitti:

Olen tumma naisihminen, mutta olen aivan supisuomalainen(tumma tukka,ruskeahko iho ruskeat silmät,joskus pienen tuppukylän baarissa parikin kertaa minulle on tultu "juttelemaan" englanniksi..tyyliin mistä päin olet, puhutko englantia ym.kyllä on jätkät lähteny noibleesti kun tajuavat juttelevansa suomalaisen kanssa ;)

Mulle tullaan kans aina puhumaan englantia jopa ihan täällä Helsingissäkin.

• Palstan nimi on "miten mies isketään" - äkkiseltään luulisi täällä olevan puhe kuinka miehet iskevät naisia, mutta ilmeisesti kirjoittajat eivät sittenkään ole naisia...?

Tästä huomaa kuinka kuinka syvään on iskostunut asenne, ettei nainen voi iskeä. :)

• - Piiamariia -

Kundi tuijotti mua pitkään haudanvakavana. EI hymyillyt. Ei myöskään puhunut mitään. Olemuksensa jotenkin epämääräinen.

Lopulta avasi suunsa ja kysyi: " Voisimmeko mennä minun luokseni? Voisin tarjota sinulle lasillisen vettä."

Jätin tarjouksen väliin.:D

• paljon :)
        - Piiamariia - kirjoitti:

Kundi tuijotti mua pitkään haudanvakavana. EI hymyillyt. Ei myöskään puhunut mitään. Olemuksensa jotenkin epämääräinen.

Lopulta avasi suunsa ja kysyi: " Voisimmeko mennä minun luokseni? Voisin tarjota sinulle lasillisen vettä."

Yksi täysin tuntematon mies tuli kerran sanomaan suoraan :tehdäänkö lapsi?

yksi esitteli itsensä minun nimeni on "pekka" ja sukunimeä ette tahdo tietää kukas sinä olet?

Minä jo luulin että yöllä paistaa aurinko mutta huomasinkin sen olevan sinä

eri kaupungissa mies tuli kyselemään että mitäs sulle kuuluu ei olla nähty aikoihin. joo ei tässä elämässä...

Naisen ikäähän ei saa kysyä mutta kerro salaisuutesi miten olet pysynyt noin kauniina? joo olin silloin 18 vuotias

näitä olisi todella paljon mutta en jaksa kirjoittaa :)

• minss

Eli näin mies isketään. :D
        Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö uudestaan ohi?
        Kyllästyin puhelinnumerooni saanko sun omas?
        Että jotta koska kun jos vaikka oisit mun ?
        Sä oot varmaa väsyny, ku oot juossu koko yön mun unis?
        Ootko hyvä kalastamaan? (mies/poika vastaa jtn.) Aattelin vaa ku jäin koukkuus. kolme vikaa on enemmän ihastukselle, toki niitäkin voi käyttää muutnekin mutta jos tapaat ekan kerran ni toi; Sä oot varmaa väsyny, ku oot juossu koko yön mun unis?
        on ehkä vähä epäuskottava jos tapaa miehen ekan kerran :D

• romut cf
        minss kirjoitti:

Ootko hyvä kalastamaan? (mies/poika vastaa jtn.) Aattelin vaa ku jäin koukkuus. kolme vikaa on enemmän ihastukselle, toki niitäkin voi käyttää muutnekin mutta jos tapaat ekan kerran ni toi; Sä oot varmaa väsyny, ku oot juossu koko yön mun unis?

Noilla isketään poikasia ja ääliöitä. Ei tipahtanut ainakaan tähän älyn jättiläiseen :-P.

• loistavaaa
        - Piiamariia - kirjoitti:

Tuohan oli aivan loistava! Pitää kokeilla!

• onnistui
        minss kirjoitti:

tämmönen:

lähetäänks jo?

ja mehän lähdettiin! :D

• Kunnon mies
        minss kirjoitti:

Ei jumaliste mitä paskaa, ei kyllä isketä. Teennäistä paskaa mikä paistaa heti läpi. Anteex vaan, naisesta puree seksikkyys parhaiten, tuo oli kait jonku onnettoman sääliyritys.

• tejon

Kaikki teennäinen lirkutus on meikäläisellä pannassa. Samoin se, että hlö juttelee mun tisseille- joskin ilmeisen tasapuolisesti kummallekin..Suora ja rehellinen puhe on se, joka vie jalat alta.

• R.Jeremy

Ei vissiin kannata olla tissit ojossa kun kerran niille tullaaan jutteleen.

Sitä en ymmärrä kun osa naisita ei saa tissejään millään peteitettyä kuin max 30% ja sitten ihmetellään kun kaikki miehet kuolaa rinnoille.

• Ärsyyntynyt..
        R.Jeremy kirjoitti:

Ei vissiin kannata olla tissit ojossa kun kerran niille tullaaan jutteleen.

Sitä en ymmärrä kun osa naisita ei saa tissejään millään peteitettyä kuin max 30% ja sitten ihmetellään kun kaikki miehet kuolaa rinnoille.

Mitäs sitten siihen sanot, kun mies juttelee siltikin sun rinnoille vaikka olisi ihan umpinainen paita tai toppi???? ja silti te juttelette niille :P

• Karo

Ok, miehen iskurepliikki; Sä näytät juuri siltä, et mä haluisin sulle tehdä huomen aamulla aamupalaa.
      Justiinsa, meikäläinen ainaki repes ihan täysillä.. No näin keliaatikkona oli ihan pakko kysyy, et mitäs aattelit väsätä tällaselle ruokavammaselle, ni mies meni ihan paniikkiin. Kehotin vaihtamaan iskurepliikkiä.. Terve ja näkemiin.

• Kunnon mies

Repliikit on perseestä muutenkin, yhdelläkään ei "Kunnon miestä" isketä. Mutta toi suhtutuminen kertoo sen, et aina pitäs olla kristallipallo kourassa ja tietää ettei sulla ole mitään hajuakaan mitä mies tarkotti itseasiassa tuolla höpinällään.

• juippi

Kyllähän ne parhaat ja pahimmat iskuyritykset ovat olleet tyyliin eka repliikki "meille vai teille" tai sitten tartutaan vaan muniin.(auts..., puristakaa edes hellemmin)

Huonoimpia mahdollisia ovat olleet miesten iskuyritykset, varsinkin kun ite oon mies ja täysin hetero.

• Tämä on totta

puristaa niin sano ettei näin raju sm-seksi ole sun makuun

• naisen tekemänä huonoa iskuyritystä ei ookkaan.Toisaalta taas jopa seitsemän promillen seurusteluhumalassa oksennusreaktioita aiheuttavan eukon yrityksiä ei pelasta minkään maailman repliikit,se kuullostaa ja tuntuu aina yhtä vastenmieliseltä.

• kukka111111

oot vieläkin täällä! =) Mä kävin joku pari vuotta sitten säännöllisesti lukemassa täällä ja muistan vaan sut (vakininimerkeistä). Nyt en ollu toooosi pitkään aikaan käyny edes vilkaisemassa ja täällähän sinä vieläkin....etkö oo yhtään pitäny taukoa?

• pikku.nainen

oli ainakin hellyttävin:

Seison iltasella kaupungilla ja odotan miestäni. Nuori mies kävelee ensin ohi ja tulee sitten kysymään kelloa. Kerron hänelle, paljonko kello on. Nuori mies kysyy, odotanko mahdollisesti ystävätärtäni, ja että pitäisikö hänen "jäädä seuraksi odottamaan, ettei minulle satu mitään".

