Mutta en tiedä minne ?
Tiedätkö sinä edes pikkusen suuntaa ?
Olet 35-45 vuotias nainen ja mielummin hetero.
Voi olla että olen nähnyt sinusta kuvan tai jopa fyysisen sinusi joskus jossakin, en vaan muista enää.
Kuvia en siis maalaile paljonkaan millainen olet, sillä tiedän sen ja toivon itsesikin jo tutustuneen itseesi ja samalla minuun.
Luonnossa tykkäät kyllä liikkua ja aistia voiman ja voimattomuutesi minuakin kohtaan.
Siinäpä sinulle avain, miten nyt käytät sitä ?
Elämä kuljettaa
6
594
Vastaukset
- neNä40
Yössä yksin
yksinäinen.
Avaan oven
tyhjään eteiseen.
Selässäni punertavat
aamuyöhön
loittonevat
taksin takavalot.....- neNä40
uzzi kirjoitti:
...taksin takavalot ???
Ei edes kuutamo tai revontulet ?oli tunnelma sinkkunaisen kotiin paluusta baari illan jälkeen...
Tottakai kuutamo ja revontulet... siihenkö se sun avaimes??? - uzzu
neNä40 kirjoitti:
oli tunnelma sinkkunaisen kotiin paluusta baari illan jälkeen...
Tottakai kuutamo ja revontulet... siihenkö se sun avaimes???Minulla on avaimia kyllä, mutta aina se ei ole sopiva kuitenkaan...usein jää lukkojen taakse tai pitää tiirikoita auki :)
Lukon ja sopivan avaimen etsintä on kyllä mielenkiintoista puuhaa ja jatkunee koko elämänajan.
Jokos sinä olet aivaimeesi sopivan lukon löytänyt ? - neNä40
uzzu kirjoitti:
Minulla on avaimia kyllä, mutta aina se ei ole sopiva kuitenkaan...usein jää lukkojen taakse tai pitää tiirikoita auki :)
Lukon ja sopivan avaimen etsintä on kyllä mielenkiintoista puuhaa ja jatkunee koko elämänajan.
Jokos sinä olet aivaimeesi sopivan lukon löytänyt ?avain oli parikymmentä vuotta, se vaan katos....
Joitain olen kyllä kokeillut... mutta kuten edellä olevasta runosta voit päätellä, yksin palailen kotiin....
Onneksi on ovikello!
- aepss
kuljettaa, mutta onko välttämätöntä tietää mihin. Kun vaan liikkeessä pysyy eikä sammaloidu. Elämä kuljettaa..eikö siihen sovi paremmin airo kuin avain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076