En ole ollut vielä mukana yhdelläkään maratonilla, joten ehkä kysymykseni on vähän tyhmä teille... Juokseeko kaikki siellä maratonilla vai onko mukana heikompi kuntoisia, jotka välillä ottavat pätkän kävellen?
maratonilla kävely?
27
5626
Vastaukset
- Kunnon mukaan
Tottamaar maratonilla voi osan matkasta kävellä! Jokainen voi mennä kuntonsa mukaan. Ei sitä ole missään määrätty, että koko matka on juostava. Se on silti maratooni, vaikka kävelet. Sitä vaan helposti itse ajattelee, että eihän se mikään maratooni ole, jos kävelee välillä. Eikun maaratoonille vaan, vaikkapa kävellen välillä. Aikarajana useimmissa on 6 tuntia, joten koko matkaa ei kannata kävellä...
- misu
maratonilla on monen tasoista menijää. et varmasti ole ainoa joka kävelee välillä. iloisin mielin mukaan vaan, ei juoksutapahtumat ole ryppyotsaisia varten;)
- Jeppe
Olin viime syksynä Pirkan hölkässä, joka on ehkä maratonia raskaampikin. Viimeisellä vitosella sattui toinen polvi jo niin paljon, että meinasi itku päästä. Viisas olisi jo siinä vaiheessa kävellyt.
- kannattee
kävellä, helpompi naatiskella kisan antimia ;)
- Reiska
Voi vaikka tehdä kärrynpyriä kunhan pääsee sen järjestäjien vaatiman maksimirajan 6t alle.
Jotkut juoksee kovaa alun ja sitten lopussa käyttää 8min/km eli kävelyvauhtia. Fiksumpaa olis kävellä aina välillä ettei uupuisi ja tulla juosten maaliin.
Toisaalta tunnen 67v papparaisen joka kävelee 5,5t aikoihin vaikka onkin kynnet mustat. Aika kova hemmo.. - Anonyymi
13-vuotias tyttöni käveli kavereidensa kanssa maratonin viime kesänä:)
- Anonyymi
Ei lasketa jos omia aikojaan kävelee. Pitää olla virallinen tapahtuma ja kuuden tunnin aikaraja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lasketa jos omia aikojaan kävelee. Pitää olla virallinen tapahtuma ja kuuden tunnin aikaraja.
pottonen kävelee 100 kilsoo 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pottonen kävelee 100 kilsoo 2021.
Ukkelilla liika kovat tavot. Tervehenkisempää hölkätä kuntokeskuksen matolla 1km lihaskuntoharjoittelun yhteydessä.
- Anonyymi
Toki saa kävellä ja varsinkin huolto on helpompi hoitaa kävellen kuin juosten. Samalla saa sykettä laskettua
Olen hävinnyt reilusti kävelijälle vaikka itse juoksin koko matkan. Tosin kävelijän nimi oli Jarkko Kinnunen. - Anonyymi
Voihan sen maratonin vaikka kävellä jos vain läpäisy on tavoitteena. Useimmilla juoksun harrastajilla kuitenkin on jokin aikatavoite, jolloin luonnollista on juosta suurin osa matkasta.
- Anonyymi
Onko poluilla pakko kävellä?
- Anonyymi
On pakko. Katopa Sepon youtube video Ylläs-Pallakselta. Polut kivikkoisia, juoksu mahotonta. Suurin osa matkasta ei mitään rollaattoribaanaa.
- Anonyymi
Kysy vasta kun näet ukkojen eväät
- Anonyymi
Kun reeni kävelyä koiran kanssa, voiko maraton mennä hölkäten tai juosten
- Anonyymi
Maraton on juostu juosten jopa treenaamatta alle neljän. Kähötreenistä ei ainakaan haittaa ole. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maraton on juostu juosten jopa treenaamatta alle neljän. Kähötreenistä ei ainakaan haittaa ole. Ei pidä ahnehtia.
Juu. Balsukin juokse melkein alle neljän melkein treenaamatta.
- Anonyymi
Mie treenaan koiraa kusettaen ja intervallia. Maratonin pistän rennosti alle neljän juosten.
- Anonyymi
Jotkut juoksevat alusta asti kävelyä ja hölkkää vuorotellen. Jotkut aloittavat liian kovaa ja kävelevät loppuun, jos eivät keskeytä. Monenlaista mänijää mahtuu joukkoon.
- Anonyymi
Ietuki käveli
- Anonyymi
Juu. 3.43 kävellen. Ei pää kestänyt, mutta jalat kestivät.
- Anonyymi
Kähöllä viiteen tuntiin mänee.
- Anonyymi
En kävele maratonilla ikinä. Mieluummin otan dnf.
- Anonyymi
Juu. Kävely on luovuttamista. Eihän jäkismatsissakaan mennä välillä katsomon puolelle.
- Anonyymi
Itkonen opetti kävelemään mäet
- Anonyymi
Minun rennoin maratoni oli kähö maratoni. Juoksin 400m kävelin 100m. Vain 82x juoksupätkää.
- Anonyymi
Onko rentojen sällien tekoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833