mehiläis dietti!!!!

lukekaa

tietääkö kukaan mehiläis dietistä? kaveri oln joskus kokeillut ja sai 2 vk aikan 10 kiloo pois.siinä syötiin jotain maustamatonta lihaa ja salaatti ynm. en muista muita siksi täällä kysynkin. jos jollain tietoo voisko kirjotella tänne=).siinä on muuten 2vk ruoat suunniteltu erikseen mitä saa syödä.

29

24191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohje

Lennä kukasta kukkaan ja imaise jokaisesta vähän. Varmaan kilot katoaa.

• ..............

heh heh.tosi hauska!!!!!!

• mieltä
        .............. kirjoitti:

heh heh.tosi hauska!!!!!!

Kiva! Nauru pidentää ikää!

• mie vaan

Yksi tuttuni käyttää mehiläisdiettiä, ja on laihtunut viisi kiloa viikon aikana.. piti juoda paljon vichy vettä, syödä kananmunia, juoda kahvii, hedelmät, lihaa.. mutta ei missään nimessä leipää tai perunoita, mistä tulee hiilihydraatteja.. muuta en just nyt muista.

• läski

mistä saan ohjeet tähän diettiin

• Sari

1.pvä. aamiainen:musta sokeriton kahvi
      Päivällinen:2 keitettyä munaa(vähän suolaa),pinaattia tai kurkkua.
      Illallinen:Iso grillipihvi(ei kokoaikana sianlihaa),vihreää salaattia,kaiken sortin hedelmiä(kuinka paljon tahansa)

2.pvä. aamiainen musta sokeriton kahvi,1 iso sämpylä
      päivällinen:iso grillipihvi,vihreää salaattia kaiken sortin hedelmiä.
      illalinen:keitettyä kinkkua(tai kallkunaa).

3.pvä. aamiainen : musta sokeriton kahvi,1 iso sämpylä.
      päivällinen:2 keitettyä munaa,salaattia ja tomaattia.
      illallinen:keitettyä kinkkua.

4.pvä. aamiainen:musta sokeriton kahvi,1 sämpylä.
      päivällinen:1 keitetty muna,porkkanoita raakana tai kettettynä,sveitsin juustoa(esim.emmental).
      illallinen:hedelmiä ja luonnon jogurttia.

5.pvä. aamiainen:porkkanoita sitruunamehun kera ja mustaa kahvia.
      päivällinen:höyrytettyä kalaa ja tomaattia
      illallinen:1 grillipihvi ja vihreää salaattia.

6.pvä. aamiainen: musta sokeriton kahvi,1 sämpylä
      päivällinen:grillattua broileria ilman nahkaa
      illallinen:2 ketettyä munaa ja porkkanoita.

7.pvä. aamiainen: teetä sitruunamehulla ei sokeria.
      päivällinen: 1grillipihvi,hedelmiä
      illallinen:Mitä ikinä haluat =)

8.pvä.dieetti alkaa taas alusta viikoksi.Sen jälkeen tavallinen ruokavalio.

Koko dieetin ajan juodaan vähintään 3 litraa kivennäisvettä päivässä ja ehdottomasti vichy novellea(tai sellaista joka ei sisällä suolaa)

• ...........................

kiitos todella paljon.tätä olen halunnut jo pitkään!=)nyt vaan aloittamaan kuuri

• Sari
        ........................... kirjoitti:

kiitos todella paljon.tätä olen halunnut jo pitkään!=)nyt vaan aloittamaan kuuri

Itse olen myös joskus tuta käyttänyt ja silloin se oli ihan toimiva juttu :)
        Sillä saa mukavan alun laihdutukselle ja siitä on sitten hyvä jatkaa.Tsemppiä ja mukavaa kevättä.

• mehiläisiä
        Sari kirjoitti:

Itse olen myös joskus tuta käyttänyt ja silloin se oli ihan toimiva juttu :)
        Sillä saa mukavan alun laihdutukselle ja siitä on sitten hyvä jatkaa.Tsemppiä ja mukavaa kevättä.

Mehiläisissä on proteiinia? Käykö ampparit.

• arrpoja

JOS KOKO AIKANA EI SAA SYÖDÄ SIANLIHAA NIIN MITÄS IHMETTÄ TOI KEITTOKINKKU TEKEE TUOLLA LISTALLA????

• ristiina57

MIten paljon tolla tippuu kiloja viikossa?

• Sari

voi laihtua jopa 9kg...

• kilot
        Sari kirjoitti:

voi laihtua jopa 9kg...

tippunut sulla, alkuperäinen kirjoittaja? Mäkin ajattelin kokeilla tuota dieettiä.. Mutta mua häirtsee tuo keitetty kinkku, mistä saa kinkkua?

• Sari
        kilot kirjoitti:

tippunut sulla, alkuperäinen kirjoittaja? Mäkin ajattelin kokeilla tuota dieettiä.. Mutta mua häirtsee tuo keitetty kinkku, mistä saa kinkkua?

