Tykkääkö kukaan tällä palstalla reggaetonista? siinähän on rappia ja amerikassa monet rapparit tekee reggaeton artistien kanssa nyt yhteistyötä. Esim snoop dogg,50 cent ja moni muu..
Reggaeton
5
960
Vastaukset
Ite pidän hyvin paljon mm. Daddy Yankeen, Don Omarin sekä Zion & Lenoxin biiseistä.
Daddy Yankeen levyä "Barrio Fino" suosittelen lämpimästi jokaiselle. :) Myös mixtape "El Cartel II" on näppärä kokonaisuus. Katsastakaa!- ****
oon latino tyttö ja kuuntelen paljo reggaetonii, siinä on usein kantaa ottavat lyriikat ja se on tanssittavaa musaa.
Hyviä esim.. Luny Tunes, Tego Caldéron, Wisin y Andel, Tempo ja Khriz y Angel ja Daddy Yankee... - Mr.HotRod
**** kirjoitti:
oon latino tyttö ja kuuntelen paljo reggaetonii, siinä on usein kantaa ottavat lyriikat ja se on tanssittavaa musaa.
Hyviä esim.. Luny Tunes, Tego Caldéron, Wisin y Andel, Tempo ja Khriz y Angel ja Daddy Yankee...löytäny reggaetonin. Kun sattu radiossa tulemaan erikois lähetys (ringo`s sound system) nyt olen paljon musa videoita katsellu.
3dvoz on myös tosi hyvä
- mejjj
Rakastan sitä musaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691