Hellyttävää ja hauskaa sinänsä, koska hän oli noin kymmenen vuotta (?) minua nuorempi..

• vilperi

kaivolla tapahtui, printtailtii varakkaan kaverin tiliotteita automaatista ja kirjoitettiin oma puhelin numero saldon viereen...muija tosin havaitsi ettei sitä hilloa ihan älyttömästi ole, ku joutu kaivolta poistumaan yödösällä. onnelas kerran heitin typerät jutut yhelle ihan hirveelle naiselle...kysyin läheks putte snägärille. hetki meni ja hyökkäsin kampin sägärille ja siellä se venasi jo mua...ei, helvetti lupasin tarjota ja se söi niin helvetisti ettei meinannut mahtua taksiin...tuli vain
      mieleen ettei se saatana ollut maksullinen nainen joka otti hinnan porilaisissa =). on ollut viime aikoina ihan viina linjalla eikä ole sen takia kauheesti päässyt tapahtumaan.

• Asiasta.huvittunut

Ollaan kaverin kanssa tanssilattialla jammailemassa, kun joku känninen eukko hyökkää selkäni takaa ja tarraa suoraan munista. Kun käännyn katsomaan, kuka mua yrittää steriloida, muija hyppää kaulaan ja sanoo "Mennään meille". Kun sitten vastaan, ettei olla menossa, alkaa inttämään tyyliin "Enkö mua oo seksikäs" jne. Oli kyllä rasittava tapaus, en meinannut millään päästä eroon.

Samaten on kerrassaan huvittavaa, kun parikymppiset (ja vanhemmatkin!) tytöt laittaa kaverinsa kysymään, josko meikäläinen olisi kiinnostunut tanssimaan/juttelemaan/whatever. Toi kaveri kysyy -tyyli saattoi toimia ala-asteella, mutta mutta...

• Neiti_Ennustaja

Yks tyyppi tuli vierelleni ollessani baaritiskillä ja kysyi: "Oletko eksynyt?" No vastasin siihen, että olen eksynyt ja haluan edelleenkin pysyä eksyneenä. Ihme! Tyyppi tajus ja jätti rauhaan :D
      Sitten erään kerran kundi alkoi laittaa hiuksiani nutturalle sanoen, että näyttäisin kauniimmalle hiukset kiinni. Muuten ihan hyvä, mutta olisi voinut jättää ne kampaajan hommat sikseen.... Ei oikein napannu! :D

• Prince_Of_The_Darkness

Kerran yks nainen katseli mua vähän aikaa ja sitten tuli kysymään että mistä oot ostanu noi farkut. Heti sen jälkeen se alkoi kalakattamaan että mistä se on ostanu sen omat vaatteet. Siinä vähän aikaa kuuntelin ja läksin pois!

• Hiljaa huomiseen

Minä taidan olla vähän vanhempien herrojen mieleen. Koulussakin yks opettaja flirttailee. Mutta asiaan!: Eräs huonoimmista iskuyrityksistä oli, kun noin vuosi sitten erään nimeltämainitsemattoman yhtyeen keikalla lämppäribändin esiintyessä viereeni hivuttautui minua 3 päätä lyhyempi ja puoli ihmisikää vanhempi rupinen papparainen, joka viekoittelevasti kysyi, voisimmekohan mahdollisesti seurata konserttia yhdessä. Kohteliaasti kieltäydyin.

Sitten minusta ne isku- tai mikälieyritykset ovat aina yhtä vastenmielisiä, kun joku jätkä tuijottaa ylimielisen v-mäinen "minäolensairaankuumaatavaraa" katse silmissään, että yritäkin tulla ottamaan!
      Painukaa kotiinne kattomaan peilistä vähän kivampi ilme kasvoille, jookos?

Mutta kyllä niitä hyviäkin sitten on..

Parhaiten minut saa hurmattua niin kuin tässä viimeisimmässä tapauksessa kävi, eli ihan vaan alettiin jutustelemaan pikkuhiljaa, siitä se sitten lähti. Hän oli erilainen, kutsui minua kauniilla sanoilla, ja oli muutenkin höpön hellä. Uuu ai law. Kyllä oli ihanata aikaa! Mutta nyt vaan sekin ihanuus on karikoilla.

• Lii

Baarissa viimeset hitaat menossa ja komee kundi tulee pyytämään tanssiin. Ei siinä siis mitään, olisin ehkä voinut lähteäkin, mutta kundilla oli niin vakava ja melkein jopa vihamielinen ilme kasvoillaan, että kieltäydyin kohteliaasti. Vielä se jäi siihen mua tuijottelemaan epäuskosen näkösenä, mutta eijei tällanen pieni kiltti tyttö kyllä vaan yksinkertaisesti uskaltanut lähteä nojailemaan sellasen kundin kanssa.

...Niin että pliis...muistakaa hymyillä (normaalisti), kun haette tanssimaan, jooko?

• ..nainen..

yritti ensiksi väkisin suudella. Epäonnistuneen yrityksen jälkeen alkoi väittämään että en voi olla tykkäämättä hänestä.. Tuli hiukan oudoksuttava olo ja poistuin paikalta.

• tällaista..kuullut

"Olet ihan kuin mun pikkusiskoni näköinen"

....

jotenkin outo olo tuli,kas kun en muistuttanut äitiään tai vaimoaan?

pikkusiskosta tulee mieleen kyllä kuin olisi kuumana siskoonsa!

• MrMr

Kyllähän näitä hienoja yrityksiä on koettu joo.
      Nää, munista kiinni ja kunnon rutistuts, yritykset on kyllä karmaisivimpia. Luuleeko ne naiset, että mies syttyy siitä, että puristetaan kivekset rikki?

Kerran laivalla yks ihan "hyvässä" kunnossa oleva neitonen tuli siellä yökerhossa valomerkin jälkeen pyytämään apua kenkien jalkaan laittamisessa. Siinä vähän aikaa sitten epäuskoisena tuijotin, kunnes sen kaveri (neidon kengät toisessa kädessä) tuli repimää sen mukaansa sanoen, että nyt on X aika lähteä tutimaan. En olisi enempää samaa mieltä voinut olla. :)

• susanna18*

tosiaan..baarissa olin kavereiden kanssa ja istuin pöytään hetkeksi levähtään,juomaan yhden siiderin ja varaamaan paikkaa yhdelle kivalle tyypille niin paikalle tuli ok näkönen jätkä täyden siiderin pullon kanssa ja sanoi kuulleensa että täällä istuisi kaunis neitonen vailla seuraa.koitti tarjota paukkua mutta en ollut kiinnostunut enkä lämmennyt sillä minulla oli kiikarissa se jolle pidin paikkaa.

• Siru.

Istuin baarissa ja juttusille tuli ihan ok mies. Hetki juteltiin ja harrastuksistakin tuli puhe. Yhtä äkkiä mies kysyi, et "onko sisälläsi uimari?" Mä siihen vähän ihmeissään, et ei kai. No siihen mies heti, et "haluatko sisällesi miljoona uimaria?" No mä siinä repesin ja sanoin, että toki haluan...mielessä ajattelin, että niin haluankin, mutta en nyt tällä kertaa sulta ja kiusasin loppuillan sitä tyyppiä, enkä lähtenyt hitaille sen kanssa ollenkaan.

