hoh hoijaa suomi 24 treffit

Sakke

Miten voi olla mahdollista, ettei suomi24 saa treffipalstaansa toimimaan? Kehutaan hitonmoisislla kävijämäärillä ja kuitenkin ihmiset istuvat iltakaudet koneensa äärellä ja yrittävät avata tai lähettää viestejä, usein tuloksetta. Tuntuu oudolta kun kuitenkin miehet ovat kävelleet kuussa. Koko ajan ilmoitellaan etusivulla, että treffeissä saattaa olla ongelmia, poistaisivat edes tuon saattaa sanan. Meitä on monia, joilla ei ole mahdollisuutta laajakaistaan, puhelinverkkoyhteydellä illan istuminen yhteyttä hakien tulee turhan kalliiksi.

11

2089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei auta

Ei vastaa treffit, ei. Aiemmin tuli sentään ilmoitus, että palvelussa on ruuhkaa. Nyt joutuu klikkaammaan kirjaudu ulos linkkiä (kuten kaikkia muitakin) n 10 kertaan, ennen kuin sattuu jotain tapahtumaan. Jos sittenkään.

• minä...

Mulla on 10 Megan laajakaista sekä sisään, että ulos. Tökkii ihan helevetisti. Kaistan leveydestä ei pitäs olla kiinni.

• ...

Siis tuonhan pitää olla ihan valtavan tehokas ohjelma mitä siellä pyöritetään, kävijämäärät niin suuret. Ei mikään ihme, että on vaikeuksia.

• jokuvaan

Menehän katsomaan kuinka paljon käyttäjiä on IRC-galleriassa. Vähän eri luvuista puhutaan. Ei ole ikinä takkuillut.

• Ennen saattoi käydä kurkkaa toista. nyt pitää olla sisään kirjautunut, että voi tehdä yhtään mitään. Moni luo kurkkausprofiilin ja muutenkin kuormittaa, kun kaikki kirjautuu sisään pikkuisen kurkatakseen...

• heja Swedut

http://dejting.passagen.se/

ei siis ole enää kyse kävijämäärästä, uskon että tuolla on enemmän kuin suomessa kävijöitä.

ja eniro...

siis joku muu on nyt pielessä...!!

Ottaa päähän,jos kirjautuu, se kestää niin kauan ,että mä ainakin yritän äkkiä sitten pois sieltä,mutta kestää se kirjautuminen POISKIN TUHOTTOMAN KAUAN(EI JOHDU ADSL stä)

laittais sen vanhan systeemin peliin, ei tuo uusi toimi. Montako viikkoa täs on jo mennyt??

V*tuttaa suorastaan , ja ei jaksais tehdä uutta proffaa uuteenkaan paikkaan,koska täällä taas muutama kiinnostava tyyppi ,joiden kanssa kirejeenvaihto oli jo edennyt ihanaan suuntaan..

• minä.

Tuohan näyttää ihan samanlaiselta kuin suomi24 treffit?

Onko tuo myös ilmainen?

• mies.
        minä. kirjoitti:

Tuohan näyttää ihan samanlaiselta kuin suomi24 treffit?

Onko tuo myös ilmainen?

http://dejting.passagen.se/index.jsp?layout=default&object=album&userId=90415&imageId=40160

Siinä on semmoiset naisen kasvot jotka saa meikeläien ihan sekaisin ihastuksesta, etenkin tuo katse ;) huoh!

Tuo tyttö muistuttaa kovasti yhtä ruotsalaista ex-ihastusta länsirajalta, tosi paljon. Oli kassalla kesätöissä pari vuotta sitten. Saameri kun ei pysty unohtamaan. Tämmösen jälkeen rima on korkeella, pakko sanoa.

• HALLE Berry

toimii ja NOPEAA ON !!

• sakke

Ei toimi, suljettu kokonaan!!!!!!!!!!!!

• ...........

.........??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe