Enpä taas tiedä mitä ajattelis miehistä, vai enkö vain ymmärrä teitä.
Olemme tapailleen miehen kanssa pari kuukautta hyvin tiiviisti, olemme yhdessä lähes koko vapaa-aikamme. Miehellä on hyvin ärsyttävä tapa sanoa töksäytellä asioita, jotka minusta tuntuvat suoranaiselta vittuilulta, esim tänään hän puhui jonkun työkalun ostamisesta ruokapöydässä ja kun en kommentoinut asiaan mitenkään, hän nälväisi, että sano nyt jotakin, eläkä vaan tuijota tyhmän näköisenä!
Vetäisin siitä herneen nokkaani ja menin sohvalle makaamaan naama norsunpimpalla ja heittäydyin meduusaksi. Mulla ei ole todellakaan minkään sortin mielipidettä jonkun perkeleen poran ostoon, ajattelin sen olevan lähinnä yksinpuhelua, ääneen miettimistä. Tämä oli siis esimerkki, muitakin samantyyppisiä nälväisyjä olen saanut kuulla.
Siispä minusta on nyt ruvennut tuntumaan, että jokin minussa nyppii miestä ja pahasti (ei sitä kyllä myönnä, vaikka olen suoraan kysynyt).
Sanokaahan nyt miehet, saattaako ittuilua tulla harrastettua, vaikka tykkäiskin vai olenko miehelle "kuhan vain on joku"? En mitään palvontaa odotakaan, jonkin sortin kunnioitusta kuitenkin.
Vittuilu
35
5480
Vastaukset
- Swingin sulttaani
Joo, kevyt kenttäkettuilu pääsee pesiytymään hyvinkin yllättäviin olosuhteisiin, joten kyllä tykästymiseen sellainenkin kuuluu. Itseeni ainakin kuuluu. Koeta kestää.
- juokse karkuun!!
...ihan pakko sanoa tähän, että juokse kuule karkuun vaan jo täsä vaiheessa vielä ko pääset! Pieni kettuilu pilke silmäkulmassa on joskus ihan paikallaan, mutta tuo nyt kuulostaa jo tositoimelta!
Kokemuksesta voin kertoa, että tommonen vittuilu ei muuta ko kasvaa vaan. Jos mies voi puhua noin alentavaan sävyyn jo ihan tossa vaiheessa, ei se arvostus siitä sua kohtaan ainakaan nouse. Sanonpahan vielä sen, että ei sun itse tuntos voi ainakaan nousta tollasesta "tyhmäksi" leimaamisesta. Eihän nyt hitto vieköön kaikkeen tartte aina kommentoida! Ja hittoa ko sillä tosiaankaan on väliä minkä poran toinen ostaa, jos sillä ei ittelle oo merkitystä?? Ei muuta ko lähet kiitään ja heität ukon Nevadaan, ihan jo täsä vaiheessa!
Huhhuh...on sitä henkistä välivaltaa monenlaista... - mmis
juokse karkuun!! kirjoitti:
...ihan pakko sanoa tähän, että juokse kuule karkuun vaan jo täsä vaiheessa vielä ko pääset! Pieni kettuilu pilke silmäkulmassa on joskus ihan paikallaan, mutta tuo nyt kuulostaa jo tositoimelta!
Kokemuksesta voin kertoa, että tommonen vittuilu ei muuta ko kasvaa vaan. Jos mies voi puhua noin alentavaan sävyyn jo ihan tossa vaiheessa, ei se arvostus siitä sua kohtaan ainakaan nouse. Sanonpahan vielä sen, että ei sun itse tuntos voi ainakaan nousta tollasesta "tyhmäksi" leimaamisesta. Eihän nyt hitto vieköön kaikkeen tartte aina kommentoida! Ja hittoa ko sillä tosiaankaan on väliä minkä poran toinen ostaa, jos sillä ei ittelle oo merkitystä?? Ei muuta ko lähet kiitään ja heität ukon Nevadaan, ihan jo täsä vaiheessa!