• eevuli18*

tuo oli hyvä

• tytteli86

baarissa ollessani tässä yks ilta,koitin tiskille päästä ja siihen kun pääsin tuli ihan söpö tyyppi siihen,aattelin että noh hellou vaan sullekki.ensimmäinen lause tyypin suusta "mulla ei ole rahaa,viittitkö ostaa mulle bissen niin mennään jutteleen" joo ei taideta.
      otin oman juoman ja läksin pois.

• sussu*

en tiiä oliko surkein mutta baarissa tanssilattialla ollessani alkoi baarissa soimaan dirlandaa laulu(mikä lie) tokihan siinä lähti sitten pitkä letka kiertään baaria.aiemmin minua pitkään katsonut hyvän näköinen tyyppi ei muuta keksinyt kuin kutsua mukaan letkaan että pääsi persiiseen tarraan kiinni.
      ei oikein napannu.joten kiitos miehet.älkää puristelko takapuolesta.

• sannainen

tanssin baarissa kavereiden kanssa kaikessa rauhassa kunnes eräs tyyppi tarttu kädestä kiinni ja kiskaisi lujaa minut itseään kohden ja kysyi sitten edelleen kädestä puristaen että suonko hänelle seuraavan tanssin.pyysin tyyppiä laskemaan minut irti ja kieltäydyin tanssikutsusta.ties kuinka kovakouraista se olis ollu.

• hah!

Voi, hah-hah ja eh-heh teidän naisten kanssa.
      HAH-HAA sanon MINÄ :D

• minun

Istun baaritiskillä. Mies tulee viereen ja tökkii kyynärpäällä kylkeeni. Juuri kun meinaan ärähtää asiasta hän aukaisee suunsa ja tokaisee mulle "anteeksi,mutta sä tönit mua"! Olin hetken sanaton ja ilmeeni kertoi varmaan kaiken, sillä seuraavaksi mies hokasi itekkin: "taisin menettää kaikki mahdollisuuteni". Se oli illan fiksuin veto siltä mieheltä.

• lonelyyy

yks tyyppi tuli kysyy jos suostuisin hänen tyttöystäväkseen...en tietenkään.. sit tais siirtyy seuravaan ja tais tärpätä, joku epätoivonen naisressukka luuli et vihdoinki se OIKEA saapui tai sit oli vaan liian kännis tajutakseen mitään..

• sukupuoltani!!!

oli tosi kuuma kesä ja olin pukeutunut tiukkaan, lyhyeen ja melko avonaiseen kotelomekkoon. baari-illan kuluessa päädyimme kavereiden kanssa homo-clubille. eipä aikaakaan kun siellä eräs mies tuli kyselemään että ootko ihan oikeesti nainen. siihen sitten vastasin naureskellen, että eikö siltä näytä. mies vastasi pettyneenä, no tehdäänhän sitä kaikenäköisiä leikkauksia... sainpanhan hyvät naurut ja mies häipyi vähin äänin pelästyneen oloisena.

• minss

Surkein iskuyritys minkä joku poika teki mulle ja mun kavereille; Alattekx panee! -ärsyttävää! >:D naurettii kyl sen jälkee pitkän aikaa.

• kari vaan

Ettekä panneetkaan muutenkaan koko iltana, nauroitte hölmönä vaan kuin vähämieliset.

• miäs24

surkein ja kulunein: käyt sä täällä usein

• Mies-

Palstan luonteen vastaisesti melkein kaikki tarinat ovat siitä, kuinka miehet epäonnistuneesti yrittävät iskeä naisia, joten pitänee koittaa tasapainottaa tätä vähäsen.

Suhteellisen usein baarissa, tiskillä odotellessa naiset tulevat enemmän tai vähemmän suorasti pummaamaan minulta juomia. En sitten tiedä näytänkö rikkaalta luuserilta vai mitä, mutta ei kyllä lämmitä sitten alkuunkaan.

Toisaalta olen saanut hirveästi huumoria irti näistä tilanteista, eräskin kerta juuri yksi ihan nätti tyttönen pyysi (melkein käski) minua ostamaan hänelle siiderin. Käännyin neitoa päin, katsoin vakavasti suoraan silmiin sellaiset 7 sekuntia, sanoin "enpä taida", hymyilin lämpimästi ja poistuin paikalta. Tämä naispuolinen tosin ilmaantui pöytääni myöhemmin ja rupesi roikkumaan perässäni.

Toinen mahdollisesti kertomisen arvoinen tapaus: olin menossa kavereideni pöytään drinkit molemmissa käsissä, kun joku lyhyt, hieman pyöreä (ei mikään ruma kuitenkaan) ja hirvittävän kovaääninen neiti päätti repiä minut tanssilattialle (vaikken edes ollut sen lähellä). Kysyin, että ollaanko joskus tavattu tai jotain, ei kuulemma oltu. Pakenin paikalta tilaisuuden saadessani.

• Mies-

Joo, juomien pummiminen on säälittävää. Varsinkin kun tiedän, että se toimii moniin miehiin (olen kavereideni kohdalla todistanut tätä ilmiötä, myös eräs ystävättäreni kehuskeli baari-iltojen maksavan keskimäärin sisäänpääsymaksun verran)

Naisten oma-aloitteisuus on hyvä asia, ehdottomasti. Kovasti tykkään jos joku fiksu nainen tulee juttelemaan minulle. On kuitenkin olemassa monenlaista aloitteellisuutta. Sellainen hämmentävä kännivouhkaaminen ei vaan kauheasti iske, varsinkaan kun en juokse kapakoissa yhden yön juttujen (näiden metsästäjillehän kuvaamani kaltainen tilanne on ideaali), enkä edes oikeastaan seuran perässä: kaikki tyttöystäväni olen tavannut hieman sivistyneemmissä ympäristöissä, ja ajattelin pitää tämän trendin yllä ellei jotain poikkeuksellista tapahdu :)

• ............

Tuli mieleen se miten mua yritettiin iskeä baaris n. 10 v. sitten. Oli 18v. Mies 20v.

Mies kysyi ensin: "Lähdetkö mun kans joskus kahville?" Vastasin että "en". Seuraavaksi 10 min päästä se tuli uudestaan et "no, leffaan sitten? vastasin et "mä en lähde sun kans mihinkään!" jonka jälkeen taas 10 min päästä se tuli ujona kysymään et "jos sä et halua lähtee mun kans minnekkään, niin haluatko tulla yöksi mun luo?" Mua alkoi naurattaa ihan hirveesti ja alkoholiakin oli otettu joten lopulta suostuin ja tapailtiin puoli vuotta sen jälkeenkin. Mies oli selvinpäinkin kuskina sinä iltana. :-)

• liekkeihin,ei maastopalo

Älä kokonaan feikkaa olevasi joku muu.Okei,ei ketään vvk liian persoonallinenkaan,mainstream on myyvintä genreä, eikä Tchjehovia.
      Ääripään avoin kadehtiminen on maksimissaan huumoria.Ei sillai pelaa.Tämä vastakohtasi saa ainoastaan korokkeen hetkeksi narsismillensa.
      Julmathan saattavat jopa pokata julmuuttaan.He elävät dumppaamalla.
      Päättämätön voi olla sinä,tai hän itsenään.Ei vastuullista.
      Porno on kaupallisuutta,joka vaatii ammattiosaamista sekä blondidominointia.

