Muutama kysymys unohtui tarkentaa rakennekynsiä laitettaessa...josko joku ihana tietäis oikeita vastauksia..?
Mitä kynsilakanpoistoainetta voi käyttää rakennekynsiin?
Onko jotain rajoituksia kynsilakan suhteen? Täytyykö varoa jotain tiettyjä aineita?
Kuinka tärkeää on kauneushoitolan suosittelema kynsinauhaöljy?
rakennekynsien hoito
5
5098
Vastaukset
- neuvoni
on kohta vuoden verran putkeen rakennekynsiä pitäneenä että:
käytä lakanpoistoaineena VAIN asetonitonta ainetta. Asetonipitoisella saadaan poistettua/sulatettua rakennekynnet pois. Esim. Miramella on sininen- ja vihreätekstinen purkki, vihreä on asetoniton - käytä sitä.
Kynsinauhaöljy on todella tärkeä. Kynnet ja kynsinauhat pysyvät paljon paremmassa kunnossa kun niitä voitelee. Itse olen ottanut tavaksi pitää kynsinauhaöljypulloa yöpöydällä. Ennen telkun kattomista tai lukemista öljyä kynnet, kun on jo sängyssä, ei tarvitse tehvarmasti tehtyä ;).- popi
Kiitti tiedosta, mutta rakennekynsien tekijä kyllä kielsi käyttämästä kumpaakaan miramen poistoainetta, toinen sisältää öljyä tai jotain ja toinen on se asetoniaine. Hieman siis epäilyttää et uskaltaako tässä mitään käyttää ettei heti pilaa uusia kynsiä. Vai käsitinköhän väärin, o-ou.
Ja se kynsinauhaöljy, pitääkö sen olla sitä "huippuhyvää" mitä kosmetologi kauppas vai käykö ihan markettiaineet? Esim. Trindin cuticle repair balsam joka on tarkotettu mm. kuiville kynsinauhoille ja kynsien kunnon parantamiseen? Tuota ainetta nyt kuitenkin ostin ja aion ehkä uskaltaa käyttääkin. - neuvoni
popi kirjoitti:
Kiitti tiedosta, mutta rakennekynsien tekijä kyllä kielsi käyttämästä kumpaakaan miramen poistoainetta, toinen sisältää öljyä tai jotain ja toinen on se asetoniaine. Hieman siis epäilyttää et uskaltaako tässä mitään käyttää ettei heti pilaa uusia kynsiä. Vai käsitinköhän väärin, o-ou.
Ja se kynsinauhaöljy, pitääkö sen olla sitä "huippuhyvää" mitä kosmetologi kauppas vai käykö ihan markettiaineet? Esim. Trindin cuticle repair balsam joka on tarkotettu mm. kuiville kynsinauhoille ja kynsien kunnon parantamiseen? Tuota ainetta nyt kuitenkin ostin ja aion ehkä uskaltaa käyttääkin.Mielenkiintoista - minä olen käyttänyt Miramen vihreää aina eikä mitään ongelmia ole ollut. Mutta näitä kynsiä on niin paljon erilaisia, että tee kuten hän neuvoo, jospa se hänen laittama kynsimateriaali ei kestä Miramea..?
- ainakin jotain
Kynsilakan poistoaine ei saa sisältää asetonia (yleensä eivät sisälläkään mutta kannattaa silti tarkistaa purkin kyljestä).
Kynsilakkojen suhteen en tiedä mitään rajoituksia.
Olen käyttänyt sellaista öljyä mitä suosittelevat mutta en kyllä huomannut juuri tehoja.. Sanoivat että sen käyttö auttaa omaa kynttä selviämään hyvässä kunnossa rakennekynnen alla mutta kyllä omat kynnet menivät aivan lohduttomaan kuntoon ahkerasta öljyämisestä huolimatta..- on..
ettet hirveästi käytä kynsilakanpoistoaineita, koska ne "heikentävät" rakennekynsiä (siis jos käyttää usein). Satunnaisesti käytettynä ei ongelmia. Suosittelen värillisiä ranskalaisia niin säästyt lakkauksilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243