Huhhuh...on sitä henkistä välivaltaa monenlaista...Hyvä on, ostan tänään 2000€ poran rahoilla jota säästimme aurinkomatkaa varteen, jos sinulle on ihan samaa.
Ja kun ensi kerralla alat puhua jostain vitun verhoista, niin leikin myös mykkää. - samaa mieltä
juokse karkuun!! kirjoitti:
Huhhuh...on sitä henkistä välivaltaa monenlaista...Nyt vikkelästi pois. Tilanne vain pahenee. Empatian puutetta sillä ukolla?
Mulla on pahoja kokemuksia tuollaisesta tapauksesta. Olisi pitänyt lähteä heti, eikä katsella montaa kuukautta... Ei olisi jäänyt niin paha mieli. Jotkut ovat todella ilkeitä, ja vieläpä kehuskelevat sillä muille... - jos on kysyttävää
mmis kirjoitti:
Hyvä on, ostan tänään 2000€ poran rahoilla jota säästimme aurinkomatkaa varteen, jos sinulle on ihan samaa.
Ja kun ensi kerralla alat puhua jostain vitun verhoista, niin leikin myös mykkää.alkuperäiselle neuvoksi että lähde kun vielä voit.
Ei tuo parane, ei mistään lupauksista tai yrittämisistä huolimatta. Jos mies alkaa aukoa päätään tyhjästä ja periaatteessa kysymättäkään mitään, niin jätä ja lähde pois. Ei se siitä muutu, jos sen luonne on sellainen.
Asiallinen keskustelukin tuntuu joskus olevan liikaa vaadittu joiltakin. - mies_
jos on kysyttävää kirjoitti:
alkuperäiselle neuvoksi että lähde kun vielä voit.
Ei tuo parane, ei mistään lupauksista tai yrittämisistä huolimatta. Jos mies alkaa aukoa päätään tyhjästä ja periaatteessa kysymättäkään mitään, niin jätä ja lähde pois. Ei se siitä muutu, jos sen luonne on sellainen.
Asiallinen keskustelukin tuntuu joskus olevan liikaa vaadittu joiltakin.Jättäisin naisen heti, sen kanssa keskustellaan, kysytään mielipidettä, ja hän ei vaivaudu edes vastamaan.
Vittu mikä itsekeskeinen lehmä. - ja olet jo jätetty monta ke...
mies_ kirjoitti:
Jättäisin naisen heti, sen kanssa keskustellaan, kysytään mielipidettä, ja hän ei vaivaudu edes vastamaan.
Vittu mikä itsekeskeinen lehmä.ensinnäkään alkuperäiseltä ei kysytty mitään.
Jos ei osata keskustella on parempi erota. Ihan varmasti Ja lopeta ihmisten haukkuminen. Miehiltä ei onnistu asiallinen keskustelu näköjään edes nimettömänä. Ei ole ihme että niihin saa pettyä, kun niiden asenteet on tuollaiset naisia halventavat. - mies_
ja olet jo jätetty monta ke... kirjoitti:
ensinnäkään alkuperäiseltä ei kysytty mitään.
Jos ei osata keskustella on parempi erota. Ihan varmasti Ja lopeta ihmisten haukkuminen. Miehiltä ei onnistu asiallinen keskustelu näköjään edes nimettömänä. Ei ole ihme että niihin saa pettyä, kun niiden asenteet on tuollaiset naisia halventavat.Sorry vaan, itselläni on ollut vain kaksi suhdetta, ja molemmilla kerroilla minä jätin naisen, toinen oli itsekeskeinen ja pinnallinen lehmä, ja toinen yksinkertaisesti tyhmä, ei osannut keskustella mistään, ei tiennyt edes perusasioita, yleissivistys 10-vuotiaan tasolla. Ja molemmat suhteet ovat lopetin itse, noin viikon seurustelun jälkeen. Nykyisen tyttöystävät kanssa olen seurustellut jo 4 vuotta ja juhannuksena menemme naimisiin. Hän osaa keskustella niin porakoneista kuin vaikka politiikasta tai filosofiasta. Kertoo aina oman mielipiteet, eikä koskaan keskustelu jäänyt yksipuoliseksi, ja on aina löytynyt keskusteluaiheita.