• verto

Hetkinen, viimeksi kun tarkistin tän palstan nimi oli "miten mies isketään", ei "miten naista ei isketä"?

• aj2

minua 15v vanhempi, 25kg painavampi, kahden lapsen äiti ja kaverini sisar noin 1 promillen humalassa kello 3:
        "mitä jos me mentäis meille täks yöks, lapset on hoidossa koko huomisen"
        minä 29v lapseton mies:
        "ei taida olla hyvä idea, tarttee lähtee aamujunalla turkuun töihin"
        hän:
        "nopee vaan... niiku läksiäisiks"
        minä:
        "käyn vessassa" => suoraan narikan kautta pihalle, puhelin kiinni, kotio ja valot pois päältä.

Vanhempi noin 50v nainen:
        "tuu poika istuun polvelle"
        minä 26v:
        "nyt ei oikein iät kohtaa"
        hän:
        "tu tänne vaan, mun ikäsien naisten kanssa ei tartte huolehtia ehkäsystä kun ei o tota raskaus pelkoo ollu moneen vuoteen"
        minä:
        "oon homo, anteeks"
        hän:
        "no p***ttä en kyllä anna"

---

sanomatta selvää on että en istu vanhempien naisten viereen vieläkään...

• kikakika.......
        aj2 kirjoitti:

minua 15v vanhempi, 25kg painavampi, kahden lapsen äiti ja kaverini sisar noin 1 promillen humalassa kello 3:
        "mitä jos me mentäis meille täks yöks, lapset on hoidossa koko huomisen"
        minä 29v lapseton mies:
        "ei taida olla hyvä idea, tarttee lähtee aamujunalla turkuun töihin"
        hän:
        "nopee vaan... niiku läksiäisiks"
        minä:
        "käyn vessassa" => suoraan narikan kautta pihalle, puhelin kiinni, kotio ja valot pois päältä.

Vanhempi noin 50v nainen:
        "tuu poika istuun polvelle"
        minä 26v:
        "nyt ei oikein iät kohtaa"
        hän:
        "tu tänne vaan, mun ikäsien naisten kanssa ei tartte huolehtia ehkäsystä kun ei o tota raskaus pelkoo ollu moneen vuoteen"
        minä:
        "oon homo, anteeks"
        hän:
        "no p***ttä en kyllä anna"

---

sanomatta selvää on että en istu vanhempien naisten viereen vieläkään...

Tää oli hauska!!=)

• eppunenna

Saavuimme ystäväni kanssa juhliin, kun meno oli jo hyvässä nousussa. Saimme juuri riisuttua takkimme, kun söpö nappisilmäinen nuori mies viuhahti paikalle, ja kysyi minulta "Alaks olee?"

Kommentti latisti hieman fiilikset vaikka kuullostikin tosi söpöltä ja muistutti huvittavasti ala-asteaikoja, joten jätkä sai yhtä naurettavalta kuullostavan vastauksen "Ööö, en mä tänään."

• pelle korttinen

Olin pelaamassa blackjackia ja brunetti tuhannen promillen kännissä selvittää:

Tieksh miks tää viiminen paikka on parash kohta pelata?Täst näkee mitäh on tulosha jos noish edellisis on monta kuvaa jo mennyh.

(ahaa, madame ei taida tietää että emme pelaa vain yhdellä pakalla, vaan niitä on 6 kappaletta,juuri siksi ettei niitä voisi laskea)

• iskuyritys

Istuin junassa ja vastapäätä istui joku mies. Yhtäkkiä tämä mies kysyi että: "Oisko sulla peiliä lainata: Hilseileekö mun kasvot?"
        Olin tietenki ihan kiusaantuneena että mitä sanoisin ja mies jatkoi:
        "Tiiätkö muuten mikä on paras voide kasvoille? Aurinkorasva"
        Ja tätä juttua seurasi miehen selitys ampuma-aseharrastuksestaan ja oli kuulemma menossa ostamaan asetta..

Olin kyllä tosi ilonen, ku pääsin ulos junasta...

• Mies1985
        iskuyritys kirjoitti:

Istuin junassa ja vastapäätä istui joku mies. Yhtäkkiä tämä mies kysyi että: "Oisko sulla peiliä lainata: Hilseileekö mun kasvot?"
        Olin tietenki ihan kiusaantuneena että mitä sanoisin ja mies jatkoi:
        "Tiiätkö muuten mikä on paras voide kasvoille? Aurinkorasva"
        Ja tätä juttua seurasi miehen selitys ampuma-aseharrastuksestaan ja oli kuulemma menossa ostamaan asetta..

Olin kyllä tosi ilonen, ku pääsin ulos junasta...

Ei kaikki ole iskuyrityksiä jos mies puhuu sinulle. Muistakaa se.

Mies saattaa vaikka harjoitella sosiaalisia taitojaan ja tunnustella omaa sosiaalista asemaansa tai hänellä voi olla tylsää tai joskus hän voi jopa tuntea syyllisyyttä siitä ettei itse ole puheliaampi. Syyt on monet.

• synnyttäjä.

"sä olet maailman kaunein nainen....sä olet ikuinen synnyttäjä!!"

toi on ehkä parhain mitä on sanottu! kuka haluaa olla ikuinen synnyttäjä!?? anyone? :D

• mies...

..pyysi mua kysymään nuoria virolaistyttöjä tanssimaan hänen kanssa, koska oli itse niin humalassa, ettei oikein pystynyt puhumaan!

"He-ei voishiks shää kyshyy nn-noitaa tyttööi thanssiiii?"

Ihan piruuttani menin tytöiltä kysymään.

Arvatkaapa kaksi kertaa suostuivatko? :D

Ukko ei kauan ehtinyt potea pettymystä, koska sammui pian tämän jälkeen.

• tyttöö18

Eräs hyvin juopunut, ruma ja minua selvästi vanhempi mies tuli istumaan viereeni baarissa. Yritin katsella muualle mutta vastasin kuitenkin kysymyksiin. Mies kysyi ikääni ja silitti kättäni, tarttui niskastani kiinni ja yritti suudella. Työnsin miehen pois ja sanoin olevani varattu. Hän vetäytyi suu auki taaksepäin ja sanoi: "No saatana onneks mä oon hyvä vetämään käteen!" Tämän jälkeen siirtyi seuraavan neidin viereen.

• apuaaaa

Hei muru, istuin ja katselin sua pitkään. Tuot mulle äidin mieleen. Haluaisitko lähteä vaikka kahville.

Pakoon siinä tuli halu lähteä.

• kuulemani iskulause

Minä ja kaverini ollaan kummatki 27 vuotiaita ja yks mies sit kerran tuli pokaa mua aloittamalla keskustelun et mitäs äiti ja tytär...eli siis mä olin sen mukaan se äiti..Meni kyllä heti vaikeaks sen jälkeen ku tajus minkälaisen sammakon heitti suustaan ja yritti paikkailla sanomisiaan mutta ei enää auttanu..olin raivoissani :)...Ja en tosiaan näytä mitenkään vanhalta..Monesti kysellään papereita ku raflaan mennään...

