Mitä mieltä Ninja Fashion videosta.
Minusta se on hyvä. Entä sinusta?
Fashion
9
760
Vastaukset
- niin suutari kuin mallikin
Taas yksi mallitipunen, joka yrittää laulaa. Biisi on järkyttävä, ässät sihahtelee pissisten tyyliin ja aksentti on muutenkin tosi suomalainen. JUNTTI!
- palautteesta
jonka annoit rakentavassa hengessä.
- muuten
miten korkealaatuist atyötä video on. Vai eikö taito riittänyt...
- ????
Mikä lesti 23-vuotiaalla jo olisi. Siinä iässä elämä on edessä ja kannatta kokeilla eri asioita,
niin huomaa mikä se oikea oikein on.
Kaikilla vaan ei ole rohkeutta heittäytyä vaan elävät kun keski-ikäiset jo kaks'kymppisenä.
sanoo: Vanha ja viisas.- dyingbride
video on naurettava ja biisi on naurettava. mikä malleja ja missejä vaivaa, kun ne aina haluavat alkaa laulamaan? kyllä ulkonäkö merkkaa, ja tämäkään typykkä tuskin olisi saanut mitään levytys sopimuksia, ellei olisi jo valmiiksi huippumalli. tämä biisi on vaan nopeasti hutaistu eikä sen soittamiseen tai laulamiseen ole paljon lahjoja tarvittu. ja playbackina taitaa tämäkin biisi jokaisessa esityksessä soida...
- eri mieltä
dyingbride kirjoitti:
video on naurettava ja biisi on naurettava. mikä malleja ja missejä vaivaa, kun ne aina haluavat alkaa laulamaan? kyllä ulkonäkö merkkaa, ja tämäkään typykkä tuskin olisi saanut mitään levytys sopimuksia, ellei olisi jo valmiiksi huippumalli. tämä biisi on vaan nopeasti hutaistu eikä sen soittamiseen tai laulamiseen ole paljon lahjoja tarvittu. ja playbackina taitaa tämäkin biisi jokaisessa esityksessä soida...
Vai noepasti sutaistu ja huono. Ihan mielipiteesi koko lapsellisuudessaan naurattaa. Luulisi että samat tekijät joka tekevät Hanna Pakarisen ja
Antti Tuiskun biisejä sekä sama miksaaja joka mikaa Britney Speerisn videoita, osaa asiansa.
Mutta ehkä sinä saat parempia aikaiseksi.
Minusta kyllä sekä biisi että video ovat hyviä.Todella ammattimaista laatutyötä.
On muuten parasta aikaa Suomen virallisella singlelistalla ykkösenä.
- jysrks
Video on mielestäni todella hieno, mustavalkoisuus oli hyvä idea. Videotahan on ollut tekemässä yks Suomen huippunimistä. Se on myös ehdolla Muuvi-palkinnon saajaksi(etsitään siis parasta suomalaista musiikivideota). Ja kuvan "likinäköisyys"/lievä rakeisuus on ihan tarkotuksella tehty. Toisaalta osa vastaajista ei selvästikään tiedä musiikkivideoista yhtään mitään.
Kaikki "pysyköön lestissään" puheet on mun mielestä ihan turhia ja ahdasmielisiäkin. Nimenomaan niiltä, jotka ei uskalla ite tehdä kaikkea, mitä todella haluaa.
Biisi on ihan kelpo, varsinkin videon yhteydessä. Muuten ei ehkä niin paljon miellyttäis.
Playbackinä soittaminen on aika yleistä, varsinkin pop-piireissä. Itse kyllä arvostan kunnon live-vetoja:) - Sulevi
sanon minä.
- ...
sano! vaikk'et tiedäkään mistään mitään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013