Minulla on vain tapana sanoa suoran mitä ajattelen, niin oikeassa elämässä, kuin täällä keskustelupalstoilla. Ja jos toinen halveksi tai vittuilee minulle, niin sanon suoran, mitä ajattelen hänestä. Ja kuten sanoin, tuo on pahemman luokan vittuilua, jos toinen puhu ja toinen ei kuuntele eikä vasta. Eikä ole väliä, onko kyseessä mies vai nainen, sanoisin samoin sukupuolesta riippumatta.
Joten sorry vaan, arvailusi menivät taas pieleen, ja ennen kuin sanot toista keskustelutaidottomaksi, mitä jos katsoisit peiliin ja tarkistaisit omat asenteet.
- ...
...ainahan voit vittuilla takasin..;DD
- Anonyymi
Ja jos ei riitä, voi esimerkiksi törmätä puolivahingossa ja jos vittuilu jatkuu, voi tyrmätä vahingossa
- mmies
kun toiselle puhuu, ja se ei sano mitään. Sama kuin ei välittäisi tai ei kuuntelisi yhtään. Ja sinua on vielä tässä loukattu? Hohhoijaa...
Miehen pitäisi puhua jostain vitun verhoista, muuten on joku itsekeskeinen mulkku, mutta nainen sen sijan voi olla kuin ei kuuntelisi ollenkaan, tämä on sitten normaalia.
Jos et tiedä, niin sano se, voi keskustella ja vastata vaikka ei tietäisi asiasta mitään. Eikä vittuilla leikkimällä mykkää, minusta miehesi oli vielä tosi kohtelias, itse samassa tilanteessa lisäisin vielä pari v* sanaa. - pitää sua..
..tyhmänä ja yksinkertaisena nälvimisestään päätelleen. Ei ainakaan kunnioita..mieti, millaista yhteiselonne olisi vuosien jälkeen, jos nyt jo tuollaista? Jätä koko äijä, jos arvostat itseäsi.
- Kolli Kellinen
Naiset voivat ajatella ääneen usein edes odottamatta varsinaista kommenttia siihen mitä sanovat, mutta jos mies sanoo jotain, asia on yleensä jo mielessä valmiiksi mietitty ja mies odottaa silloin jonkinlaista reaktiota keskustelukumppaniltaan.
Tietysti nälviminen on typerää ja lapsellista. Minusta tuntuu, että sillä miehellä on jotain muita huolia sydämellään (kenties työstresseiä tms) ja hän sitten purkaa pahaa oloaan sinuun. Jos miestä on vähätelty työpaikalla, hän tuskin haluaa enää samanlaista kohtelua kotonaan ja siksi ärsyyntyy pikkuasioista suhteettoman helposti.- Rinsessa
Vieläki tämä rinsessa istuu täällä alahuuli mutrulla, ku sitä eniten huolettaa se, että tykkääkö mies rinsessasta ollenkaan, ku kerta sille kettuilee? Jos ois toiseen ihastunu ja takana vasta kaks kuukautta, eihän sillon raskis kettuilla, en minä ainakaan vai miten on miesten laita?
