Olen 20 vuotias tyttö ja lihoin vuodessa n.25 kiloa. Tämän seurauksena vatsaana tuli aivan hirveästi suuria ja leveitä raskausarpia.:( aluksi ne olivat räikeän punaiset,nyt ajan kanssa hieman vaaleentuneet,mutta näkyvät silti erittäin hyvin. Ja se ei riittänyt että niitä tuli alavatsaan,vaan lopulta myös ylemmäs.
Nyt olen laihduttanut kohta 20kiloa (ja lisää lähtee):b mutta nuo arvet vain on ja pysyy. niille ei kai voi tehdä oikeen mitään? Vai oisko jotain keinoo mikä vois auttaa niiden haalistumista? Oon ymmärtäny etteivät ne koskaan täysin häviä,mutta ainakin sillä tavalla että niitä ei huomaisi noin hyvin....
Hirvittävän suuret raskausarvet vatsassa :(
3
1088
Vastaukset
- ovat tässä
Aika ja arpihoidot. Plastiikkakirurgi auttaa, ja en sitten tiedä onko olemassa esim. aiheeseen syventyneitä kosmetologeja infrapuna-laser-superhionta-muta-magneetti-happilaitteineen =)
- saruliino
vuodessa arvet vaaleni melko vaaleiksi, nyt 7 vuoden päästä ne ovat jo aivan ihonvärisiä. Eivät kyllä kovin isoja olleetkaan mutta niitä oli paljon. En tehnyt mitään. Jotain rasvoja kyllä myydään mutta ne taitaa olla arpien ehkäisyyn. Itse asiassa minusta nuo hohtavat pikku arvet on aika kivan näköisiä, koristeellisia, kuin silkinkiiltoisia kuviointeja ihossa. Ei tarvii tatskoja...
- ........
Minulla on aivan sama ongelma.. Lihoin nopeasti parikymmentä kiloa ja ala- ja ylävatsassa nyt ikävät arvet. En tiedä auttaako niihin mikään.. Laihduttanut olen minäkin mutta ei se pelkästään tietenkään auta. Kuorin ja rasvaan vatsan ihoa säännöllisesti.. Toivon että se jotenkin "uudistaisi" ihoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708