Keittokinkkua,tuossa kohdassa missä lukee keitettyä kinkkua :)

• vieras345

Varmaan riippuu lähtöpainosta paljonko tippuu. Mulla lähtenyt 5 kg/2 vkoa, useamman kerran oon kokeillu.

• laiheliini
        vieras345 kirjoitti:

Varmaan riippuu lähtöpainosta paljonko tippuu. Mulla lähtenyt 5 kg/2 vkoa, useamman kerran oon kokeillu.

Kyllä sillä lähtee kun vain todella noudattaa ohjeita! Muistakaa myös liikkua se mitä ohjeessa on päivittäin eli vähintään 1 tunti(eikä ylimääräinen liikuntakaan ole pahitteeksi)! Vishy tai muuten veden juonti nopeuttaa painon pudotusta joten vaikka tökkiikin välillä niin ei muuta kuin lisää kulautuksia=) neljäs päivä menossa, en ole vaálle uskaltanut mutta veikkaan sen näyttävän (-2)-(-3), ainakin olo on semmoinen ja "sixpäckkikin" on alkanut hieman näkymään.....Kasvot ovat ehkä eniten hoikentuneet=) tsemppiä kaikille koitokseen ryhtyneille! Niin ja 2 viikon jälkeenhän kannattaa edelleen vältellä hiilareita (myös alkoholia) jotta painonpudotus olisi kestävämpää.

• Haidi

Mä oon just parhaillaan tällä dieetillä. Kahvin juonti ällötti alussa, koska en ollut koskaan aikaisemmin juonut kupillistakaan, mutta nyt sekin sujuu jo paremmin. Mukava huomata, miten vähässä ajassa on tapahtunut paljon. Jo neljän päivän jälkeen paino oli tippunut 3 kiloa.. ja olo on mitä mahtavin!!

• Nimetön

Jaahas, viikko takana orjallista dieettiä. Kaksi kiloa pudonnut. Lähden väittämään, että jopa omalla Otson dieetilläni saisin tuon verran putoamaan viikossa. KOitan kuitenkin loppuun asti- kiukulla!

• mape
        Nimetön kirjoitti:

Jaahas, viikko takana orjallista dieettiä. Kaksi kiloa pudonnut. Lähden väittämään, että jopa omalla Otson dieetilläni saisin tuon verran putoamaan viikossa. KOitan kuitenkin loppuun asti- kiukulla!

jaahas täällä taas toinen viikko alussa,eilen kävin välipunnituksessa ja oli 7 kiloo lähteny....taitaapi olla yksilöllistä ja liikkuuko tarpeeks.....

• pasifisti
        mape kirjoitti:

jaahas täällä taas toinen viikko alussa,eilen kävin välipunnituksessa ja oli 7 kiloo lähteny....taitaapi olla yksilöllistä ja liikkuuko tarpeeks.....

Olen kokeillu tota dieettiä vuosi sitten - tosin tästä näkyy liikkuvan hieman eri versioita, joten ehkä vaikutuksetkin on sen mukaset. Mm. mun ohjeessa ei mainittu mitään suolattoman veden juomisesta tai että kinkun voi korvata kalkkunalla tms. pikkujuttuja.

Itellä lähti 6 kiloa 2 vkossa ja ongelmia oli...

...Pitäis liikkua tunti pvässä, mutta mulle ainakin (olen 167 cm ja painoin 73 kg) tuo syöntimäärä ei ollu tarpeeksi. Olin koko ajan niin väsyny, että hyvä että jaksoi työpaikalle vääntäytyä. Joten ilman liikuntaa 6 kg on ihan hyvä tulos. Muutenkin tää oli musta niin ikävä dieetti, etten ihan pikkukummassa koita uudestaan...tsemiä kuitenkin kaikille, jotka jaksaa koittaa.

Sitä paitsi repsahdin ja söin 1 päivänä jäätelöä, kun olin niin nälissäni... :) eikä ees harmittanu :D

• Kipa
        pasifisti kirjoitti:

Olen kokeillu tota dieettiä vuosi sitten - tosin tästä näkyy liikkuvan hieman eri versioita, joten ehkä vaikutuksetkin on sen mukaset. Mm. mun ohjeessa ei mainittu mitään suolattoman veden juomisesta tai että kinkun voi korvata kalkkunalla tms. pikkujuttuja.

...Pitäis liikkua tunti pvässä, mutta mulle ainakin (olen 167 cm ja painoin 73 kg) tuo syöntimäärä ei ollu tarpeeksi. Olin koko ajan niin väsyny, että hyvä että jaksoi työpaikalle vääntäytyä. Joten ilman liikuntaa 6 kg on ihan hyvä tulos. Muutenkin tää oli musta niin ikävä dieetti, etten ihan pikkukummassa koita uudestaan...tsemiä kuitenkin kaikille, jotka jaksaa koittaa.