- rakkikoira
Rinsessa kirjoitti:
Vieläki tämä rinsessa istuu täällä alahuuli mutrulla, ku sitä eniten huolettaa se, että tykkääkö mies rinsessasta ollenkaan, ku kerta sille kettuilee? Jos ois toiseen ihastunu ja takana vasta kaks kuukautta, eihän sillon raskis kettuilla, en minä ainakaan vai miten on miesten laita?
miehet ovat niin typeriä ja lapsellisia, että tykkäävät nälviä. Mä en ainakaan sillä koskaan mitään pahaa tarkoita, niitä sanoja vaan lipsahtelee vähän niinkuin itsestään. Äänensävy kertoo paljon. Myös se kertoo jotain, miten hän suhtautuu jos lataat takaisin samalla mitalla.
- Kolli Kellinen
Rinsessa kirjoitti:
Ei se nälviminen välttämättä johdu sinusta. Miestä saattaa ketuttaa joku ihan muu asia ja sinä vain satut olemaan siinä sopivasti nälvimisetäisyydellä.
- Rinsessa
Kolli Kellinen kirjoitti:
Ei se nälviminen välttämättä johdu sinusta. Miestä saattaa ketuttaa joku ihan muu asia ja sinä vain satut olemaan siinä sopivasti nälvimisetäisyydellä.
Te ainakin ymmärrätte lukemaanne ja vastaatte kysymykseen. Sitä minä en ymmärrä, miksi nämä "muijat" vastaavat, sillä kysymyshän oli osoitettu miehelle! Heti tarjotaan jotain persoonallisuushäiriötä ja karkuun juoksemista, voi prkle...
- Tuulitukka
Rinsessa kirjoitti:
Te ainakin ymmärrätte lukemaanne ja vastaatte kysymykseen. Sitä minä en ymmärrä, miksi nämä "muijat" vastaavat, sillä kysymyshän oli osoitettu miehelle! Heti tarjotaan jotain persoonallisuushäiriötä ja karkuun juoksemista, voi prkle...
Taidat ihan vaan olla sellanen akka, joka ansaitsee tommosen äijän! Sulla ittelläs näyttää olevan jonkin sortin asenneongelma, joten turha on sun tällä edes ruikuttaa!! Kyllä se kuule niin on, että sä oot tyhmä meduusa ja ukkoskin on sen jo hoksannut. Onneksi ajoissa.
- joka joutuu
Tuulitukka kirjoitti:
Taidat ihan vaan olla sellanen akka, joka ansaitsee tommosen äijän! Sulla ittelläs näyttää olevan jonkin sortin asenneongelma, joten turha on sun tällä edes ruikuttaa!! Kyllä se kuule niin on, että sä oot tyhmä meduusa ja ukkoskin on sen jo hoksannut. Onneksi ajoissa.
elämään naiseen kanssa joka leikki jatkuvasti mykkäkoulua. Hermot menee siinä, itse ainakin jättäisin hänet, kun oma terveys on tärkeämpi kuin surkean suhde, itsekkään ihmisen kanssa joka ei viitsi edes kommunikoida kuin normaalit ihmiset.
- mmuija.
En ymmärrä mistä loukkaannut. Pahennat vaan asioita alkamalla marttyroimaan sohvalla. Olisit sanonut suoraan samalla mitalla että "en sano mitään koska v:n pora ei mua kiinnosta ". Niin minä olisin tehnyt. Anna samalla mitalla takasin. Puhua pitää. Mikset voi sanoa mitä ajattelet? Sano suoraan totuus, että sinua ei porat kiinnosta ja siksi et osaa tai halua mitään sanoa.
- Rinsessa
En antanut samalla mitalla takaisin, koska mitä tuollaisesta asiasta tappelemaan. Jutun pointtini oli siinä, että voiko miehellä olla minua kohtaan tunteita, kun hän tuolla lailla nälväisee ja sanoo tyhmän näköiseksi, tuli sellainen olo, että olen hänelle "kuhan on vain joku".
