Miten voi olla mahdollista, ettei suomi24 saa treffipalstaansa toimimaan? Kehutaan hitonmoisislla kävijämäärillä ja kuitenkin ihmiset istuvat iltakaudet koneensa äärellä ja yrittävät avata tai lähettää viestejä, usein tuloksetta. Tuntuu oudolta kun kuitenkin miehet ovat kävelleet kuussa. Koko ajan ilmoitellaan etusivulla, että treffeissä saattaa olla ongelmia, poistaisivat edes tuon saattaa sanan. Meitä on monia, joilla ei ole mahdollisuutta laajakaistaan, puhelinverkkoyhteydellä illan istuminen yhteyttä hakien tulee turhan kalliiksi.
hoh hoijaa suomi 24 treffit
11
2089
Vastaukset
- ei auta
Ei vastaa treffit, ei. Aiemmin tuli sentään ilmoitus, että palvelussa on ruuhkaa. Nyt joutuu klikkaammaan kirjaudu ulos linkkiä (kuten kaikkia muitakin) n 10 kertaan, ennen kuin sattuu jotain tapahtumaan. Jos sittenkään.
- minä...
Mulla on 10 Megan laajakaista sekä sisään, että ulos. Tökkii ihan helevetisti. Kaistan leveydestä ei pitäs olla kiinni.
- ...
Siis tuonhan pitää olla ihan valtavan tehokas ohjelma mitä siellä pyöritetään, kävijämäärät niin suuret. Ei mikään ihme, että on vaikeuksia.
- jokuvaan
Menehän katsomaan kuinka paljon käyttäjiä on IRC-galleriassa. Vähän eri luvuista puhutaan. Ei ole ikinä takkuillut.
Ennen saattoi käydä kurkkaa toista. nyt pitää olla sisään kirjautunut, että voi tehdä yhtään mitään. Moni luo kurkkausprofiilin ja muutenkin kuormittaa, kun kaikki kirjautuu sisään pikkuisen kurkatakseen...
- heja Swedut
http://dejting.passagen.se/
ei siis ole enää kyse kävijämäärästä, uskon että tuolla on enemmän kuin suomessa kävijöitä.
ja eniro...
siis joku muu on nyt pielessä...!!
Ottaa päähän,jos kirjautuu, se kestää niin kauan ,että mä ainakin yritän äkkiä sitten pois sieltä,mutta kestää se kirjautuminen POISKIN TUHOTTOMAN KAUAN(EI JOHDU ADSL stä)
laittais sen vanhan systeemin peliin, ei tuo uusi toimi. Montako viikkoa täs on jo mennyt??
V*tuttaa suorastaan , ja ei jaksais tehdä uutta proffaa uuteenkaan paikkaan,koska täällä taas muutama kiinnostava tyyppi ,joiden kanssa kirejeenvaihto oli jo edennyt ihanaan suuntaan..- minä.
Tuohan näyttää ihan samanlaiselta kuin suomi24 treffit?
Onko tuo myös ilmainen? - mies.
minä. kirjoitti:
Tuohan näyttää ihan samanlaiselta kuin suomi24 treffit?
Onko tuo myös ilmainen?http://dejting.passagen.se/index.jsp?layout=default&object=album&userId=90415&imageId=40160
Siinä on semmoiset naisen kasvot jotka saa meikeläien ihan sekaisin ihastuksesta, etenkin tuo katse ;) huoh!
Tuo tyttö muistuttaa kovasti yhtä ruotsalaista ex-ihastusta länsirajalta, tosi paljon. Oli kassalla kesätöissä pari vuotta sitten. Saameri kun ei pysty unohtamaan. Tämmösen jälkeen rima on korkeella, pakko sanoa.
- HALLE Berry
toimii ja NOPEAA ON !!
- sakke
Ei toimi, suljettu kokonaan!!!!!!!!!!!!
- ...........
.........??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952