Sitä paitsi repsahdin ja söin 1 päivänä jäätelöä, kun olin niin nälissäni... :) eikä ees harmittanu :D

Onko tolle kahvin juomiselle joku tarkka merkitys? Vai voiko kahvin tilalla juoda teetä? Kahvi kun on niiiiiin pahaa :)

• Hede
        Kipa kirjoitti:

Onko tolle kahvin juomiselle joku tarkka merkitys? Vai voiko kahvin tilalla juoda teetä? Kahvi kun on niiiiiin pahaa :)

Kahvin tarkoitus tässä dieetissä on kiihdyttää ruoansulatusta. Teellä ei ole samat ominaisuudet. Ja kuten myös aiemmin on jo todettu, tämä dieetti myös pistää väsyttämään ja kofeiini tunnetusti piristää.

• aaaZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz
        pasifisti kirjoitti:

taidampas maanantaina alkaa kokeilemaan, ei ole ylipainoa tällä hetkellä mutta jos sais ylimääräsetkin pois tolla, harrastan liikuntaa myös niin pitääpä katsoa mimmone tulos tulee viikossa

• tuntematon

Tietäskö kukaan tuohon mehiläisdieettiin aineiden märiä, kuinka paljon mitäkin tulee syödä?

• Eveorava

Pihvit 200g
        kala 200g
        kana 200g
        keittokinkku 200g
        juustoa kork. 100g
        luonnonjukurttia 2dl

Huom! Banaania ei saa syödä, se on liian sokerista!

• Amanda Lydia

Siis helpompiakin laihdutuskonsteja kyllä löytyy. Itse olen kerran kokeillut tuota "mehiläisen" dieettiä. Juttelin siitä kerran myös lääkärin kanssa, joka kyllä sanoi, ettei sairaalassa koskaan käytettäisi tuollaista dieettiä missään tapauksessa, joten se on huuhaata se tieto, että olisi joku sairaala dieetti. Periaatteessa tuo on hiilihydraatiton dieetti vähillä hiilareilla ja huonolla ruualla. Kokeilkaa hyvät ihmiset ihan oikeaa VHH ruokavaliota ja paino tippuu saman verran kahdessa viikossa ja puolet helpommalla, eikä ala tökkiä kuten tuossa se pinaatin syönti ja jatkuva nälkä. Vieläkin tekee pahaa se pinaatti, kun muistelee tuota dieettiä. Enkä ole pinaattia syönyt yhtään sen jälkeen YÖK!

• Iiruli

Itse olen nyt viisi päivää ollut tällä dietillä, ja painoa tippunut vain kilo.
        Ikävää kituuttaa kun tuloksia ei synny :(

• ajatusvamma
        Iiruli kirjoitti:

Itse olen nyt viisi päivää ollut tällä dietillä, ja painoa tippunut vain kilo.
        Ikävää kituuttaa kun tuloksia ei synny :(

ihmiset mieluummin kituuttaa kuin söisi kunnolla?

Tavallaan tuo "mehiläisdieetti" paremminkin ampiais- tai kärpäsdieetti, sivuaa vhh-dieettiä. Vhh ei vaan ole noin tiukkapipoista.

On tosi helppoa välttää hiilareita ja tiputtaa niin painoa kuin verensokeriakin sekä verenpainetta.
        Syön lihaa sen verran mitä vatsa vetää, ei tarvitse mittailla. Syön kasviksia, ei tarvitse mittailla, syön rasvaa ei tarvitse mittailla.
        Pituus 165 ja paino 62kg.

Kai se on kivempaa olla paastolla tai mehiläisdieetillä ja kun sillä ei voi loppuelämäänsä elää niin palataan sitten taas entiseen ja lihotaan takaisin. Kukin tavallaan.

• Itsellä 12.päivä menossa ja alkuperäinen paino oli 103.8. Tänään vaaka näytti 97.7, eli reilut 6 kiloa lähtenyt.

Ekalla viikolla lähti 5 kg, ja nyt tosiaan reilusti hitaammin pudonnut paino, mutta silti ei ole haitannut.

Tämä on kyllä ollut hyvä dieetti ja ehdottomasti piristänyt urheilemaan enemmän !
      Olen kävellyt noin tunnin päivässä.

Teen niin, että syön aamupalan, LOUNAAN ja päivällisen. Eli about klo 7, klo 11 ja klo 17. Sillein olen pärjännyt hyvin. Iltapäivä on paljon helpompi kestää kun on syönyt jo lounasaikana. En muutenkaan yleensä "illallista" syö.

On suht koht rankka dieetti, mutta ei varmastikkaan pahimmasta päästä.
      Suosittelen kaikille kenellä innostusta riittää !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5545
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      95
      4491
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2654
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      75
      1203
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      334
      1072
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      62
      881
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      863
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      846
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      106
      817
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      799
    Aihe