Tiedän, että on ärsyttävää, jos ei kommentoida asiaan, mutta kun hän ei kysynyt minun mielipidettäni ja tässä vaiheessa minulle on ihan sama miten hän rahansa käyttää, porista en todellakaan tiedä juuri mitään. Asian olisi voinut sanoa sievemmästikin esim tyyliin "sano sinäkin nyt jotain". Ja en yleensä harrasta mykkäkoulua, nytkin tämä meduusa osasi sanoa sen verran, että "minusta tuntuu pahalta kun sanot noin, sillä ulkonäölleni en mitään voi ja porista en mitään tiedä". Tapani riidellä on valitettavasti "huutaa asiat selviksi", eikä suinkaan mököttää, sillä sillä ei asiat selviä ikinä.
Olen tullut aiemmin loukatuksi ja petetyksi, siitä herkkyyteni ja minusta tuntuu, että jos en näytä nyt, että nälvintä sattuu, mies luulee että se on minusta ok ja jatkaa sitä, sillä meillä on tuttava pariskunta, jonka keskustelu keskenään on koko ajan vittuilua, eikä se ulospäin näytä kumpaakaan häiritsevän (uskon, että kuitenkin se sattuu). Sellaista kanssakäymistä en välillemme halua, enkä halua, että käyttäydymme kuin vanha pariskunta. Jotenkin tulee sellaista kuunnellessa mieleen, että miksihän nuokin ovat yhdessä, sillä eivät vaikuta välittävän miten nälvintä sattuu. Siispä mietin tykkääkö tämä minun Rinssinikään minusta ihan oikeasti... - Timppa
Rinsessa kirjoitti:
En antanut samalla mitalla takaisin, koska mitä tuollaisesta asiasta tappelemaan. Jutun pointtini oli siinä, että voiko miehellä olla minua kohtaan tunteita, kun hän tuolla lailla nälväisee ja sanoo tyhmän näköiseksi, tuli sellainen olo, että olen hänelle "kuhan on vain joku".
Tiedän, että on ärsyttävää, jos ei kommentoida asiaan, mutta kun hän ei kysynyt minun mielipidettäni ja tässä vaiheessa minulle on ihan sama miten hän rahansa käyttää, porista en todellakaan tiedä juuri mitään. Asian olisi voinut sanoa sievemmästikin esim tyyliin "sano sinäkin nyt jotain". Ja en yleensä harrasta mykkäkoulua, nytkin tämä meduusa osasi sanoa sen verran, että "minusta tuntuu pahalta kun sanot noin, sillä ulkonäölleni en mitään voi ja porista en mitään tiedä". Tapani riidellä on valitettavasti "huutaa asiat selviksi", eikä suinkaan mököttää, sillä sillä ei asiat selviä ikinä.
Olen tullut aiemmin loukatuksi ja petetyksi, siitä herkkyyteni ja minusta tuntuu, että jos en näytä nyt, että nälvintä sattuu, mies luulee että se on minusta ok ja jatkaa sitä, sillä meillä on tuttava pariskunta, jonka keskustelu keskenään on koko ajan vittuilua, eikä se ulospäin näytä kumpaakaan häiritsevän (uskon, että kuitenkin se sattuu). Sellaista kanssakäymistä en välillemme halua, enkä halua, että käyttäydymme kuin vanha pariskunta. Jotenkin tulee sellaista kuunnellessa mieleen, että miksihän nuokin ovat yhdessä, sillä eivät vaikuta välittävän miten nälvintä sattuu. Siispä mietin tykkääkö tämä minun Rinssinikään minusta ihan oikeasti...No, johan on hankalaa. No ei tykkää ei! Ymmärrä jo. Rautalangasta ko sekin täytyy tähän vääntää???
- mieti tarkkaan
Nyt on niin, että miehelläsi ei ole minkäänlaista kykyä empatiaan ja hän pyrkii sanoillaan alistamaan sinua ja tekemään sinusta ainakin itseään "tyhmemmän". Käytös ei ainakaan tule paranemaan!! Ja kun miettii, että olette tapailleet vasta 2kk. Muutenhan tuon tyyppinen töksäyttely saattaisi sinänsä olla viatonta.
