Kyllä King Diamond on loistava! Hänen tuleva albuminsa "The Sport Album" sisältää 6 CD:tä urheilulajeista kertovia biisejä! Tuo fantastinen laulaja on loistava myös uudessa musiikkivideossaan "Ice Hockey", jossa hän pelaa jääkiekkoa ja biisin lopussa hän on hautausmaalla jääkiekkomaila kädessään. Varmasti maailman paras laulaja ja urheilija! "Ice hockey, we are playing ice hockey...iuuiuui".
King Diamondin uusin albumi!
6
590
Vastaukset
Täytyy hommata se! King Diamond on ässä - pataässä!!!!
Hei, oisko jollakin sitä King Diamondin ja Britney Spearsin duettokappaletta?- on Unhealthy Opera
Nuuhkaiseppas nyt jo sitä persettäsi, kakara. King Diamond on loistava artisti ja kaltaisesi pennut eivät ole sitä kommentoimaan mukahauskoilla "sports album"-lässytyksillään. Jos luulit olevasi hauska, epäonnistuit. Ehkä kaverisi apukoulussa osaavat nauraa jutullesi. Kaikkihan me tiedämme, että koko juttusi oli täysin hatusta vedetty.
King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)
- niin että tuntuu
UnOpened82 kirjoitti:
King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)
Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".
niin että tuntuu kirjoitti:
Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".
Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!
- sitä ahteria
UnOpened82 kirjoitti:
Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!
Jyrsippä jo sitä kyrpää, idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1428015Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3902267Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841790Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1521661Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211501- 161271
- 1001249
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371166- 181142