En ole ollut vielä mukana yhdelläkään maratonilla, joten ehkä kysymykseni on vähän tyhmä teille... Juokseeko kaikki siellä maratonilla vai onko mukana heikompi kuntoisia, jotka välillä ottavat pätkän kävellen?
maratonilla kävely?
23
5376
Vastaukset
- Kunnon mukaan
Tottamaar maratonilla voi osan matkasta kävellä! Jokainen voi mennä kuntonsa mukaan. Ei sitä ole missään määrätty, että koko matka on juostava. Se on silti maratooni, vaikka kävelet. Sitä vaan helposti itse ajattelee, että eihän se mikään maratooni ole, jos kävelee välillä. Eikun maaratoonille vaan, vaikkapa kävellen välillä. Aikarajana useimmissa on 6 tuntia, joten koko matkaa ei kannata kävellä...
- misu
maratonilla on monen tasoista menijää. et varmasti ole ainoa joka kävelee välillä. iloisin mielin mukaan vaan, ei juoksutapahtumat ole ryppyotsaisia varten;)
- Jeppe
Olin viime syksynä Pirkan hölkässä, joka on ehkä maratonia raskaampikin. Viimeisellä vitosella sattui toinen polvi jo niin paljon, että meinasi itku päästä. Viisas olisi jo siinä vaiheessa kävellyt.
- kannattee
kävellä, helpompi naatiskella kisan antimia ;)
- Reiska
Voi vaikka tehdä kärrynpyriä kunhan pääsee sen järjestäjien vaatiman maksimirajan 6t alle.
Jotkut juoksee kovaa alun ja sitten lopussa käyttää 8min/km eli kävelyvauhtia. Fiksumpaa olis kävellä aina välillä ettei uupuisi ja tulla juosten maaliin.
Toisaalta tunnen 67v papparaisen joka kävelee 5,5t aikoihin vaikka onkin kynnet mustat. Aika kova hemmo.. - Anonyymi
13-vuotias tyttöni käveli kavereidensa kanssa maratonin viime kesänä:)
- Anonyymi
Ei lasketa jos omia aikojaan kävelee. Pitää olla virallinen tapahtuma ja kuuden tunnin aikaraja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lasketa jos omia aikojaan kävelee. Pitää olla virallinen tapahtuma ja kuuden tunnin aikaraja.
pottonen kävelee 100 kilsoo 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pottonen kävelee 100 kilsoo 2021.
Ukkelilla liika kovat tavot. Tervehenkisempää hölkätä kuntokeskuksen matolla 1km lihaskuntoharjoittelun yhteydessä.
- Anonyymi
Toki saa kävellä ja varsinkin huolto on helpompi hoitaa kävellen kuin juosten. Samalla saa sykettä laskettua
Olen hävinnyt reilusti kävelijälle vaikka itse juoksin koko matkan. Tosin kävelijän nimi oli Jarkko Kinnunen. - Anonyymi
Voihan sen maratonin vaikka kävellä jos vain läpäisy on tavoitteena. Useimmilla juoksun harrastajilla kuitenkin on jokin aikatavoite, jolloin luonnollista on juosta suurin osa matkasta.
- Anonyymi
Onko poluilla pakko kävellä?
- Anonyymi
On pakko. Katopa Sepon youtube video Ylläs-Pallakselta. Polut kivikkoisia, juoksu mahotonta. Suurin osa matkasta ei mitään rollaattoribaanaa.
- Anonyymi
Kysy vasta kun näet ukkojen eväät
- Anonyymi
Kun reeni kävelyä koiran kanssa, voiko maraton mennä hölkäten tai juosten
- Anonyymi
Maraton on juostu juosten jopa treenaamatta alle neljän. Kähötreenistä ei ainakaan haittaa ole. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maraton on juostu juosten jopa treenaamatta alle neljän. Kähötreenistä ei ainakaan haittaa ole. Ei pidä ahnehtia.
Juu. Balsukin juokse melkein alle neljän melkein treenaamatta.
- Anonyymi
Mie treenaan koiraa kusettaen ja intervallia. Maratonin pistän rennosti alle neljän juosten.
- Anonyymi
Jotkut juoksevat alusta asti kävelyä ja hölkkää vuorotellen. Jotkut aloittavat liian kovaa ja kävelevät loppuun, jos eivät keskeytä. Monenlaista mänijää mahtuu joukkoon.
- Anonyymi
Ietuki käveli
- Anonyymi
Juu. 3.43 kävellen. Ei pää kestänyt, mutta jalat kestivät.
- Anonyymi
Kähöllä viiteen tuntiin mänee.
- Anonyymi
En kävele maratonilla ikinä. Mieluummin otan dnf.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391