Muuten, ettei miehelläsi olisi narsistista persoonallisuushäiriötä? (löydät tietoa netistä aiheesta) kuullostaa niin tutulta vain.. ja jos merkit siihen viittaavat niin juokse!- mies_
Se vaista on vittuilua, jos toiselle puhuu, ja hän ei vasta. Pahemman luokan epäkunnioitusta. Heti mieleen tulee joku itserakas ja itsekeskeinen lehmä joka luulee itsestään liikoja.
Tänäänkin töissä, kysyi yhdeltä naiselta, anteeksi paljonko kello on, ja katsoi minua hetken ja sanomatta mitään kääntyi pois päin. Ja mitä tuollaisesta ihmisestä pitäisi ajatella? Lehmä mikä lehmä.
Jos minulla olisi tuollainen puoliso, niin jättäisin hänet heti. En tiedä miten mies kestää tuollaista käyttäytymistä. - Anonyymi
mies_ kirjoitti:
Se vaista on vittuilua, jos toiselle puhuu, ja hän ei vasta. Pahemman luokan epäkunnioitusta. Heti mieleen tulee joku itserakas ja itsekeskeinen lehmä joka luulee itsestään liikoja.
Tänäänkin töissä, kysyi yhdeltä naiselta, anteeksi paljonko kello on, ja katsoi minua hetken ja sanomatta mitään kääntyi pois päin. Ja mitä tuollaisesta ihmisestä pitäisi ajatella? Lehmä mikä lehmä.
Jos minulla olisi tuollainen puoliso, niin jättäisin hänet heti. En tiedä miten mies kestää tuollaista käyttäytymistä.Voi ei, joku ei jutustellut kanssasi käytävällä nyt on kyllä koskettava ja erittäin eläytyvä selviytymistarina
- RuosteinenRinssi
Mä luulen, että sussa on jotain, mikä ärsyttää sitä heppua. En usko, että homma toimii pidempään, sorry.
- mielestä
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että kun yritän kysyä ja keskustella jostain, niin keskustelukumppani ei edes korvaansa lotkauta. Se on todella rasittavaa! Enhän minä itekseni iteltäni kysele jostain helvetin porasta vaikkapa. Eri asia on, jos ollaan seurusteltu vaikkapa 10 vuotta, silloin varmastikin on jo näitä tällaisia "keskusteluja" joissa toinen puhelee itekseen ja toinen keskittyy lukemaan lehteä. Silloin tavallaan ymmärrän tuollaisen käytöksen.
Eli jos mulle tekee joku niin kuin sinä, niin kyllä mäkin varmasti jotain siitä kivahdan, en ehkä noin tylysti. Oletko muuten huomannut, teetkö tuota useinkin, ettet vastaan hänen kyselyihin tai keskusteluun? Jos näin on, niin juurikin se voi olla se, mikä sussa ärsyttää. - tytsky
saattoihan se mieskin loukkaantua siitä, että kun sillä oli joku tärkeä asia, niin sinäkään et sitten voinut sanoa mitään. Mulla on vähän sama vika. Luulen liian helposti ja monista asioista että mulle auotaan tarkoituksella piilov****illen päätä vaikka mistä. Mua on kiusattu joskus liian kauan pahasti, eikä siitä tavallaan pääse koskaan yli, ettei tulis mieleen monesti, että muut aukovat tahallaan päätä, vaikka ei olis tarkoituskaan. Enkä sano siihen mitään, koska koskaan en tiedä mitä ihmiset oikeasti tarkoittavat ja siitä ne pahimmat sotkut sitten syntyykin. Ihan hyvätkin asiat vaan kääntää niin, että mitä se aukoo mulle, koska on tottunut ja oppinut sen kantapään kautta liian hyvin. Eihän sulla olis niin?