• ---

Olen töissä miesvaltaisella alalla ja muutaman kk:n päästä uuteen työpaikkaan tullessani firmalla oli pirskeet, johon kutsuttiin myös asiakkaita. Ilta oli hauska ja siirryttiin toimistolta etkoilemaan hotellin saunaosastoon, jossa miesväki meni saunaan. Kovasti naisiakin sinne haluttiin, mutta en ymmärrä MIKSI pitäisi saunoa, kun on jo tällingissä... Saunan jälkeen eräs mulle tuntematon tuli kyselemään, että "paljonko maksaa" - pyysin toistamaan vielä kysymyksen ja kun en ollutkaan kuullut/ymmärtänyt väärin, sanoin vähän isompaan ääneen, että ei kuulu meidän toimiston palveluihin.

• turha tyyppi

istuin kaarle XII suomibaarissa ja siihen tupsahti humalainen nuori nainen kaverinsa kanssa ja kysyi että oletko fiksu tyyppi. Vastasin että kyllähän minä olen ja seuraavaksi kysymys oli mikä sun koulutus on, menin sanattomaksi ja ajattelin että mitenköhän on fiksuus vastapuolella kunnossa, varsinkin käytöstapojen osalta. Kun en heti vastannut tokaisi nainen että ihan turha tyyppi ja paineli kaverinsa kanssa matkoihinsa. Tämä fiksu turaUlla saa vielä kuukausienkin jälkeen minulta hyvät naurut aikaiseksi.

• kaikista

oli ehkä se, kun kun umpihumalassa oleva ällöttävä gootti tuli sanomaan mulle, että ' sä oo just sen näkönen, et sä voisit olla mun nainen'.

• :P

Kaljupäinen, vanhempi mies tuli kysymään "kuinka monet miehet sä oot jo nauranu pois sun luota?" Kerroin etten vielä ainuttakaan.
        Sit kohta hän tuli uudestaan ja sanoi: "milloin sä oikein tajuat, et mä olen ainut MIES täällä?" Silloin kyllä nauroin hänet pois luotani! :D

• n 23*=D

no mulla tuli kerran tällainen tapaus vastaan:
      Mies: moi, sä oot ihan kivan näköinen mimmi
      minä: aijaa, kiitti(WTF??)
      mies: lähetkö panemaan mun luo?
      minä: NO EN TOD

ja samaa mies pyyteli ja aneli loppuillan..taisi jopa olla muutaman promillen humalassa...
      lähti seuraamaan mua jopa kunnes sanoin että sulla ei jätkä ole mitään mahiksia, ja mulla ei ole todellakaan tapana paneksia tuiki tuntemattomia humaltuneita miehiä!

toinen tapaus oli myös baarissa, silloin olin kaverini kanssa juhlimassa, kunnes joku vanhempi mies halusi tarjota minulle siiderin..
      no mikäs siinä, kiitin kauniisti(mies vaati saada tarjota siiderin), kunnes huomasin että tämä lähemmä 70v mies oli hivuttanut kätensä reidelleni ja sanoi hiljaisella äänellä että "tiedätkös mitä tollasella kropalla voisin tehdä"..ja samalla vinkkaili silmää mulle!!siis yök..
      samalla kun mies käänsä päänsä, minä kipitin kaveriporukkaani turvaan.

että tosi kuvottavia miehiä

• tarjoomatta paras

ne kaksi kertaa kuin vajaa nelkyt vuotisen urania aikana naikkosia olen harrastanu ei ole tarvinnu ikinä tarjota, kaksi kertaa olen tyhmyyksissäni näin tehnyt ja siitä ei oikeasti ole mitään hyötyä, mieluummin tarjoa kaverille. Itse asiassa kalle rupes kerran yks muija tarjoo, join sen kans kännit tiskil, kiitin ja lähin toisee paarii.

• Mies 20 v.

Pumminaisia on aina liikenteessä ja en takuulla tarjoa kenellekkään ventovieraalle naiselle yhtään mitään. Siinä ovat jääneet möllöttämään suu auki kun olen vastannut että en tarjoa.

• nnnmmm

Oon ihan järkyttynyt, että naiset tosiaan pummii drinkkejä miehiltä baarissa!?! Sehän on on tosi noloakin. Kyllä mies voi tarjota drinkin, mutta jos ei kukaan tarjoo vapaaehtoisesti, niin pitää olla joko ilman tai ostaa ihan itse!
        Itse "isken" miehiä tahattomasti baarissa menemällä ihan vaan juttelemaan. Yleensä jos näen yksinäisen miehen joka on jollain tavalla kiinnostava, menen juttelemaan. Isompaan porukkaan en menisi ikinä, vaikka siellä olisi kuinka mielenkiintoinen mies. Tosin se että menen juttelemaan ei välttämättä tarkoita, että olisin siinä mielessä kiinnostunut kyseisestä mielestä, mutta olen muuten vain kiinnostunut jostain hänessä, esim pukeutuminen tms.

• hermot

joku sanoi että, hei sä näyttäisit paremmalta ilman tota toppia... yök.
      Niin ja jotkut osaa tosiaan olla tahdittomia siis miehet, varsinkin 3 promillen humalassa. Kun olin poistumassa baarista joku kommentoi kovaan ääneen takanani: "Hei onkohan toi oikeesti blondi" sitten toinen vastasi miehelle ,"en mä usko sillä on juurikasvua." Siinä vaihees palo käämi ja kattoin päälle niin myrkyllisesti.... Sitten toinen mies kehtasi vielä kysyä päälle: "mennäänkö rakastelee?"

• miehiin kyllästynyt!

"mulla on kyllä tyttökaveri, MUTTA...."

ei jeesus!!! Miehet, EI NOIN! Jos on tyttökaveri, ei lirkutella muille naisille!!!

• miehiin kyllästynyt! kirjoitti:

"mulla on kyllä tyttökaveri, MUTTA...."

ei jeesus!!! Miehet, EI NOIN! Jos on tyttökaveri, ei lirkutella muille naisille!!!

Noin yksi vuosi melkein viiskymppisenä sinkkuna ja jonkun lyhyen kirjan vois kirjoittaa. Oma osasto epätoivoisesti vonkaajille jne. Niin hölmökin oon ollu etten oo kaikille tajunnut heti nauraa - niin vihree sitä on ollu mutta en enää. Mutta kauheinta olen kuullut kun sälli tuli hakee tanssii ja ensin tokas; älä ikinä muutu.. oot ihana (kivasti sanottu) ja sitten hetken päästä; mulla on outoja hormonaalisia tuntemuksi pitkästä aikaa...yök
        Ehdottomasti kauheinta mitä mies voi tehdä tanssiessa niin on puristella ja litistellä ... yök yök yök. Parempi sekin jos kysyy suoraan niin voi vastaa suoraan että ei kiitos en oo sitä varten täällä. Miksi tuhlata aikaa sellaisiin jotka on vaan yhden illan suhdetta varten. Itse sanon joskus suoraan että jos sellaista haet niin älä minuun tuhlaa aikaa... reilua vai mitä ? ja ukkomiehet yleensä putoo pois ja ehkäpä myös sellaiset jotka haluu kimppakivaa, mitä en ymmärrä yhtään.

• emiliaaaaaa

No olin yksin baaritiskillä tilaamassa paukkua, kun kaverit oli pöydässä. No huomasin että siinä vieressä jotku kaks jätkää tuijotti mua. Kysyin että mitä näkyy, nii vastaus oli jotain vaimoehdokkaasta. :D Tuli hoppu pois.

