Oletteko ikinä ajatelleet tuota lausetta silleen ihan oikeasti? Meinaan, jos sen sanoo kumppanilleen, niin kumppani vastaa takaisin, että "niin minäkin sinua". Onko se lause sitten taas aitoa, vai onko se sanottu vain sen vuoksi, kun toinen nyt meni sanomaan jotain rakkaudestaan toista kohtaan. Tajusitteko? =)
Tai sitten kumppani sanoo, että rakastaa minua, niin miksi siihen pitää vastata jotain? Jos jättäisi vastaamatta, olisiko se jotenkin negatiivista? Tai mitä siihen voisi sitten heittää, ettei se kuulostaisi niin "kaavamaiselta"? =D
Minä rakastan sinua
9
797
Vastaukset
- niisku-myy46
Kyllähän sitä joskus on tullut heiteltyä, vähän niinkuin ihan vain siksi, että toinenkin niin sanoo... Mutta voimakas ilmaisu se on, jos ajattelette. Vai voiko esim. ensimmäisen yhteisen illan jälkeen mennä sanomaan, että "hei, minä muuten rakastan sinua".
Aikaa myöten tunteet kasvaa - tai on kasvamatta. Ja nehän vaihtelee. Välillä varmasti olisi rehellisempää sanoa, että "minä en just nyt sinua rakasta hirveesti ainakaan" :)
Rakkautta voi olla monentasoista. Aina passaa toivoa, että pääsee ikäänkuin portaissa ylöspäin :) - Laahustava
Vastaan monta kertaa jotenkin näin:
Sinun kanssa on minun hyvä olla.
Sanoja vaan peräkkäin eri tavalla mutta tarkoitus pysyy samana.
Antaa asian ymmärrettäväksi,ettei voi pahoin parisuhteessa ja riittävästi halauksia. - tehovetkutin
Jos niin joku sanoo niin tietenkin olettaa sen toisen myös rakastavan tai ainakin haluaa hänen sanovan niin,vähän nkuin painostusta!
- Metusalem
Vastausta en enää nykyisin odota kun sitä ei tule. Sanon sen silloin kun se tuntuu siltä. Joskus vaimo katsoo että onko se nyt ok.? Koskaan en ole kuullut hänen sanovan samaa. Joskus teen ja tein nuorempana niin että menin ja hyväilin häntä, katsoin silmiin ja sanoin sanat. Ei mitään vaikutusta.
Nykyisin sanon, noin kerran tai kaksi kertaa viikossa rakastavani häntä. Tulos: Sanot vaan tavan vuoksi niin kuin ennekin. Varmaan hän on kyllästetty noilla sanoilla. En ymmärrä miks joku kyselee moista? Niin minäkin luulin että sanoilla olis merkitystä. - OmaNimi
Minä rakastan sinua,
kuin kevätaurinko järven jäätä
Haluan nähdä itseni sinussa,
sinun silmissäsi,
ja sulattaa sinun sydämesi - mister-man
usein sanottuna se on kulunut klisee, pelkkää sanahelinää,
jos se sanotaan herkällä hetkellä, se on mannaa ..susta. Sanonta, jota 'meilläpäin' enempi käytetään :)
Itse olen harvemmin sanojana, ja koenkin jotenkin kiusalliseksi, 'kaavamaiseksi' vastata
samoilla sanoilla.
Mutta olen varma, ainakin toivon kovasti, että se
välittyy ilmeistä tai eleistä, ehkä hali ja suukko.
Yleensä tekoja, jotka saisivat toisen tuntemaan,
että myös hänestä välitetään.- blakjak
...oikein mustasukkainen tyyppi niin vastattuaan:"minäkin rakastan sinua" ,alkaa tentata puolisoaan että kuka muu sinua rakastaa kun minäKIN rakastan sinua.
No joo ...
Mielestäni "minäkin rakastan sinua " on parempi vastaus kuin esim:"Katto pitäs maalata" - (.)Y(.)
Niin kauan, kunnes toisin ilmoitan,
näinhän se menee vitsissä ja
tosi elämässä myöskin.. ;))
Tuo, "niin minäkin sinua" vastauksen
oikeellisuus, taas on kytköksissä, sanojan
omaan rehellisyyteen tunteistaan.. ;))
Vastauksena, perin lattea ilmaisu,
joten.. eipä kuulosta vakuuttavalta.. :DD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890