- Mies täältä jostain
Mitä ihmettä raivoat? Katso pari jaksoo Nelosen Unelmakämppää tai MTV3:n Amazing racea: pariskunnilla on selkeä työnjako ainakin mitä kitisemiseen, ruikuttamiseen ja *ittuiluun tulee: nainen narisee niin paljon, ku haluaa ja odottaa miehensä ottavan kaiken *askan avosylin vastaan. Monesti miehet ei reagoikaan mitenkään, hymähtävät vaan ja korkeintaan mielessään sanovat naiselle takaisin.
Sitte tapahtuu jotain hirveää: mies sanookin naiselle takaisin, joko asiallisesti tai sitten samalla *vittuiluasenteella. Nainen raivostuu verisesti: "Millä oikeudella sä haukut ja arvostelet mua? Sä olet mies ja sun täytyy olla herrasmies ja kohdella mua, niinku naista, Pyhää Olentoa kuuluu kohdella!"
Luulisin, että monesti siinä kohdassa suhdetta, kun mies alkaa sanomaan naiselleen takasin, nainen ottaa eron, koska ei kestä tasa-arvoista parisuhdetta. Voi teitä prinsessoja...- Esa
"Katso pari jaksoo Nelosen Unelmakämppää tai MTV3:n Amazing racea: pariskunnilla on selkeä työnjako ainakin mitä kitisemiseen, ruikuttamiseen ja *ittuiluun tulee: nainen narisee niin paljon, ku haluaa ja odottaa miehensä ottavan kaiken *askan avosylin vastaan."
Oon muuten ite huomannu saman. Siks en jaksakaan kattoo noita kahta sarjaa tai muita tosi-tv-sarjoja missä on pariskuntia. Menee hermot ku ne miehet ei saa mitään sanottua takasin, hymistelee vaan typerinä!
- vaikka nainen olenkin...
Aika hätäisesti täällä ollaan tarjoamassa narsistidiagnoosia ja heittämässä miestä yli laidan.
Sanon nyt naisena, vaikka miehiltä mielipidettä kysyitkin, että kyllä minuakin harmittaisi, jos virittelisin keskustelua tai miettisin jotain hankintaa (vaikka niitä verhoja), eikä toinen kommentoisi asiaa mitenkään. Seinille voin puhua sinkkunakin, eikä ainakaan tarvitse miettiä kiinnostaako tuota nyt #ittojakaan mitä minä tässä jorisen. Tuskin tässä on mitään erityistä sukupuolisidonnaisuutta. Ja jos ei tiedä, mistä toinen puhuu, niin voi heittää vaikka muutaman kysymyksen. Viisastuu itsekin samalla.
Toisekseen, ihmisillä on jokaisella oma tyylinsä kommunikoida. Toinen töksäyttelee, toinen kiertelee ja kaartelee. Jos olet suhteenne laadusta epätietoinen, voisit kysyä mieheltä vaikka että "Rakastaks mua viälä?". Sillähän se selviää. :)- Anonyymi
En lähtisi vittuilijalta kyllä mitään tuollaista kyselemään, se on pedagogisesti kestämätön ratkaisu ja antaa täysin väärän viestin. Vahvan diagnostiikan sijaan voisin itse veikata, että se ei ehkä parisuhteessa toimi, että vittuillaan toiselle kuin työmaallaan tai sitten mies on vain kusipää ns.
- Anonyymi
Nimut sitä saa mitä #TILAAAAAAAA#
*haritusta*
ha-rha-rh-ahr-ahr-ha-rha-rha-rha-shdlsäfsädfsääsäsäsä - Anonyymi
Ei se tyyppi yhtään paremmaksi muutu joten olis parempi jättää ettei enää sitä sontaa tarvi kuunnella
- Anonyymi
Vanhingossakin voi vittuilla ihan itse tietämättään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365761Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1753404- 282607
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4642503- 2012295
- 1811852
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1251437Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361222- 501103
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721026