Toinen ku olin poikaystävän ja kaveripariskunnan kanssa iltaa viettämässä ja tanssittiin kaikki yhdessä. Niin joku jätkä tuli toiselta puolen lattiaa kuiskimaan korvaan että oot kaunein nainen täällä.

Sitten tupakkahuoneessa yks poikaystäväni tuttu tuli n. 2 promillen humalassa kysymään että "eikö sua sais mitenkään kiinnostumaan?" Poikaystäväni oli vieressäni. :D

• Tämä on totta

alkoi baarissa inttämään tuu tanssiin ei kun nyt tuut oli sen verran ärsyttävä hetken aikaa tanssittua lähin ulos koko baarista.
      Yksi kulki poikaystävänsä kanssa ja kysyi haluaisinko olla hänen poikaystävänsä toisaalta hyvä että paljastaa heti kättelyssä luonteensa, mutta en pystyisi sellaiseen luottamaan

• Tämä on totta

tulee vastaan naisia baareissa tai muualla jotka inttämällä inttävät että tuu tanssiin niin sanon että tykkään kyllä käskevistä naisista mutta ainoastaan seksin suhteen-

• tällainen yksi

ehkä muistamani iskuyritys on kun juoman tarjoamisen jälkeen aletaan siinä keskustella ja mies kysyy ikääni ja ennen kuin ehdin vastata mitään, hän sanoo "joo oot varmaan joku hyvinsäilyny kolmekymppinen", todellisuudessa olin 22 vuotias!!!?

• hehe...

Kaikista huvittavin oli kerran kun oltiin poikakaverini kanssa tulossa baarista, ja matkalla eräs vanha, ruma ja muutenkin ällöttävä ukko tuli pummimaan tupakkaa. Siinä sitten heitettiin sille yksi tupakka, kun ukko sanoi minulle että "tuletko tuonne sivummalle, ottaisin susta valokuvan ku sulla on niin kaunis hymy."
      Tähän poikakaverini tokaisi "runkkaa jätkä kotonas!" :DD

• tanjuszka

Baarissa seisoi mies, oli minua noin 30v vanhempi, todella vastenmielisen näköinen... satuin ohimennen, vahingossa vilkaisemaan häneen päin, niin samantien mies käveli luokseni ja sanoi; "oletko kuullut sellaista sananlaskua, että jos mieheen katsoo, niin se pitää iskeä"

• yök

Känninen spurgu joka näytti jossain katuojassa ryvenneeltä hoiperteli minun (18-v) ja siskoni (16-v) luokse ja alkoi sammaltamaan siskolleni jotain sekavaa josta sain selvää "lähetään tonne kulman taakse...". Pyysin miestä lähtemään mutta tämä alkoi inttämään jotain ja lopulta lähtiessään vilkaisi meitä molempia ja mutisi "Olette kummatkin tytöt varmasti tosi NAM!" Yäk yäk yäk! Äijä oli tosi päissään ja puheesta sai juuri ja juuri selvää.

Toinen minulle samoihin aikoihin käynyt tapaus oli bussissa kun olin lähdössä vanhemman siskoni ja kaverini kanssa juhlimaan illalla. Istuimme bussissa minä yksin ja siskoni ja kaverini takanani kahdestaan. Bussi oli vielä melkeinpä tyhjä muuten mutta viereeni istui n. 60-vuotias mamu-ukko. Ei siinä mitään muuten mutta tämä alkoi matkan aikana hivuttautua lähemmäs ja lähemmäs ja lopulta olin itse täysin kiinni ikkunareunassa. Mies alkoi hivuttamaan kättään reidelleni ja siinä samassa pomppasin ylös ja vaihdoin paikkaa ainoalle vapaalle paikalle bussissa kanssani noin samanikäisen pojan viereen. Koko loppumatkan ajan ukko vilkuili minua pettynyt katse silmissään. Tuijotin ulos ikkunasta ja olin kuin en olisi huomannutkaan.

Mistä nämä ukot saavat päähänsä että joku 40-vuotta nuorempi tyttö voisi oikeasti innostua tälläisistä lähentelyistä? Yök.

• nainen27-

Sattuipa eilen baarissa. Tunnistaako joku itsensä? Hah. :D

Olin lähdössä narikkaan, kun eräs mies hymyili mulle kauniisti, ja laittoi jalkansa mun eteen niin, että meinasi kampata minut. Hyppäsin yli ja nauroin. Aika suoraa toimintaa, jos voisi sanoa.

Myöhemmin tanssin miespuolisen kaverini kanssa tanssilattialla. Eräs känniääliö mies yritti tulla viereeni tanssimaan, mutta vaihdettiin paikkaa kaverini kanssa. Selkeä merkki, etten ole kiinnostunut. Mies tulee uudestaan viereeni tanssimaan. Siirtyminen ei auttanut taaskaan, mies on kuin takiainen. Mies sanoo: "anteeksi jos häiritsen, mutta pakko tulla sanomaan, että oot todella kaunis". Kiitän ja jatkan tanssia kaverini kanssa. Ei auta, mies tulee toistamaan saman repliikin. Sanon edelleen "Kiitos kohteliaisuudesta, mutta mulla on seuraa. Ja mulla on mies." Iskijä ei vieläkään usko, vaan jää väkisin kylkeeni killumaan. Lopulta miehen kaveri tulee hakemaan tämän pois. Haha! :D

• pervoPera
        nainen27- kirjoitti:

Olin lähdössä narikkaan, kun eräs mies hymyili mulle kauniisti, ja laittoi jalkansa mun eteen niin, että meinasi kampata minut. Hyppäsin yli ja nauroin. Aika suoraa toimintaa, jos voisi sanoa.

Myöhemmin tanssin miespuolisen kaverini kanssa tanssilattialla. Eräs känniääliö mies yritti tulla viereeni tanssimaan, mutta vaihdettiin paikkaa kaverini kanssa. Selkeä merkki, etten ole kiinnostunut. Mies tulee uudestaan viereeni tanssimaan. Siirtyminen ei auttanut taaskaan, mies on kuin takiainen. Mies sanoo: "anteeksi jos häiritsen, mutta pakko tulla sanomaan, että oot todella kaunis". Kiitän ja jatkan tanssia kaverini kanssa. Ei auta, mies tulee toistamaan saman repliikin. Sanon edelleen "Kiitos kohteliaisuudesta, mutta mulla on seuraa. Ja mulla on mies." Iskijä ei vieläkään usko, vaan jää väkisin kylkeeni killumaan. Lopulta miehen kaveri tulee hakemaan tämän pois. Haha! :D

erehdyin zetorissa käymään ja minua tuli iskemään noin kymmenen vuotta vanhempi vastenmielisen näköinen nainen. Vastailin hänen kysymyksiinsä kohteliaan asiallisesti osoittamatta kuitenkaan
        mitään kiinnostusta kun mamma yhtäkkiä tokaisi että taidatkin olla loppupeleissä pelkkä pervo pera
        ja mama marssi tiehensä, Ei voinut muutakuin nauraa ja lähteä parempaan paikkaan.

• SSGSGFHFGFGJFGJGFJFF
        nainen27- kirjoitti:

Eikö kukaan huomannut tuota bussissa? Kannattaa jatkon varalla muutenkin (jos on porukkaa lähistöllä) sanoa ääneen jotain, ainakin itse kävisin heittämässä papan / spurgun (vaikka ällöttävää olisi sellaiseen koskea) helvettiin paikasta, jos tuollaista tekee. Etenkin jälkimmäinen tapaus todella törkeä-

• Rehelllinen MIES

on olleet ne joiden esittäjä on vaan yksinkertaisesti ollut epäpantavan näköinen, muutenhan meikää viedään kyllä kuin litran mittaa oli jutut minkälaisia tahansa.

Ei saatana, ei liian outoa tai huonoa läppää olekaan, etten lähtisi leikkiin mukaan, paitsi jos eukko sattuu olemaan täysin arvostelukyvyttömässä tilassa tai kaasuissa, jolloin tietysti jalomielisesti himmaan vähän, herrasmies kun olen.

• 19v_n

baarissa mua n. 10 vuotta vanhempi mies katteli aluksi aika pitkään. tuli sitten vierelle ja tokas "MORO, oon liikkuvast poliisista, haluisitsä nähä miten mulla liikkuu eteen ja taakse?!", vinkkas silmääkin. vastasin naurua pidätellen; "kiitos, mutta ei kiitos".
        tuo samainen piti koko loppuillan aika yksipuolista silmäpeliä. aina jos satuinkin vilkaisemaan siihen suuntaan, alkoivat herran kulmat pomppimaan ja silmätkin räpsyivät tiuhaan tahtiin :D

tanssilattialle otin vain miespuolisia kavereita mukaan, silti tuo samainen yritti jostain koko ajan hivuttautua taakse tanssimaan ja silmäpelit vaan jatku.. lopulta en voinut enää pidätellä, joten nauroin koko miehen pois koko tanssilattialta.

• Enzion
        19v_n kirjoitti:

baarissa mua n. 10 vuotta vanhempi mies katteli aluksi aika pitkään. tuli sitten vierelle ja tokas "MORO, oon liikkuvast poliisista, haluisitsä nähä miten mulla liikkuu eteen ja taakse?!", vinkkas silmääkin. vastasin naurua pidätellen; "kiitos, mutta ei kiitos".
        tuo samainen piti koko loppuillan aika yksipuolista silmäpeliä. aina jos satuinkin vilkaisemaan siihen suuntaan, alkoivat herran kulmat pomppimaan ja silmätkin räpsyivät tiuhaan tahtiin :D

tanssilattialle otin vain miespuolisia kavereita mukaan, silti tuo samainen yritti jostain koko ajan hivuttautua taakse tanssimaan ja silmäpelit vaan jatku.. lopulta en voinut enää pidätellä, joten nauroin koko miehen pois koko tanssilattialta.

Jos ulkonäkö on ok niin yleensä en jutuissa hirveesti nirsoile vaan katon hommaa eteenpäin. Pari kertaa vaan meni kuiten kuppi nurin. Eka oli nuorehko naiskaksikko. Toinen tuli kysyyn että tarjoonko sille siiderin...tähän vastasin että ei oo varaa just ny. Kohta ne purjehtii siihen takaisin ja kysyy heitänkö tupakkaa. No sanoin että en polta mutta ottaa tuosta kaverin askista...se loujui siinä pöydällä. Sitten se on vailla tulta. Otin kaverin sytkärin ja raapasin tytsylle tulet. No siinä se sitten yskii sen tupakin kanssa ja vetää parit poskisavut. Ei takuulla polttanu...sen kaveri seisoo tuppisuuna koko ajan vieressä. No sitten se kysyy että tykkäänkö minä Britney Spearsista, johon vastasin että en tiedä kun en oo tavannu. Sit se jatkaa...siis sen musiikista. No enpä varsinaisesti fanita. Sitten sillä tulee aivastus, yrittää hienosti pitää suun kiinni. Stropo valo läikkyy parhaimilleen ja vieläkin muistan tarkalleen miltä se näytti kun sen molemmista sieraimista lensi sellaiset pisara suihkut mm. minun lasiin. Ei enää kyenny. Toinen vielä surkeampi tapaus oli kun kolme eukkoo katteli tanssilavan reunalta ko mie siinä aikani kuluksi veivailin ko olin kuskina. No kohta porukan räikein tapaus vääntyy siihen hankaan persettään minua vasten...oikeen kunnon turpea meikkiporsas. No aikansa se koittaa ja mie hiljaa hivuttelen karkuun. Sitten se menee takas kavereittensa tykö ja julistaa että "sen täytyy olla homo"...niimpä niin.

• Thaimaassa

ajeli skootterilaan edes takaisin ohitseni ja hihkaisi aina byeeee! Iltaisin hän toi huoneeseeni ilmaisen juoman, jonka kyllä otin ilomielin vastaan. Olisi pistänyt päälle jotain aikuisempaa kuin KOULUPUKU! :O

• pirunhauska

miten miehen ei kannattaisi iskeä ketään. :)

• aaaw

Söpö!
        Eikä edes välttämättä mikään iskuyritys :)

(paljonko on 18 12, jos ei 30?)

• Thaimaassa...
        aaaw kirjoitti:

Söpö!
        Eikä edes välttämättä mikään iskuyritys :)

(paljonko on 18 12, jos ei 30?)

Tytön sukulaistäti oli kertonut ystävälleni, että tyttörukka oli ihastunut minuun. Kyllä tuli vähän katsottua peiliin, että minkä ikäiseltä mä oikein näytän. En oikein lämmennyt, mutta kävin ottamassa tytöstä kuvan ja hän oli aivan kipsissä, kun olin lähellä.

• ihana ilta tän kans

tämän lausahduksen kuulin itse asiassa jätkältä jonka kanssa oli jo vaihdettu numeroita ja nähty pari kertaa, ja oltiin kai jonkinlaisilla reffeilläkin sitten.. tuli puheeksi juuri nää iskureplat ja hän heitti parhaan jonka tiesi.. oon ennenkin saanut kuulla täntyyppisen ihan tosi yrityksenä mut...

"jos jotain saisin tässä maailmassa olla niin olisin sun kyynel..." (kuka tätä sit ei oo kuullu?) "...syntyisin sun silmässä, eläisin sun poskella ja Tulisin sun suuhun!" :DDD

ei se yleensä ihan noin oo menny :D (normiversio on btw "...kuolisin sun huulille")

• potsuli

Surkein saamani iskuyritys tapahtui eräissä kotibileissä, kun olin 17-vuotias. Eräs porsaannäköinen jätkä hivuttautuu viereeni ja alkaa hivelöidä persettäni sanoen samalla "Oi paikan kaunein ruusu!"
      Kun totean olevani varattu, hän vastaa "Niin minäkin!" ja jatkaa lääppimistä.
      Mistä näitä sikiää? :--DD

Ja onhan näitä vanhojen äijien (ja vähän nuorempienkin) "OOTSÄÄ MALLI TAI MISSI?" tullut kuultua. :D

• miehen vaimo

Mieheni oli matkalla supermarkettiin, kun häntä alkoi seurata yksi nuori nainen metrosta lähtien. Mies kävelee, nainen kävelee, mies pysähtyy, nainen pysähtyy. Lopulta eukko yritti taklata miestä, jolloin tietenkin keskustelu alkoi.
        Aika surkeaa hommaa, varsinkaan kun mies ei mitenkään osoittanut huomiota naiselle. Kertoi olevansa naimisissa ja ettei touhu kiinnosta lainkaan. Kyllä nainen nolostui!

• lapselta tikkari
        miehen vaimo kirjoitti:

Mieheni oli matkalla supermarkettiin, kun häntä alkoi seurata yksi nuori nainen metrosta lähtien. Mies kävelee, nainen kävelee, mies pysähtyy, nainen pysähtyy. Lopulta eukko yritti taklata miestä, jolloin tietenkin keskustelu alkoi.
        Aika surkeaa hommaa, varsinkaan kun mies ei mitenkään osoittanut huomiota naiselle. Kertoi olevansa naimisissa ja ettei touhu kiinnosta lainkaan. Kyllä nainen nolostui!

Käppäilin mukavan mutta naisettoman illan päätteksi himaani, törmäsin kadulla sievään tyytöseen, siin marhaili joku kundi lähettyvil sillai varjona, menin pummaa röökiä, sit kun se oli kaivanu röökit kysäsin tulisko jatkoille, siin vaiheessa se kundi tuli siihen ja se muija otti sen kädet ja laitto ne rinnoillee et " vaihtasinko tän näkösen jätkän" eli kun on niin nätti poika, mä katoin et joo ihan ok babyface ja toki mua tajuttomasti nuorempi, nappasin askin ja lähin naureskellen polttelee röökejä.

• baarin nainen

Baarissa mies kiilaa minut itsensä ja seinän väliin, kun olin takki päällä baarista lähdössä (odotin kaveria, joka oli vielä narikkajonossa), ja alkaa sönköttää "mie tiiän että sie sanot, että mee vittuun siitä jätkä, mie tiiän! mie tiiän, mie tiiän, sie sanot että mee vittuun shiitä! mutta mie annan siulle miun numeron! Mie tiiän että sie aattelet, että mee vittuun shiitä!" Hän vaikutti jo valmiiksi vittuuntuneelta itse ennustamistaan pakeista ja kielenkäyttö oli melko aggressiivista. Aina kun yritin avata suutani sanoakseni jotakin, hän alkoi jankuttaa "mie tiiän että sie sanot että mee vittuun shiitä! mie tiiän!". Lopulta sain puhuttua miehen puheen yli, että nyt minun on ikävä kyllä pakko mennä, hei hei... Kun sitten lähdin, mies kehtasi vielä juosta perääni puristaakseen minua perseestä! Siinä vaiheessa olo oli kyllä kuin halpahallin alekyljyksellä...

Toinen, paljon hauskempi tapaus edelliseen verrattuna oli minua huomattavasti vanhemman (n. 15 vuotta) miehen iskuyritys baaritiskillä "Hei neiti, mites sulle sopisi tällainen mörökölli?".

• tyttötuollainenvaan

"Hei neiti, mites sulle sopisi tällainen mörökölli?". Toihan on ihana. Jos joku sanoisi minulle noin niin ainakin saisi minut hyvälle päälle.

• ..........

No mä nyt olen nainen, mutta tänne näytti muutkin naiset kirjoitteleen, joten pistän mäkin kauhani soppaan.

Onhan sellasia iskuyrityksiä ollut, jossa sanat on voineet kuulostaa hyvältä päässä mutta sanottuna ei oikein kuulosta hyvältä. Mutta tarkoitus hyvä, joten en mä lähtisi surkeaksi sanomaan, kun uskallettu kuitenkin lähestyä jne.

Muutaman kerran on kuitenkin vastaan tullut todella surkea iskuyritys ja ne on niitä tilanteita, joissa tarrataan kiinni kädestä tai muualta eikä pyynnöstä huolimatta päästetä otetta irti. Noi on todella ikäviä kun ei päästetä toisesta irti eikä siinä oikein mitkään sanat enää tilannetta pelasta. >:(

• mielenkiintoista@

en nyt niinkään tarkoita mutta flirttiä työpaikalla asiakkaiden kanssa. Olen ollut niuho ja ajatellut että flirttailla saa sen puitteissa että lisää myyntiä tai tulosta. Siis työssä täytyy olla viehättävä ja miellyttää.
      Johtaako se siihen että kun ei muuta elämässä ole kuin työ ja joitakin erinäisiä harrastuksia ja ulkoilua jotka nekään eivät säännöllistä NIIN onko mitenkään mahdollista että mistään ei kehity mitään koska ottaa niin tosissaan sen vain mitä on tekemässä. Siis työ, liikunta yms. eikä näe mitä ympärillä on. Ei osaa ikäänkuin käyttää hyväkseen tilaisuuksia koska niihin pitää olla erillinen aika. Pitää lähteä erikseen "metsälle".
      Itsellä taitaa mennä hakkuut melko metsään kun ei tulosta...

• ex baarikärpänen

mulle kävi kerran niin että olin mennyt yksin baariin istumaan kahville ja odottelin kaveria töistä siellä... juttelin toisen kaverin kanssa puhelimessa kunnes piakkoin tulee baarimikko tuomaan drinksun mulle... katoin sitä hölmistyneenä kunnes hän selitti ja osoitti et tuo mies tuolla halusi tarjota sinulle drinkin... :D hetken siinä nikottelin ja kiitin baarimikkoa.... todellakin meni tovi asia tajuta mitä just tapahtu...
      no eipä aikaakaan kun drinkin tarjooja tuli sit samaan pöytään istumaan.. ja juttu alkoi näin

"moi. mä en saanu silmiäni irti susta heti sen jälkee ku sä tulit tänne baariin sisään." (ööö... olin siinä vaiheessa baarin ainut nainen... :D )

"mitä sä meinaat illan tehä?"
      kerroin oottavani kaveria ja sitten meneväni sen luokse yöksi...

"voinks mäki tulla sinne tein luo yöks?"
      katoin hetken siinäki vaiheessa kysymysmerkkinä mut sain kuitenki sanottuu et ei onnistu... tyttöin ilta...

eihän siin... juteltii sit niin kauan aikaa kunnes kaverini tuli ja myö siitä lähtöä tehtiin... niin jätkä viä silloinki roikku kimpussa "eiks me voitas nussia???" siin vaihees kyl ei enää pokka pitäny... :D

toi oli kaikkein mieleenpainuvin isku yritys... jos olisin ollut oikealla mielellä niin olisin varmasti lähtenytkin miehen matkaan tai ainakin numeroni antanut... :) mutta olin juuri eronnut niin ei oikein kiinnostanut...

• super ujo

kävin kerran sittaris pelaamas pleikkari kolmosel yhtä pelii. no olin pelannu jokseenki puol tuntii ja sit yks tosi söpö tyttö tuli kysyyn et voisko se pelata mun kans sitä autopelii mitä pelasin. n o mä punastuin vähäse mut asnoin sil et se käy ja siin me hiljaa pelattii sitä pelii ja mä olin tosi ujon. se välil vinkas mul silmää mut mä en tehny mitää ku olin nii hermon. nolasin itteni ehkä ku eyritin jutel sil jotai mut mun suust putos vahignos räkää sen kengäl ja se katto mua hämmentyneen. sit mä jätin sen siihe ja menin pelaa xboxii joka oli siel hyllyn toises pääs sit se tyttö käveli pettyneen pois
      oon nii ujo ni mokaan aina joka paikas tyttöjen kans vaik en oikeest haluis se tyttö oli tosi söpöki ja ihana mut mä olenn niin nolo :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      105
      6358
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      222
      3575
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3405
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3328
    5. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      33
      2721
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2555
    7. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2524
    8. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2373
    9. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      274
      2181
    10. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1786
    Aihe